Parašė specialistas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąČia jau ne technika kalta, o mankurtiška vadyba. Dabar vasara — pats kelionių įkarštis, o ruože Kaišiadorys-Radviliškis tevažiuoja tik 3 traukiniai Vilnius-Klaipėda. Žinau, kad niekas iš LG manęs neklausys, tai tegul nors nusišypso: paleidžiamas lėtasis (kuris stoja visose stotyse ir stotelėse) traukinys Vilnius-Šiauliai, kurį, atvykusį į Šiaulius, po 5-10 min pralenkia greitasis Vilnius-Šiauliai-Klaipėda. Kartu su Vilnius-Šiauliai traukiniu į Šiaulius atvyksta traukiniai iš Rokiškio ir Mažeikių, galbūt net motrisė iš Joniškio arba kada nors ateityje traukinys iš Rygos; t.y. Šiauliai tampa savotišku geležinkelių hub'u. Tas pats scenarijus, tik atvirkščias kartojasi traukiniui grįžtant iš Klaipėdos. Keleivis, keliaudamas pvz iš Jonavos į Klaipėdą, stotyje pirkdamas gauna dvigubą bilietą — Jonava-Šiauliai ir Šiauliai-Klaipėda. Galbūt skamba kaip paradoksas, bet nuo to šiam keleiviui kelionė net šiek tiek sutrumpės. Sakysite nebus keleivių? Duosiu kepurę prišikt, kad traukinių užpildymas nesumažės, net iš lėto ims didėti.
Comment
-
Parašė Siemens Rodyti pranešimąDabar Traukinis Vilnius-Sanktpeterburgas stoja ir Visagine,tad daug žmoniu iš Visagino važuoja,ir beto net buna 14-12vagonu žinok....
Tarp kitko gan dažnai į Klaipėdą iš Vilniaus jau formuojami sąstatai 13-14 vagonų ir tikrai rūpesčių dėl keleivių išlaipinimo ar įlaipinimo negirdėjau. Daugiau rūpesčių kyla dėl eismo tvarkaraščio išlaikymo.
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąSovijau, ar nepastebėjai, kad daugelyje geležinkelio stočių buvo atlikta keleivių įlaipinimo-išlaipinimo platformų rekonstrukcija. Praktiškai visų tarpinių stočių platformos tikrai suprojektuotos tik 12 vagonų. Ten kur sustoja tranzitiniai tarptautiniai traukiniai (Kaliningrado krypties) platformų ilgis suprojektuotas 20-čiai ir daugiau vagonų (Kena, Vilnius, Kaunas, Kybartai).
Ar nepastebėjai, kad tavo gimtajame Joniškyje tarp kelių esanti platforma taip pat sutrumpinta beveik perpus.
O dabar...
Comment
-
Traukinių ir peronų ilgiai
Parašė AB13 Rodyti pranešimąPernai man LG darbuotojai paaiškino, kad į Klaipėdą negali važiuoti ilgesni nei 12 vagonų sąstatai, nes nebetelpa ant kai kurių stočių perono. Išlaipinti keleivius ant sankasos draudžiama.
1995m. traukinys "Balti ekspres" Talinas-Šeštokai-(Varšuva), rytą atvežęs keleivius į Šeštokus ir juos persodinęs į europinės vėžės traukinį, iki šiam grįžtant į Šeštokus, per dieną atlikdavo reisą vietiniu maršrutu Šeštokai-Kaunas-Šeštokai. Iš Šeštokų į Kauną keleiviai būdavo sodinami tik į du prtiekinius vagonus (su avialainerio tipo krėslais). Vakare važiuojant iš Kauno į Šeštokus, tie vagonai būdavo gale. Marijampolės stotyje lokomotyvui (TEP60) sustojus prieš išleidžantįjį šviesoforą praelisti traukinį Šeštokai-Vilnius (M62 su 4 vagionais), tie "Balti ekspreso" vagonai būdavo jau už perono ribų.
