Parašė Mantukas.traukinukas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
-
Traukinys Vilnius - Klaipėda su keleiviais jau dvi valandas užstrigęs Kaišiadorių stotyje.
„Palydovės nieko nežino. Į lauką žmonių neišleidžia. Traukinyje pilna žmonių, yra netgi stovinčių. Darbuotojai sako, kad traukinys sustabdytas neribotam laikui“,- lrytas.lt sakė traukinio keleivis.
Comment
-
Tą patį temą...
http://www.15min.lt/ikrauk/naujiena/...yse-515-290723
...mums pasakė, kad dėkotume Dievui, jog likome gyvi“, – teigė 15min.lt skaitytoja.
Nenorom tenka prisimint apie Vilniaus GS rastus sprogmenys...
Gal kas žino kas sugede buvo?
Comment
-
Parašė railman Rodyti pranešimąTraukinys Vilnius - Klaipėda su keleiviais jau dvi valandas užstrigęs Kaišiadorių stotyje.
Daugiau: http://www.lrytas.lt/verslas/energet...iu-stotyje.htm
Comment
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąvakar daug kur vėlavao autobusai iki 2 val. dėl kamščių, šalčių ir kitų priežasčių, bet niekas nerašo apie tai...
Comment
-
Nes traukinys laikoma šiek tiek aukštesnė važiavimo forma. Taip pat jo gedimas susijęs su daugiau žmonių: kartais važiuoju Vilnius - Klaipėda traukinio, tai jo gedimas man aktualus, o štai nuo Balbieriškių kaimo autobuso gedimo man nei šilta nei šalta (dėl to apie jį neskaitysiu, kuo ir yra suinteresuoti žurnalistai). Ir taip daugeliui
Comment
-
Labai įdomus straipsnis
Britas: Londone turėtum būti idiotas, kad į darbą važiuotum mašina, o Kaune mašinos – statuso simbolis
http://verslas.delfi.lt/transportas/...#ixzz2Ftkfvaqu
Dauguma minčių aptarta šiame forume...
- Štai Londono pavyzdys, nors neturėtume su Londonu lyginti, bet tiek to. Tai miestas iš 33 skirtingų miestų – būtent tiek ten yra savivaldybių. Ten galima iš vienos į kitą nuvykti tuo pačiu traukiniu. O Lietuvoje nėra jokio miestų vienijimosi. Yra valstybiniai geležinkeliai, kurie nekalba su viešojo transporto autobusų kompanijomis, nes jos priklauso savivaldybėms. Tai didelė problema. Įsėsti į traukinį ir persėsti su jo bilietu į autobusą – tokią sistemą nėra sunku sukurti.
- Traukinių stotys Lietuvos miestuose išleidžia šimtus tūkstančių eurų savo išorei. Nuostabūs pastatai. Dauguma tušti, didingi, erdvūs. Bet ne taip naudojami. O apie stotis yra erdvės. Mes prašom nedaug – 12–15 tūkst. litų saugiai dviračių saugyklai: padarykite pastogę, užrakinkite ją, o raktus atiduokite kam nors, kas atiduos juos besinaudojančiais ta pastoge. Ir kamerą įmontuokite. Viskas. Kitos šalys pagalvoja apie didesnį miesto plėtros planą, apie tai, kaip sujungti visas transporto priemones. O čia to nedarome kol kas. Nelabai sėkmingai.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąLabai įdomus straipsnis
Britas: Londone turėtum būti idiotas, kad į darbą važiuotum mašina, o Kaune mašinos – statuso simbolis
http://verslas.delfi.lt/transportas/...#ixzz2Ftkfvaqu
Dauguma minčių aptarta šiame forume...
- Štai Londono pavyzdys, nors neturėtume su Londonu lyginti, bet tiek to. Tai miestas iš 33 skirtingų miestų – būtent tiek ten yra savivaldybių. Ten galima iš vienos į kitą nuvykti tuo pačiu traukiniu. O Lietuvoje nėra jokio miestų vienijimosi. Yra valstybiniai geležinkeliai, kurie nekalba su viešojo transporto autobusų kompanijomis, nes jos priklauso savivaldybėms. Tai didelė problema. Įsėsti į traukinį ir persėsti su jo bilietu į autobusą – tokią sistemą nėra sunku sukurti.
