Parašė Carnifex
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Jėzau Kristau, ar aš ne lietuviškai rašau, ar kas čia darosi... Pakartosiu trečią kartą: šiuo metu revizoriai visada ir be išimties važiuoja savo kontroliuojamais traukiniais nuo pradinės stoties iki galinės stoties. Ne „taip turi būti“, ne „aš manau, kad taip reikia“, o „taip dabar yra“.
Kad taip neturi būti, ir obuoliui aišku.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąArgi visada? Dažnai įlipdavo Kaišiadoryse ar kitoje stotyje į Vilnius-Klaipėda, ar atvirkščiai.
Comment
-
Parašė Joint Rodyti pranešimąnorėjau tai atrašyt Cornifex, nes pačiam teko neseniai važiuot šiuo maršrutu ir revizorius įlipo būtent Kašiadoryse.
Comment
-
Parašė dariuks Rodyti pranešimąkiek teko patirti - revizoriai tikrai reiklus. ir elgiasi su konduktoriais-kontrolieriais ar vagono palydovemis ne ka geriau, nei kokios maximos apsauginis su kasininke ( )
O ar negalėtų tas pats kontrolierius bent kartą į savaitę kartu su policijos pareigūnu įlipti? Kiek žinau, Vilniaus VT kontrolė taip daro. Esant reikalui pareigūnas turėtų teisę zuikį sulaikyti, ir artimiausioje stotyje jo jau lauktų ekipažas.Paskutinis taisė c2h5oh; 2010.01.12, 08:43.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąBet tokie atvejai, kad pilnu traukiniu "važiuoja" tik 2 keleiviai, parodo, kad tokia kontroliavimo sistema neveikia.
Arba, susidūrus su piktybišku ir agresyviu keleiviu, ne pulti ant jo "su gelžgaliu rankoje", o tiesiog į artimiausią stotį iškviesti policiją. Radijo ryšys traukinyje juk yra? Artimiausia stotis - net nebūtinai ta, kurioje turi stoti traukinys. O už visas išlaidas (policijos kvietimo, traukinio sustabdymo, administravimo ir pan) paskui pateikti gražią sąskaitėlę herojui.
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąVa čia ir prasideda problemos, visų pirmą policininkas negali važiuoti be bilieto, taigi konduktorius savo nuožiūra negali pasikviest jo važiuoti kartu, visų antra yra ir policijos darbo teritorijo ir tt. niekas iš policininkų savo inciatyva nevažiuos į kitą rajoną. O dėl iškvietimo, tai žinau, kad konduktoriai tai daro nenoriai nes už iškvietimą konduktorius tampa pas atsakingu. Beje iškvietus policija surašomas protokolas ir konduktoriui paskui už savo lėšas reikia vykti į tą policijos komisariatą kurio rajono teritorijoje buvo jie iškviesti, pavyzdžiui į Trakus, Šalčininkus ir tt. Ir žinau, kad konduktoriam pats didžiausias nemalinumas buvo transporto policijos panaikinimas, o dar geriau jiems būdavo kai pareigūnai važinėdavo kiekviename traukinyje, tada beje ir rūkančių tamboruose nelikdavo, nes konduktoriai, o tai daugiausia moterys tiesiog su rūkančiais nesusitvarko.Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Parašė kaskas Rodyti pranešimąO siaip traukiniuose bent viename vagone galetu irengti atskira kambareli rukaliams, kad jie ten parukytu, ir neterstu oro traukinyje (dazniausiai prie isejimo). Ir nereikes policijos, ir keleiviu pervezimas is pasalies atrodys truputi patraukliau.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąTarptautiniuose traukiniuose taip ir yra. O vietiniuose nėr čia ko, ne tokie jau tolimi atstumai toj Lietuvoj.
O šiaip galėtų būt rūkomasis vagonas - su malonumu užplėščiau kaip kadaise tambūre.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąTarptautiniuose traukiniuose taip ir yra. O vietiniuose nėr čia ko, ne tokie jau tolimi atstumai toj Lietuvoj.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Carnifex Rodyti pranešimąMašinisto padėjėjo su gelžgaliu neužtenka?
Kontroliuoti pastoviai nebūtina, užtenka kontroliuoti pakankamai dažnai, kad pradėtų nebeapsimokėti finansiškai toks sukčiavimas.
Comment
-
Butent ir yra problema, kad revizoriai ilipa tik stambiose stotyse. Konduktoriai juk ne kvaili, telefonais susiskambina, zino, kad vaziuos revizorius ir kurioje stotyje jis ilips.
Revizoriai su uniformomis, todel atpazinti juos labai lengva. Tik ziema siek tiek sunkiau, nes daznai devi savo paltus ar striukes. O kad taip iliptu kokiuose nors Rykantuose ar Pabaliskiuose...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąButent ir yra problema, kad revizoriai ilipa tik stambiose stotyse. Konduktoriai juk ne kvaili, telefonais susiskambina, zino, kad vaziuos revizorius ir kurioje stotyje jis ilips.
Revizoriai su uniformomis, todel atpazinti juos labai lengva. Tik ziema siek tiek sunkiau, nes daznai devi savo paltus ar striukes. O kad taip iliptu kokiuose nors Rykantuose ar Pabaliskiuose...
Comment
Comment