Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Prie ko čia privatus kapitalas, prie ko čia geležinkelininkas? Aš tik konstatavau faktą. Net ir geriausiais geležinkeliams tarybiniais laikais į Jonava nekursavo daug traukinių. Šiame forume paskelbti tvarkaraščiai tą puikiai parodo. Autobusų jau tuomet būta daugiau nei traukinių. O dėl privataus kapitalo - tai tik dalis mikroautobusų yra privatūs. Jonavos AP aptarnauja apie 40 proc. priemiestinių maršrutų į Kauną. Dar prisideda tarpmiestiniai, iš kurių tik vienas vežėjas - "Kautra" yra privatus. Su Kėdainiais dar kita situacija - atmetus "Kautros" maršrutus, kiti yra savivaldybių autobusų parkų maršrutai.
    Aš neapsiriboju tik Jonava ar Kėdainiais, nors šie du miestai yra labai svarbūs. Patys pagalvokite — kodėl statistinis keleivis renkasi ne traukinį? Ogi todėl, kad šio maršruto (Kaunas-Šiauliai) traukiniai jam tėra tik viena iš alternatyvų, o pagrindinis susisiekimas vyksta autobusais ir asmeniniais automobiliais. Traukinys — joks konkurentas, kai važiuoja tik dukart per savaitę. Ne be reikalo taip rašau, nes toks pats likimas laukia ir maršruto Panevėžys-Rokiškis.
    Jau rašiau savo siūlymus. Siūliau Kaunas-Šiauliai pratęsti iki Mažeikių, ir tomis dienomis nereikėtų popietinių reisų maršrute Radviliškis-Mažeikiai.
    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment


      Geras pasiūlymas.

      Comment


        as girdejo ka su traukinio Vilnius-Klaipeda planuoja leisti 2 sukabinta automotrise arba 3-ju vagonu dizeliuka vietoj viena keleivinio

        Comment


          pasiulykite derini Jus. kaip supratau ,norite kad traukinys Kaunas -Siauliai vaziuojantis savaitgali vaziuotu tomis dienomis iki Mazeikiu? siulykite savo laikus. ir apskaiciuokite marsruto trukme bei keleiviu skaiciu. ir brigados aptarnavima.

          Comment


            Parašė traukinio masinistas Rodyti pranešimą
            as girdejo ka su traukinio Vilnius-Klaipeda planuoja leisti 2 sukabinta automotrise arba 3-ju vagonu dizeliuka vietoj viena keleivinio
            Jei nori atbaidyti keleivius, tai labai geras būdas. Ne.

            Comment


              tikria tokiu planu nera. yra mintis ziemos metu leisti dvieju vagonu dyzelini traukini.

              Comment


                Tai absurdas. Nebent dyzelinį padaryti antros klasės. Bet tam reikia interjero remonto ir dviejų vagonų tuomet per mažai.

                Comment


                  zinau kad be motorinio galve dr1am vietoj konduktoriu kupe bus pastatyta vakuminis wc ir tai planuoja perdaryt visi dr1am kad gali leisti i klaipeda

                  Comment


                    na trivagonio dyzelio tikrai pakaltu, su vienu antros klases vagonu....taciau yra vienas -bet........
                    Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2011.05.21, 20:46.

                    Comment


                      Oho, keisti planai.

                      Comment


                        cia ne planai. o taupymo sumetimais........ juk silu-myzis tempti yra daug brangiau ,nei de er ka.

