Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Buvę traukinių tvarkaraščiai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė VICIOKAS Rodyti pranešimą
    as klystu ar nepastebejau radviliskis-klaipeda .... ar tokie traukiniai bent kursavo ? AS turiu 2004 m. tvarkarascius..
    Aš gerai prisimenu, kad traukiniai Radviliškis-Klaipėda nebuvo išnykę kelis dešimtmečius. Tik reisų kiekis (abiem kryptimis max. būta po tris) vis keitėsi.
    Nors būta atskirų šio maršruto reisų pailginimų iki Kauno, Panevėžio.
    Paskutiniu laiku savo kelionėse į šį maršrutą nepapuoliau, tai nė neįsivaizduoju, kuriose stotyse jis sustoti turėtų, kuriose (kaip ir greitieji iš Vilniaus) galėtų nestoti (jei keleivių tirkrai nėra).

    Comment


      #22
      Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
      Esu matęs ir ČME3 į Šilutę tais laikais, vietoj nusibaigusios D1 "galvos". Ukrainoje ir dabar dažni tokie variantai.
      Pagegiuose, traukinys i Klaipeda. D1 tempia M62

      http://www.flickr.com/photos/2763955...70326/sizes/o/

      http://www.flickr.com/photos/2763955...16881/sizes/o/

      Comment


        #23
        Tai bent "ekonomiška" buvo !

        Comment


          #24
          Taip atrodo, ar tada mažiau stoties kelių Pagėgiuose buvo?
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            #25
            Gali buti. Stoties kelynas ir pati stotis neseniai modernizuota. Matyt seniau nebuvo poreikio - traukiniai vykdavo i Sovetska - stambu mazga - be ilgesniu sustojimu Pagegiuose.

            Comment


              #26
              Kai kurie 1991 m. maršrutai

              Gerieji senieji geležinkeliečiai padovanojo senų tvarkaraščių knygas: Pabaltijo geležinkelio - 1975, 1976, 1989, 1990, 1991 m., TSRS - 1970/1971 m. ir 1988/1989 bei 1989/1990 m. Rygos apygardos priemiestinių.
              Dalis knygų jau buvo sukurenta, šita dalis taip pat turėjo atsidurti pečiuje...
              Bendrai paėmus nemažai grafikų nuo 1975 m. iki jų sėkmingo likvidavimo paskutiniuoju metu (dabar tai vadinama "NUOSTOLINGA") mažai kuom keitėsi.
              Kai kurias jų dar teko važiuoti 1995-1999 m. Deja, iš šio sąrašo beliko tik keletas apkarpytų - Šiauliai-Rokiškis vietoje Daugpilio, Mažeikiai, Radviliškis-Šiauliai ir kiti.

              Turinys:



              Patalpinu keletą skenų su kai kuriais įdomiais 1991 m. maršrutais:
              Maskva-Daugpilis-Rokiškis-Šiauliai-Klaipėda-Sovietskas-Kaliningradas


              Pasirodo buvo kadaise tiesioginis keleivinių traukinių susisiekimas Daugpilis-Riokiškis-Klaipėda...

              dyzelinis Ryga-Mažeikiai


              keleivinis Ryga-Mažeikiai-Klaipėda


              dyzelinis Liepoja-Klaipėda-kaliningradas


              Tiesioginiai vagonai be persėdimo:



              Ir galiausiai siaurukas...

              Paskutinis taisė Salvijus; 2009.06.14, 17:04. Priežastis: siaurukas, papildymai

              Comment


                #27
                Keletas 1975 m. maršrutų

                Įdedu keletą 1975 m. maršrutų, kurių senokai nebėra. Kai kurie jų išties įdomūs. Tarkim Liepoja-Kaliningradas, arba garinis Gardinas-Druskininkai, Gardinas-Marcinkonys... Kai kurie jų - Maskva-Daugpilis-Rokiškis-Šiauliai-Klaipėda-Kaliningradas kursavo 1975 m. (įdomu kada pradėjo važiuoti pirmasis tokio maršruto traukinys?).
                Yra ir daugiau iš pažiūros keistų maršrutų Kaunas-Maskva, dyzeliniai Vilnius-Jonava, Kaišiadorys, Lentvaris, Žvyrynas, Naujoji Vilnia, Kaunas, Šiauliai-Rėkyva, Klaipėda-Giruliai, Radviliškis-Lūšė ir t.t.
                Ir dar ... net ir gudžiu sovietmečiu buvo tarptautinių tarukinių į Berlyną, Lenkiją. Norėtųsi paklausti kiek dabar mes turime tiesioginių traukinių į šias valstybes...

