Vilniuje gaunasi toks absurdas, kurį teko ne kartą patirti grįžtant iš Kauno. Elektrinis traukinys dažnai sulėtina greitį ir vos šliaužia ar net sustoja prieš Naujininkų tiltą per geležinkelį tam, kad paleistų automotrisė į oro uostą...
Kiek tų traukinių tėra iki Stasylų. O kroviniais tas ruožas turbūt irgi dar ne šimtu procentu užkimštas. O jei taip atsitiktų, tai tada tektų antrąjį kelią tiesti arba atstatyti geležinkelį į Gardiną per marcinkonis.
Vilniuje gaunasi toks absurdas, kurį teko ne kartą patirti grįžtant iš Kauno. Elektrinis traukinys dažnai sulėtina greitį ir vos šliaužia ar net sustoja prieš Naujininkų tiltą per geležinkelį tam, kad paleistų automotrisė į oro uostą...
Po tiltu greicio apribojimas, o motrises marsrutas net nesikerta su atvykstanciu-isvykstanciu link Kauno traukiniu marsrutais. Neveltui ji isvaziuoja is 9 kelio.
Po tiltu greicio apribojimas, o motrises marsrutas net nesikerta su atvykstanciu-isvykstanciu link Kauno traukiniu marsrutais. Neveltui ji isvaziuoja is 9 kelio.
Po tiltu apribojimas, bet ne iki 5 km/h ir tuo labiau ne iki visiško sustabdymo prieš tiltą, jei kelias laisvas. Automotrisė išvyksta iš 7 kelio. Beveik visada. Automotrisės kelias dažnai kertasi su el. traukinių, atvykstančių iš Kauno ar Trakų keliais. Pagal grafiką neturėtų, bet realiai taip yra. Nes automotrisė kartais vėluoja išvykti. Elektrinis traukinys kartais irgi vėluoja ar atvyksta per anksti. Be to elektriniai traukiniai neretai stoja 9 ir tolimesniuose keliuose.
Prie kiekvieno keleivio neprisiderinsi. Gal iš tiesų kiltų problemų dėl derinimo su krovininiais, kurių ten tikrai daug pravažiuoja.
Nors šiaip ir man pačiam keista, kodėl taip tragiškai derinama su iš Kauno atvykstančiais traukiniais.
Prie kiekvieno potencialaus keleivio aš pridurčiau. Nes kai tokius marazmus daro, tai tu keleivių savaime suprantama, kad ne daugėja, o mažėja.
pvz. šiuo mano konkrečiu atveju, žmogelis kuris važiavo, spjovė ir LG, ir nuvažiavo su autobusu. Spėk ar kita kartą jis bent domėsis kelionės geležinkeliais galimybe?
Į rankas papuolė šviežia monografija "Keleivių vežimo Lietuvos geležinkeliais tyrimai ir plėtra", Jonas Butkevičius, Vilnius, Technika, 2011.
Kai kurias vietas nusikopijavau. 110 psl.
Keleivių vežimo vietiniais (ir Vilnius - Klaipėda) maršrutais kainos (ct/km) dinamika.
Vietinių maršrutų sąnaudų vienam keleivio kilometrui dinamika.
Vietinio keleivių vežimo savikaina pagal traukinių rūšis.
Kaip matyti, prikabinamaisiais vagonais su šilumvežiu vežti yra pigiausia, o dyzeliniais - brangiausia... Laikotarpyje, kai buvo vertinta dar važinėjo daug D1 traukinių, o dvi automotrisės 2009 m. labai statistikos nepakeite...
Vietinio keleivių vežimo savikainos struktūra pagal išlaidų elementus.
Keleivių srautai bei jų pasiskirstymas procentais traukiniais, autobusais ir automobiliais tarp Vilniaus, Kauno, Šiaulių ir Kalipėdos vidutiniškai per darbo dieną (tik iš miesto į miestą), kel./parą.
Tyrimas atliktas 2003 gegužę.
Kaip matyti, dar 2003 metais viešasis tarpmiestinis transportas visiškai pralaimėjo automobiliams.
Kokios išvados? Didžiausias VT potencialas yra tarp Vilniaus ir Kauno. Tik kažkaip keistokai atrodo skaičiukai su Kauno - Vilniaus kryptimi. Apie dvigubai mažesni nei į Kauną... Traukiniai prieš autobusus "pirmauja" tik Klaipėdos - Šiaulių maršrute.
O štai Vilniaus - Šiaulių ir atgal traukinių maršrutas aiškiai neišnaudoja savo potencialo. Juk traukiniu tarp šių miestų galima nuvykti greičiau nei automobiliu. Nors su autobusais traukiniai šiame maršrute gan padoriai konkuruoja, visgi maršrutas galėtų pritraukti dar daugiau keleivių tiek iš autobusų, tiek ir iš automobilių. Tik reikia daugiau traukinių tarp Vilniaus ir Šiaulių. Bent trijų papildomų per dieną ir ne dyzelinių.
Gal kas įsivaizduoja, kodėl pvz. Telšiuose išankstiniai biletai parduodami tik iki 16:30? Užvažiavau apie 20 val. į stotį ir pamačiau skelbimų lentoje tokį užrašą. Pasiteiravus kasininkės gal visgi parduos, išgirdau neigiamą atsakymą. Turbūt panaši situacija ir kituose panašaus dydžio miestuose. Seniau tai iš Telšių skambindavo į Vilnių, jei norėdavai nusipirkti biletą į Vilnių, bet dabar, kaip suprantu, įdiegta bendra sistema ir skambinti nebereikia, tai kodėl įdomu negali parduoti biletų bet kokiu laiku...
Gal kas įsivaizduoja, kodėl pvz. Telšiuose išankstiniai biletai parduodami tik iki 16:30? Užvažiavau apie 20 val. į stotį ir pamačiau skelbimų lentoje tokį užrašą. Pasiteiravus kasininkės gal visgi parduos, išgirdau neigiamą atsakymą. Turbūt panaši situacija ir kituose panašaus dydžio miestuose. Seniau tai iš Telšių skambindavo į Vilnių, jei norėdavai nusipirkti biletą į Vilnių, bet dabar, kaip suprantu, įdiegta bendra sistema ir skambinti nebereikia, tai kodėl įdomu negali parduoti biletų bet kokiu laiku...
Man rodos LG yra darbo grafikas 07:30 - 16:30, tai todėl ir neparduoda. Nori važiuoti traukiniu - turi pasistengti
Nežinau gal čia išimtis kokia buvo, bet neskambino. Ir dabar Telšiuose jau spausdina tuos didelius biletus kaip Vilniuje ir Klaipėdoje. Kai skambindavo, tai išduodavo tokius čekio tipo biletus. O dabar pati kasininkė surenka kažkokį specialų kodą kompiuteryje. Logiškai mąstant, tai kompiuterinei sistemai gi jokio skirtumo kiek valandų.
Kauno tunelyje užstrigo greitasis traukinys. Pirminiais duomenimis, dingo elektra. Jau valandą niekur neišleidžiami keleiviai.
„Lietuvos geležinkelių“ informatorė 15min.lt patvirtino, kad traukinys iš tiesų buvo įstrigęs tunelyje. Tačiau problema išspręsta, eismas geležinkeliu atkurtas.
Įdomu kaip veikia nuostolių kompensavimo sistema Lietuvoje.
Vieną žiemą kai buvo atšauktas dviaukštis Kaunas-Vilnius (toliau kelionę reikėjo tęsti į Oro uostą). Kasininkė pasiūlė važiuoti autobusu.
Comment