Keleivių traukiniuose sumažėjo maždaug dvigubai net tarpukaryje, kai tarp Alytaus ir Kauno ėmė kursuoti autobusai. Taip, geležinkelis keleivių vežimui tarp Alytaus ir Kauno neturi jokių perspektyvų. Jei būtų normaliai vystomas VT Leituvoje, ši linija tarnautų susisiekimui tarp Alytaus ir Marijampolės bei kaimų. Tarybinių laikų sprendimas visiškai dauniškas. Naują keleivinę stotį reikėjo statyti Putinuose, o ne laukuose už meisto.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKeleivių traukiniuose sumažėjo maždaug dvigubai net tarpukaryje, kai tarp Alytaus ir Kauno ėmė kursuoti autobusai. Taip, geležinkelis keleivių vežimui tarp Alytaus ir Kauno neturi jokių perspektyvų. Jei būtų normaliai vystomas VT Leituvoje, ši linija tarnautų susisiekimui tarp Alytaus ir Marijampolės bei kaimų. Tarybinių laikų sprendimas visiškai dauniškas. Naują keleivinę stotį reikėjo statyti Putinuose, o ne laukuose už meisto.
Bet susisiekimui su Vilniumi reikėtų atstatyti Alytaus-Varėnos liniją. O sprendžiant iš nuotraukų, kurias mačiau šioje temoje, astatymui prireiks milžiniškų lėšų. Gaila, kad tokią perspektyvią liniją užlenkė. Jei ji būtų, autobusams tikrai būtų didelė konkurencija.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNe visiems greitis svarbiausia, kai kuriems kaina svarbiau.
Kiek turėtų kainuoti geležinkelio bilietas už 132 km, kad tuo galežinkelio būtų verta važiuoti aplinkui? 10 Lt? Ar dar mažiau?
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąDabar autobusu iš Alytaus į Kauną bilietas kainuoja 17 lt už 66 km. Arba 0.25 Lt/km.
Kiek turėtų kainuoti geležinkelio bilietas už 132 km, kad tuo galežinkelio būtų verta važiuoti aplinkui? 10 Lt? Ar dar mažiau?
Be to, yra mėnesinis bilietas traukiniams, o mėnesinio bilieto tarpmiesčio autobusams atrodo, kad nėra.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKai kuriems ir 13-14 Lt jau būtų pakankama suma, kad rinktųsi traukinį,
Ir kodėl tik šiam ruožui tokia kaina (apie 10 ct už km)? Tada reikia ir kitiems ruožamas.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąBe to, yra mėnesinis bilietas traukiniams, o mėnesinio bilieto tarpmiesčio autobusams atrodo, kad nėra.
Pvz., iš Vilniaus į Lentvarį mėnesinis 108 lt darbo dienom, tai atsipirks per 18 dienu.
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąIr kiek tokių žmonių būtų? 10-20? Tikrai nedaugiau trenktusi dažnai ratais. Vieną du kartus dar galima, bet ne pastoviai.
Atvaizdas
Ir kodėl tik šiam ruožui tokia kaina (apie 10 ct už km)? Tada reikia ir kitiems ruožamas.
Traukinio maršrutas Vilnius - Klaipėda irgi naudingas ne vien vilniečiams ir klaipėdiečiams. Bet, pastebėk, ir šiame maršrute keleivių netrūksta, nors autobusas ir nuveža valanda greičiau ir net ne brangiau.
Atrodo, ir kitiems ruožams maždaug panaši kaina. Pvz: Vilnius-Klaipėda maždaug 13-14 ct/km, Vilnius-Kaunas 17 ct/km greituoju ir 15 ct/km lėtuoju traukiniu, Vilnius-Ignalina 13 ct/km ir tai turint omeny, kad kainos pastaruoju metu yra smarkiai padidintos. Jei kada nors jos grįš į ikikrizinį kainų lygį, tai turbūt bus ir mažiau nei 10 ct/kmPaskutinis taisė Vilnietizz; 2011.09.03, 21:46.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTai ne tik alytiškiams ir kauniečiams toks maršrutas būtų naudingas.
Važiuoja vienas Vilnius - Šeštokai, ir trys Kaunas - Marijampolė traukiniai.
O ir Vilnius - Klaipėda maršrute daug žmonių tik vasara.
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąTen nėra tokių srautų.
Važiuoja vienas Vilnius - Šeštokai, ir trys Kaunas - Marijampolė traukiniai.
O ir Vilnius - Klaipėda maršrute daug žmonių tik vasara.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąMano siūlymas ir nėra atidarinėti visiškai naujo maršruto. Mano siūlymas būtų iki Alytaus pratęsti Kaunas - Marijampolė traukinį.
