Nebus, nebus, nebus. Niekas jau nebevažiuos taip aplinkui, kai tiesiai autobusas veža.
Taip taip traukinių šimtmetis greitai baigsis...Lietuvoj. Traukinių mažėja, žmonės priversti važiuoti mikriukais ar autobusais(kalbu ne apie Alytus-Kaunas o kitur). Gaila kai kitur plečiasi geležinkeliai, o Lietuvoj mažėja...
Šiaip problema yra reali. Iš tikrųjų traukinių iš Marijampolės į Kauną nėra daug, tik trys per dieną. Į Kauną jie atvyksta 8:59, 16:36 ir 18:51.
...
Tuo pačiu vertas dėmesio klausimas, ar pirmasis traukinys iš Marijampolės 7:48 išvyksta ne per vėlai? Ar nereikėtų arba šį maršrutą paankstinti, arba paleisti dar vieną, ankstyvesnį traukinį? Visai tikėtina, kad yra žmonių, kurie gyvena Marijampolėje ar Vinčuose, o dirba Kaune.
Daug metų aš važinėjau iš Marijampolės į Kauną.
Dabar kasdien važinėti yra per brangu, tai kada tik nereikia, tai ir nevažiuoju...
Kažkiek prie traukinių taikytis verčia bilieto kaina (traukiniu kainuoja 11,50 Lt, autobusu - 14,00-14,50 Lt). Bet suvalkiečiai nėra tokie taupūs, kaip apie juos anekdotus kuria, ir važiuoti iš Marijampolės į Kauną labiau vertina autobusus-ekspresus, kokių yra daug. Dar labiau vertinami autobusai-ekspresai, per dvi valandas nuvežantys į Vilnių (per Prienus, bet nė Prienuose nestojantys). Daugiau traukinių į Marijampolę būtų gerai, bet nemanau, kad jų atsiras. Pats asmeniškai pigumo sumetimais sugebu prisiderinti persėdimą Kazlų Rūdoje iš Marijampolė-Kazlų Rūda-Jankai mikriukų į traukinius Kybartai-Kaunas (kažkiek pavyksta ir priešinga kryptimi). Pvz., vienas toks rytą i Marijampolės išvažiuoja 6:50h., Kazlų Rūdoje būna 7:30h, o 7:40h - traukinys Kybartai-Kaunas. Tai jei važiuoti 7:48h iš Marijampolės išvykstančiu AR2 man būna vėloka, šia kombinacija kartais pasinaudoju... Nors šiaip kai važiuoji ne pasivažinėti ir rūpi kelionės tikslai, vis dažniau renkiesi variantą kad ir brangesnį bet patogesnį.
labai geras pastebejimas. Daug kur uzsienyje vazineja traukiniai super ilgais marsrutais. Kad ir Lenkijoj pvz. Gdynia - Zakopane. Manot labai daug buna vaziuiojanciu nuo tasko A iki tasko B beveik 1000 km ? Tikrai ne, bet iki Varsuvos, po to is ten toliau buna itin daug keleiviu. Nemanau, jog marsrutas pvz. Kybartai - Taurage butu beviltiskas. Taip, is tasko A i taska B vaziuojanciu nebutu, bet Kybartai - Kaunas, tuomet Kaunas - Siauliai, galu gale Siauliai - Taurage ir prasau - gerokai labiau apsimokantis variantas nei ipratas marsrutas. Tik kad pas mus apie tai nieks nepagalvoja
Persifantazavimo yra...
Bet kažką pakomentuoti norisi ir man...
Sovietmečiu per Lietuvą maršrutu Obeliai-Panevėžys-Šiauliai-Klaipėda-Šilutė-Pagėgiai važinėjo traukinys Maskva-Kaliningradas. Keleiviai Lietuvoje juo važinėjo įvairiai (iš Panevėžio į Klaipėdą, iš Šiaulių į Šilutę, iš Telšių į Sovietską...).
Kartą nustebau, kad Panevėžyje studijavę tauragiečiai iki Šilėnų važiuodavo dyzeliukui Sovietskas-Šiauliai, ten persėsdavo į "maskvinį" (persėsti Šiauliuose galimybės nebuvo - šie traukiniai prasilenkdavo kažkur apie Zoknius).
Kartą man pačiam tekę traukiniais važiuoti iš kauno į Kupiškį (iš Kauno 4:39h. važiuodavo dyzeliukas Vilnius-Klaipėda, Linkaičiuose persėdome į Šiauliai-Daugpilis).