                Turinys:





                Maskva-Daugpilis-Rokiškis-Šiauliai-Klaipėda-Kaliningradas




                keleivinis Vilnius-Ryga



                Gardinas-Vilnius


                garinis Gardinas-Druskininkai, Marcinkonys


                dyzelinis Vilnius-Druskininkai



                dyzelinis Ryga-Mažeikiai


                keleivinis Ryga-Klaipėda



                dyzelinis Liepoja-Kaliningradas


                Tiesioginiai vagonai be persėdimo



                ir galiausiai siaurukas

                Paskutinis taisė Salvijus; 2009.06.13, 18:42.

                Comment


                  #28
                  Nereali kolekcija. Didelis Ačiū temos autoriui (-ams).
                  Peržvelgus šiuos grafikus, apima nostalgija ir liūdesys, kad netekome tiek daug maršrutų, o kai kur net išardyti bėgiai ir apleistos stotys. Prisimenu, kokia mano vaikystėje (90 - aisiais) buvo gyvybinga Klaipėdos stotis ir su liūdesiu stebiu jos tuštėjimą dabar.

                  Comment


                    #29
                    Pageidavimai

                    Jei ką nors domins konkretūs maršrutai pagal nurodytus metus ir turinį nuskenuosiu, bet tikrai ne visas knygas - jos užima apie 300-400 psl.

                    Šiaip pažiūrėjus pavydas ima - gal geriausiu atveju teliko apie 20 proc. maršrutų. Važiuodavo keleiviniai į visus užkampius, visi geležinkelio ruožai buvo naudojami. O dabar pusę dėl vienokių ar kitų priežasčių baigia nurinkti.
                    Paskutinis taisė Salvijus; 2009.06.14, 20:09.

                    Comment


                      #30
                      Apie 89-90-uosius dar buvo toks maršrutas: Maskva - Varšuva per Vilnių.

                      Comment


                        #31
                        1990 m. maršrutas Maskva-Varšuva ir 1990 m. tvarkaraštis

                        Toks maršrutas "Maskva-Vilnius-Varšuva" buvo ir 1991 m (žr. turinyje, p. 104).
                        Įkeliu 1990 m. maršrutų turinį ir maršruto "Maskva-Vilnius-Varšuva" tvarkaraštį.

                        Turinys:



                        Maskva-Vilnius-Varšuva


                        Traukiniai Vilnius-Mažeikiai ir Ryga-Klainingradas




                        Traukiniai Radviliškis-Mažeikiai, Klaipėda-Mažeikiai, Ryga-Mažeikiai, Mažeikiai-Bugeniai, Mažeikiai-Rengė, Radviliškis-Panevėžys

                        Paskutinis taisė Salvijus; 2009.06.14, 23:54. Priežastis: pavadinimas

                        Comment


                          #32
                          Štai ir matos kur keisdavo ratus. Kuznicoje stovėjo 180 minučių.

                          Comment


                            #33
                            Kai kurie 1976 m. tvarkaraščiai

                            Čia toks įdomus 1976 m. akumuliatorinis traukinys važiuoja Ryga-Meitene ir dyzelinis Ryga-Mažeikiai.



                            Traukiniai Šiauliai-Rėkyva, Radviliškis-Lūšė



                            Traukinys Vilnius-Mažeikiai
                            Paskutinis taisė Salvijus; 2009.06.14, 23:31.

                            Comment


                              #34
                              Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                              Įdedu keletą 1975 m. maršrutų, kurių senokai nebėra. Kai kurie jų išties įdomūs. Tarkim Liepoja-Kaliningradas, arba garinis Gardinas-Druskininkai, Gardinas-Marcinkonys... Kai kurie jų - Maskva-Daugpilis-Rokiškis-Šiauliai-Klaipėda-Kaliningradas kursavo 1975 m. (įdomu kada pradėjo važiuoti pirmasis tokio maršruto traukinys?).
                              Yra ir daugiau iš pažiūros keistų maršrutų Kaunas-Maskva, dyzeliniai Vilnius-Jonava, Kaišiadorys, Lentvaris, Žvyrynas, Naujoji Vilnia, Kaunas, Šiauliai-Rėkyva, Klaipėda-Giruliai, Radviliškis-Lūšė ir t.t.
                              ...
                              Kai ką prisimenu ir aš (arba kai kurias žinias apie tai „sužvejojau“ tvarkaraščiais domėdamasis vėliau).