                        Comment


                          Kad tik taupydami neatbaidytų keleivių. Nes menkas malonumas 4,5-5 val. val važiuoti tegul ir modernizuotu dyzeliniu traukiniu. Šiaip greitį bus sunku išlaikyti. Todėl net ir stojant tose pačiose stotyse, kelionės laikas pailgės beveik iki 5 val.
                          Manau, kad jau leidžiant į dieninį reisą dyzelinį traukinį, reikia trivagonio ir visos vietos turi būti 2 klasės. Taip pat reikia automatinių durų iš salono į tamburus, nes žiemą ne kas, kai jos savaime atsidarinėja.
                          Ir tokių dyzelinių traukinių reikia dviejų vnt. Nelabai racionalus gautųsi jų panaudojimas. Dabar trys traukiniai važiuoja paeiliui - nuvažiuoja į Klaipėda ir vagonai kitu reisu iškart važiuoja į Vilnių. O du dyzeliniai traukiniai turėtų išvykti vienas iš Vilniaus į Klaipėdą, o kitas priešinga kryptimi. Į Klaipėdą atvykęs po pietų, dyzelinis traukinys nakvotų Klaipėdoje ir grįžtų į Vilnių tik kitą dieną dieniniu reisu. Ilga prastova... Jos galima būtų išvengti tik leidžiant paprastus dyzelinius traukinius, kurie aptarnautų ir maršrutą Klaipėda - Radviliškis. Bet tuomet apie 2 klasę galima užmiršti.
                          Visgi net ir žiemą savaitgaliais dieninis traukinys nevažiuoja tuščias, ypač iš Klaipėdos į Vilnių.

                          Comment


                            Parašė John
                            O kaip būtų dėl tvarkaraščio? Ar dyzeliniai traukiniai galės išlaikyti 120km/h greitį?
                            lengvai. i sestokus pastoviai su tokia greicia iki kazlu rudos vazineja
                            Paskutinis taisė 99; 2011.05.21, 21:46.

                            Comment


                              Dyzelinis traukinys Vilnius - Klaipėda yra regresas, vienareikšmiškai. Tokius atstumais turi važinėti keleiviniai traukiniai, o ne priemiesčiams skirti dyzeliukai. Tarybiniai laikai buvo tarybiniai laikai. Tuomet keleivių buvo daug ir geležinkeliai galėjo dėti ant jų ir komforto. Dabar jau kiti laikai.
                              Paskutinis taisė Al1; 2011.05.21, 22:11.

