Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Čia tik bendrai žiniai:

    Vagono palydovai – keleivių dievaičiai

    http://www.delfi.lt/news/daily/voxpo....d?id=23720206

    Ir po klausiama, kodėl keleivių vežimas nuostolingas...

    Comment


      Parašė udrius Rodyti pranešimą
      Čia tik bendrai žiniai:

      Vagono palydovai – keleivių dievaičiai

      http://www.delfi.lt/news/daily/voxpo....d?id=23720206

      Ir po klausiama, kodėl keleivių vežimas nuostolingas...
      Manau, kad čia perdėta ir subjektyvi nuomonė. Keleivių įlaipinimas prasideda 20 min. iki traukinio išvykimo ir įlipti bei susidėti bagažą tikrai pakanka laiko. Jeigu ne baltarusių muitinė ir pasienio tarnyba, tikrai ne rinktų palydovai tų bilietukų. O dėl aptarnavimo kultūros, man asmeniškai net kartais įkyri tas jų rūpinamasis keleiviais, o ir jų padaryta kava gan nebloga.
      Man asmeniškai keliavimas traukiniu - tai bendravimas su bendrakeleiviais ir atsipalaidavimas, kartu su gera degtinėle ir alumi. Ir jokių šiuolaikiškų atsibodusių technologijų net matyti nenoriu.
      Tarp kitko, kiekvienas pageidaujantis gali vykti į Maskvą įsigijęs bilietuką SV vagone, kuriame tikrai ras ir internetą ir rozetes ir visus kitus privalumus, tik už juos teks primokėti.

      Comment


        Parašė specialistas Rodyti pranešimą
        Ir jokių šiuolaikiškų atsibodusių technologijų net matyti nenoriu.
        mano zmonos dedukas irgi sako kad namie tuliko but negali, reik sikt lauke (lauko tulike)

        Nuo to kas neisvengiama nepabegsi - nuo modernizacijos ir nauju technologiju taip pat, panasiai kaip nuo nepelningu ruozu atsisakymo - cia i LG kalba isvertus.

        Comment


          Parašė JlL Rodyti pranešimą
          mano zmonos dedukas irgi sako kad namie tuliko but negali, reik sikt lauke (lauko tulike)

          Nuo to kas neisvengiama nepabegsi - nuo modernizacijos ir nauju technologiju taip pat, panasiai kaip nuo nepelningu ruozu atsisakymo - cia i LG kalba isvertus.
          Čia tik mano asmeninė nuomonė (kaip keleivio). Kaip kam galbūt internetas ir yra privalumas keliaujant, man asameniškai viena iš galimybių pailsėti nuo jo.

          Comment


            Parašė udrius Rodyti pranešimą
            Čia tik bendrai žiniai:

            Vagono palydovai – keleivių dievaičiai

            http://www.delfi.lt/news/daily/voxpo....d?id=23720206

            Ir po klausiama, kodėl keleivių vežimas nuostolingas...
            OT, bet beskaitydamas prisiminiau tas palydoves iš filmo "Transsiberian"
            You might surprise yourself.

            Miestai.net FB

            Comment


              Parašė specialistas Rodyti pranešimą
              Čia tik mano asmeninė nuomonė (kaip keleivio). Kaip kam galbūt internetas ir yra privalumas keliaujant, man asameniškai viena iš galimybių pailsėti nuo jo.
              tavo megstamas keliavimo budas yra daug kam priimtinas (man beje netgi labai) taciau pvz internetas tikrai jam netrugdo, o jei jo nereikia tiesiog nesinaudoji. Aisku maloni aplinka ir technologijos turbut dar negreit pakeis malonia bendrauti kompanija bet ir tikrai jai netrukdys.

              Kas kita malonus aptarnavimas - be jo ne is niekur, nebent vaziuoja turistai paziuret komunizmo likuciu ir apturi siokia tokia "zabava", kai palydovai juos uz sh kruva skaito. Beje malonus tikrai nera = ikyrus.

              Daug ko kas susije su maloniu aptarnavimu, malonia aplinka ir kitais klientu aptarnavimo ypatumais LG truksta lygiai taip pat kaip ir bet kokiam kitam monopolistui, o siuo atveju LG dar ir valstybinis ir dar ir pagrindinius litus daro ne is keleiviu vezimo. Net ir nuejes i Omniteli Bite SEB'a ar Swedbanka daznai iseini absoliuciai nepatenkintas tuo ka ten patyrei tai gal kol kas ner ko noret ir is LG.

