Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Buvę traukinių tvarkaraščiai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    O gal buvusi Lososna dabar ir yra keleivinė Prigorodnaja?
    Nes Prigorodnaja yra Pučkovo g., kaip ant plano ir Lososna.
    http://planetolog.ru/map-city-big.ph...y=GNA&scheme=1

    http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture

    http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture
    Paskutinis taisė Zorro; 2010.05.12, 15:48.

    Comment


      #82
      Radau ir Prigorodnają ir Lososną.


      http://www.karta-minska.nemiga.info/karta-grodno.htm

      Comment


        #83
        O, įdomu, ar kada nors buvo maršrutas Klaipėda - Ryga? Jeigu neklystu, per Šiaulius važiavo ar painioju su kitu maršrutu?

        Comment


          #84
          Buvo. Berods per Mažeikius.

          Comment


            #85
            Ačiū už atsakymą. Svajosiu, kad gal kada nors vėl galima bus nuvykti į Rygą traukiniu.

            Comment


              #86
              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
              /\ Ar tuo metu buvo tiesioginis maršrutas (be persėdimų)?
              Vasarą - Panevėžys-Klaipėda ir kas antrą dieną Maskva-Kaliningradas. Tvarkaraštį žr. šios temos pradžioje.

              Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
              O, įdomu, ar kada nors buvo maršrutas Klaipėda - Ryga? Jeigu neklystu, per Šiaulius važiavo ar painioju su kitu maršrutu?
              Buvo ir šis per Mažeikius (ten kur dabar bėgiai nurinkti - žr. mano parašą apačioje). Tvarkaraštis skelbtas šios temos pradžioje.
              Paskutinis taisė Salvijus; 2010.06.18, 23:21.

              Comment


                #87
                Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                Svajosiu, kad gal kada nors vėl galima bus nuvykti į Rygą traukiniu.
                Svajok atsargiai — kartais svajonės išsipildo

                Parašė Sovijus
                Ir vasarą - Panevėžys-Klaipėda ir Maskva-Kaliningradas.
                Gal jau nusibodau keldamas vis tą pačią problemą, bet kodėl vis nepaleidžiamas nors sezoninis maršrutas Rokiškis-Klaipėda ar nors Panevėžys-Klaipėda? Techninių kliūčių tam kaip ir niekada nebuvo...
                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment


                  #88
                  Parašė Wycka
                  Svajok atsargiai — kartais svajonės išsipildo



                  Gal jau nusibodau keldamas vis tą pačią problemą, bet kodėl vis nepaleidžiamas nors sezoninis maršrutas Rokiškis-Klaipėda ar nors Panevėžys-Klaipėda? Techninių kliūčių tam kaip ir niekada nebuvo...

                  P.S.: Atsiprašau, jeigu čia off-topic. Jeigu kartais išsivystytų diskusija, gal visa tai perkelti į kitą temą?
                  Jeigu išsipildytų, būtų nerealu.
                  O ir Panevežys - Klaipėda maršrutas skamba įdomiai. Tik nežinau, ar tai realu.

                  Comment


                    #89
                    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                    Svajok atsargiai — kartais svajonės išsipildo



                    Gal jau nusibodau keldamas vis tą pačią problemą, bet kodėl vis nepaleidžiamas nors sezoninis maršrutas Rokiškis-Klaipėda ar nors Panevėžys-Klaipėda? Techninių kliūčių tam kaip ir niekada nebuvo...
                    Dabar giliai įkvėpk - LG sako, kad nuostolinga. Ir padeda tašką....

                    Comment


                      #90
                      Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                      Dabar giliai įkvėpk - LG sako, kad nuostolinga. Ir padeda tašką....
                      Nuostolinga = abra kadabra
                      Galima pagalvoti, kad maršrutai Klaipėda-Radviliškis, Šiauliai-Rokiškis ir Radviliškis-Mažeikiai pelną neša. O šiaip kilo mintis, kad tą patį maršrutą Klaipėda-Panevėžys galėtų 2011m. gegužės 30d.-rugsėjo 30d. paleisti. Per vasarą važinėtų pagrinde poilsiautojai, žmonės apsiprastų su nauju/atgaivintu maršrutu, o tada prasidėtų EČ-2011. Yra užuominų, kad Lietuvos rinktinė žais Panevėžyje, taigi Klaipėdos, šiaurinės Žemaitijos, Šiaulių ir Radviliškio gyventojai turėtų galimybę atvykti ir parvykti traukiniu, juo labiau, kad CIDO arena netoli nuo Panevėžio GS — apie 2km , tik problema ta, kad nėra tiesioginio Panevėžio miesto autobusų maršruto iš GS iki Cido
                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        #91
                        Nieko naujo. Jeigu koks įdomesnis mašršutas, tai LG jis būna nuostolingas.