                              Dyzelinis traukinys Kaliningradas-Liepoja buvo įvardintas kaip ypatingos paskirties. Klausiau vieno pagelžkelėje tarp Klaipėdos ir Šilutės gyvenusio draugo, tai tas sakėsi tokio nematęs, apie jo važiavimą/nevažiavimą nieko nežinojo. Spėjome, kad jis buvo skirtas iš Baltijsko į Liepoją važiuoti Baltijos laivyno kariškiams, kai būtų paskelbta kokia ypatinga padėtis. Ar galvojome teisingai, nežinau. „Garinį“ Gardinas-Druskininkai nuvažiavęs į Druskininkus vis pamatydavau. Žalios spalvos keleiviniai vagonai visą pusdienį stovėdavo antrame stoties kelyje, o žalias garvežys kūrendavosi pačiame aklikelyje (jau netoli Druskonio ežero). Vėliau iš Gardino į Druskininkus atvažiuodavo DR1P.
                              Prisimenu, kokia švente Kauno mieste tapo traukinio maršruto Kaunas-Maskva atidarymas. Prie šio traukinio Vilniuje būdavo prikabinasi vagonai Druskininkai-Maskva. Kažkada po 1990 metų Kauno-Maskvos maršrutas išliko tik kaip vagonai, prikabinami prie traukinio Vilnius-Maskva, o vėliau išnyko.
                              Dyzelinio traukinio maršrutas Vilnius-Jonava buvo tik formalus. Iš Vilniaus 3:00h. išvažiuodavo dyzelinis traukinys Vilnius-Kaunas-Klaipėda. Važiuodavo dvigubas sąstatas. Pirmas D1, Kaune traukiniui pakeitus važiavimo kryptį pasidarydavęs antru, Jonavoje būdavo atkabinamas ir grįždavo į Kauną. Prisimenu, kažkuriais metais dyzelinis iš Kauno į Klaipėdą išvykdavo 4:39 h., o iš Jonavos į Kauną išvykdavo ~5:30-5:50h . Beje, prie šio traukinio buvo pritaikytas iš Ukmergės į Jonavą kadaise kursavusio siauruko grafikas (iš Ukmergės tas traukinukas išvažiuodavo ~3:30h, Jonavoje būdavo ~5:30h, grafikas kažkurioje temoje yra).
                              Iš Vilniaus iki Kaišiadorių (ne iki Kauno) tai vienais, tai kitais metais vienas-kitas reisas pasitaikė. Į Lentvarį, Žvyryną (dabar senieji Trakai) buvo reisai anksti ryrą ir vėlai vakare (atvežti darbus pirmai pamainai, parvežti po antros). Naujosios Vilnios depo dar nebuvo (dar ir elektriniai traukiniai 1975 metais nevažinėjo), tai į naująją Vilnią anksti rytą ir vėlai vakare D1 taip pat buvo reikalingas. Į Šiaulius (į lėktuvus Zoknių aerodrome pasidairyti) kartą atklydęs tvarkaraštyje (priemiestinių, atskiroje salėje) maršrutus Šiauliai-Rėkyva ir Radviliškis-Šiauliai-Mažeikiai-Lūšė mačiau.
                              Kartą traukiniu Maskva-Vitebskas-Polockas-Daugpilis-Šiauliai-Klaipėda-Kaliningradas teko važiuoti iš Klaipėdos į Sovietską. Traukinio grafikas dar buvo kitas, iš Klaipėdos į Kaliningradą išvažiuojant kitame kelyje stovėjo traukinys į Rygą, tai galėjo būti kažkur 12-13h, dienos, vėliau prisimenu, kaip iš Klaipėdos į Kaliningradą išvažiuodavo naktį ~24h. Po vieno važiavimo daugiau važiuoti nesinorėjo – po matyt ilgai trukusių kelio remontų traukinys važiavo 40 km/h ir kelionė nuo Klaipėdos iki Sovietsko truko arti trijų valandų (dėl tokio neapsiskaičiavimo tada nespėjau į autobusą Sovietskas-Nesterovas).

                              Comment


                                #35
                                Puiku. Ar as nepastebejau, bet ruoze Siauliai (Radviliskis) - Pagegiai jau 1992/93 m. nebevazinejo priemiestiniai traukiniai.

                                Comment


                                  #36
                                  Caro laiku. Siauruko tvarkarastis. Is www.parovoz.com forumo.

                                  Расстояния даны в вёрстах.