              Comment


                Parašė udrius Rodyti pranešimą
                Čia tik bendrai žiniai:

                Vagono palydovai – keleivių dievaičiai

                http://www.delfi.lt/news/daily/voxpo....d?id=23720206

                Ir po klausiama, kodėl keleivių vežimas nuostolingas...
                Citata iš to paties straipsnio:
                Paprašykite ko nors palydovo - prašymo jis išklausys, kaip įprasta, abejingu veidu. O jei ir sutiks, tai jausis darantis didelę paslaugą. Tokia paslauga, mano atveju, buvo prašymas vagono gale įjungti 220 vatų rozetę, nes norėjau naudotis savo kompiuteriu. Palydovas sutiko, tačiau tik paprašius primygtinai ir pareiškus, kad esu sumokėjęs nemenką sumą už bilietą. Kodėl kiekvienoje keleivio vietoje nėra tokios rozetės, kuri būtų visad įjungta - XXI amžiaus paslaptis.
                Aišku, su 'vatais' prašauta, turėjo būti voltai, bet pats klausimas labai logiškas: Kodėl kiekvienoje keleivio vietoje nėra tokios rozetės, kuri būtų visad įjungta?
                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment


                  Parašė udrius Rodyti pranešimą
                  Čia tik bendrai žiniai:

                  Vagono palydovai – keleivių dievaičiai

                  http://www.delfi.lt/news/daily/voxpo....d?id=23720206

                  Ir po klausiama, kodėl keleivių vežimas nuostolingas...
                  Ar tikrai reikia į to isteriko Didžgalvio verkšlenimus rimtai žiūrėt?
                  Got sun in my face, sleeping rough on the road

                  Comment


                    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                    Citata iš to paties straipsnio:

                    Paprašykite ko nors palydovo - prašymo jis išklausys, kaip įprasta, abejingu veidu. O jei ir sutiks, tai jausis darantis didelę paslaugą.
                    siuo metu didele Lietuvos ukio problema ta kad mazejant algoms daugelis darbuotoju praranda motyvacija dirbti (aisku kai kur jie jos neturejo niekada ) esme tame kad zmones nesupranta kad alga del to ir mazinama kad ju darbas neatitinka mokamos algos t.y. jie per mazai prisideda prie bendro imones sekmingo veikimo ir imone del to uzdirba per mazai kad islaikyt esamas algas.

                    Paprastai tokiu metu koks yra dabar versle stengiamasi ne mazint algas bet keist darbuotojus - nauji dirbs uz mazesne alga ir dar jausis dekingi kad priemei, del to ju motyvacija bus bent 2 kart didesne nei esamu su sumazintom algom ir neaiskiom perspektyvom. Gaila kad tai ka daro privatus verslas sunku atkartoti valstybiniam sektoriui, nors daug kas pries tai cia reiskiasi kad LG - verslininkas ir butent del to begiu nurinkimas del didesnio pelno yra pateisinamas. Tai gal butent dabar ir savo personalo politika reiktu pakoreguot - kad kasininkes uzsienio kalbas moketu, informacija suteiktu realia informacija o palydovai dziaugtusi kad keleivis vaziuoja su jais, o ne tarkim autobusu.
                    Paskutinis taisė JlL; 2009.08.25, 23:13.

                    Comment


                      /\ Pritariu visiškai ir papildau:
                      Mažas paradokasas, bet lėktuvų bilietai jau keli metai pastebimai pinga arba turi tendenciją pigti. Traukinių bilietai priešingai — arba brangsta, arba kaina nesikeičia. Įdomiausia, kad kelionė lėktuvu kai kada jau būna pigesnė nei traukiniu. Ar galėtumėte man įvardinti bent vieną ES tarptautinį oro uostą, kuriame negalėtum su personalu susikalbėti angliškai? O kiek Vilniaus ir Kauno GS personalo puikiai moka anglų kalbą? Kitas įdomus sutapimas: LG turi 2,5 tarptautinius maršrutus: į Maskvą, į Sankt Peterburgą ir iš dalies tarptautinis į Šeštokus (Varšuvą). Į visus tris šiuos užsienio miestus galima nuskristi tiesioginiu lėktuvo maršrutu iš Vilniaus. Dabar palyginkime traukinį su lėktuvu: kaip greičiau? kur aptarnavimas malonesnis? kur teikiama daugiau papildomų paslaugų — TVOU ar Vilniaus GS? Einama prie to, kad vieną dieną lėktuvu keliauti bus pigiau nei traukiniu, jau pirmieji tokie pažymiai yra.
                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                        /\ Pritariu visiškai ir papildau:
                        Mažas paradokasas, bet lėktuvų bilietai jau keli metai pastebimai pinga arba turi tendenciją pigti. Traukinių bilietai priešingai — arba brangsta, arba kaina nesikeičia. Įdomiausia, kad kelionė lėktuvu kai kada jau būna pigesnė nei traukiniu.