Vienas pavyzdys yra dabar. Tas pats dyzelinis traukinys važiuoja dviem maršrutais: Radviliškis-Klaipėda ir Klaipėda-Šilutė. Teko girdėti, kad Šiauliuose studijuojantys šilutiškiai penktadieniais į namus taip važiuoja.
Kažkur 1994-2001 metais ne vienąkart siūlytas žiedinis maršrutas Šiauliai-Tauragė-Pagėgiai-Šilutė-Klaipėda-Plungė-Šiauliai-Radviliškis.
Kartą iš keleivių pervežimu autobusais bendrovės "Kautra" gautame atsakyme rašė, kad rentabilūs yra ilgieji autobusų maršrutai. Tada minėti Kaunas-Prienai-Birštonas-Trakai-Vilnius. Dabar jau du kartus per dieną važiuojama dar ilgesniu ir įdomesniu maršrutu: Kaunas-Šakiai-Vilkaviškis-Marijampolė-Prienai-Trakai-Vilnius (priešinga kryptimi važiuojama vieną kartą). Latvijoje prisimenu dyzelinio traukinio maršrutą Ryga-Jelgava-Duobelė-Jelgava-Krustpils (priešinga kryptimi taip pat važiavo).
Po p.Premjero A.Kubiliaus kelionės dviračiu po Baltarusiją norisi pafantazuoti ir man: dar 1992m. liepos 7 d. Šeštokuose iš vieno lenkų geležinkelininko išgirdau pasamprotavimų apie ateities maršrutą Gardinas(Grodno, BY)-Kuznica(PL)-Sokulka-Suvalkai-Šeštokai(LT).
Kad lyg ir suderinta: po 18:51h. kitas traukinys (greitasis dviaukštis) išvyksta 19:40h
Tiesa, yra ir 18:50h., bet tai visose 18-oje stotelių sustojantis ER9M.
Tas skirtumas (1850 vs 1851) pasirodė toks mažas, kad savaime krito į akį. Atrodytų, užtektų pastumti vieną ar kitą reisą tik kelias minutes. Kaip minėjo Wycka, lėtuoju traukiniu galima būtų pasiekti tas vietoves, kur greitasis nestoja. O ~50min. tarpas tarp traukinio iš Marijampolės ir greitojo į V/NV labai nepatogus -- eiti kažkur į miestą per mažai laiko, o stotyje tiek laiko nėra ką veikti.
Vienas pavyzdys yra dabar. Tas pats dyzelinis traukinys važiuoja dviem maršrutais: Radviliškis-Klaipėda ir Klaipėda-Šilutė. Teko girdėti, kad Šiauliuose studijuojantys šilutiškiai penktadieniais į namus taip važiuoja.
Kažkur 1994-2001 metais ne vienąkart siūlytas žiedinis maršrutas Šiauliai-Tauragė-Pagėgiai-Šilutė-Klaipėda-Plungė-Šiauliai-Radviliškis.
O kaip su bilietais? Ar galima iškart Šiauliuose nusipirkti Klaipėda-Šilutė? Ar reikia traukinyje pirkti su papildomu 5 lt mokesčiu? Nes 6 min išlipti iš traukinio, nusipirkti bilietą ir vėl išokti - truputi ekstremalu.
Tas skirtumas (1850 vs 1851) pasirodė toks mažas, kad savaime krito į akį. Atrodytų, užtektų pastumti vieną ar kitą reisą tik kelias minutes. Kaip minėjo Wycka, lėtuoju traukiniu galima būtų pasiekti tas vietoves, kur greitasis nestoja. O ~50min. tarpas tarp traukinio iš Marijampolės ir greitojo į V/NV labai nepatogus -- eiti kažkur į miestą per mažai laiko, o stotyje tiek laiko nėra ką veikti.
Toks neatitikimas, tik jau penkių minučių, gaunasi tarp AR2 16:10h išvykstant į Marijampolę ir 16:15h atvykstant "lėtajam" ER9M iš Vilniaus.
Automotrisai į Marijampolę išvažiuoti vėliau ir į Kauną grįžti vėliau laiko jau mažai (kelionę į vieną galą trunka 1;10-1:11h), galinėje stotyje važiavimo krypties keitimui dar min. 10 minučių pastovėti reikia.