                              Comment


                                Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                                pasiulykite derini Jus. kaip supratau ,norite kad traukinys Kaunas -Siauliai vaziuojantis savaitgali vaziuotu tomis dienomis iki Mazeikiu? siulykite savo laikus. ir apskaiciuokite marsruto trukme bei keleiviu skaiciu. ir brigados aptarnavima.
                                Aš nedirbu su LG ir tiesiogiai su LG nieko bendra neturiu, todėl galiu pateikti skaičiavimus tik iš keleivio pozicijų. Praktiškai galiu apskaičiuoti tik tvarkaraštį ir bilieto orientacinę/konkurencingą kainą.
                                Norint iš Kauno penktadienį ar šeštadienį nuvykti į Mažeikius traukiniu, reikėtų įlipti į traukinį Kaune 15:48, Šiauliuose traukinys būna 18:20. Tada laukti daugiau nei 2h, kol galiausiai iš Šiaulių 20:30 išvyksta traukinys į Mažeikius. Mažeikius traukinys pasiekia 21:47. Tokios kelionės kaina yra 35,60Lt (22,20Lt + 13,40Lt). Tokią kelionės formą gali rinktis tik railfanai arba turintieji giminaičių/reikalų netoli Šiaulių (arba Radviliškio) geležinkelio stoties. Nenuostabu, kad iš Kauno išvažiuoja tik keliolika keleivių.
                                Mano siūlymai. Išvažiavęs iš Kauno 15:48, traukinys stoja tik Kėdainiuose, Baisiogaloje, Radviliškyje, ir į Šiaulius atvyksta 18:00. Čia pastovi 10min., ir išvyksta į Mažeikius. Pakeliui stoja visose įprastose stotyse/stotelėse, kur ir stodavo maršruto Šiauliai-Mažeikiai traukinys. Į Mažeikius atvyksta 19:25. Jeigu yra reikalas, šis traukinys dar spėtų kaip pusiau greitasis nuvažiuoti iki Radviliškio, pakeliui sustodamas stotyse Akmenė, Papilė, Kuršėnai ir Šiauliai. Išvykęs iš Mažeikių 20:00, Radviliškyje būtų apie 21:05-21:10.
                                Išvažiavęs iš Mažeikių 17:15, traukinys į Šiaulius atvyksta 18:31. Netrukus, jau 18:45 iš Šiaulių išvyksta traukinys į Kauną, kuriame būna 21:16. Mano nuomone, išvykimas iš Mažeikių sekmadieniais vos vos ankstokas, bet gali būti ir toks. Jei yra galimybė, siūlyčiau išvykti 17:00. Iš Šiaulių jeigu traukinys į Kauną vyktų pakeliui sustodamas tik Radviliškio, Baisiogalos ir Kėdainių stotyse, Kaune būtų jau 20:57. Truputėlį išvykimą iš Mažeikių (tuo pačiu ir iš Šiaulių ankstinti siūliau todėl, kad sekmadienį yra sunkesnė situacija su VT — jie kursuoja rečiau ir baigia darbą anksčiau, nors apie 21:00 dar nekiltų didžiulių bėdų su grįžimu namo ar į mokyklų bendrabučius. Be to, jeigu iš Mažeikių į Kauną vežtų to paties maršruto traukinys, jam nereikėtų stovėti Šiauliuose, pakaktų ir iki 10 min., ir kelionė sutrumpėtų dar keliomis minutėmis, taip būtų laimėta balų prieš autobusus.
                                Sustojimą Jonavoje siūlyčiau palikti tik tokiu atveju, jei būtų maršrutas Kaunas-KTOU-Jonavos AS-Jonavos GS (ir atgalios), pritaikytas prie stojančių traukinių.
                                Dabar dėl kainos. Kaunas-Šiauliai kainuoja 22,20Lt, Šiauliai-Mažeikiai kainuoja 13,40Lt, taigi kelionė iš Kauno į Mažeikius kainuotų 35,60Lt. Palyginimui autobusu iš Kauno į Mažeikius kainuoja perkant kasoje nuo 55Lt, o internetu — 52,25Lt. Skirtumas jau akivaizdus.
                                Dabar dėl savikainos. Kaunas-Šiauliai kaina yra 14,05ct/km, o Šiauliai-Mažeikiai — 17,18ct/km. Turint mintyje, kad kuo tolimesnė kelionė, tuo jos km savikaina mažesnė, siūlyčiau maršruto kaunas-Mažeikiai bilietą apmokestinti 35,-Lt, tada kaina būtų 14,83ct/km, ir į maršrutą leisti modernizuotą DR1A. Normaliai paviešinus šią informaciją, patikėkit manimi, važiuos ne keliolika, o keliasdešimt keleivių, ir ilgainiui jų skaičius augs. Kodėl?
                                Ogi dar palyginkime. Automobiliu nuvažiuoti iš Kauno centro į Mažeikių centrą (arba tuos pačius 236km), teks sudeginti 16,52l dyzelio (su sąlyga, kad automobilis degina 7l/100km). Dyzelis kainuoja 4,22Lt (http://degalu-kainos.lt/), taigi vien kuras tokioje kelionėje kainuos 69,71Lt, nors iš tikrųjų per 70Lt, nes gali tekti stabdyti kamščiuose, prie šviesoforų, perėjose, pervažose, ir t.t.. Dar įskaičiavus kitas autoeksploatavimo išlaidas (neatmetant fakto, kad ir kelių policininkų vaikai valgyti nori) bei 'darbą + įtampą' >3h vairuojant, argumentai nebereikalingi.
                                Pasikartosiu, kad čia yra tik diletanto paskaičiavimai, kurių tikslas tėra tik bendro pobūdžio orientacinė informacija bei paskata tolimesnei diskusijai.
                                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                Comment


                                  viskas gal ir neblogai,tik si traukini reiktu leisti dienos metu.
                                  pvz is Kauno 12:30 - siauliuose 15:05-10 atvykimas i Mazeikius 16:30 .atgal Mazeikiai 16:45 Siauliai 18:00 -18:15 i Kauna atvykimas 20:45 .