                        Einama prie to, kad vieną dieną lėktuvu keliauti bus pigiau nei traukiniu, jau pirmieji tokie pažymiai yra.
                        Gelezinkeliui ir nereikia siulyti maziausios kainos - anksciau ar veliau susisiekimas oru tikrai taps pigesniu, ir tam yra objektyvios priezastys - maziau infrastrukturos islaidu, maziau trinties - maziau kuro sanaudu.
                        Gelezinkelis gali pasiulyti visu pirma kokybiska transportavima - t.y. saugu ir komfortiska. Visu antra reiketu neatsilikti greiciu nuo lektuvu kas siais laikais yra imanoma. Na ir labiausiai reiketu atkreipti demesi i tuos marsrutus kur zmoniu eismas yra labai intensyvus ir juos gali aptarnauti tik dideles talpos transportas ir i salyginai trumpus marsrutus kuriu lektuvais aptarnauti neapsimoka bet pakankamai intensyvius kad apsimoketu varyt traukini.

                        Kas del kalbu nemokejimo: sestadieni kaisiadoryse vokieciu porele kasoj kazko bande paklausti kasininkes, bande trim kalbom anglu vokieciu ir prancuzu, o ji tik lemeno "biliety... sestookaai.." (jie klause kodel ju bilietuose i sestokus nenurodytos vietos) buvo ir graudu ir juokinga - nu bent zodynelius tokiom kasininkem paruost galetu, ypac stotyse kur tokie traukiniai vaziuoja.
                        Paskutinis taisė JlL; 2009.08.25, 23:13.

                        Comment


                          Parašė JlL Rodyti pranešimą
                          Gelezinkeliui ir nereikia siulyti maziausios kainos - anksciau ar veliau susisiekimas oru tikrai taps pigesniu, ir tam yra objektyvios priezastys - maziau infrastrukturos islaidu, maziau trinties - maziau kuro sanaudu.
                          Gelezinkelis gali pasiulyti visu pirma kokybiska transportavima - t.y. saugu ir komfortiska. Visu antra reiketu neatsilikti greiciu nuo lektuvu kas siais laikais yra imanoma. Na ir labiausiai reiketu atkreipti demesi i tuos marsrutus kur zmoniu eismas yra labai intensyvus ir juos gali aptarnauti tik dideles talpos transportas ir i salyginai trumpus marsrutus kuriu lektuvais aptarnauti neapsimoka bet pakankamai intensyvius kad apsimoketu varyt traukini.

                          Kas del kalbu nemokejimo: sestadieni kaisiadoryse vokieciu porele kasoj kazko bande paklausti kasininkes, bande trim kalbom anglu vokieciu ir prancuzu, o ji tik lemeno "biliety... sestookaai.." (jie klause kodel ju bilietuose i sestokus nenurodytos vietos) buvo ir graudu ir juokinga - nu bent zodynelius tokiom kasininkem paruost galetu, ypac stotyse kur tokie traukiniai vaziuoja.
                          O tu ar padėjai tiems užseniečiams ir kasininkei?

                          Comment


                            kolega padejo

                            Comment


                              manau, del dvieju vokieciu Kaisiadoriu kasininkei neverta skirti uzsienio kalbu kursu. zodynelis pigiau kainuotu.
                              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                              Comment


                                Wycka,
                                Lektuvu bilietai nepinga pastebimai keli metai, o brangsta. O i Sankt Peterburga nuskrist tiesiogiai nera lektuvo is Vilniaus

                                Comment


                                  idomu, ko ten Didzgalvis vaziavo? turbut metro patirties pasisemt?
                                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                  Comment


                                    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                    Citata iš to paties straipsnio:

