Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė 2pajuris Rodyti pranešimą
    Traukinys, ne autobusas tai pirama. Antra gelezinkelis yra padidinto pavojingumo zona, kur reikia laikytis atsargumo ypatingai, nei keliu transporte. Ir trecia autobuse tu sumoki 2 litus, o cia sumoki 7 lt. ir dar stovi, ko jokie saugumo reikalavimai neleidzia tokiu budu keliauti. Ir dar laaaabai abejoju, ar motrisos techninese charakteristikose yra numatytos stovimos vietos....
    Pirmiausia turi buti uztikrintas saugumas keleiviu, keliaujanciu gelezinkeliu transportu.... Ir dar + traukinyje pirktas bilietas kainuoja 5 lt. brangiau, ir del ko, del to jog gelezinkelis nesugeba uztikrinti kokybisku paslaugu, o ne del keleiviu kaltes....
    Gamintojo puslapyje nurodoma, kad 620M yra 91 sedima ir 80 STOVIMU vietu.
    http://pesa.pl/pl/Oferta/Spalinowe_z...jne/620M_litwa

    Comment


      Ant paciu PESU esanciu Lt , ant sono yra uzrasas : vietu skaicius 91.
      Cia yra maksimumas.
      Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

      Comment


        Ant visų vagonų ir elektrinių bei dyzelinių traukinių rašomos tik sėdimos vietos. Tačiau tai nereiškia, kad negalima vežti stovinčių keleivių. Iš viso geležinkelyje kažin ar yra kokia nors reglamentacija dėl stovinčių keleivių vežimo.

        Comment


          Parašė 2pajuris Rodyti pranešimą
          Traukinys, ne autobusas tai pirama. Antra gelezinkelis yra padidinto pavojingumo zona, kur reikia laikytis atsargumo ypatingai, nei keliu transporte. Ir trecia autobuse tu sumoki 2 litus, o cia sumoki 7 lt. ir dar stovi, ko jokie saugumo reikalavimai neleidzia tokiu budu keliauti. Ir dar laaaabai abejoju, ar motrisos techninese charakteristikose yra numatytos stovimos vietos....
          Pirmiausia turi buti uztikrintas saugumas keleiviu, keliaujanciu gelezinkeliu transportu.... Ir dar + traukinyje pirktas bilietas kainuoja 5 lt. brangiau, ir del ko, del to jog gelezinkelis nesugeba uztikrinti kokybisku paslaugu, o ne del keleiviu kaltes....
          Man įdomu, ką tu darytum gyvendamas kokioj nors Maskvoj, kur priemiestinėse 12 vagonų električkose žmonėms nuolat tenka stovėti (kelionės kaina ten panaši į lietuvišką, tad argumento ten pigiau, biednesnė šalis etc. naudoti nereikėtų), ir, beje, kartais gana ankštai. Irgi skundais RŽD bandytum užverst?

          Pusvalandį teko pastovėti sumokėjus astronominę 7 litų sumą. Svieto pabaiga, ne kitaip...
          Got sun in my face, sleeping rough on the road

          Comment


            Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
            Man įdomu, ką tu darytum gyvendamas kokioj nors Maskvoj, kur priemiestinėse 12 vagonų električkose žmonėms nuolat tenka stovėti (kelionės kaina ten panaši į lietuvišką, tad argumento ten pigiau, biednesnė šalis etc. naudoti nereikėtų), ir, beje, kartais gana ankštai. Irgi skundais RŽD bandytum užverst?

            Pusvalandį teko pastovėti sumokėjus astronominę 7 litų sumą. Svieto pabaiga, ne kitaip...
            Kalbate apie nesulyginamus dalykus, kolega... RŽD bent jau rūpi jų keleivis, LG - visiškai ne... Tai ir norime pabrėžti

            Comment


              Parašė statyba Rodyti pranešimą
              kalbate apie nesulyginamus dalykus, kolega... Ržd bent jau rūpi jų keleivis, lg - visiškai ne... Tai ir norime pabrėžti
              va būtent !!!!!