Comment
-
Apie ką mes šnekame? Autobusus rinkdavosi žmonės jau tarpukaryje, važiuodami iš Alytaus į Kauną. Alytaus ir Kauno susisiekimui geležinkelis perspektyvos neturi, nebent važiuotų 200 km/h greičiu. Normaliai vystant VT Lietuvoje, kaip vietinė linija ji perspektyvas turėtų, dar kartą kartoju, Alytaus ir Marijampolės susisiekimui + kaimai bei miesteliai tarp jų. O dėl kainos, tai normaliai vystant VT būtų galima įvesti ir mėnesinius bilietus tarpmiestiniams autobusų maršrutams.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąApie ką mes šnekame? Autobusus rinkdavosi žmonės jau tarpukaryje, važiuodami iš Alytaus į Kauną. Alytaus ir Kauno susisiekimui geležinkelis perspektyvos neturi, nebent važiuotų 200 km/h greičiu. Normaliai vystant VT Lietuvoje, kaip vietinė linija ji perspektyvas turėtų, dar kartą kartoju, Alytaus ir Marijampolės susisiekimui + kaimai bei miesteliai tarp jų. O dėl kainos, tai normaliai vystant VT būtų galima įvesti ir mėnesinius bilietus tarpmiestiniams autobusų maršrutams.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąVėlgi, palyginsiu Alytaus - Kauno linija su Vilniaus - Klaipėdos linija. Nors iš Vilniaus į Klaipėdą daug greičiau ir ne ką brangiau veža autobusai, bet ir traukiniuose visgi keleivių netrūksta. Ar sakysi, kad lyginti šias dvi kryptis yra beprasmiška?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNors iš Vilniaus į Klaipėdą daug greičiau ir ne ką brangiau veža autobusai, bet ir traukiniuose visgi keleivių netrūksta. Ar sakysi, kad lyginti šias dvi kryptis yra beprasmiška?
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąVėlgi, palyginsiu Alytaus - Kauno linija su Vilniaus - Klaipėdos linija. Nors iš Vilniaus į Klaipėdą daug greičiau ir ne ką brangiau veža autobusai, bet ir traukiniuose visgi keleivių netrūksta. Ar sakysi, kad lyginti šias dvi kryptis yra beprasmiška?
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąNe beprasmiška, bet... Yra toks dalykas, kaip inercija. Ji galioja ne tik fizikoje, bet ir žmonių sąmonėje. Keleiviniai traukiniai jau ilgokai nebevažinėja į Alytų, ir žmonės jau atprato jais naudotis. Vėl paleidus keleivinius traukinius, keleivių kelis metus chroniškai trūks, ir toks maršrutas neš žvėriškus nuostolius. Kas juos padengs? Todėl aš esu įsitikinęs, kad 'pjauti' maršrutą reikia labai atsakingai, nes išvijus Dievą į medį vėliau gali ir su pyragu nebeprisikviesti.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIlgais atstumais tai pasiteisina. Bet trumpais - ne. Be to autobusų vos keli ekspresai per dieną. Visi kiti važiuoja maždaug tiek pat, kiek ir traukinys. Tačiau traukinys jungia tris didžiausius Lietuvos miestus ir dar krūvą rajonų centrų. Todėl keleivių yra.
Logiška, kad vasarą jų kur kas daugiau, bet vasarą ir vagonų daugiau prikabina.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.09.03, 22:42.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąJei bus gera reklama ir nuolaidos, keleivių turėtų būti daugiau. Manau, ko gero, pagerėjusios reklamos kokybės dėka šiais metais 20 proc. padaugėjo keleivių traukinyje Vilnius-Kaunas. Čia ir laida "Čiuku čiuku traukinuku", ir reklama daug kur, įskaitant greitkelį Vilnius-Kaunas ir Vilniaus VT. Atrodo, LG vadovai pagaliau susirūpino marketingu. Dviaukščiai traukiniai- čia turbūt ne priežastis.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO dėl kainos, tai normaliai vystant VT būtų galima įvesti ir mėnesinius bilietus tarpmiestiniams autobusų maršrutams.
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąJei bus gera reklama ir nuolaidos, keleivių turėtų būti daugiau. Manau, ko gero, pagerėjusios reklamos kokybės dėka šiais metais 20 proc. padaugėjo keleivių traukinyje Vilnius-Kaunas. Čia ir laida "Čiuku čiuku traukinuku", ir reklama daug kur, įskaitant greitkelį Vilnius-Kaunas ir Vilniaus VT. Atrodo, LG vadovai pagaliau susirūpino marketingu. Dviaukščiai traukiniai- čia turbūt ne priežastis.
PS. Nuo Simno prisidėtų du papildomi reisai Alytaus/Lazdijų kryptimis aptarnaujami Lazdijų AP. Manau, kad kažkas iš Alytaus priemiestinio transporto irgi į tą pusę važiuoja. Kalvarijos kryptis iš Kauno taip pat nėra populiari, nebent penktadieniais-sekmadieniais. Jei Šiauliai-Kaunas reisas būtų kiek ankstesnis, manau, logiška jį būtų pratęsti bent iki Marijampolės/Kalvarijos...
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąJ
Netiesa. Draugas važiavo pernai gruodį į Šiaulius, tai sakė, traukinys buvo beveik pilnas. Ir beje, Šiauliuose tik nedidelė dalis keleivių išlipo. Todėl tikėtina, kad ir tarp Vilniaus ir Klaipėdos važiuoja pakanakamai daug keleivių.
Logiška, kad vasarą jų kur kas daugiau, bet vasarą ir vagonų daugiau prikabina.
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąMaršrutuose, kuriuose yra paklausa, Kautra yra įsivedusi mėnesinius.
Comment
Comment