                                  Свѣнцянскiй узкоколейный подъѣздной путь Перваго Общества подъѣздныхъ путей


                                  4 21* 23* 3
                                  08.50 15.30 0 Поневѣжъ 136 11.21 20.20
                                  09.26 16.11 - Тарушки --- 10.36 19.46
                                  10.02 16.55 23 Рогувекъ 114 10.00 19.15
                                  10.22 17.17 29 Сурдеги 108 09.30 18.50
                                  10.55 17.50 39 Трашкуны 98 08.50 18.15

                                  11.05 18.06 39 Трашкуны 98 08.30 18.05
                                  11.58 18.55 53 Оникшты 84 07.45 17.25
                                  12.47 19.47 71 Тромбацишки 66 06.25 16.24
                                  13.30 20.30 85 Уцяны 52 05.35 15.40

                                  13.45 20.40 85 Уцяны 52 05.10 15.25
                                  14.39 21.27 101 Кукуцишки 36 04.20 14.38
                                  15.10 22.00 111 Сылгудышки 26 03.45 13.55
                                  15.31 22.21 --- Кевнелишки -- 03.21 13.31
                                  16.01 22.51 --- Колтыняны -- 02.41 13.11
                                  16.30 23.20 136 Новосвѣнцяны 0 02.10 12.30

                                  4 22 3 21
                                  07.50 18.10 0 Новосвѣнцяны 119 16.40 19.50
                                  08.45 19.01 13 Свѣнцяны 106 15.20 19.10
                                  09.45 19.50 26 Лынтупы 93 14.30 18.20
                                  10.16 20.21 -- Разлоги -- 13.51 17.41
                                  11.05 21.05 49 Годуцишки 70 13.10 17.00
                                  12.00 22.00 66 Поставы 53 12.05 16.00

                                  12.10 22.15 66 Поставы 53 11.55 15.50
                                  13.01 23.11 -- Старый Дворъ -- 11.06 15.00
                                  13.40 23.30 89 Воропаево 31 10.45 14.35
                                  14.15 --- 100 Новодруцкъ 19 09.50 ---
                                  14.36 --- --- Константиновъ Дворъ -- 09.26 ---
                                  15.15 --- 119 Березвечъ 0 08.45 ---

                                  * въ ходу по понедѣльникамъ и четвергамъ

                                  Comment


                                    #37
                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Puiku. Ar as nepastebejau, bet ruoze Siauliai (Radviliskis) - Pagėgiai jau 1992/93 m. nebevazinejo priemiestiniai traukiniai.
                                    Priemiestinių traukinių iš Šiaulių iki Tyrulių, Tytuvėnų ar Lyduvėnų važinėjimo neprisimenu ir apie tai jokių duomenų nerandu išvis. Šiauliai-Pagėgiai maršrutas priemiestiniu nebuvo (maršrutas ilgesnis nei 150 km), Klaipėda-Pagėgiai-Tauragė tokiu buvo.
                                    1992 metais važinėjo traukinys maršrutu Šiauliai-Zokniai-Šilėnai-Mankiškiiai-Jonaitiškiai-Kutiškiai-Radviliškis. Priešinga kryptimi nevažiuodavo. Kažkada į Jonaišiškis užsukdavusį, ten kryptį keisdavusį D1 Šiauliai-Radviliškis aplenkdavo iš Šiaulių tiesiai į Radviliškį važiuojantis greitasis Klaipėda-Vilnius.
                                    Traukinys iš Šiaulių į Pagėgius važinėti nustojo 2001m. kovo pabaigoje (tą pačią datą kaip ir daugelyje kitų maršrutų).

                                    Comment


                                      #38
                                      Tarybiniu laiku tvarkarastyje yra traukinys Kaliningradas - Ryga, per Pagegius, Siaulius, su sustojimais kiekvienoje stoteleje.

                                      Traukinys Siauliai - Pagegiai (iki 2001 m.) buvo ne priemiestinis?