              Comment


                Parašė statyba Rodyti pranešimą
                RŽD bent jau rūpi jų keleivis
                Na čia tai pasakei... RŽD keleivių srautai vis krenta ir krenta, o bilietų kainos vis aukštyn ir aukštyn.

                Comment


                  Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
                  Pusvalandį teko pastovėti sumokėjus astronominę 7 litų sumą. Svieto pabaiga, ne kitaip...
                  Įdomus požiūris į kliento nusiskundimus dėl gautos paslaugos (visai nepriklausomai nuo to, ar nusiskundimas pagrįstas, ar ne)...

                  O paskui verkiama, kad klientai persėdo į automobilius ar autobusus, liko vien lengvatininkai.

                  Comment


                    Sykį stovėjau visą kelią apsižergęs čemodanus RegionalExpress traukinyje iš Brėmeno į Hamburgą...
                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                    Comment


                      Parašė Kasnis Rodyti pranešimą
                      Uzjauciu tuos kas skaitys skundus... Koks skundo pagrindas? Nera vietos sekmadieniais? Nu nebus taip, kad kiekvienam miestui miesteliui bus taip kaip jis nori. Ar negaila sugaisto laiko rasant skundus? Ka tuom pakeisite? Kaip jus nesuprantate, kad traukiniu skaicius yra ribotas ir nera tiek traukiniu, kad visi butu patenkinti... Nuims trivagoni traukini nuo Vilniaus atiduos Kaunui, tada darbo dienom vazines pustustis ir vel bus negerai... Beto pasipils skundai is Vilniaus, kur keleiviu srautai tikrai didesni...
                      Užjausti nereikia: tegul LG darbuotojai nevykėliai papildo bedarbių gretas...
                      Parašė Kasnis Rodyti pranešimą
                      Esant dabartinei situacijai, kai keleiviu srautai darbo dienomis ir savaitgaliais skiriasi dvigubai ar net trigubai, tai neimanoma visiem itikti. Juk nebus tiek riedmenu, kad paprastom dienom vazinetu vienvagoniai, o savaitgaliais trivagoniai. Todel vaziuoja tas pats traukinys, tik savaitgaliais jis bus pilnas, o paprastom dienom maziau tuscias.
                      ...
                      Vėl nekvalifikuotu atsakymu padaromas eilinis atkirtys be jokio mėginimo rasti išeitį iš padėties. O ją rasti nebūtų sudėtinga. kad ir tokią.
                      Iki 17.50h Kaune būna laisvas dyzelinis traukinys, kuris tokiu laiku išvyksta maršrutu Nr 697 į Kybartus. Tai jis sodininkų ir studentų vasaros metu (o gal ir ištisus metus?) penktadienio ir sekmadienio pavakarę galėtų atlikti papildomą važiavimą maršrutu Kaunas-Kazlų Rūda –Kaunas. Iš Kauno išvažiuotų 15:15h. Sukabintas su traukiniu Nr 695 Kaunas-Kybartai, Kazlų Rūdoje nuo jo atsikabintų ir ~16:30-17:00h išvažiuotų atgal į Kauną (paskui 17:50h. galėtų važiuoti į Kybartus).
                      Sekmadieninio keleivių piko iš provincijos į didmiestį (iš kaimų į miestą) metu Kazlų Rūdoje tarp 16:01 ir 18:11h. Į Kauną važiuojančių dviejų traukinių susidaro ilgokas laiko tarpas. Penktadieniais daugiau vagonų iki Kazlų Rūdos praverstų traukinyje Nr 695, išvykstančiame 15:15h (jau vakarinis savaitgalio pradžios keleivių pikas iš didmiesčio į provinciją).
                      Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                      as eilinis keleivis
                      Vienose žinutėse save parodžiusiam vos ne LG generalinio direktoriaus „dešiniąja ranka“ („vyriausiuoju keleivinių traukinių tvarkaraščio koordinatoriumi“), kitoje „nerti į krūmus“ yra kažkiek negarbinga...
                      Juo labiau – meluoti: iš ankstesnių žinučių matyti, kad keleiviniais traukiniais nevažinėjate.

