Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Buvę traukinių tvarkaraščiai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    1990-1991 Служебное расписание грузовых поездов Вильнюсское отделение Прибалтийской Ж.Д.

    https://drive.google.com/open?id=1Vj...zPrGTvupYnNvmz

    Comment


      1991-1992 Служебное расписание грузовых поездов Вильнюсское отделение Прибалтийской Ж.Д.

      https://drive.google.com/open?id=1Yn...hUFf5cCWhoxe3l

      Comment


        1990-1991 Служебное расписание движения пассажирских поездов Прибалтийской Ж.Д.

        https://drive.google.com/open?id=11c...GP_v5vlYXr-9jB

        Comment


          Gerbiami Сальвиюс ir kiti forumo dalyviai!
          Rado kalbasi Jums yra 2 puikias knygas: paslaugos tvarkaraštį pagal Прибалтийской g.d. už 1975/1976 metais ar Yra galimybę pasidalinti šių knyga elektronine forma? Taip pat įdomi visi paslaugų tvarkaraštį, nuo 1961 - 1991 m. Зарнее ačiū!

          Уважаемый Сальвиюс и другие участники форума!
          Нашла в чате у Вас имеются 2 чудесные книги: служебное расписание по Прибалтийской ж.д. за 1975/1976 гг. Есть ли возможность поделиться этими книгами в электронном виде? Так же интересны все служебные расписания с 1961 - 1991 г. Зарнее благодарю!

          Comment


            Gal kas zinote kokie tarptautiniai traukiniai CCCP laikais vaziuodavo per <Chop> stoty esancia Ukrainoje?

            Comment


              Žiūrint kuriuo laikotarpiu. Štai čia neseniai buvo surinkta Rusijos imperijos ir TSRS bei posttarybinės erdvės dauguma geležinkelių tvarkaraščių. Didelę dalį Lietuvos ir kai kuriuos Rusijos imperijos pateikiau aš. Didesnė dalis jų buvo šioje temoje mano patalpinta, bet jau nuorodos neveikia.

              https://rail-club.ru/forum/viewtopic.php?f=7&t=16269

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Žiūrint kuriuo laikotarpiu. Štai čia neseniai buvo surinkta Rusijos imperijos ir TSRS bei posttarybinės erdvės dauguma geležinkelių tvarkaraščių. Didelę dalį Lietuvos ir kai kuriuos Rusijos imperijos pateikiau aš. Didesnė dalis jų buvo šioje temoje mano patalpinta, bet jau nuorodos neveikia.

                https://rail-club.ru/forum/viewtopic.php?f=7&t=16269
                Dekui uz nuoroda. As ir radau kai ka idomaus.

                https://www.trains-worldexpresses.com/500/512.htm

                Vaziuodavo ten tiek civiliniai tiek specialieji kariniai keleiviniai aptarnaudami - https://en.wikipedia.org/wiki/Centra...cond_formation

                Comment


                  Čopas buvo bene antra stotis pagal srautų apimtis po Bresto. O gal ir pirma.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Čopas buvo bene antra stotis pagal srautų apimtis po Bresto. O gal ir pirma.
                    Pagal prekinius turbut tikrai taip . Siauriau yra juk dar ir Uzgorodas - Kosice (1520mm) linija. Be to dar yra nuo Batevo linija i Vengrija.
                    Per Bresta turbut keleiviu srautai tik didesni buvo.
                    Paskutinis taisė Darius555; 2021.02.05, 13:58.

                    Comment


                      Bet keleiviniai tik per Čopą važiavo. Per kitas artimas pasienio stotis keleivinio eismo nebuvo, tik prekinis.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Bet keleiviniai tik per Čopą važiavo. Per kitas artimas pasienio stotis keleivinio eismo nebuvo, tik prekinis.
                        Taip tik per Čopą. Čia norint atsakyt tiksliai reikia nagrinėtis grafikus. Bet norėčiau teigt kad keleivinių traukinių srautai per Brestą buvo didesni - juk ten tiesiausias kelias nuo Maskvos į Vakarus. Bet to buvo traukiniai konkrečiai kursuojantys nuo Bresto, kai pvz : Brestas - Magdeburgas, Brestas - Drezdenas, Brestas - Legnica (Legnicoje buvo Varšuvos sutarties pagrindis štabas).

