superines nuolaidos, po 1 lt, dabar tiesiog pasipils mases dviratininku) Geriau man, kaip dviratininkui ir susidomejusiam keleiviui paaiskinkite kame reples: Vilnius - Kaunas (atstumas 102km) uz dviracio vezima moku 11 LT, Vilnius - Sestokai (196km) - 9 LT ))) Matyt mokykloje busiu kazkoki kursa matematikos praleides...
Geriau man, kaip dviratininkui ir susidomejusiam keleiviui paaiskinkite kame reples: Vilnius - Kaunas (atstumas 102km) uz dviracio vezima moku 11 LT, Vilnius - Sestokai (196km) - 9 LT ))) Matyt mokykloje busiu kazkoki kursa matematikos praleides...
O kas sakė, kad kaina privalo būti proporcinga kilometražui?
O kas sakė, kad kaina privalo būti proporcinga kilometražui?
kiek pamenu, tai kaina dideja proporcingai kilometrazui - esu mates tai kainininkuose. Beje visus dviauksciu gerbejus galiu nudziugint: dviraciams pritaikytose vietose dviracio nepakabinsite nes - pernelyg mazas tarpas ratui prakisti nuo lubu..)))))
Nuo šių metų rugpjūčio 6 d. AB „Lietuvos geležinkeliai“ atnaujina keleivinių traukinių kursavimą maršrutu Kaunas-Šiauliai-Kaunas. Keleivių patogumui tarp Kauno ir Šiaulių penktadieniais ir sekmadieniais kursuos patogi automotrisė. Iš Kauno ji išvyks 15.52 val., o iš Šiaulių į Kauną - 18.50 val.
Automotrisė stos Jonavoje, Kėdainiuose, Dotnuvoje, Gudžiūnuose, Baisogaloje, Gimbogaloje, Radviliškyje. Kelionės trukmė 2.33 val.
Nuo šių metų rugpjūčio 6 d. AB „Lietuvos geležinkeliai“ atnaujina keleivinių traukinių kursavimą maršrutu Kaunas-Šiauliai-Kaunas. Keleivių patogumui tarp Kauno ir Šiaulių penktadieniais ir sekmadieniais kursuos patogi automotrisė. Iš Kauno ji išvyks 15.52 val., o iš Šiaulių į Kauną - 18.50 val.
Automotrisė stos Jonavoje, Kėdainiuose, Dotnuvoje, Gudžiūnuose, Baisogaloje, Gimbogaloje, Radviliškyje. Kelionės trukmė 2.33 val.
Kad vėlai grįžta į Kauną tai turėtų dar kokį papildomą Į kybartus ar Marijapolę,nes paskutinis Kaunas-Kazlų Rūda 19:15, o grįžta iš Šiaulių 20 val.
Jau turėtų kažką derinti...
Kad vėlai grįžta į Kauną tai turėtų dar kokį papildomą Į kybartus ar Marijapolę,nes paskutinis Kaunas-Kazlų Rūda 19:15, o grįžta iš Šiaulių 20 val.
Jau turėtų kažką derinti...
Atsiprašau kad ne į temą.
Ir leisk paklausti, kiek keliaujančiųjų būtų iš Šiaulių į Marijampolę, Kazlų Rūdą, Kybartus su persėdimu Kaune ? 1,2,3,5? Matyt tiek pat ar dar mažiau negu važiuojančių autobusu Šiauliai - Marijampolė, besitrenkiančiu iš vieno taško kitą 4 valandas.
