Kavos aparatai - tai tik mažai kam reikalingas "navorotas", kadangi reiso metu juo gal pasinaudoja 1-2 keleiviai.
Žinau, kad čia tik smulkmena, bet norėčiau pateikti pavyzdį iš asmeninės patirties. Po Kalėdų važiavome dviaukščiu iš Kauno į Vilnių. Vos pravažiavus tunelį pasigirdo pranešimas, kad antrame vagone yra kavos aparatas. Susiradau. Prieš mane kavos laukė vaikinukas. Po jo pats pirkau 3 puodelius įvairių gėrimų (sau, žmonai ir sūnui). Po manęs atbėgo porelė. Vadinasi, netrukus po pranešimo (kuris praktiškai nieko nekainuoja) buvo nupirkti kaip minimum 6 puodeliai karštų gėrimų. Todėl keistai skamba, kad kavos aparatu pasinaudoja tik 1-2 keleiviai. Tikriausiai, tik tiek keleivių apskritai žino apie tokį aparatą dviaukščiame traukinyje. Dar dalis netiki, kad jis „vėl veikia, sutaisytas“.
Žinau, kad čia tik smulkmena, bet norėčiau pateikti pavyzdį iš asmeninės patirties. Po Kalėdų važiavome dviaukščiu iš Kauno į Vilnių. Vos pravažiavus tunelį pasigirdo pranešimas, kad antrame vagone yra kavos aparatas. Susiradau. Prieš mane kavos laukė vaikinukas. Po jo pats pirkau 3 puodelius įvairių gėrimų (sau, žmonai ir sūnui). Po manęs atbėgo porelė. Vadinasi, netrukus po pranešimo (kuris praktiškai nieko nekainuoja) buvo nupirkti kaip minimum 6 puodeliai karštų gėrimų. Todėl keistai skamba, kad kavos aparatu pasinaudoja tik 1-2 keleiviai. Tikriausiai, tik tiek keleivių apskritai žino apie tokį aparatą dviaukščiame traukinyje. Dar dalis netiki, kad jis „vėl veikia, sutaisytas“.
O ten dar kavos aparatas yra ? Pirma kart girdziu Kazkaip kaip vaikstinejau akis net neuzkliuvo.
- Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
- Rusija su Amerika kariauja.
- Ir ką, kaip ten reikalai?
- Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
- O amerikiečiai?
- Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.
O ten dar kavos aparatas yra ? Pirma kart girdziu Kazkaip kaip vaikstinejau akis net neuzkliuvo.
Jeigu tai ne retorinis klausimas, aš nesistebiu, kad ne vienam potencialiam LG keleiviui jis kyla.
Kavos aparatą galima rasti dviaukščio traukinio viduriniame vagone, pereinant iš/į pirmąjį vagoną (pirmasis vagonas tas, kuris turi pantografą, arba kuriame buvo/yra I-a klasė). Kavos gėrimų kainos tos pačios, kaip ir visuose aparatuose.
Gerbiamieji, apie kokias nuolaidas jūs kalbate, kai keleivių vežimas geležinkeliu iš esmės yra nuostolingas. Vertinant Lietuvos demografinę padėtį - "per akis" užtenka "mikruškių". Valstybei, kaip LG valdytojai visiškai nusispjauti į keleivių vežimą geležinkeliu ir tai parodo įvairių "premjero patarėjų" reikalavimai dėl tam tikrų sumų pervedimo į valstybės biudžetą.
Ne viską suversčiau demografinei padėčiai. Žinoma, ji turi didelės įtakos kaip ir gyventojų tankumas, tačiau jei lyginsime su Suomija ar Švedija (kur gyventojų tankumas gerokai mažesnis nei Lietuvoje ir palyginkime kokia ten vykdoma geležinkelių plėtra) šiuo atveju didesnės įtakos turi valstybės ekonominė padėtis - t. y. gyventojų perkamoji galia.
Gal iš tų minimų sumų Vyriausybė ketina dotuoti (būna ir tokių stebuklų) nuostolingą keleivių vežimą kaip tai yra daroma Latvijoje ir Estijoje?
Ne viską suversčiau demografinei padėčiai. Žinoma, ji turi didelės įtakos kaip ir gyventojų tankumas, tačiau jei lyginsime su Suomija ar Švedija (kur gyventojų tankumas gerokai mažesnis nei Lietuvoje ir palyginkime kokia ten vykdoma geležinkelių plėtra) šiuo atveju didesnės įtakos turi valstybės ekonominė padėtis - t. y. gyventojų perkamoji galia.