                                    Aišku, su 'vatais' prašauta, turėjo būti voltai, bet pats klausimas labai logiškas: Kodėl kiekvienoje keleivio vietoje nėra tokios rozetės, kuri būtų visad įjungta?
                                    todel, kad vagono generatorius negali tiekti begalini kieki elektros. dazniausiai vagone stovi apie 5kW generatoriai. vagone-restorane buna iki 30kW. kiekvienas generatorius - tai varikliukas, dirbantis priesinga linkme, nei silumvezis. jei traukini sudaro 7 vagonai, vienas is ju restoranas, tai is silumvezio galios drasiai galima atimti 60kW. ir ne is dyzelio galios, o is tos galios kuri lieka, perejusi generatoriu, traukos varikli, pavaros krumpliaracius (nes nei vieno irenginio nasumas niekad nebus 100% - trintis ir kiti fizikos desniai daro savo).
                                    kaip su dabartiniais lokomotyvais - nezinau, bet pirmuose silumveziuose is 1200AG dyzelio begio pavirsiu pasiekdavo tik 860AG.
                                    taigi, dedant galingesnius generatorius (kad galetu uzmaitint visas rozetes prie keleiviu), neisvengiamai dides pasipriesinimas riedejimui, reiks daugiau degalu, ipatingais atvejais net gali prireikti antro lokomotyvo...
                                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                    Comment


                                      Elektros suvartojimas priklauso ne nuo ijungtu rozeciu kiekio bet nuo i jas sukistu prietaisu kiekio ir galingumo, be to elektros padavima visada galima apriboti pastacius reikiamos klases ir pralaidumo automatini saugikli.

                                      Comment


                                        Parašė kestasn Rodyti pranešimą
                                        Wycka,
                                        Lektuvu bilietai nepinga pastebimai keli metai, o brangsta. O i Sankt Peterburga nuskrist tiesiogiai nera lektuvo is Vilniaus
                                        Kalbėjau apie bendrą tendenciją, o ne konkrečius pavyzdžius. Beje, Ryanair turi viziją, kad visi skrydžiai ateityje bus arba visiškai nemokami, arba kainuos tik simbolinę kainą, o sąnaudas apmokės oro uostai; šie uždirbs iš patalpų nuomos ir kitų papildomų veiklų. Kad būčiau visiškai teisingas, pasidomėjau skrydžių kainomis iš Lietuvos. Pvz Kaunas-Londonas (Luton) 2009-XII-28 (aviakompanijoms pats skrydžių sezonas) kaina su visais mokesčiais 288,48Lt (http://www.bookryanair.com/skysales/FRSelect.aspx), LG kainos tarptautiniuose maršrutuose (išskyrus Vilnius-Šeštokai, kuris tik pusiau tarptautinis) nėra skelbiamos, internete siūloma pasidomėti agentūroje. Tačiau vis tiek įdomu palyginti 1km kainas skristi ir važiuoti traukiniu.

                                        Parašė dariuks Rodyti pranešimą
                                        todel, kad vagono generatorius negali tiekti begalini kieki elektros. dazniausiai vagone stovi apie 5kW generatoriai. vagone-restorane buna iki 30kW. kiekvienas generatorius - tai varikliukas, dirbantis priesinga linkme, nei silumvezis. jei traukini sudaro 7 vagonai, vienas is ju restoranas, tai is silumvezio galios drasiai galima atimti 60kW. ir ne is dyzelio galios, o is tos galios kuri lieka, perejusi generatoriu, traukos varikli, pavaros krumpliaracius (nes nei vieno irenginio nasumas niekad nebus 100% - trintis ir kiti fizikos desniai daro savo).
                                        kaip su dabartiniais lokomotyvais - nezinau, bet pirmuose silumveziuose is 1200AG dyzelio begio pavirsiu pasiekdavo tik 860AG.
                                        taigi, dedant galingesnius generatorius (kad galetu uzmaitint visas rozetes prie keleiviu), neisvengiamai dides pasipriesinimas riedejimui, reiks daugiau degalu, ipatingais atvejais net gali prireikti antro lokomotyvo...
                                        Kas ieško, tas randa. Mano fotoreportaže temoje 'Siaurieji geležinkeliai' rasite kaip labai panašią problemą išsprendė Aukštaitijos siaurasis geležinkelis.
                                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                        Comment


                                          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                          Kas ieško, tas randa. Mano fotoreportaže temoje 'Siaurieji geležinkeliai' rasite kaip labai panašią problemą išsprendė Aukštaitijos siaurasis geležinkelis.
                                          siaurukas tuo keliu nuejo ne del paprastumo, o tam, kad issaugoti istorine vagonu isvaizda. placiajame gelezinkelyje toks dalykas irgi imanomas, bet tai taipat padidintu keliones kaina - prikabinamam generatoriui taipat reikalingas kuras.
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X