labai geras pastebejimas. Daug kur uzsienyje vazineja traukiniai super ilgais marsrutais. Kad ir Lenkijoj pvz. Gdynia - Zakopane. Manot labai daug buna vaziuiojanciu nuo tasko A iki tasko B beveik 1000 km ? Tikrai ne, bet iki Varsuvos, po to is ten toliau buna itin daug keleiviu. Nemanau, jog marsrutas pvz. Kybartai - Taurage butu beviltiskas. Taip, is tasko A i taska B vaziuojanciu nebutu, bet Kybartai - Kaunas, tuomet Kaunas - Siauliai, galu gale Siauliai - Taurage ir prasau - gerokai labiau apsimokantis variantas nei ipratas marsrutas. Tik kad pas mus apie tai nieks nepagalvoja
Gal jau buvo apie tai rašyta, bet tik šiandien pastebėjau, praeidamas pro Kauno stotį: traukinys į Vilnių/N.Vilnią išvažiuoja 1850, o iš Marijampolės atvažiuoja 1851. Ar nebūtų prasminga suderinti, kad Kaunas -- Vilnius/N.Vilnia išvažiuotų po to, kai atvažiuoja Marijampolė -- Kaunas? Atsivertų koridorius Marijampolė -- N.Vilnia.
Gal jau buvo apie tai rašyta, bet tik šiandien pastebėjau, praeidamas pro Kauno stotį: traukinys į Vilnių/N.Vilnią išvažiuoja 1850, o iš Marijampolės atvažiuoja 1851. Ar nebūtų prasminga suderinti, kad Kaunas -- Vilnius/N.Vilnia išvažiuotų po to, kai atvažiuoja Marijampolė -- Kaunas? Atsivertų koridorius Marijampolė -- N.Vilnia.
Kad lyg ir suderinta: po 18:51h. kitas traukinys (greitasis dviaukštis) išvyksta 19:40h
Tiesa, yra ir 18:50h., bet tai visose 18-oje stotelių sustojantis ER9M.
Traukinys į Vilnių/N.Vilnią išvažiuoja 18:50, o iš Marijampolės atvažiuoja 18:51. Ar nebūtų prasminga suderinti, kad Kaunas -- Vilnius/N.Vilnia išvažiuotų po to, kai atvažiuoja Marijampolė -- Kaunas? Atsivertų koridorius Marijampolė -- N.Vilnia.
Kad lyg ir suderinta: po 18:51h. kitas traukinys (greitasis dviaukštis) išvyksta 19:40h
Tiesa, yra ir 18:50h., bet tai visose 18-oje stotelių sustojantis ER9M.
Šiaip problema yra reali. Iš tikrųjų traukinių iš Marijampolės į Kauną nėra daug, tik trys per dieną. Į Kauną jie atvyksta 8:59, 16:36 ir 18:51. Iš Kauno traukiniai į Vilnių/Naująją Vilnią išvyksta pusiau lėtasis 9:11, traukinys iš Šeštokų pravažiuoja Kauną 16:38 (nereikia persėdimo), ir vakare lėtasis 18:50 (kvailas laikas, nes persėsti nėra galimybės, nebent traukinys vėluotų išvykti iš Kauno) ir greitasis 19:40, bet reikia laukti 49 minutes. Iš tikrųjų yra logikos arba paankstinti traukinio išvykimą iš Marijampolės, arba pavėlinti traukinį iš Kauną. Ir nieko tokio, kad išvykstantis 18:50 yra lėtasis, nes a) atsiranda žmonių, keliaujančių į tas vietas, kur greitasis nestoja; b) lėtasis traukinys važiuoja 1:45h, o autobusas iš Kauno į Vilnių važiuoja 1:40, tačiau užtruks kažkiek laiko pereiti iš GS į AS ir kelionė traukiniu kainuoja pigiau. Todėl pritariu r08n, kad šiuos du maršrutų tvarkaraščius reikia pakoreguoti.
Tuo pačiu vertas dėmesio klausimas, ar pirmasis traukinys iš Marijampolės 7:48 išvyksta ne per vėlai? Ar nereikėtų arba šį maršrutą paankstinti, arba paleisti dar vieną, ankstyvesnį traukinį? Visai tikėtina, kad yra žmonių, kurie gyvena Marijampolėje ar Vinčuose, o dirba Kaune.
Comment