                      Comment


                        Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                        Vienose žinutėse save parodžiusiam vos ne LG generalinio direktoriaus „dešiniąja ranka“ („vyriausiuoju keleivinių traukinių tvarkaraščio koordinatoriumi“), kitoje „nerti į krūmus“ yra kažkiek negarbinga...
                        Juo labiau – meluoti: iš ankstesnių žinučių matyti, kad keleiviniais traukiniais nevažinėjate.
                        Tikrai taip, pavyzdžiui: Jei traukinys nuo Šiaulių iki Kauno pravažiavo, ir kitą dieną jau žinoti kiek ir kokių bilietų buvo parduota.... Tai tikrai eilnis keleivis kaip save pavadino tokių dalykų nežinos... Ir yra begalės daug pranešimų išduodančių tuos "Eilinio keleivio" informacijos srautus ir pasisakymus.

                        Comment


                          Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                          Užjausti nereikia: tegul LG darbuotojai nevykėliai papildo bedarbių gretas...

                          Vėl nekvalifikuotu atsakymu padaromas eilinis atkirtys be jokio mėginimo rasti išeitį iš padėties. O ją rasti nebūtų sudėtinga. kad ir tokią.
                          Iki 17.50h Kaune būna laisvas dyzelinis traukinys, kuris tokiu laiku išvyksta maršrutu Nr 697 į Kybartus. Tai jis sodininkų ir studentų vasaros metu (o gal ir ištisus metus?) penktadienio ir sekmadienio pavakarę galėtų atlikti papildomą važiavimą maršrutu Kaunas-Kazlų Rūda –Kaunas. Iš Kauno išvažiuotų 15:15h. Sukabintas su traukiniu Nr 695 Kaunas-Kybartai, Kazlų Rūdoje nuo jo atsikabintų ir ~16:30-17:00h išvažiuotų atgal į Kauną (paskui 17:50h. galėtų važiuoti į Kybartus).
                          Sekmadieninio keleivių piko iš provincijos į didmiestį (iš kaimų į miestą) metu Kazlų Rūdoje tarp 16:01 ir 18:11h. Į Kauną važiuojančių dviejų traukinių susidaro ilgokas laiko tarpas. Penktadieniais daugiau vagonų iki Kazlų Rūdos praverstų traukinyje Nr 695, išvykstančiame 15:15h (jau vakarinis savaitgalio pradžios keleivių pikas iš didmiesčio į provinciją).

                          Vienose žinutėse save parodžiusiam vos ne LG generalinio direktoriaus „dešiniąja ranka“ („vyriausiuoju keleivinių traukinių tvarkaraščio koordinatoriumi“), kitoje „nerti į krūmus“ yra kažkiek negarbinga...
                          Juo labiau – meluoti: iš ankstesnių žinučių matyti, kad keleiviniais traukiniais nevažinėjate.

                          Apgailėtinai Ponas atrodote. Vien dėl to, kad teko pavažiuoti traukiniu atsistojus dabar keliate tokį vėją ir žmones, dirbančius Geležinkeliuose, vadinate nevykėliais ir kt. Jūs siūlote išeitį, kad paleisti dar vieną traukinį ta kryptimi. Ar jūs bent įsivaizduojat kiek kainuoja vienas traukinio paleidimas maršrutu? Tenka susitaikyti, kad tokia situacija ir tiek. Man irgi nepatikdavo važinėtis į paskaitas sausakimšu troleibusu po porą valandų į dieną. Bet nieko nepadarysi - tokia realybė. Taip kad siūlau čia sh nedrėbti visų iš eilės ir susitaikyt su situacija kokia ji yra.

