Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tu painioji tuos, kurie uzsiima vezimu pagal uzsakymus ne nuo autobusu stoties iki autobusu stoties. Tokie vezejai nekonkuruoja su reguliariu marsrutiniu transportu. Jie veza is anksto sudarytas keleviu grupes ju pasirinktu marsrutu ir laiku. Grupes dazniausiai yra organizuojamos ne vezeju, o paciu keleviu, pavyzdziui, kokios nors imones darbuotoju ar mokyklos - moksleiviu ekskursijai... Taip pat keliones buna organizuojamos ir paciu vezeju, taciau tai buna turistines keliones. Beje, tokia aktyvia kelioniu organizacija uzsiima ir kai kurie autobusu parkai, kad ir "Busturas" ar kt.
    O priestociu vezejai yra dusmanai. Nes jie, nors ir dauguma turedami legalia imone, uzsiima keleviu vezimu nesilaikant istatymu ir nesaziningai konkuruojant su vezejais autobusais.
    Apie kaina nera ko ir kalbeti - ji tokia kaip ir autobusu, na, kartais jie ir nuleidzia kaina, jei nesurenka grupes, o vaziuoti reikia. Bet taip dazniausiai pasiseka paskutiniams keleiviams, kuriu truksta iki uzpildant mikorautobusa.
    Pacios transporto priemones tikrai kazin ar yra apdraustos, neskaitant civilines atsakomybes draudimo. Nebent minimalios trukmes draudimas buna isigijamas tik pries pratesiant ar igijant licencija. Taip pat ir technine apziura visoms kelevinems transporto priemonems, kurios yra naudojamos keleiviu vezimui turi buti atliekama kas puse metu, iskaitant ir lengvuosius automobilius. Vat to tai jau tikrai niekas nedaro.
    Dusmanai rizikuoja keleiviu gyvybe, nes veza pazeisdami KET - virsydami greiti.

    Pagauti vezejai renkantys keleivius prie stociu turetu buti grieztai baudziami. Dabartines baudos per menkos. Bauda turetu buti licencijos uzsiimti keleiviu vezimu nereguliariais marsrutais atemimas.

    Ir siaip as tai manau, kad reiketu naikinti tokia veikla kaip vezimas uzsakomaisiais reisais.
    Juk tai dubliuoja taksi veikla - vezimas lengvaisiais autombiliais ir minivenais.
    O nereguliarus vezimas mikroautobusais ir autobusais turetu buti tik kaip isvyku organizavimo veikla, taip pat autobusu nuoma su vairuotoju...

    Comment


      Ne, aš nekalbu apie užsakomuosiu reisus, kuriuos siūlo praktiškai kiekvienas parkas. Vasaros metu ypač paklausios kelionės Vilnius-Kaunas-Palanga, kurias ir organizuoja šie vežėjai. Jie visą vasarą važiuoja vienodu laiku ir keleiviai derinasi prie jų.

      Kaune, dažniausiai prie stoties Maximos stovi kažkokia Keleivių vežimo komisija (tikslaus pavadinimo neatsimenu), kuri su policija aktyviai gaudydavo tuos šūkaujančius "dušmanus", todėl prie stoties dabar "dušmanų" likę labai mažai, o tie, kurie yra, dažniausiai važiuoja su nuolatiniais savo klientais.
      Daugiau mano nuotraukų >>>

      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

      Comment


        Klausimas ar apskritai kas gaudo tuos "dušmanus"? Šiaulių geležinkelio stoty vos kasdien gaudo žmones, siūlo greitai ir pigiai nuvežti į Vilnių, tuo tarpu Panevėžio autobusų stoty-kviečia važiuoti į Kauną ar Vilnių, nors šalia vaikšto "Dorsimus" apsaugos darbuotojai, tačiau į "dušmanus"nereaguoja.
        Kas dėl kainos, tai kiek žinau jie veža litu ar dviem pigiau nei autobusai ir traukiniai.

        Comment


          Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
          Ne, aš nekalbu apie užsakomuosiu reisus, kuriuos siūlo praktiškai kiekvienas parkas. Vasaros metu ypač paklausios kelionės Vilnius-Kaunas-Palanga, kurias ir organizuoja šie vežėjai. Jie visą vasarą važiuoja vienodu laiku ir keleiviai derinasi prie jų.

          Kaune, dažniausiai prie stoties Maximos stovi kažkokia Keleivių vežimo komisija (tikslaus pavadinimo neatsimenu), kuri su policija aktyviai gaudydavo tuos šūkaujančius "dušmanus", todėl prie stoties dabar "dušmanų" likę labai mažai, o tie, kurie yra, dažniausiai važiuoja su nuolatiniais savo klientais.
          Prieš tris dienas buvau Kaune. Tai tie "dušmaniukai" taip šūkauja, kad net geležinkelio stotyje girdėti. Tiesa jie stovi kitoje Vytauto gatvės pusėje priešais autobusų stotį.