                        Comment


                          #92
                          O kam reikalyngas tiesioginis Panevežys-Klaipeda, jei važiuojantys iš Panevežio sėkmyngai gali persėsti Šiauliuose ar tai į Radviliškis-Klaipeda, ar tai į Vilnius-Klaipeda. Tvarkaraščiai lyg ir suderinti.

                          Comment


                            #93
                            Parašė Joint Rodyti pranešimą
                            O kam reikalyngas tiesioginis Panevežys-Klaipeda, jei važiuojantys iš Panevežio sėkmyngai gali persėsti Šiauliuose ar tai į Radviliškis-Klaipeda, ar tai į Vilnius-Klaipeda. Tvarkaraščiai lyg ir suderinti.
                            Tikrai? Kaip ir bilietų kainos?
                            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                            Comment


                              #94
                              O kas blogai su kaina? Paimkim atstumus, Panevežys-Klaipeda 238 km. Kaina važiuojant dyzeliukais 35.90, su greituoju 41.40. Panašus atstumas Kėdainiai-Klaipeda 248km, kaina 38.80.

                              Comment


                                #95
                                Na, manau, kad krepšinio čempionatui galbūt paleis specialius traukinius. Pavyzdžiui, tiesioginį Kaunas - Klaipėda, ar Kaunas - Šiauliai, papildomą dieninį Vilnius - Šiauliai. Tuomet, kai vyks varžybos. Vilniaus - Kauno ruože tikriausiai dienos metu papildomų traukinių vargu ar bus. Tačiau vakare, o tiksliau jau naktį, galbūt paleis traukinius į Vilnių ir į Marijampolę... Jei Panevėžyje vyks čempinato varžybos, tai galbūt paleist specialų traukinį iš (į) Šiaulių. Ten jau persėdimas į kitus traukinius. Naktį, žinoma, reikėtų tiesioginio į Kauną, gal netgi Klaipėdą. Tik iš Vilniaus į Panevėžį visgi teks važiuoti autobusais. Taip pat ir į Alytų iš visų miestų.

                                Comment


                                  #96
                                  Parašė Joint Rodyti pranešimą
                                  O kas blogai su kaina? Paimkim atstumus, Panevežys-Klaipeda 238 km. Kaina važiuojant dyzeliukais 35.90, su greituoju 41.40. Panašus atstumas Kėdainiai-Klaipeda 248km, kaina 38.80.


                                  Jeigu jau lyginame ir skaičiuojame, tai einam iki galo, nors didžiajai daliai tai bus nuobodu

                                  Panevėžys-Klaipėda — 238km, panašus atstumas Vilnius-Pavenčiai — 239km

                                  Vilnius-Pavenčiai:
                                  a) kelionės kaina — 37,8Lt 2 klasės vagone
                                  b) kelionės laikas — 3:00h
                                  c) nėra persėdimo, taigi visą kelionės laiką keleivis leidžia vagone

                                  Panevėžys-Klaipėda:
                                  a) kelionės kaina — 25,70Lt / 41,70Lt, priklauso nuo vagono klasės. Galimi variantai: 3 klasė + 3 klasė arba 3 klasė + 2 klasė
                                  b) kelionės laikas — nuo 3:12h iki 4:14h + persėdimo laikas
                                  c) persėdimas Radviliškyje arba Šiauliuose

                                  Kaip matome, persėdant kito traukinio laukimas užtrunka kiek daugiau nei valandą. Logiška, kad per tiek laiko žmogus išalksta, nori kažkokios veiklos, todėl yra priverstas dar išleisti pinigų maistui, gėrimams, laikraščiams ir t.t.. Visiškai suprantu ir pateisinu persėdimus, kada traukinys turėtų keisti važiavimo kryptį, pvz Kaunas-Trakai, Kėdainiai-Panevėžys, Marijampolė-Kybartai ar Kena-Ignalina, tačiau šiuo konkrečiu atveju nagrinėjame tiesios linijos problemą — (Daugpilis)-Panevėžys-Klaipėda. Pagaliau dar viena smulkmena — esant šiam tiesioginiam maršrutui, klaipėdiečiai ir šiauriniai žemaičiai turėtų galimybę lengviau ir pigiau atvykti į Panevėžį ir tęsti kelionę / pramogauti siauruke arba pačiuose Anykščiuose
                                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                  Comment


