Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Buvę traukinių tvarkaraščiai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Tokį traukinį Maskva-Varšuva randu tik 1989 m. tvarkarašyje, o 1975 m. ir minėtąjį Leningradas-Varšuva-Berlynas kaip ir 1989 m. tvarkaraštyje.

    Comment


      #42
      Tais laikais dar buvo maršrutas Vilnius - Sokulka. Važiudavo dyzeliukas ir jam nereikėjo keist ratų. Tada labai į Lenkiją veždavo televizorius, dulkių siurblius ir kitus dalykus ir į trauknį beveik neįmanoma buvo patekt. Pas mus spalvotas televizorius kainavo 750 r. ir galima buvo gaut tik po blatu, o ten už jį galima buvo paimt kokius keturiskart daugiau.
      O Maskva - Varšuva atsirado to bumo laiku, turbūt ne ankščiau 1988 m.
      Paskutinis taisė Zorro; 2009.06.22, 20:26.

      Comment


        #43
        1989 m. Vilnius-Šiauliai, Panevėžys-Klaipėda ir Daugpilis-Šiauliai

        Kai kurių skaitytojų pageidavimu įkeliu 1989 m. traukinių tvarkaraščius per Panevėžį. Pasirodo tais metais per Panevėžį važiavo net 5 traukiniai: po 1 kartą į parą Panevėžys-Klaipėda, Panevėžys-Radviliškis (labai keistu laiku), Maskva-Kaliningradas, po 2 kartus Šiauliai-Daugpilis.
        Dabar teliko vos 2 traukinukai, kuriuos vis grasina uždaryti.
        Vilnius-Šiauliai ir Šiauliai-Daugpilis


        Panevėžys-Klaipėda ir Šiauliai-Daugpilis


        Panevėžys-Radviliškis
        Paskutinis taisė Salvijus; 2009.06.22, 23:58. Priežastis: papildymai

        Comment


          #44
          Kaunas-Šiauliai 1990 m. ir 1991 m.

          O čia buvusio maršruto Kaunas-Šiauliai tvarkaraštis. Nerandu kada šis maršrutas buvo įkurtas. Įdomu, kad 1989 m. iš Kauno į Šiaulius šis traukinys buvo rytinis, o jau nuo 1990 m. atvirkščiai - iš Šiaulių į Kauną rytinis. Būtų gerai tokį (bent automotrisė pradžiai) atkurti baigus Kauno tunelio remontą. Dar geriau būtų jei jis iki Kauno važiuotų iš Joniškio ir būtų priderintas prie Klaipėda-Vilnius, Mažeikiai-Šiauliai, Rokiškis-Šiauliai.

          Kaunas-Šiauliai 1990 m.


          Šiauliai-Kaunas 1991 m.
          Paskutinis taisė Salvijus; 2009.06.22, 23:35.

          Comment


            #45
            Iš 1992/93 metų telegramos sprendžiant, Latvijoje daugiausia važinėdavo 12 vagonų DR1 traukiniai. Lietuvoje tikriausiai būdavo 8 vagonų D1.

            Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.06.23, 00:00.

            Comment


              #46
              DR1 Latvijoje ir Lietuvoje

              Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
              Iš 1992/93 metų telegramos sprendžiant, Latvijoje daugiausia važinėdavo 12 vagonų DR1 traukiniai. Lietuvoje tikriausiai būdavo 8 vagonų D1.

              Atvaizdas
              Kartą kai mama grįžo iš Rygos, aš paklausiau: ar dyzeliniai traukiniai Rygoje tokie kaip Lietuvoje? Nieko nesuptatusi mama atsakė teigiamai, o kai pirmą kartą pats nuvažiavau, siurprizas buvo didžiulis: važinėja elektriniai traukiniai, dyzeliniai kitokie, o Lietuvoje paplitusių vengriškų (D1) nėra visai.
              Kiek matydavau, DR-1 Rygos mazge važinėdavo iš šešių vagonų. Tiesa, kartą 1979 metais mačiau važiuojantį dvigubą DR1 iš šešių vagonų (2 sąstatai x 3 vagonus). Sukabintų dviejų po šešis vagonus nemačiau, bet tokie važiuoti galėjo. Pvz., kažkada maršrute Ryga-Daugavpils tvarkaraštyje pastebėjau skirtingą traukinių kiekį pirmyn ir atgal, tai akivaizdu vienu iš reisų važiuojant dvigubo traukinio.
              Lietuvoje DR1A būdavo iš šešių vagonų, kiek vėliau jie ėmė "trumpėti".

              Comment


                #47
                Lietuvoje leisdavo dvigubus D1.