          Comment


            Yra ten toks vienas "garsiakalbis" Kaune. Baubia kaip reikiant. Beje, jie trinasi ir prie pozemines perejos stoties puseje. Klaipedoje prie gelezinkelio stoties vos ne nuolat stovi mikroautobusai, vezantys i Vilniu, Kauna, Siaulius.
            Pernai Klaipedoje. Dusmanu mikroabas.

            Siaip gal reiketu atskiros temos apie dusmanus?

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Yra ten toks vienas "garsiakalbis" Kaune. Baubia kaip reikiant. Beje, jie trinasi ir prie pozemines perejos stoties puseje. Klaipedoje prie gelezinkelio stoties vos ne nuolat stovi mikroautobusai, vezantys i Vilniu, Kauna, Siaulius.
              Pernai Klaipedoje. Dusmanu mikroabas.

              Siaip gal reiketu atskiros temos apie dusmanus?

              Atvaizdas
              Tuos duomenis reikia perduoti ne policijai, o VMI už mokesčių slėpimą.

              Kažkaip panašu į kaukazietišką modelį. Kur eina Lietuva nesuprasi - lyg į Vakarus, lyg į Rytus, ir į Pietus orientacija ryški.
              Pats esu matęs kaip jie renka keleivius Šiaulių AS matant saugos tarnybai - tikriausiai "otkatą" gauna? Nemažai jų ir prie rytinio į Klaipėdą Šiaulių GS. Tačiau kiek pastebėjau keleiviai nelipa pas juos.
              Paskutinis taisė Salvijus; 2010.01.24, 12:27.

              Comment


                Ar Latvijoje dabar yra dusmanu? Lenkijoje tai nematyti. Buv. TSRS respublikose jie suklestejo, ypac NVS.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Ar Latvijoje dabar yra dusmanu? Lenkijoje tai nematyti. Buv. TSRS respublikose jie suklestejo, ypac NVS.
                  Jelgavos AS ir GS nesu nei matęs, nei girdėjęs. Kurį laiką rinkdavo Rygos AS - tyliai klausdavo žmonių prie tvarkaraščių. Bet ir tai gan retai, o aš į Rygą važinėdavau po kelis kartus į savaitę (statistika nėra atsitiktinė). Dabar kai nuo 2009-12-01 uždarė paskutinius autobusus Ryga-Šiauliai - rečiau, nes likusių Eurolines Klaipėda-Ryga labai netikęs grafikas priderintas daugiau prie Oro uosto.

                  Comment


                    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                    Prieš tris dienas buvau Kaune. Tai tie "dušmaniukai" taip šūkauja, kad net geležinkelio stotyje girdėti. Tiesa jie stovi kitoje Vytauto gatvės pusėje priešais autobusų stotį.
                    Nesiginčysiu, gali būti, jog jie žino laiką, kada gali netrugdomi jokių tarnybų prisirinkti keleivių. Asmeniškai aš, Kaune jau apie pusę metų šūkaujant nieko negridžiu.

                    PS. Saugos tarnymų darbuotojai negali ir neturi imtis jokių veiksmų prieš šiuos "dušmanus". Visų pirmą jie dažniausiai būna ne stoties teritorijoje, o net, jeigu ir būtų joje, kažin ar apsauginiai ką darytų, juk žymiai svarbiau, kad kažkas nenufotografuotų jų autobusų
                    Daugiau mano nuotraukų >>>

                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                    Comment


                      Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                      Kadangi LG informacija įslaptinta - tai net nežinom kokie buvo keleivių pervežimai už 2009 m.
                      .......
                      kadangi nekiekvienam duota matyti, kas prieš nosi yra, tai LG ir užslaptino duomenis savo internetiniame puslapyje, skiltyje apie bendrovę --> veiklos rezultatai --> skaičiai ir faktai

                      beja metiniai dar nepaskelbti, tačiau yra mėnesiniai (be gruodžio), gal užteks sugebėjimų susiorientuoti apie bendrą vaizdelį

                      Parašė Joint Rodyti pranešimą
                      Gerbiamas VLRD-1, aš puikiai žinau, kad motoriniame būna šilčiau, ten beje ir sėdėjau Iki Klaipėdos vagonas įšilo nebent nuo "prikvėpuoto oro". Grįžtant iš Klaipėdos tuo pačiu traukiniu jau buvo šilta. Tai ar tai buvo koks gedimas, neleidęs įšilti vagonams prieš kelionę ar tiesiog važiavimas vos užkūrus, aš nežinau.
                      šiaip man yra tekę į tokį šaltą traukinį papulti į Švenčionėlius važiuojant. tai kaip padėjėjas prisipažino tai pirmas tos dienos reisas (po nakties), o kadangi per naktį traukinys buvo nešildytas, tai pirmieji keleiviai ir šala, grįžtant atgal buvo normaliai.