                                      Comment


                                        #39
                                        Buvo tokie maršrutai

                                        Beje iki maždaug 1996 metų į Lietuvos teritoriją įvažiuodavo Baltarusijos geležinkelių priemiestiniai traukiniai, maršrutais Gardinas-Druskininkai ir Gardinas-Marcinkonys. Apie 1990 metus Gardinas-Marcinkonys rytinis traukinys buvo pratęstas iki Varėnos, bet pragyvavo gal pusę metų.
                                        Jeigu kam įdomu 1991 m tvarkaraštis Gardinas-Marcinkonys išvyksta 8-28, atvyksta 9-57; išv. 21-00, atv. 22-26. Marcinkonys-Gardinas išv. 10-08 atv. 11-36; išv. 5-40 atv 7-11 (nakvodavo Marcinkonių stotije). Gardinas-Druskjininkai išv. 15-47 atv. 17-01, Druskininkai-Gardinas išv. 17-48, atv. 19-07

                                        Comment


                                          #40
                                          Prisiminimai apie traukinius į Varšuvą

                                          Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                                          Apie 89-90-uosius dar buvo toks maršrutas: Maskva - Varšuva per Vilnių.
                                          Prisimenu tokį keleivinio traukinio maršrutą. Kažin, ar dar kiek anksčiau nei 1989 m. jis neegzistavo?
                                          Dar vaikas būdamas Vilniaus geležinkelio stotyje tvarkaraštyje pamačiau daug maršrutų iš tuometinio Leningrado. "Antrieji maršrutų galai" Kaliningradas, Lvovas, Truskavecas, Sofija abejonių nekėlė. Susidomėjimą sudarė Kuznica. Juo labiau, - į šią man tada dar nežinomą stotį dar buvo traukinių maršrutas iš Vilniaus. Dar viena mįsle tapo maršrutas Vilnius-Bialystokas. Todėl neliko nieko kito kaip ruoštis tokius traukinius pasergėti Vilniaus geležinkelio stotyje. Pirmu taikiniu atsitiktinai pasitaikė traukinys Nr 25 Leningradas-Kuznica, pagal tvarkaraštį Vilniaus geležinkelio stotyje pasirodydavęs per patį vidudienį.
                                          Pirmu siurprizu tapo pirmame stoties kelyje pasirodęs TEP60 su ilgu sąstatu žalių keleivinių vagonų, papuoštų uždrašais "Leningrad-ekspress". Dirsteliu į vieno maršrutinį trafaretą: užrašas "Leningrad-Varšava". Dirsteliu į kito - toks pat. Ant kelių tolimesnių - "Leningrad-Berlin". Tada "Kuznicos" klausimų kuriam laikui neliko. Bent kol iš Vilniaus grįžau mano į Suvalkiją.
                                          Kas liečia traukinį Maskva-Minskas-Vilnius-Varšuva, dėmesį atkreipiau išvykimą iš Vilniaus apie vidunaktį į Varšuvą, anksti rytą į Maskvą. Ir pasidarė įdomu, kugi tarp Vilniaus it Gardino abu priešingomis kryptimis važiuoajntys to paties maršruto traukiniai prasilenkia. Nes žinojau, kad nuo Valkininkų iki Marcinkonių bėgiai buvo vieni. Pagal grafinius braižymus (panašiai kaip kažkurioje temoje minimi "siūlai") gavosi, kad prasilenkti turėtų Varėnoje. Stoties informacijos tarnyboje neuždavinėti klausimėlių apie traukinius į užsienį suaugusių dėdžių pamokytas buvau. Beliko aiškintis pačiam. Nuvažiavęs traukiniu į Varėną, tvarkaraštyje ~3 h nakties traukinio neradau nei į Maskvą, nei į Varšuvą. Į Varėną atvažiuoti vėliausiu traukiniu, naktį praleisti stotyje, pamatyti susitinkančius traukinius ir ankstyvu rytiniu norėjosi, bet neišdrįsau. Nebuvau tikras, kad naktį stotyje nebūna pareigūnų, turinčių tikslą sugauti "užsieninius" traukinius atebėti atklydusių "špionų"...
                                          Bet va Solvijaus įdėtas tvarkaraštis prasilenkimą Varėnoje patvirtina. Iki dabar abejojau, kaip Varėnos stotyje traukiniai prasilenkdavo nesustoję. O pasirodo, iš Varšuvos į Maskvą važiuodavęs stodavo ir pastovėdavo, bet sustojimas vadinosi techniniu...
                                          Apie savo egzistavimo pabaigą traukinys Maskva-Varšuva buvo sutrumpintas iki Bialystoko. Šį sutrumpintą maršruto variantą kažkiek primena dabartinis lenkiško traukinio maršrutas iš Lenkijos sostinės į mažą Lietuvos miestelį Šeštokus. Tik tas Maskvos traukinys tada kelias valandas prastovėdavo Kuznicoje keičiant aširačius, dabar Varšuva-Šeštokai pasienio stotyse Trakiškėse ir Mockavoje tik vos minutei-kitai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X