                Comment


                  #48
                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Lietuvoje leisdavo dvigubus D1.
                  Nepamenu iki kurių metų D1 dvigubas važiavo maršruti Vilnius-Druskininkai, tiesa ne visas. varėnoje antrąjį traukinį atkabindavo ir jis po pusvalandžio grįždavo į Vilnių jau kaip Varėna-Vilnius, o priekinis po atkabinimo po kelių minučių važiuodavo toliau į Druskininkus

                  Comment


                    #49
                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Lietuvoje leisdavo dvigubus D1.
                    Apie dvibubų D1 važinėjimą Lietuvoje, jų išsiskyrimą atskirose stotyse ir tolesnį važiavimą skirtingais maršrutais, po to žioplesniems keleiviams nutikdavusias odisėjas parašinėjau temoje http://www.miestai.net/forumas/showthread.php?t=6374
                    Truputėlį gaila, kad kiti forumiečiai tą temą nepapildė, ir ji nugrimzdo gilokai...

                    Comment


                      #50
                      buvęs maršrutas Vitebskas-Polockas-Adutiškis-Vilnius-Gardinas

                      Keletos forumiečių pageidavimu talpinu informaciją apie lividuotą traukinių susisiekimą per Adutiškį. Kursavo toks
                      Vitebskas-Polockas-Vilnius.
                      Patyrinėjus dabartinius balatausriškus tvarkaraščius matyti, kad susisiekimas Balatarusijoje linijoje Druja-Vitebskas
                      išliko. Tikriausiai, Lukašnekos administracija neleidžia uždarynėti linijų.

                      Traukinys 1989 m. Vitebskas-Polockas-Vilnius-Gardinas




                      Traukinys 1991 m. Vitebskas-Polockas-Vilnius


                      Paskutinis taisė Salvijus; 2009.08.07, 10:39.

                      Comment


                        #51
                        Pridedu senesnių tvarkaraščių.

                        1975m. Vitebskas-Vilnius


                        1985m. Polockas-Kuznica


                        Ir dar įdomus 1985m. Vilnius-Gardinas-Druskininkai
                        Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.08.07, 02:37.

                        Comment


                          #52
                          Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                          Pridedu senesnių tvarkaraščių.

                          1975m. Vitebskas-Vilnius
                          Atvaizdas
                          Kaip įdomu - stotelė Gelednė sovietmečiu buvo priskiriama tai Baltarusijos tai Pabaltijo geležinkeliams, jų riba irgi įdomiai driekiasi - kartais iki Adutiškio, kartais tik iki Pabradės (o gal Zalavo?).
                          Paskutinis taisė fow; 2009.08.08, 22:20.

                          Comment


                            #53
                            Maršrutas Vitebskas-Gardinas sudarytas dirbtinai. Tiesioginio traukinio vis tiek nebuvo. Kasžkaip tik tvarkaraščio derinys padarytas.
                            Baltarusijos geležinkelių keleivinį traukinį Vitebskas-Vilnius prisimenu. Iki berods 1980 metų jis atvažiuodavo su garvežiu. Kokio depo buvo šis vienintelis Vilniuje tuomet pasirodydavęs garvežys, tada nenustačiau. Dabar spėju, kad Krulevšiznos.
                            Kai dienai atvažiuodavau į Vilnių, kažkaip neskubėdavau grįžti atgal ir pagal galimybes stengdavau pamatyti greitojo traukinio "Lietuva" išvykimą į Maskvą ir garvežio išpūškavimą su traukiniu Vilnius-Vitebskas.
                            Traukinio Vilnius-Gardinas-Druskininkai taip pat nebuvo. Paprasčiausiai ten vienoje lentelėje sudėti grafikai traukinių į Gardiną ir Druskininkus (maršrutai išsiskyrė Pariečėje). Antai, dar varnele pažymėta, kad traukinys per atitinkamą stotį nevažiuoja.
                            Iš tų laikų prisimenu, kad Pariečės (Poriečje) stotyje tvarkaraštis buvo gerai sureguliuotas dėl persėdimų iš traukinio Vilnius-Druskininkai (ne dyzelinio, o su prikabinamais vagonais iš Maskvos ir Sankt.Peterburgo) taip, kad buvo galima važiuoti iš Vilniaus į Gardiną, iš Gardino į Vilnių, Druskininkus, iš Druskininkų į Gardiną. Žinoma, traukiniui Druskininkai-Vilnius parvažiavus į Vilnių, buvo galima persėsti į traukinį Vilnius-Vitebskas.
                            Tada Vilniuje ir Pariečėje taip gerai sureguliuotų persėdimo galimybių belieka pavydėti dabartiniams laikams Kauno, Šiaulių, Radviliškio, Kazlų Rūdos, Lentvario ir kitose stotyse.

                            Comment


                              #54
                              Maršrutas Gardinas-Vitebskas buvo, traukinys dar turėjo firminį Vitjazj pavadinimą, pats nekartą juo važiavau iš Gardino į Varėną.

                              Comment


                                #55
                                Ryga-Limbaži-Rūjiena-Piarnu-Tallinn

                                Forumiečių prašymu tvarkaraščiai ruože Ryga-Limbaži-Rūjiena-Piarnu-Tallinn.
                                http://www.miestai.net/forumas/showt...531#post364531

                                Patyrinėjus šiuos tvarkaraščius matyti, kad eismas buvo išties intensyvus (čia be visų elektrinių traukinių - dėjau tik nuo Skultės iki Talino). Suskaičiavau 7 poras - gan solidu.
                                Palaipsniui uždarinėjo nuo 1992 iki 1999 m.





















