Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    superines nuolaidos, po 1 lt, dabar tiesiog pasipils mases dviratininku) Geriau man, kaip dviratininkui ir susidomejusiam keleiviui paaiskinkite kame reples: Vilnius - Kaunas (atstumas 102km) uz dviracio vezima moku 11 LT, Vilnius - Sestokai (196km) - 9 LT ))) Matyt mokykloje busiu kazkoki kursa matematikos praleides...
    Nedaug, bet vis šis tas
    You might surprise yourself.

    Miestai.net FB

    Comment


      Parašė statyba Rodyti pranešimą
      Geriau man, kaip dviratininkui ir susidomejusiam keleiviui paaiskinkite kame reples: Vilnius - Kaunas (atstumas 102km) uz dviracio vezima moku 11 LT, Vilnius - Sestokai (196km) - 9 LT ))) Matyt mokykloje busiu kazkoki kursa matematikos praleides...
      O kas sakė, kad kaina privalo būti proporcinga kilometražui?

      Comment


        Parašė spirit Rodyti pranešimą
        LG muša kainas dviračiams. Neblogai...

        http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...KU05CTzFKRTE!/
        Tuomet važiuojant į Kauną verta pirkti dviračiui du bilietus: Vilnius-Lazdėnai ir Lazdėnai-Kaunas.

        Comment


          Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
          O kas sakė, kad kaina privalo būti proporcinga kilometražui?
          kiek pamenu, tai kaina dideja proporcingai kilometrazui - esu mates tai kainininkuose. Beje visus dviauksciu gerbejus galiu nudziugint: dviraciams pritaikytose vietose dviracio nepakabinsite nes - pernelyg mazas tarpas ratui prakisti nuo lubu..)))))

          Comment


            Info www.litrail.lt

            Nuo šių metų rugpjūčio 6 d. AB „Lietuvos geležinkeliai“ atnaujina keleivinių traukinių kursavimą maršrutu Kaunas-Šiauliai-Kaunas. Keleivių patogumui tarp Kauno ir Šiaulių penktadieniais ir sekmadieniais kursuos patogi automotrisė. Iš Kauno ji išvyks 15.52 val., o iš Šiaulių į Kauną - 18.50 val.

            Automotrisė stos Jonavoje, Kėdainiuose, Dotnuvoje, Gudžiūnuose, Baisogaloje, Gimbogaloje, Radviliškyje. Kelionės trukmė 2.33 val.

            Comment


              Parašė Vitas Rodyti pranešimą
              Info www.litrail.lt

              Nuo šių metų rugpjūčio 6 d. AB „Lietuvos geležinkeliai“ atnaujina keleivinių traukinių kursavimą maršrutu Kaunas-Šiauliai-Kaunas. Keleivių patogumui tarp Kauno ir Šiaulių penktadieniais ir sekmadieniais kursuos patogi automotrisė. Iš Kauno ji išvyks 15.52 val., o iš Šiaulių į Kauną - 18.50 val.

              Automotrisė stos Jonavoje, Kėdainiuose, Dotnuvoje, Gudžiūnuose, Baisogaloje, Gimbogaloje, Radviliškyje. Kelionės trukmė 2.33 val.
              Kad vėlai grįžta į Kauną tai turėtų dar kokį papildomą Į kybartus ar Marijapolę,nes paskutinis Kaunas-Kazlų Rūda 19:15, o grįžta iš Šiaulių 20 val.
              Jau turėtų kažką derinti...
              Paskutinis taisė Furbo; 2010.07.24, 12:23.

              Comment


                Parašė Hitas Rodyti pranešimą
                Kad vėlai grįžta į Kauną tai turėtų dar kokį papildomą Į kybartus ar Marijapolę,nes paskutinis Kaunas-Kazlų Rūda 19:15, o grįžta iš Šiaulių 20 val.
                Jau turėtų kažką derinti...
                Atsiprašau kad ne į temą.
                Ir leisk paklausti, kiek keliaujančiųjų būtų iš Šiaulių į Marijampolę, Kazlų Rūdą, Kybartus su persėdimu Kaune ? 1,2,3,5? Matyt tiek pat ar dar mažiau negu važiuojančių autobusu Šiauliai - Marijampolė, besitrenkiančiu iš vieno taško kitą 4 valandas.