                          Comment


                            Parašė Grillz Rodyti pranešimą
                            Apgailėtinai Ponas atrodote. Vien dėl to, kad teko pavažiuoti traukiniu atsistojus dabar keliate tokį vėją ir žmones, dirbančius Geležinkeliuose, vadinate nevykėliais ir kt. Jūs siūlote išeitį, kad paleisti dar vieną traukinį ta kryptimi. Ar jūs bent įsivaizduojat kiek kainuoja vienas traukinio paleidimas maršrutu? Tenka susitaikyti, kad tokia situacija ir tiek. Man irgi nepatikdavo važinėtis į paskaitas sausakimšu troleibusu po porą valandų į dieną. Bet nieko nepadarysi - tokia realybė. Taip kad siūlau čia sh nedrėbti visų iš eilės ir susitaikyt su situacija kokia ji yra.
                            Va dar vienas nevykėlių advokatas atsirado
                            O gal (liaudiškai tariant) - "kepurė dega" ?????????????

                            Manau, labiau apgailėtinas yra jūsų atkirtys. Pirmiausia, vėją keliu ne aš, nors tą kėlimą palaikau. Nes traukinys lieka traukiniu (ne troleibusu).
                            Su situacija, kokia yra realybėje, aš jau taikausi ne vieną dešimtį metų...
                            Va matau, kad jums tai nepatinka, kad kažkam pataikiau "tiesiai į dešimtuką".
                            O papildomą traukinį pravesti pasiūlydamas nusikaltimo nepadariau, forumo taisyklėms nenusižengiau (kaip anksčiau vienas temoje teršalų padaręs mano apibūdintas asmuo; tikiuosi, kad tų teršalų greit neliks - forumo tvarkytojas savo pareigą atliks...). Priešingai - aš daug kartų siūliau panaikinti nereikalingą ( vėlai vakare arba labai anksti rytą tuščią važinėjantį) keleivinį traukinį.
                            Keleiviniai traukiniai važinėti turėtų kada jų reikia...
                            Taigi, jums siūlau neužtarti tų, kurie to užtarimo neužsitarnavo.

                            Ir pabaigai - iš temos apie dabar neegzistuojantį keleivinių traukinių maršrutą Vilnius-Ryga
                            http://www.miestai.net/forumas/showt...490#post556490
                            Parašė 2pajuris Rodyti pranešimą
                            Ir tokie sėdi ministerijose, keleivių vežimo direkcijoje, o protingų žmonių, kurie tikrai išmano šių darbų specifiką, nėra, nes jie tiesiog nepatenka ten. Kodėl? Todėl, kad neturi gerų dėdžių ar giminių, kurie juos įkištų. O visokie iš Vileišio "Profkės" sėdi, nes juos įkiša giminės, jei turėtum gerą giminatį, tai užtektų ir dešimt klasių pabaigt, kad galėtum kokiam nors kabinete sėdėti...
                            Paskutinis taisė Vitas; 2011.06.11, 12:52. Priežastis: Papildymas

                            Comment


                              Iki keliu metu skaituosi jaunimas pagal LG ir galioja vasaros akcija -30% ?
                              Attached Files

                              Comment


                                Parašė Giedrius-J Rodyti pranešimą
                                Iki keliu metu skaituosi jaunimas pagal LG ir galioja vasaros akcija -30% ?
                                Jei gerai atsimenu, tai nuo 10 iki 26 metų. Ši nuolaida ir mane privertė užsisakyti tą lojalumo kortelę...
                                Daugiau mano nuotraukų >>>

                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                Comment


                                  Stotį prie kasos laukiau eilėje, ir prieš mane seneliai savo anūkei užsakinėjo lojalumo kortelė vien tik dėl to, kai pamatė reklama 30%.
                                  Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

                                  Comment


                                    Parašė Grillz Rodyti pranešimą
                                    Ar jūs bent įsivaizduojat kiek kainuoja vienas traukinio paleidimas maršrutu?.
                                    Reikia ne galvoti, o paleisti traukinį reikalingu maršrutu. Kažkodėl latviai per šias išeigines paleido iš Rygos į pajūrį 26 papildomus traukinius.
                                    Parašė Grillz Rodyti pranešimą
                                    Tenka susitaikyti, kad tokia situacija ir tiek. Man irgi nepatikdavo važinėtis į paskaitas sausakimšu troleibusu po porą valandų į dieną. Bet nieko nepadarysi - tokia realybė.
                                    Realybė yra tokia, kad Keleivių vežimo direkcijoje sėdi (būtent sėdi, o ne dirba) žmonės, kurie galvoja taip: "Vistiek tie iš Krovinių direkcijos mūsų nuostolius padengs, kam tada stengtis uždirbti daugiau".
                                    Paskutinis taisė Aleksio; 2011.06.11, 18:33.