Gyventojų tankumas nedidelis, tačiau Suomijoje ir Švedijoje yra daug nedidelių miestelių, esančių tarp didesniųjų miestų, kurių gyventojams būtinas paprastas ir patogus susisiekimas su regionų arba grafysčių centrais. Beje, Skandinavijoje didžiausias gyventojų tankumas yra Danijoje, tačiau toje valstybėje geležinkelių tinklas nėra puikiai išvystytas.
Reikėtų kavos aparato Vilnius-Šeštokai juk ilgas maršrutas, ir nebloga mintis būtų apie užkandžių aparata, nekarta esu vėlavęs į traukinį, ir nieko neturiu nei užkasti, nei atsigerti, ir tokių žmonių būna nemažai kad nepasiruošia kelionei.
Reikėtų kavos aparato Vilnius-Šeštokai juk ilgas maršrutas, ir nebloga mintis būtų apie užkandžių aparata, nekarta esu vėlavęs į traukinį, ir nieko neturiu nei užkasti, nei atsigerti, ir tokių žmonių būna nemažai kad nepasiruošia kelionei.
Estiškame Tallinn-Viljandi to gėrio bufete buvo pakankamai. Tiesa, kava ir sumuštiniai (sufasuoti tiesiai iš cecho)tą kart buvo neįpatingi, bet kai esi išalkęs tiko.
Gerbiamieji, apie kokias nuolaidas jūs kalbate, kai keleivių vežimas geležinkeliu iš esmės yra nuostolingas.
Specialiste, rašai lyg valstybinės įmonės buhalteris, kuriam nuolaidos = "nedagautos" pajamos.
Juk šios kortelės tikslas yra (turėtų būti) toks pats, kaip ir bet kurios kitos - skatinti pirkti daugiau įmonės paslaugų. Vadinasi, veiksminga nuolaidų programa turi būti pelninga. Mes apie tai ir kalbame - ar tai, ką čia dabar siūlo LG, yra veiksminga.
Specialiste, rašai lyg valstybinės įmonės buhalteris, kuriam nuolaidos = "nedagautos" pajamos.
Juk šios kortelės tikslas yra (turėtų būti) toks pats, kaip ir bet kurios kitos - skatinti pirkti daugiau įmonės paslaugų. Vadinasi, veiksminga nuolaidų programa turi būti pelninga. Mes apie tai ir kalbame - ar tai, ką čia dabar siūlo LG, yra veiksminga.
Kiekvienas ekonomiką studijuojantis studentas pasakys, kad nuolaidų kortelių pagrindinė padėtis ištirti rinką. Jos reikalingos tam, kad pardavėjai galėtų stebėti pirkėjų pirkimo įpročius. O, kad žmonės naudotųsi kortelėmis, duoda nuolaidas.
P.S. Šiandien bilietų kasos jau gavo anketas, kurias reikia pildyti užsisakant kortelę. Nežinau kaip kituose miestuose, bet Šiauliuose anketą reikia užpildyti prie informacijos langelio.
Kiekvienas ekonomiką studijuojantis studentas pasakys, kad nuolaidų kortelių pagrindinė padėtis ištirti rinką. Jos reikalingos tam, kad pardavėjai galėtų stebėti pirkėjų pirkimo įpročius. O, kad žmonės naudotųsi kortelėmis, duoda nuolaidas.
Labai nesiginčysiu, nes ekonomikos nestudijuoju, tačiau tarkim degalinių nuolaidų kortelės. Kokią jau ten rinką jos gali ištirti. Man panašiau, kad tai tiesioginė priemonė klientą pririšti prie tam tikro operatoriaus. Kadangi konkurencija didelė, o kainos panašios, tai naudosies tos degalinės, kurioje turi nuolaidą, paslaugomis.
Panašu, kad taip turėtų būti ir su LG nuolaidų kortele. Esmė būtu ne skatinimas naudotį pačia kortelę, o skatinimas keliauti geležinkelių transportu (nors pagal siūlomas nuolaidas neaišku ko jie siekia).
Panašu, kad taip turėtų būti ir su LG nuolaidų kortele. Esmė būtu ne skatinimas naudotį pačia kortelę, o skatinimas keliauti geležinkelių transportu (nors pagal siūlomas nuolaidas neaišku ko jie siekia).
Vat ko siekia tai tikrai neaišku, nes kiek teko užmest akį į geležinkelių korteles užsieniuos (UK, Vokietijoj, Olandijoj) tai jos skirtos kai jau esi dažnas keliautojas, už didesnę sumą, bet gauni rimtesnę nuolaidą.