                Comment


                  Tai nebūtinai iš Šiaulių, važiuotų iš/į Kauną

                  Comment


                    Parašė Jotvingis Rodyti pranešimą
                    Tai nebūtinai iš Šiaulių, važiuotų iš/į Kauną
                    labai geras pastebejimas. Daug kur uzsienyje vazineja traukiniai super ilgais marsrutais. Kad ir Lenkijoj pvz. Gdynia - Zakopane. Manot labai daug buna vaziuiojanciu nuo tasko A iki tasko B beveik 1000 km ? Tikrai ne, bet iki Varsuvos, po to is ten toliau buna itin daug keleiviu. Nemanau, jog marsrutas pvz. Kybartai - Taurage butu beviltiskas. Taip, is tasko A i taska B vaziuojanciu nebutu, bet Kybartai - Kaunas, tuomet Kaunas - Siauliai, galu gale Siauliai - Taurage ir prasau - gerokai labiau apsimokantis variantas nei ipratas marsrutas. Tik kad pas mus apie tai nieks nepagalvoja

                    Comment


                      Toks galėtų būti ir nesantis Alytus-Marcinkonys (atleiskit, jei persifantazavau).

                      Comment


                        /\pirma reikėtų atgaivint maršrutą Alytus-Kaunas-Alytus, kuris buvo nuimtas prieš 10-15 m. Daug iš Alytaus į Kauną važinėjo žmonių, studentų...

                        O iš Alytaus į Marcinkonys nėra nei geležinkelio kelio...
                        Paskutinis taisė Furbo; 2010.07.26, 13:02.

                        Comment


                          Parašė Hitas Rodyti pranešimą
                          /\pirma reikėtų atgaivint maršrutą Alytus-Kaunas-Alytus, kuris buvo nuimtas prieš 10-15 m. Daug iš Alytaus į Kauną važinėjo žmonių, studentų...
                          Nebus, nebus, nebus. Niekas jau nebevažiuos taip aplinkui, kai tiesiai autobusas veža.

                          Parašė Hitas Rodyti pranešimą
                          O iš Alytaus į Marcinkonys nėra nei geležinkelio kelio...
                          Alytus-Marcinkonys? Tokio niekada nebuvo. Tarpukariu dar veikė ruožas Alytus-Varėna, bet jau tada jo būklė buvo... prasta.
                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                          Comment


                            Alytus-Simnas-Šeštokai-Kalvarija-Marijampolė-Kazlų Rūda-Garliava-Kaunas-Kaišiadorys-Vievis-Lentvaris-Varėna-Marcinkonys, būtų neblogai

                            Comment


                              Teikiu pavyzdį.
                              Panašus ratas būtų ir Šiauliai-Kybartai.
                              Anot statybos, Lenkijoj kažkas panašaus yra Gdynė-Zakopanė.

                              Comment


                                Parašė Jotvingis Rodyti pranešimą
                                Alytus-Simnas-Šeštokai-Kalvarija-Marijampolė-Kazlų Rūda-Garliava-Kaunas-Kaišiadorys-Vievis-Lentvaris-Varėna-Marcinkonys, būtų neblogai
                                Kas čia - neblogo?


                                Parašė Jotvingis Rodyti pranešimą
                                Teikiu pavyzdį.
                                Panašus ratas būtų ir Šiauliai-Kybartai.
                                Anot statybos, Lenkijoj kažkas panašaus yra Gdynė-Zakopanė.
                                Ar ne laikas baigti nusišnekėti??? Ar galva perkaito???

                                Comment


                                  Parašė Jotvingis Rodyti pranešimą
                                  Alytus-Simnas-Šeštokai-Kalvarija-Marijampolė-Kazlų Rūda-Garliava-Kaunas-Kaišiadorys-Vievis-Lentvaris-Varėna-Marcinkonys, būtų neblogai
                                  Baikim kliedėt!