Anksti rytą pirmas dviaukštis iš Vilniaus į Kauną pagal tvarkaraštį turėtų atvykti 6:05h., tačiau visada vėluoja, ir automotrisa į Marijampolę 6:10h išvyksta tam gražuoliui dar tik išlendant iš tunelio...
Tas skirtumas (1850 vs 1851) pasirodė toks mažas, kad savaime krito į akį. Atrodytų, užtektų pastumti vieną ar kitą reisą tik kelias minutes. Kaip minėjo Wycka, lėtuoju traukiniu galima būtų pasiekti tas vietoves, kur greitasis nestoja. O ~50min. tarpas tarp traukinio iš Marijampolės ir greitojo į V/NV labai nepatogus -- eiti kažkur į miestą per mažai laiko, o stotyje tiek laiko nėra ką veikti.
Tur būt geriausia lipti į tą dviaukštį traukinį ir sėdėti jame. Jis Kaune stovi nuo 18:28 iki 19:40h.
Lėtojo 18:50 ir greitojo 19:40h išvykimą iš Kauno skiria 50 minučių, o jų atvykimai į Vilnių skiriasi tik 17 minučių.
O kaip su bilietais? Ar galima iškart Šiauliuose nusipirkti Klaipėda-Šilutė? Ar reikia traukinyje pirkti su papildomu 5 lt mokesčiu? Nes 6 min išlipti iš traukinio, nusipirkti bilietą ir vėl išokti - truputi ekstremalu.
Nu srry žmonės, bet kokiam mieste esu be pirkęs bilietą, nepamenu, kad kasininkė kada mane būtų pasitikus su šypsena veide, o nusipirkus palinkėtų geros dienos
Vasarą tikrai reikalinga papildoma traukinių pora tarp Vilniaus ir Klaipėdos.
Pritariu - tam tiktų naktinis traukinys, kuris nebūtinai turėtų važiuot kiekvieną dieną (galima savaitgaliais: ketvirtadienį/penktadienį-sekamdienį/pirmadienį).
Nepamirškim, kad ruožo Kaišiadorys-Radviliškis mažesnių gyvenviečių keleiviai yra nuskriausti - nėra priemiestinių traukinių kaip kad Radviliškis-Klaipėda.
Ir galėtų riedėti visą naktį kaip kadaise.
Kino teatras...? Na ir atradot... Nebent turtuolių privačiuose vagonuose...
Pamenu, kad firminiame traukinyje apie 1992 m. Minskas-Talinas "Žuvėdra" buvo toks vagonas-restoranas su televizoriumi ir video. Tais gūdžiais laikais tai buvo ypač didelė retenybė.
Kaip buvo sovietmečiu šiame maršrute duomenų neturiu.
Pritariu - tam tiktų naktinis traukinys, kuris nebūtinai turėtų važiuot kiekvieną dieną (ketvirtadienį/penktadienį-sekamdienį/pirmadienį).
Nepamirškim, kad ruožo Kaišiadorys-Radviliškis mažesnių gyvenviečių keleiviai yra nuskriausti - nėra priemiestinių traukinių kaip kad Radviliškis-Klaipėda.
Net ir pačią gražiausią idėją galima greitai palaidoti, kai „nėra“ bilietų
Nepamirškim, kad ruožo Kaišiadorys-Radviliškis mažesnių gyvenviečių keleiviai yra nuskriausti - nėra priemiestinių traukinių kaip kad Radviliškis-Klaipėda.
Nuo rugpjūčio 6 d. kai kurių gyvenviečių keleiviai bus mažiau nuskriausti, nes Dotnuvoje, Gudžiūnuose, Baisogaloje ir Gimbogaloje stos Kaunas-Šiauliai-Kaunas savaitgalinė motrisė.
Nuo rugpjūčio 6 d. kai kurių gyvenviečių keleiviai bus mažiau nuskriausti, nes Dotnuvoje, Gudžiūnuose, Baisogaloje ir Gimbogaloje stos Kaunas-Šiauliai-Kaunas savaitgalinė motrisė.
Kažkaip pavėluotai (turėjo paleist jau birželį), bet geriau negu nieko. Šis maršrutas pagal grafiką labiau skirtas studentams.
Likus 20-30 minučių iki traukinio išvykimo Vilnius-Klaipėda-Vilnius negausit nusipirkti bilieto. Turėsit kelias dienas prieš traukinio išvykimo nusipirkt bilietą(us) Daugiau informacijos čia.
Comment