Tos kelių procentų nuolaidos tinka Maximoj, Norfoj, Neste ar UK Tesco ir Shell'e, be batono ir benzino sunkiai išgyvensi. Bet geležinkeliuos prasmė, nu negi priskatinsi "minus 5 procentais" žmogų važinėt traukiniais jei jam nereikia niekur važiuot
You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Įtariu, kad didžiausios nuolaidos bus per tam tikras akcijas - tam tikromis dienomis, valandomis, tačiau nepastovios - tarkim gali apie trai pranešti SMS kaip, kad dažnai gauname pranešimus į Omni ID kortelę). Panašiai kaip minėtoje MAXIMOJE - pastovi nuolaida 1 proc., o kai kada kai kurioms prekėms būna ir daugiau.
Be to, kortelės savotiškai "pririša" klientus.
Specialiste, rašai lyg valstybinės įmonės buhalteris, kuriam nuolaidos = "nedagautos" pajamos.
Juk šios kortelės tikslas yra (turėtų būti) toks pats, kaip ir bet kurios kitos - skatinti pirkti daugiau įmonės paslaugų. Vadinasi, veiksminga nuolaidų programa turi būti pelninga. Mes apie tai ir kalbame - ar tai, ką čia dabar siūlo LG, yra veiksminga.
Aš tai veikiau pavadinčiau labdara nei pelną atnešančia investicija. Apie 70 proc. keliaujančiųjų vietinio susisiekimo traukiniais sudaro studentai, pensininkai ir kiti mažas pajamas gaunantys visuomenės nariai. 20 procentų vykstantys į darbą/iš darbo. Tai pastovus kontingentas, kuris ir taip turi daug nuolaidų. Realybė tokia, kad Lietuvoje dėl mažo gyventojų ir keliaujančių skaičiaus jau nebėra dėl ko kovoti bei visokios inovatyvios priemonės tikrai niekada ženkliai nepadidins keliaujančiųjų skaičiaus ir pajamų.
Jeigu Lietuvoje gyventų ne 2, o 10 mln. žmonių, tada manau tai būtų aktualu.
Su tokiu požiūriu galima tiesiai judėt link keleivinių uždarymo. Tačiau jei jau taip viskas nuostolinga kodėl gi ne.
Kita vertus, nereikia nė 10 mln. gyventojų turėt - Latvijoj ir Estijoj, kur yra mažiau gyventojų geležinkeliais pervežama daugiau keleivių nei Lietuvoj.
Niekaip nesuprantu, kodėl taip priešiškai sutinkamos inovacijos (kad ir nedidelės iš pirmo požiūrio).
Su tokiu požiūriu galima tiesiai judėt link keleivinių uždarymo. Tačiau jei jau taip viskas nuostolinga kodėl gi ne.
Kita vertus, nereikia nė 10 mln. gyventojų turėt - Latvijoj ir Estijoj, kur yra mažiau gyventojų geležinkeliais pervežama daugiau keleivių nei Lietuvoj.
Niekaip nesuprantu, kodėl taip priešiškai sutinkamos inovacijos (kad ir nedidelės iš pirmo požiūrio).
Na Sovijau, nebūk naivuolis. Realybė pas brolius latvius ir estus yra žymiai blogesnė. Latviai galbūt vietiniais traukiniais ir perveža daugiau keleivių, tačiau tai tik nuo sovietų laikų likusios išplėtotos geležinkelio infrastruktūros ir likusių riedmenų dėka. LG didelį keleivių vežimo nuostolingumą lemia ne tai, kad perveža per mažai keleivių, o tai, kad į šią veiklą investuoja milijonus, perka ir modernizuoja traukinius, remontuoja geležinkelio stotis ir t.t. Visa tai yra sąnaudos. Nei latviai, nei estai dar iki šiol nesugebėjo pasinaudoti net ES struktūriniais fondais keleivių vežimo srityje.
LG didelį keleivių vežimo nuostolingumą lemia ne tai, kad perveža per mažai keleivių, o tai, kad į šią veiklą investuoja milijonus, perka ir modernizuoja traukinius, remontuoja geležinkelio stotis ir t.t. Visa tai yra sąnaudos. Nei latviai, nei estai dar iki šiol nesugebėjo pasinaudoti net ES struktūriniais fondais keleivių vežimo srityje.
Tai kuriems galams reikėjo remontuoti Joniškio, Rokiškio, Obelių, Baisiogalos ir kitas mažesnes stotis, jeigu jose joks keleivinis traukinys nestoja??? Rokiškis yra galinė stotis, bet kaip ir Trakų dažniausiai užrakinta, ir keleiviai bilietus perka traukinyje.
Comment