                      Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                      Matosi, jog senokai lankėtės šalia autobusų stoties. Vadinamųjų "dušmanų" yra gerokai apmažėję, kadangi tuo pradėjau aktyviau rūpintis atsakingos institucijos (ne autobusų parkų administracija turi tuo rūpintis). Dabar jau niekas įkyriai nešūkauja, nors pripažįstu, anksčiau buvo ši problema. Patys "dušmanai" sako, jog pas juos likę tik nuolatiniai klientai, kurių irgi išlėto mažėja.
                      beja pastebėjot dušmanai pakeitė taktiką. dabar keleivius renka agentai iškarto į kelis maršrutus. kai dušmanas pasirodo jam neretai jau belieka tik susisodinti keleivius.
                      Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                      Comment


                        Parašė aesde Rodyti pranešimą
                        beja pastebėjot dušmanai pakeitė taktiką. dabar keleivius renka agentai iškarto į kelis maršrutus. kai dušmanas pasirodo jam neretai jau belieka tik susisodinti keleivius.
                        Ir tai labai primena organiziuota nusikalstama veika

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Ir tai labai primena organiziuota nusikalstama veika
                          ...kaip ir policijos pareigūnų neveiklumą ir korupciją
                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                          Comment


                            Kaip bebuvo, tačiau greitai per LNK televiziją turi pradėti rodyti humoristinio stiliaus reklaminius klipukus, su dviračio žinių veikėjais, kurie skatins naudotis geležinkelio transporto teikiamomis paslaugomis.

                            Comment


                              uzpernai buvo pasirode pora straipsniu "Sekundeje" apie Panevezio dusmanus ir apsauginiu neveikluma. pasirodo, keletas principingu apsauginiu buvo ziauriai sumusti, vienas net liko invalidu, berods, antros grupes. todel supratingesni apsauginiai ismoko nebematyt dusmanu. pastarieji moka mokescius, tik, zinoma, ne valstybei. taigi, pas mus visi moka mokescius, kas Kubiliui, kas "berniukam". tikekit, netikekit, bet mokescius moka net elgetos prie Ausros vartu (Vilniuje). ir velgi - ne valstybei. taigi - cia problema ne tame, kad niekas nemato. cia visi "patepti", kad nematytu.
                              siuo metu sunkmetis, todel mazai keleiviu. kol gyventojai 60% pajamu isleidzia susimoket uz buta, likusius isleidzia maistui, likusia dvidesimtine isleidzia "Humanose", didelio keleiviu srauto nesitikekit.
                              vat kai prades liaudis atsigaut, mintis suksis ne apie tai, kaip "datraukt iki palučkes", o kur nuvykt artimiausia savaitgali, tada butu populiari truputeli anksciau cia siulyta akcija "pirk bilieta i traukini, i muzieju patek nemokamai (ar su nuolaida)".dabar gi visu naujoviu laukia "pravalas". isimtis - marsrutai is Siauliu i Kauna ir Vilniu. studentu kol kas dar yra
                              Paskutinis taisė dariuks; 2010.01.24, 17:08. Priežastis: gram. klaida
                              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                              Comment


                                Parašė aesde Rodyti pranešimą
                                kadangi nekiekvienam duota matyti, kas prieš nosi yra, tai LG ir užslaptino duomenis savo internetiniame puslapyje, skiltyje apie bendrovę --> veiklos rezultatai --> skaičiai ir faktai

                                beja metiniai dar nepaskelbti, tačiau yra mėnesiniai (be gruodžio), gal užteks sugebėjimų susiorientuoti apie bendrą vaizdelį
                                Dėkingas už nuorodą. Nustebino, kad beveik 1/4 sudaro tarptautiniai pervežimai, o vidaus ne kažin kas belieka. Liūdina tas faktas, kad mus bendru skaičiumi tuoj aplenks (o gal jau ir lenkia) estai (turiu omeny pervežimus dyzeliniais, o gyventojų daugiau nei 2 kartus mažiau nei Lietuvoje).
                                Tokia padėtis prie gero neprives ir taip tęstis nebegali. Arba, arba... įspūdis toks, kad padėtis be išeities.
                                Paskutinis taisė Salvijus; 2010.01.24, 16:58.

