Matymą šioje problemoje turėčiau tokį. Nieko naujo nepasakysiu, nes apie tai buvo šnekama nuo 1991-1992 m.
Vistiek reikėtų atgaivinti dar 2007 m. buvusį naktinį traukinį, kuris į Varšuvą atvykdavo ryte (dabar vietoj jo važiuoja PKP Intercity autobusas).
Yra problema dar viena - Šeštokai stokoja keleivių iš Latvijos ir Estijos - tuomet traukinių būtų didesni srautai. Reikia tiesioginio susisiekimo su šių valstybių stsotinėmis.
Būtų gerai ir tiesioginiai prikabinami vagonai Belrynas-Šeštokai, Viena-Šeštokai, kuriuos galėtų sukabinti Varšuvos Wsochdnia (Rytinė) arba Zachodnia (Vakarinė) stotyse prie tiesioginių traukinių Varšuva-Berlynas ir Varšuva-Viena. Netgi galėtų būti tiesioginis vagonas Vilnius-Lvovas arba Vilnius-Kijevas prikabinamas prie tiesioginio traukinio Varšuva-Liublinas-Kijevas (nereikėtų tranzitinių Baltarusijos vizų).
Tuomet galėtųme drąsiai teigti, kad nesame izoliuota "tanzitinė" šalis.
Na, o nemažai autobusų reisų reiktų panaikinti ar patys pasinaikintų, nes keleivis ne guminis - netampysi kaip lėlės.
Vistiek reikėtų atgaivinti dar 2007 m. buvusį naktinį traukinį, kuris į Varšuvą atvykdavo ryte (dabar vietoj jo važiuoja PKP Intercity autobusas).
Yra problema dar viena - Šeštokai stokoja keleivių iš Latvijos ir Estijos - tuomet traukinių būtų didesni srautai. Reikia tiesioginio susisiekimo su šių valstybių stsotinėmis.
Būtų gerai ir tiesioginiai prikabinami vagonai Belrynas-Šeštokai, Viena-Šeštokai, kuriuos galėtų sukabinti Varšuvos Wsochdnia (Rytinė) arba Zachodnia (Vakarinė) stotyse prie tiesioginių traukinių Varšuva-Berlynas ir Varšuva-Viena. Netgi galėtų būti tiesioginis vagonas Vilnius-Lvovas arba Vilnius-Kijevas prikabinamas prie tiesioginio traukinio Varšuva-Liublinas-Kijevas (nereikėtų tranzitinių Baltarusijos vizų).
Tuomet galėtųme drąsiai teigti, kad nesame izoliuota "tanzitinė" šalis.
Na, o nemažai autobusų reisų reiktų panaikinti ar patys pasinaikintų, nes keleivis ne guminis - netampysi kaip lėlės.
Comment