                                  jokiu kitu variantu isvengiant nakvynes nera galimybes .. bet ka daryti radviliskio brigadoms ? si marsruta dalinti dviems brigadoms? ka jie parves valandu?

                                  Comment


                                    pasidomesime kiek Kauno stotyje yra norinciu vaziuoti i Mazeikius.

                                    Comment


                                      Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                                      viskas gal ir neblogai,tik si traukini reiktu leisti dienos metu.
                                      pvz is Kauno 12:30 - siauliuose 15:05-10 atvykimas i Mazeikius 16:30 .atgal Mazeikiai 16:45 Siauliai 18:00 -18:15 i Kauna atvykimas 20:45 .

                                      jokiu kitu variantu isvengiant nakvynes nera galimybes .. bet ka daryti radviliskio brigadoms ? si marsruta dalinti dviems brigadoms? ka jie parves valandu?
                                      Kodėl gi negalima dalinti maršruto dviem brigadom?

                                      Comment


                                        Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                                        viskas gal ir neblogai,tik si traukini reiktu leisti dienos metu.
                                        pvz is Kauno 12:30 - siauliuose 15:05-10 atvykimas i Mazeikius 16:30 .atgal Mazeikiai 16:45 Siauliai 18:00 -18:15 i Kauna atvykimas 20:45 .

                                        jokiu kitu variantu isvengiant nakvynes nera galimybes .. bet ka daryti radviliskio brigadoms ? si marsruta dalinti dviems brigadoms? ka jie parves valandu?
                                        Jeigu traukinį paleisite 12:30 — maršrutas beveik miręs. Koks studentas baigia paskaitas 12:30???
                                        Su Radviliškio brigadomis jau rašiau, gal ilgame tekste pasimetė. Važiuoja popiet iš Kauno į Mažeikius, tada grįžta iš Mažeikių į Radviliškį. Nakvoja. Kitą reiso dieną važiuoja iš Radviliškio į Mažeikius. Paskui iš Mažeikių į Kauną. Viskas idealiai išsisprendžia, jeigu dirba Radviliškyje gyvenanti brigada.

                                        Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                                        pasidomesime kiek Kauno stotyje yra norinciu vaziuoti i Mazeikius.
                                        Kodėl tik Mažeikius? O Kuršėnus, Papilę, Akmenę? O iš Kėdainių ar Baisiogalos žmonės negalėtų į šias stotis važiuoti?
                                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                        Comment


                                          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                          Jeigu traukinį paleisite 12:30 — maršrutas beveik miręs. Koks studentas baigia paskaitas 12:30???
                                          Su Radviliškio brigadomis jau rašiau, gal ilgame tekste pasimetė. Važiuoja popiet iš Kauno į Mažeikius, tada grįžta iš Mažeikių į Radviliškį. Nakvoja. Kitą reiso dieną važiuoja iš Radviliškio į Mažeikius. Paskui iš Mažeikių į Kauną. Viskas idealiai išsisprendžia, jeigu dirba Radviliškyje gyvenanti brigada.

                                          Kodėl tik Mažeikius? O Kuršėnus, Papilę, Akmenę? O iš Kėdainių ar Baisiogalos žmonės negalėtų į šias stotis važiuoti?
                                          Nesuprantu tavęs Wycka. Ar tu tiki, kad būtų važiuojančių iš Kauno į Kušėnus daugiau negu 5 žmonės?
                                          Jei pratęsias maršrutą, tada automatiškai reikia ankstinti traukinio išvykimą, nebent nori, kad į Kauną traukinys grįžtų apie vidurnaktį.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X