                                Comment


                                  Parašė dariuks Rodyti pranešimą
                                  uzpernai buvo pasirode pora straipsniu "Sekundeje" apie Panevezio dusmanus ir apsauginiu neveikluma. pasirodo, keletas principingu apsauginiu buvo ziauriai sumusti, vienas net liko invalidu, berods, antros grupes. todel supratingesni apsauginiai ismoko nebematyt dusmanu. pastarieji moka mokescius, tik, zinoma, ne valstybei. taigi, pas mus visi moka mokescius, kas Kubiliui, kas "berniukam". tikekit, netikekit, bet mokescius moka net elgetos prie Ausros vartu (Vilniuje). ir velgi - ne valstybei. taigi - cia problema ne tame, kad niekas nemato. cia visi "patepti", kad nematytu.
                                  siuo metu sunkmetis, todel mazai keleiviu. kol gyventojai 60% pajamu isleidzia susimoket uz buta, likusius isleidzia maistui, likusia dvidesimtine isleidzia "Humanose", didelio keleiviu srauto nesitikekit.
                                  vat kai prades liaudis atsigaut, mintis suksis ne apie tai, kaip "datraukt iki palučkes", o kur nuvykt artimiausia savaitgali, tada butu populiari truputeli anksciau cia siulyta akcija "pirk bilieta i traukini, i muzieju patek nemokamai (ar su nuolaida)".dabar gi visu naujoviu laukia "pravalas". isimtis - marsrutai is Siauliu i Kauna ir Vilniu. studentu kol kas dar yra
                                  Kad dusmanai turi stogus, tai aisku, nes jau seniai butu buve sutvarkyti. Dar blogiau, kad kartai pasigirsta ir kai kuriu politiku uztarimai. Ar ne be kai kuriu politiku pagalbos buvo legalizuota dusmanu veikla. Juk pries desimtmeti, ka ten pries deimtmeti, pries kokius 7 metus jie buvo nelegalai 100 proc. Jokiu licenciju, jokiu patentu... Pavyzdziui, Alytuje apie 2000 metus keleivius sekmadieniais prie stoties rinkdavo net miesto privatus marsrutiniai mikorautobusai ir vezdavo i Vilniu ir Kauna. Kazin ar jie veike legaliai? Nes keleiviu vezimui marsrutiniu transportu yra atskiros licencijos...

                                  Comment


                                    Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                    Dėkingas už nuorodą. Nustebino, kad beveik 1/4 sudaro tarptautiniai pervežimai, o vidaus ne kažin kas belieka. Liūdina tas faktas, kad mus bendru skaičiumi tuoj aplenks (o gal jau ir lenkia) estai (turiu omeny pervežimus dyzeliniais, o gyventojų daugiau nei 2 kartus mažiau nei Lietuvoje).
                                    Tokia padėtis prie gero neprives ir taip tęstis nebegali. Arba, arba... įspūdis toks, kad padėtis be išeities.
                                    Estijoje taip turbūt yra dėl to, kad vienas elektrinio traukinio maršrutas važinėja tiesiog Talino ribose. O Lietuvoje turbūt jaučiamas ir regioninės politikos nebuvimas, kaimai su miesteliais tuštėja, tai ir nėra kam važinėt, ypač darbo dienomis.

                                    Comment


                                      Parašė lietus Rodyti pranešimą
                                      Estijoje taip turbūt yra dėl to, kad vienas elektrinio traukinio maršrutas važinėja tiesiog Talino ribose. O Lietuvoje turbūt jaučiamas ir regioninės politikos nebuvimas, kaimai su miesteliais tuštėja, tai ir nėra kam važinėt, ypač darbo dienomis.
                                      Apie elektrinius kaip ir rašiau pranešime nieko nežinau. Tačiau pakanka vien dyzelinių palyginimui - jie tikrai nevažinėja Talino miesto ribose. O skaičiai visai padorūs tokiam šalies gyventojų skaičiui ir kai šalyje nėra daugiau didelių miestų kaip pas mus.

                                      Comment


                                        Talinas - Tartu. Marsrutas tarp didziuju miestu...

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Talinas - Tartu. Marsrutas tarp didziuju miestu...
                                          Talinas-Tartu - 180 km. Bus apie 500 000 gyventojų (neskaičiuojant mažesnių gyvenviečių).
                                          Paskaičiuokim tokį pats atstumą nuo Lietuvos sostinės link antrojo miesto ir kiek gyventojų gyvena Vilniuje ir Kaune (100 km) ir + 80 km atkarpą įtraukim Marijampolę. Bus apie 1 mln. Taigi, 2 kartus daugiau nei Estijoje.
                                          Manau tolesnė diskusija nebeturi prasmės.
                                          O apie maršrutą Talinas-Viljandi (apie 20 000 gyventojų), kuriuo pravežama virš 600 000 keleivių nebekalbu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X