                                  Comment


                                    Gal jau buvo apie tai rašyta, bet tik šiandien pastebėjau, praeidamas pro Kauno stotį: traukinys į Vilnių/N.Vilnią išvažiuoja 1850, o iš Marijampolės atvažiuoja 1851. Ar nebūtų prasminga suderinti, kad Kaunas -- Vilnius/N.Vilnia išvažiuotų po to, kai atvažiuoja Marijampolė -- Kaunas? Atsivertų koridorius Marijampolė -- N.Vilnia.

                                    Comment


                                      Parašė r08n Rodyti pranešimą
                                      Gal jau buvo apie tai rašyta, bet tik šiandien pastebėjau, praeidamas pro Kauno stotį: traukinys į Vilnių/N.Vilnią išvažiuoja 1850, o iš Marijampolės atvažiuoja 1851. Ar nebūtų prasminga suderinti, kad Kaunas -- Vilnius/N.Vilnia išvažiuotų po to, kai atvažiuoja Marijampolė -- Kaunas? Atsivertų koridorius Marijampolė -- N.Vilnia.
                                      Kad lyg ir suderinta: po 18:51h. kitas traukinys (greitasis dviaukštis) išvyksta 19:40h
                                      Tiesa, yra ir 18:50h., bet tai visose 18-oje stotelių sustojantis ER9M.

                                      Comment


                                        Parašė railman Rodyti pranešimą
                                        Kas čia - neblogo?




                                        Ar ne laikas baigti nusišnekėti??? Ar galva perkaito???
                                        Gerai jau. Perkaito, atvėso ir nebekliedėsiu

                                        Comment


                                          Parašė r08n Rodyti pranešimą
                                          Traukinys į Vilnių/N.Vilnią išvažiuoja 18:50, o iš Marijampolės atvažiuoja 18:51. Ar nebūtų prasminga suderinti, kad Kaunas -- Vilnius/N.Vilnia išvažiuotų po to, kai atvažiuoja Marijampolė -- Kaunas? Atsivertų koridorius Marijampolė -- N.Vilnia.
                                          Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                          Kad lyg ir suderinta: po 18:51h. kitas traukinys (greitasis dviaukštis) išvyksta 19:40h
                                          Tiesa, yra ir 18:50h., bet tai visose 18-oje stotelių sustojantis ER9M.
                                          Šiaip problema yra reali. Iš tikrųjų traukinių iš Marijampolės į Kauną nėra daug, tik trys per dieną. Į Kauną jie atvyksta 8:59, 16:36 ir 18:51. Iš Kauno traukiniai į Vilnių/Naująją Vilnią išvyksta pusiau lėtasis 9:11, traukinys iš Šeštokų pravažiuoja Kauną 16:38 (nereikia persėdimo), ir vakare lėtasis 18:50 (kvailas laikas, nes persėsti nėra galimybės, nebent traukinys vėluotų išvykti iš Kauno) ir greitasis 19:40, bet reikia laukti 49 minutes. Iš tikrųjų yra logikos arba paankstinti traukinio išvykimą iš Marijampolės, arba pavėlinti traukinį iš Kauną. Ir nieko tokio, kad išvykstantis 18:50 yra lėtasis, nes a) atsiranda žmonių, keliaujančių į tas vietas, kur greitasis nestoja; b) lėtasis traukinys važiuoja 1:45h, o autobusas iš Kauno į Vilnių važiuoja 1:40, tačiau užtruks kažkiek laiko pereiti iš GS į AS ir kelionė traukiniu kainuoja pigiau. Todėl pritariu r08n, kad šiuos du maršrutų tvarkaraščius reikia pakoreguoti.
                                          Tuo pačiu vertas dėmesio klausimas, ar pirmasis traukinys iš Marijampolės 7:48 išvyksta ne per vėlai? Ar nereikėtų arba šį maršrutą paankstinti, arba paleisti dar vieną, ankstyvesnį traukinį? Visai tikėtina, kad yra žmonių, kurie gyvena Marijampolėje ar Vinčuose, o dirba Kaune.
                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X