Cia kontroles kontrole
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Sekmadienį net buvo gražu žiūrėti, kaip maršrutu Kaunas - Šiauliai važiavo trivagonis DR1A su minkštomis atskiromis sėdynėmis. Kiek kalbėjau su traukinio personalu, nuspręsta paleisti didesnės talpos traukinį, nes į vienvagonę PESA prieš savaitę susigrūdo... NE TIK VISOS SĖDIMOS VIETOS, TAČIAU IR DAUGIAU, KAIP 30 STOVINČIŲ.
Studentų laikotarpis? Galbūt, bet reisas matyt irgi iš tų, kurie "neapsimoka"...
Comment
-
Parašė Grillz Rodyti pranešimąI vilnių atvarytas AR2 iš kauno. Važinėja maršrutu Vilnius - Kena, Vilnius - Ignalina (20,49h). Labai nepatogi keleiviams, nes yra tik vienos durys, dėl to kyla keblumu išplipant ir įlipant į traukinį.N.L.V
Comment
-
Grybų šventė Varėnoje. šį savaitgalį Varėnoje vyks grybų šventė ir miesto jubiliejus, todėl Lietuvos geležinkeliai numato tam tikrų nuolaidų ir papildomų reisų tą dieną.
Negana to, visą šventės dieną, rugsėjo 29-ąją, visiems traukinių, vykstančių iš Vilniaus į Varėną ir atgal, bilietams bus taikoma net 50 proc. nuolaida. O kad linksmybių nereikėtų nutraukti per anksti, numatytas papildomas vėlyvas traukinio į Vilnių maršrutas - paskutinis traukinys iš Varėnos išvyks 22.00 val. Taigi neatvykti į Varėnos miesto jubiliejui skirtą Grybų šventę - neįmanoma. Šiandien Varėnos meras per Lrt televizos laida "labadiena lietuva" kalbėjo, kad bus papildomas traukinys. 9.15 val. simbolinio šventinio traukinio išvykimas iš Vilniaus geležinkelio stoties į Varėną (bilietus į šį traukinį galima rezervuoti iš anksto Vilniaus geležinkelio stotyje, tel. pasiteirauti 8 700 55 111). gal kam bus įdomu nuvykti į grybų šventę.Paskutinis taisė Karoleo; 2012.09.25, 22:13.
Comment
-
Lietuvoje traukiniais važinėja vos 1 proc. šalies gyventojų – mažiausiai ES
http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...i-es-56-258372
Manau aišku kodėl?N.L.V
Comment
-
Parašė N.L.V. Rodyti pranešimąLietuvoje traukiniais važinėja vos 1 proc. šalies gyventojų – mažiausiai ES
Manau aišku kodėl?
1. Lietuvoje mažai didesnių miestų, sujungtų tiesioginiais traukinių maršrutais. Realiausi maršrutai, kurie gali generuoti keleivių srautus - tik Vilnius-Kaunas ir Vilnius-Šiauliai-Klaipėda (kuris daro lanką).
2. Lietuvoje praktiškai nėra priemiestinių maršrutų tinklo, kuris generuotų didesnius kasdien į darbą važinėjančių keleivių srautus. Tokio tinklo vystymas nepraktiškas, jis arba yra istoriškai išsivystęs, arba jo nėra.
3. Maršrutas "nuo durų iki durų" visuomeniniu transportu pakankamai nepatogus, jei įskaičiuoti kitą visuomeninį transportą. Taip jau istoriškai susiklostė, kad dalis gel. stočių nepatogiose vietose ir nieko su tuo nepadarysi.
Taip kad turbūt nėra reikalo kaltinti keleivių įpročius - net persodinę žymiai daugiau keleivių iš automobilių į traukinius, niekada neturėsime didelio srauto palyginus su geležinkelio tinklais kitose šalyse.
Asmeninis pavyzdys. Aš pats ne kartą į Kauną važiavau automobiliu tik dėl to, kad maršrutas "autobusas Vilniuje su persėdimu - traukinys - taksi Kaune" nepatogus ir brangesnis, bet traukinys tikrai nėra silpna vieta šioje grandinėje. Net jei rinkčiausi kelionę traukiniu tuos kelis kartus į metus, statistiškai tikrai nematau jokios esminės įtakos.
Edit: Perskaičiau cituotą straipsnį, iš karto į akis krito frazė "naudojasi bent kartą į savaitę". Minėtu atveju eina šneka apie priemiestinį tinklą, kurio mes neturime ir niekada neturėsime. Keleivių įpročiai tokioje statistikoje visai nesvarbūs, esmė tinklo buvimo faktas.
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąO Kipre?Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Valstybės valdomai įmonei “Lietuvos geležinkeliai” siūloma sudaryti galimybę keleivių vežimo nuostolius iš dalies dengti dividendų sąskaita, tačiau įmonė gali netekti teisės pati spręsti dėl keleivių vežimo maršrutų. Tai darytų ministerijos.
Ūkio viceministras Adomas Ąžuolas Audickas sakė, kad keleivių vežimo reguliavimą norima perkelti Susisiekimo ministerijai.
“Dabar patys “Lietuvos geležinkeliai” tai sprendžia, norime, kad tą darytų Susisiekimo ministerija – ji turėtų nustatyti aiškius kriterijus, apimtis, kainą ir kontroliuoti kokybę”, - sakė ūkio viceministras.
Ūkio ministerija teikia tai numatančius teisės aktų pakeitimus. Siūloma, kad Susisiekimo ir Finansų ministerijos kasmet nustatytų vietinių maršrutų sąrašą.
Comment
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąPasibaigs kalbomis ir tiek, kodėl nereaguliuoja saviavldybių autoparkų maršrutų.
Asmeniškai aš tai nesitikiu, kad kažkas keisis, žinant kaip SM darbuojasi keleivių pervežimuose...Paskutinis taisė Raikkonen; 2012.12.02, 11:27.
Comment
-
Tarpmiestinius maršrutus VKTI tik formaliai reguliuoja - išduoda leidimus. Jei maršrutas nuostolingas, tai jau vežėjo problema. Kas dėl geležinkelių, tai kalba eina apie nemažus pinigus, kurie lydėtų keleivių vežimo reguliavimo procesą. Aš irgi esu už, kad maršrutus, nustatinėtų ne patys LG, bet turint omenyje, kaip Lietuvoje viskas daroma, perėmus tai ministerijai galima tikėtis ir maršrutų naikinimo (trumpinimo). Pirmiausiai kristų Marcinkonių (sutrumpintų iki Varėnos), Rokiškio (panaikintų), Trakų (pamžintų reisų arba pareikalautų vežti automotrisėsmi, nors linija elektrifikuota), netgi Mažeikių, taip pat Kaunas - Marijampolė. Pastarieji ir taip bus pakeisti autobusais, o gal ir ne, kai prasidės kitais metais RailBalticos tiesimas.
Comment
Comment