                                    #97
                                    Wycka, sutinku, kad pasvajot galima. Bet kol kas džiaukimės tuo kas yra ir kad bent to Rokiškis- Šiauliai dar nenuėmė ir išvis nenutraukė to regiono susisiekimo traukiniais su pajūriu. Yra daug aktualesniu maršrutu, tokiu kaip kad Šiauliai- Kaunas ar ta pati Šiauliai- Ryga ir daugelis kitu. Dažnai prikaišioji ką keleivis veiks per ta valanda, išalks, neturės ką skaityt ir panašiai. Ne velnio, kelione ne tokia jau ilga, gali ir pora sumuštiniu iš namu įsidėt ar kokia knygą, o ir Šiauliai rodos ne koks bažnytkaimis, gali pasivaikščioti. Skrendant lėktuvais irgi buna persėdimai ir trunka tai ilgiau, bet nieko, ištveria žmones.
                                    P.S Sutinku, kad norisi to teisingumo, patogumo (ar kaip čia dar pavadint) laiko ir kainos atžvilgiu. Bet susitaikykim su tuo ką KOL KAS dar turim.

                                    Comment


                                      #98
                                      Parašė Joint Rodyti pranešimą
                                      Wycka, sutinku, kad pasvajot galima. Bet kol kas džiaukimės tuo kas yra ir kad bent to Rokiškis- Šiauliai dar nenuėmė ir išvis nenutraukė to regiono susisiekimo traukiniais su pajūriu. Yra daug aktualesniu maršrutu, tokiu kaip kad Šiauliai- Kaunas ar ta pati Šiauliai- Ryga ir daugelis kitu. Dažnai prikaišioji ką keleivis veiks per ta valanda, išalks, neturės ką skaityt ir panašiai. Ne velnio, kelione ne tokia jau ilga, gali ir pora sumuštiniu iš namu įsidėt ar kokia knygą, o ir Šiauliai rodos ne koks bažnytkaimis, gali pasivaikščioti. Skrendant lėktuvais irgi buna persėdimai ir trunka tai ilgiau, bet nieko, ištveria žmones.
                                      P.S Sutinku, kad norisi to teisingumo, patogumo (ar kaip čia dar pavadint) laiko ir kainos atžvilgiu. Bet susitaikykim su tuo ką KOL KAS dar turim.
                                      Kodėl svajoti? Nieko čia nerealaus nematau. Pakanka tik maršrutus D624 ir D628 Klaipėda-Radviliškis pratęsti bent iki Panevėžio, jeigu neverta tęsti iki pat Rokiškio ir panaikinti maršrutus Šiauliai-Rokiškis.
                                      Beje, buvo skelbta, kad Kaunas-Šiauliai bus atgaivintas (du kartus per savaitę), tačiau jo problema yra ta, kad traukinys važiuoja pro Jonavą, t.y. dar lankstą, kad atsiliepia kelionės kainoje ir laike. Panevėžys-Klaipėda tokios problemos neturi. Šiauliai-Ryga jau yra tarptautinis maršrutas, ir jo paleidimą sunkina LG ir LDz nesusikalbėjimai, arba kitaip politika.
                                      Na o pagal Tamstos argumentus galima keliauti ir garvežiais arba arkliais — juk ir taip keliauja žmonės Afrikoje ar Azijoje, o ir Lietuvoje tik prieš pusamžį taip keliauta, ir nieko, ištvėrė žmonės, kas dabar kitaip?
                                      P.S.: Be komforto ir jį atitinkančios kainos XXIa. NEBUS keleivių. Ar siūlai susitaikyti, kad kelionė traukiniu yra „nuostolinga“ iš principo, o ir turimos infrastruktūros visiškai nėra reikalo išnaudoti?
                                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                      Comment


                                        #99
                                        Lietuvoje tamsta arkliais irgi dar keliauja, neprikaišiok prašau Afrikos ir tuo labiau Azijos, kurios kelios šalys Lietuvą lenkia per visą galvą. Tiesiog nėra prasmės svajoti apie tą traukinį.Apie daugelį maršrutų forume kalbėta perkalbėta. Tai ir nematau tikslo beviltiškai diskutuoti, o siūlau susitaikyt su tokia, kad ir kaip būtų gaila niūria realybe. Nebent tamsta taptumei, ko aš nuoširdžiai linkėčiau, pono Masiuliaus pamaina, tada gal ką ir pakeistum, nes tavo svajonės, kaip ir daugelio kitų man patinka, bet jos tik ir liks svajonėmis.

                                        Comment


                                          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                          Jeigu jau lyginame ir skaičiuojame, tai einam iki galo, nors didžiajai daliai tai bus nuobodu
                                          Panevėžys-Klaipėda — 238km, panašus atstumas Vilnius-Pavenčiai — 239km
                                          (...)
                                          Kaip matome, persėdant kito traukinio laukimas užtrunka kiek daugiau nei (...)
                                          Eilinis nušokimas nuo temos geležinkelių forume.
                                          Tema gi vadinasi BUVĘ, o ne būsimi tvarkaraščiai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X