                                    Comment


                                      Sutinku, tačiau Latvija, ko gero, nėra geras pavyzdys, nes populiariausios linijos yra gana trumpos - tarp Rygos ir priemiesčių.

                                      Comment


                                        Kaimynai apeina Lietuvą
                                        ELTA
                                        2011 birželio mėn. 10 d. 07:32


                                        Vasarą pradėjęs kasdien kursuoti tarptautinis keleivinis traukinys Ryga - Minskas aplenkia Šiaulius ir Lietuvą. Latviai susitarė ne tik su baltarusiais, bet ir su estais - paleistas dar vienas traukinys Ryga - Talinas. Bet iš Vilniaus į Rygą ar Taliną traukiniu nenuvažiuosi, nes jo nėra, rašo „Šiaulių kraštas”.

                                        Trys valstybės - Latvija, Estija ir Baltarusija - sugeba susitarti, o Lietuva vis labiau izoliuojasi. Susisiekimo ministerijos Vandens ir geležinkelių transporto departamento direktorius Juozas Darulis apie latvių atnaujintus traukinių maršrutus tarp kaimyninių šalių sostinių, aplenkiant Lietuvą, sužinojo iš "Šiaulių krašto".

                                        Vėliau J. Darulis tvirtino, kad per derybas nepavykę susitarti su latviais, nes traukinių maršrutas Vilnius - Ryga esąs nuostolingas.

                                        Dalijus Žebrauskas, "Lietuvos geležinkelių" Keleivių vežimo direkcijos direktoriaus pavaduotojas, aiškino, esą Lietuvoje važiuoti traukiniu labai brangu todėl, kad valstybė finansuoja automobilių kelius, bet geležinkelių infrastruktūros - ne.

                                        "Jeigu Lietuvą palygintume su Belgija ir Olandija, tikrai tragiškai atrodome - ten žmonės mėgsta važinėti traukiniais" , -"Šiaulių kraštui" sakė susisiekimo viceministras Arūnas Štaras. Per metus Latvijos geležinkeliai perveža 23 milijonus keleivių, "Lietuvos geležinkeliai" užpernai pervežė 4,9, pernai - 4,7 milijono keleivių",- minėjo skaičius viceministras

                                        Comment


                                          Parašė Grillz Rodyti pranešimą
                                          Apgailėtinai Ponas atrodote. ...
                                          Tenka susitaikyti, kad tokia situacija ir tiek. Man irgi nepatikdavo važinėtis į paskaitas sausakimšu troleibusu po porą valandų į dieną. Bet nieko nepadarysi - tokia realybė. Taip kad siūlau čia sh nedrėbti visų iš eilės ir susitaikyt su situacija kokia ji yra.
                                          Nesistengdamas veltis į tarpusavio problemų aiškinimąsi, pridursiu, kad troleibusų važinėja daug, atvažiavo vienas sausakimšas, palauksi kito...
                                          Troleibusais miestuose vyrauja 10-15 minučių (dviejų-trijų stotelių) kelionės, ilgesnei šansą atsisėsti nutaikysi..
                                          Iš Kauno traukiniais Kybartų ir Marijampolės kryptimis daugiausia keleivių važiuoja iki Jūrės ir Kazlų Rūdos, ankstesnėse stotelėse (Garliavoje, Mauručiuose, Pabališkiuose) įlipa-išlipa tik vienas-kitas.
                                          O su esama situacija taikytis turėtų ne keleiviai, bet jų vežėjai - toks jau keleivių vežimo verslo dėsnis abejonių nekelia, ir P.Vileišio fakultetą baigusiam forumiečiui tai turėtų būti žinoma (bent tada, kai norima pulti kitą forumietį).
                                          Paskutinis taisė Vitas; 2011.06.18, 09:04.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X