                        PS: Gal bus ne į temą : Pažystu žmogų kuris tarnavo USSR armijoje geležinkelių daliniuose 1985 - 1987 metais. Pasakojo kad spec traukiniu važiavo iš Jaroslavlio i Vengriją. Sąstatą sudarė keli keleiviniai plackarto vagonai, vagonas kranas ir dar ten visokių buldzorių ant platformų, nu kažkas panašaus kaip šiuo metu turime traukinius avarijoms šalint. Tai pasak jo, kažkur prie Čopo keitė vežimėlius visiems vagonams įskaitant ir prekinius vagonus. Tuo metu vyko kažkokios pratybos Transit 85 - nuvykę i Vengriją jie statė atseit sunaikintą geležinkelio tiltą. Ką jis dar prisimena, kad po pratybų buvo labai ilga kelionė atgal i Jaroslavlį - gal kokias 2 savaites važiavo. Į priekį nuvyko greitai nes buvo duotas sąstatui pirmumas Atgal gryžtant vien 3 paras stovėjo Batevo ar tai Čopo stotyje

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Bet keleiviniai tik per Čopą važiavo. Per kitas artimas pasienio stotis keleivinio eismo nebuvo, tik prekinis.
                          Iš Ukrainos į Lenkiją buvo per Mostiską, į Rumunija per Černovcus.

                          Comment


                            Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                            Iš Ukrainos į Lenkiją buvo per Mostiską, į Rumunija per Černovcus.
                            Per Černovcus net traukinys iš Vilniaus važiavo Sankt-Peterburg - Sofija su prikabinamais vagonais Vilnius-Sofija. Pasienio punktas vadinosi Vadul Siret, Ukrainos pusėje, jame vežimėlius keisdavo. Teko kelis reisus padirdėti tuose vagonuose 1992-ais metais. Per Vadul Siret man atrodo ir dabar vyksta eismas. Dar neseniai buvo traukinai Minskas - Varna bei Kijevas - Varna.

                            Comment


                              Per Vadul Siretą iki koronos buvo keleivinis eismas.

                              Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                              Iš Ukrainos į Lenkiją buvo per Mostiską, į Rumunija per Černovcus.
                              Taip, bet jie toli nuo Čopo ir tik regioniniai. O per Čopą tarybiniais laikais buvo praktiškai visa pietrytinė socialistinė Europa, taip pat lygtai Austrija ir Italija. Per Brestą dalis Lenkijos, Vokietija ir V. Europa. Rumunija (Bukareštas, Konstanca) ir Balkanai per Ungenį Moldavijoje. Per Gardiną - Lenkija ir Vokietija iš Pabaltijo ir Leningrado. Buvo ir daugiau susisiekimo postų, bet jie buvo tik krovininiai. Graikija ir Stambulas berods per Ungenį taip pat. Reikia žiūrėti tarybinių laikų tvarkaraščius, ten yra tarptautinio susisiekimo schemos knygos pradžioje.
                              Paskutinis taisė Al1; 2021.02.05, 17:40.

                              Comment


                                Buvo traukinys Leningradas - Lvovas per Vilnių su įvairiais prikabinamais vagonais. Per Černovcus buvo į Bukareštą ir Sofiją.
                                Buvo ir traukiniai iš Varšuvos i Bukareštą per Lvovą, Černovcus.
                                Na o Brestas matyt buvo didžiausias punktas į Europą. Čopas ko gero antras.

                                Comment


                                  Sveiki, ieškau prekinių traukinių eismo grafikų laikotarpiu nuo 1985 iki 2006 m. Domintų maršrutas nuo Klaipėdos Draugystės st. iki Vaidotų. Gal žinote, kur galėčiau rasti tokią informaciją?

                                  Comment


                                    Viešai nėra. Bibliotekose irgi prekinių tvarkaraščių beveik nėra. Vos keli visam laikotarpiui nuo 1940 m. iki dabar.

                                    Comment


                                      Klaipėdos naujos stoties pastato atidarymas 1983 m. Iš epaveldas.lt


                                      Specialiai iškirpta tvarkaraščių lenta.




                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Klaipėdos naujos stoties pastato atidarymas 1983 m. Iš epaveldas.lt
                                        Tik dvi traukinių poros tarp Klaipėdos ir Vilniaus?
                                        100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                        Comment


                                          Taip. Bet Maskvos traukinys irgi berods buvo per Vilnių, o ne per Daugpilį.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X