Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    ...
    Jau seniai naudojuosi paslauga, kai pirkdamas atgalinį bilietą gauni 15proc. nuolaidą. Maršrute Vilnius-Klaipėda tas labai pasijunta.
    Ar ši nuolaida dar galioja ?

    Comment


      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
      Ar ši nuolaida dar galioja ?
      Galioja. Aną savaitę pirkom, tai gavosi iš Kauno dviaukščiu grįžt pigiau, nei električka į priekį. Tik reikia atgalinį pirkti iš karto.

      Comment


        Parašė Vitas Rodyti pranešimą
        Ar ši nuolaida dar galioja ?
        Galioja visuose vietinio susisiekimo traukiniuose. Skaičiuokite: iš Vilniaus į Klaipėdą 51,2Lt, o atgal (jeigu pirktas irgi Vilniuje iš karto) — 43,52Lt
        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          Siandien apie pirma, maciau automotrise Zokniu stotyje, pilna keleiviu, vaziavo link RDV.
          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

          Comment


            dar Zoknius patrumpink iki ZOU, ir isvis, kokia cia mada uzejo - triju raidziu sindromas? tarybiniais laikais budavo pilna "glavrybpromnadzor'u", tai dabar is kalbos tyciojames visokiais KNTŠ...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              Parašė dariuks Rodyti pranešimą
              dar Zoknius patrumpink iki ZOU, ir isvis, kokia cia mada uzejo - triju raidziu sindromas? tarybiniais laikais budavo pilna "glavrybpromnadzor'u", tai dabar is kalbos tyciojames visokiais KNTŠ...
              O tu nesityčioji didžiųjų raidžių, nosinių ir normalių skyrybos ženklų nenaudodamas?
              Juokiasi puodas, kad katilas juodas
              Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

              Comment


                Parašė JlL Rodyti pranešimą
                o pelno ar is to butu? tarkim parduodam per diena tris korteles - marza 1-2 lt, ir 50 laikrasciu marza 50ct, o dienos pabaigoje lieka 10 neparduotu laikrasciu - nuostolis 35 lt - tai kur pelnas? o dar jei palydove nespeja tiesioginio darbo kurio nors momentu atlikt ir tuo momentu kas nors be bileto prasprunka tai dar plius tiesioginio nuostolio 10 lt.

                Jei jau sedi be darbo reik galvot kaip padaryt nebutinu ta sedejima ir keist kazkuo efektyvesniu, jei sedejimas butinas tiek to tegu sedi bet reik galvot kaip kitose vietose litu uzdirbt kad atsipirktu. Tik litu uzdirbimas turi pelna nest o ne nuostoli.

                O siaip palydovu kokia pagrindine funkcija? biletus tikrint? ar dar kazkas ant ju rimto pakabinta yra?
                Duru atidarymas ir uzdarymas - juk ne automatines. O peciaus kurenimas ziema? O apsvietimo ijungimas? O arbatos ir kavos neparduoda?

                Comment


                  Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                  Čia tik detalės, bet galima ir taip: LG išnuomoja vagoną-restoraną privačiai įmonei, kuri ir užsiima maistu ir kitų prekių pardavimu.
                  Šiaip ar taip, tokiu atveju LG gaus garantuotas ir pastovias pajamas.
                  Iskrypimas Net Rytu Vokietijos gelezinkeliuose maitinimu uzsiiminejo Vakaru Vokietijos kompanija "Mitropa"! Taip kad LG galetu isnuomoti si versla ismanantiems.

                  Comment


                    "Mitropa" po II pasaulinio karo tapo rytų Vokietijos kompanija. Vakarų Vokietija ant "Mitropos" liekanų sukūrė naują kompaniją.
                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                    Comment


                      Tikriausiai nenuneigsite, kad keleivių skaičius traukiniuose didele dalimi priklauso nuo bilieto kainos. Kągi — prašom:


                      Lietuvoje lapkritį bendras kainų lygis nepakito, tačiau brango transporto paslaugos, o pigo būstas, vanduo, elektra ir dujos.
                      Statistikai jau lapkričio pradžioje prognozavo, jog Lietuvoje nebus nei infliacijos, nei defliacijos, – bendro mėnesio kainų lygio pokytis sieks nulį. Nulinė infliacija šiais metais fiksuojama antrą kartą.
                      Kaip skelbia statistikai, alkoholiniai gėrimai ir tabako gaminiai lapkritį brango 2,3 proc., transporto grupės prekės ir paslaugos – 1,2 proc.
                      Transporto grupės prekių ir paslaugų kainų pokyčiui didžiausią įtaką turėjo 3 proc. pabrangęs benzinas, 4,5 proc. – dyzeliniai degalai, 0,9 proc. – suskystintos automobilinės dujos. Lengvieji automobiliai atpigo 0,3 proc., keleivinio geležinkelių transporto paslaugos – 1,5 proc.
                      Metinė infliacija rugpjūtį siekė sudarė 1,5 proc. Per metus 21,2 proc. brango alkoholiniai gėrimai ir tabako gaminiai, 14,9 – sveikatos priežiūros, 6,5 proc. – transporto grupės prekės ir paslaugos. 3,7 proc. atpigo maisto produktai ir nealkoholiniai gėrimai, 9,2 proc. – drabužiai ir avalynė.