                                Paskutinis taisė Salvijus; 2009.08.18, 22:16.

                                Comment


                                  #56
                                  is tiesu sunku patiketi, jog buvus tokiam linijos apkrovimui jos paprasciausiai nebeliko...

                                  Comment


                                    #57
                                    Parašė statyba Rodyti pranešimą
                                    is tiesu sunku patiketi, jog buvus tokiam linijos apkrovimui jos paprasciausiai nebeliko...
                                    Tai va. kaip tai sugebėjo nugyventi šį ruožą? Gal pabandė pritaikyti Estijos modelį?
                                    Pabandysiu sužinoti kaip ten buvo su prekiniais traukiniais?
                                    Paskutinis taisė Salvijus; 2009.08.18, 23:28.

                                    Comment


                                      #58
                                      Vitebskas-Vilnius-Gardinas

                                      Parašė lietus Rodyti pranešimą
                                      Maršrutas Gardinas-Vitebskas buvo, traukinys dar turėjo firminį Vitjazj pavadinimą, pats nekartą juo važiavau iš Gardino į Varėną.
                                      Kažką lyg ir prisiminiau.
                                      Bet matyt, kad tokis maršrutas egzistavo neilgai. Nes kitaip kažin ar būčiau iškentęs tą traukinį nepamatyti, juo kažkiek pavažiuoti...
                                      Kažkodėl net neįsivaizduoju, kuriais metais jis atsirado. Kiek įsivaizduoju, jau ne tada kai į Vilnių atitraukdavo garvežys. Kažkodėl nė tvarkaraštis neišliko su šiuo maršrutu, nors juos rinkau ilgai, nė vienoje stotyje skirtingo stiliaus, skirtingo formatyo tvarkaraštyje įrašytą nemačiau. Daug esu žaidęs braižant kai ką panašaus į tuos grafinius "siūlus" ir ruože Lentvaris-Valkininkai-Varėna-Marcinkonys būdavo įdomu, nes nuo Valkininkų iki Marcinkonių tada buvo vieni bėgiai.
                                      Traukinys Vitebskas-Vilnius visais laikais į Vilnių atvykdavo rytą ~10 val., o panašiu laiku išvažiuodavo "dyzeliukas" Vilnius-Gardinas, vėliau pratęstas iki Sokulkos (iki šios stoties Lenkijoje 1520 mm vėžės bėgiai nueina kaip ir 1435 mm asteina iki Gardino, Šeštokų, Bresto, Vysoko Litovsk...). Berods 1988m. iki Sokulkos buvo pratęstas (paankstinant išvykimo laiką ) ir vakarinis "dyzeliukas" Vilnius-Gardinas (grįždavo rytą). Gal atgimimo laikais padažnėjus važinėjimams į Lenkiją ir aplamai į tuometinį užsienį ir Vitebskas-Vilnius buvo pratęstas iki Gardino?
                                      Įdomu būtų, jei kas juo važinėjo dažniau ir prisiminimų turi daugiau...

                                      Comment


                                        #59
                                        Paravoze rašo, kad buvo traukinys Vitebskas - Vilnius - Gardinas. Taip pat pažymima, kad maršrutas buvo sutrumpintas iki Vilniaus, vėliau iki Lentupio. Dabar Витязь ir vėl važiuoja iš Vitebsko į Gartdiną, bet nekirsdamas Lietuvos...

                                        Comment


                                          #60
                                          Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                          Kažką lyg ir prisiminiau.
                                          Bet matyt, kad tokis maršrutas egzistavo neilgai. Nes kitaip kažin ar būčiau iškentęs tą traukinį nepamatyti, juo kažkiek pavažiuoti...
                                          Kažkodėl net neįsivaizduoju, kuriais metais jis atsirado. Kiek įsivaizduoju, jau ne tada kai į Vilnių atitraukdavo garvežys. Kažkodėl nė tvarkaraštis neišliko su šiuo maršrutu, nors juos rinkau ilgai, nė vienoje stotyje skirtingo stiliaus, skirtingo formatyo tvarkaraštyje įrašytą nemačiau. Daug esu žaidęs braižant kai ką panašaus į tuos grafinius "siūlus" ir ruože Lentvaris-Valkininkai-Varėna-Marcinkonys būdavo įdomu, nes nuo Valkininkų iki Marcinkonių tada buvo vieni bėgiai.

                                          Įdomu būtų, jei kas juo važinėjo dažniau ir prisiminimų turi daugiau...
                                          Egzistavo tikrai neilgai, gal pora metų apie kokius 89-90 metus. Tampė jį beabejo jau negarvežiai. Beje, dėl šio traukinio išnykimo Lietuvos teritorijoje, tai man atrodo per Vilnių jis nustojo važiuot įrengus muitines ir tada baltarusiai jį nukreipė per Lydą, kad nereiktų kirsti sienos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X