- Traukinių stotys Lietuvos miestuose išleidžia šimtus tūkstančių eurų savo išorei. Nuostabūs pastatai. Dauguma tušti, didingi, erdvūs. Bet ne taip naudojami. O apie stotis yra erdvės. Mes prašom nedaug – 12–15 tūkst. litų saugiai dviračių saugyklai: padarykite pastogę, užrakinkite ją, o raktus atiduokite kam nors, kas atiduos juos besinaudojančiais ta pastoge. Ir kamerą įmontuokite. Viskas. Kitos šalys pagalvoja apie didesnį miesto plėtros planą, apie tai, kaip sujungti visas transporto priemones. O čia to nedarome kol kas. Nelabai sėkmingai.
Yra nubrėžtos gairės, parengta n strategijų, galimybių studijų. Yra ir norai. Visur tas pats deklaruojama jau 10, o gal ir daugiau metų. Apie dviračius, apie geležinkelių bendradarbiavimą su autobusų parkais ir t.t. Tik įgyvendinti Lietuvoje tokius dalykus ypatingai sunku ir entuziazmas nugesinamas dėl teisės aktų nesuderinamumo, dėl savivaldybių valdininkijos statiškumo ar prasmės nematymo (darbo daug, finansavimo nėra, o matomo rezultato gal bus, o gal ir nebus). Čia trūksta pačios aukščiausios valdžios dėmesio ir griežto nurodymo. Nes kitaip gaunasi-kodėl savivaldybės ar net jų AP turi derintis prie geležinkelio, tegu geležinkelis derinasi prie savivaldybių... SM nieko negali nurodyti savivaldybėms, nes jos jai nepavaldžios. O jei dar ministeriją ir savivaldybę valdo skirtingos partijos... Jau buvo bandyta diegti bendrą bilietų sistemą, rezultatas lygus absoliučiam nuliui neskaitant sugaištų n metų. Manau kol neįvyks kartų kaita visoje Lietuvoje ir kol nenustosime rinkti populistų į valdžią, tol jokio bendro transporto projekto Lietuva neįgyvendins. Šiandien galime tenkintis tik pavieniais projektukais, kaip pvz. Vilnius-Palanga traukinys+autobusas.
Comment
-
https://www.youtube.com/watch?v=l27d...yer_detailpage
Lietuvos Geležinkelių naujasis reklaminis klipas Man patiko!
Comment
-
Parašė Grillz Rodyti pranešimąhttps://www.youtube.com/watch?v=l27d...yer_detailpage
Lietuvos Geležinkelių naujasis reklaminis klipas Man patiko!
Gražus tai gražus... bet keik realybės jame? Apie restoranus, pasitarimo vagoną ir kitus niuansus....
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąIr kur tokio ilgio klipą panaudot?
Gražus tai gražus... bet keik realybės jame? Apie restoranus, pasitarimo vagoną ir kitus niuansus....
Tai yra reprezentacinis klipas rodomas konferencijose, uzsienio partnerių priėmimo metu ir t.t. Tokių klipų trukmė iki 5 min. Kadangi studijuoju reklama tad galiu pasakyt kad reklamoje viskas daroma iki melavimo ribos. Jei turi ka parodyti ir kuo pasigirti tai ir reikia daryti. Svarbu kad viskas butu paaiškinama. Tie pasitarimų vagonai ir restoranai tikriausiai skirti geležinkelių vadovybei bet už pinigus manau kekvienas galėtų išsinuomoti. Yra galimybė išnuomoti yra galimybė ir parodyti klipe. paprastaRADVILIŠKIO AMBASADORIUS :D
Comment
-
Gal kam įdomi informacija
Dviaukščiams traukiniams Lietuvoje – ketveri
litrail.lt 2012-12-21
Keliaujančiųjų maršrutu Vilnius-Kaunas-Vilnius skaičius per ketverius metus išaugo apie 30 proc. ir toliau auga.
Comment
Comment