                      P.S.: atkreipkite dėmesį, kad keleivinio geležinkelio transporto paslaugos atpigo, nors visos transporto grupės paslaugos, kaip ir kuras, pabrango Gal iš tikrųjų LG įdarbino naujus vadybininkus???

                      P.P.S.: Gal tai nulėmė pinganti elektra?
                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        Ta pinganti elektra nesąmonė, geriau laikytų tas pačias kainas ir kauptų balastą 2010-iesiems, kad kainos šuoliai nebūtų dideli.

                        Comment


                          vakar 17:00 nebuvo bilietu i traukini Vilnius-Klaipeda (17:30) turbut ~9 vagonai buvo neskaiciavau, siandien 8:40 jau nebuvo bilietu i 9h traukini 5 vagonu. Klausimas - nejaugi cia tik man aisku, kad per sventes reikia traukinius ilginti (nzn kaip del 10+ vagonu nes turbut peronai tam nepritaikyti, nors ???) nejaugi neimanoma prie 5 vagonu dar prideti pora, turint omenyje kad nemazai zmoniu kur vakar negavo bilietu, pirko juos i rytini traukini ?

                          Ka manote ?

                          Comment


                            Parašė osnas Rodyti pranešimą
                            vakar 17:00 nebuvo bilietu i traukini Vilnius-Klaipeda (17:30) turbut ~9 vagonai buvo neskaiciavau, siandien 8:40 jau nebuvo bilietu i 9h traukini 5 vagonu. Klausimas - nejaugi cia tik man aisku, kad per sventes reikia traukinius ilginti (nzn kaip del 10+ vagonu nes turbut peronai tam nepritaikyti, nors ???) nejaugi neimanoma prie 5 vagonu dar prideti pora, turint omenyje kad nemazai zmoniu kur vakar negavo bilietu, pirko juos i rytini traukini ?

                            Ka manote ?
                            Vakar vaziavau vakariniu is Vilniaus, iki Siauliu zmonems teko stoveti, atrodo, kad buvo 7 vagonai.
                            http://www.litrailpics.fotopic.net http://www.youtube.com/user/kriupis

                            Comment


                              Parašė ivanivanov Rodyti pranešimą
                              Vakar vaziavau vakariniu is Vilniaus, iki Siauliu zmonems teko stoveti, atrodo, kad buvo 7 vagonai.
                              o aciu uz patikslinima tai va dar didesne nesamone, kad pries Sventes tik 7 vagonai, kai budavo ir 10....

                              Comment


                                Parašė osnas Rodyti pranešimą
                                vakar 17:00 nebuvo bilietu i traukini Vilnius-Klaipeda (17:30) turbut ~9 vagonai buvo neskaiciavau, siandien 8:40 jau nebuvo bilietu i 9h traukini 5 vagonu. Klausimas - nejaugi cia tik man aisku, kad per sventes reikia traukinius ilginti (nzn kaip del 10+ vagonu nes turbut peronai tam nepritaikyti, nors ???) nejaugi neimanoma prie 5 vagonu dar prideti pora, turint omenyje kad nemazai zmoniu kur vakar negavo bilietu, pirko juos i rytini traukini ?

                                Ka manote ?
                                Žmonės iš sostinės ir kitų didžiųjų miestų Kalėdų švęsti išvažinėti pradėjo anksčiau. Prie to prisidėjo anksčiau prasidėjusios Kalėdinės atostogos (krizės išdavoje kad ir neapmokamos). Vežėjai į tai nesureagavo.
                                Keleivių pagausėjimą gruodžio 21-22 d.d. pastebėjau važiuojant autobusais į orovinciją iš Kauno.

                                Comment


                                  Nesuprantu problemos. Stovi ČME, tai tegu prijungia dar kelis vagonus - ne kliūtis. Kame reikalas? Palydovių nėra? Vagonai nekūrenti? Įšiltų bevažiuojant, bet jau nors keleiviams vietos būtų, nesvarbu, kad vagonai šalti. O dėl to palydovių nebuvimo - klausimas ar nereikia stoty turėti jų budinčių?

                                  Comment


                                    Ir ne interneto galima apsieiti. Turi LG tuos duomenis. Tik nesinaudoja jais. Isskyrus tuomet, kai eilini karta reikia paverkslenti del nuostolingu keleiviu pervezimu.

                                    Comment


                                      Šiandien vakare į Klaipėdą dvylika vagonų atvažiavo.
                                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                      Comment


                                        Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                        Šiandien vakare į Klaipėdą dvylika vagonų atvažiavo.
                                        tai gerai kad bent jau siandien susiprotejo...

                                        Comment


                                          atpigo kazkokia proga traukiniu bilietai ar ka? Ziuriu kainas pvz Kaunas Vilnius paprastu 15LT, o greituoju 17Lt. Dar pries pora menesiu buvo kainos atitinkamai kazkas virs 16LT ir lyg 18.60 ar 19.40Lt
                                          EDIT: perskaiciau diskusija, kad cia sumazino kainas atsakydami i autobusu kainu akcijas
                                          Paskutinis taisė Gator; 2009.12.26, 22:21.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X