Kažkada važiavau elektriniu traukiniu iš Vilniaus į Kauną, tai prieš gerokai prieš Pravieniškes mašinistas pranešė Pravieniškėse išlipantiems keleiviams pereiti į priekinį vagoną mes stotyje vykdomi perono remonto darbai, ir iš tolesnių vagonų...
Comment
-
Parašė 2PackVakar įsitikinau, kad traukinys iš Vilniaus į Varėną gali atvykti ir mažiau nei per 1 val 30 min (ar bent jau per tiek, kai dabar vyksta 1 val 35-40 min) net 12 kartų sustodamas. Vilniaus stoties kelyną traukinys paliko vėluodamas 10 min, o į Varėną atvyko dar 1 min anksčiau. Vadinasi, rezervų yra. Tuo labiau, kad tarp Valkininkų ir Kalvių vienoje vietoje dėl kelio remonto eismas apribotas iki 60 km/h.Paskutinis taisė lietus; 2009.07.18, 16:16.
Comment
-
Parašė 2PackVakar įsitikinau, kad traukinys iš Vilniaus į Varėną gali atvykti ir mažiau nei per 1 val 30 min (ar bent jau per tiek, kai dabar vyksta 1 val 35-40 min) net 12 kartų sustodamas. Vilniaus stoties kelyną traukinys paliko vėluodamas 10 min, o į Varėną atvyko dar 1 min anksčiau. Vadinasi, rezervų yra. Tuo labiau, kad tarp Valkininkų ir Kalvių vienoje vietoje dėl kelio remonto eismas apribotas iki 60 km/h.
Sovietmečiu grafikas būdavo pagal maksimalų greitį ties riba, tai traukiniui pavėlavus (dažnai vėluodavo anksti rytą važiuodavę į Kaliningradą) gaudavosi grandininiai kitų vėlavimai (ypač - geležinkelio atkarpose, kur vieni bėgiai).
Taip pat keičiant tvarkaraštį vis pastebiu minutės-kitos pridėjimus atskiruose tapstočiuose, o paskui - remonto darbus ir greičio apribojimą ten. Darbams pasibaigus ir greičio apribojimą panaikinus, tvarkaraštis lieka nepakeistas.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąGrafiką su tam tikru laiko gezervu (t.y.- neįtemptą grafiką) pastebiu beveik visuose keleivinių traukinių maršrutuose.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Italijoje specifika tokia, kad Intercity ir regioniniai traukiniai vėluoja 10-30 min. - po to atsilikimą kažkiek išlygina arba ne.
"Koją kiša", tikriausiai, greitaeigiai traukiniai, kurie važinėja punktualiai, tad tiems tenka palaukti stotyse.Paskutinis taisė Salvijus; 2009.07.17, 14:41.
Comment
-
Parašė Siemens Rodyti pranešimąKitą sav važuosiu i Visagina,nufotkinsiu koks ten peronas ilgas
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąO aš pastebiu ir priešingų dalykų — labai dažnai vėluoja traukinys Vilnius-Klaipėda, nors LG giriasi, kad geležinkelių punktualumas Lietuvoje siekia 97%.Ne esme yra manyje. Muse, visuose musyse yra esme!
Comment
-
Parašė skunk Rodyti pranešimą2009 07 17 Traukinys Nr.21 vėlavo išvažiuoti iš Vilniaus beveik 40 min, nes labai jau sunkiai jiems sekėsi suformuoti sąstatą... atkabinėjo, prikabinėjo, stumdė vagonus...
Comment
-
Parašė JlL Rodyti pranešimąpenktadieni
Vilnius Klaipeda 17:30 atrodo 10 vagonu prikabinta buvo, 3 vagone apie 70% uzimtu vietu, kituose nzn. Trecio vagono palydovas (toks stambus) mazdaug uz puse kainos leido vaziuoti be bilieto, gal 5-7 zmones pirko tokia "teise".
sestadieni (siandien) Kaunas1-Vilnius dviaukstis kaisiadoryse 12:23 ilipo apie 15 keleiviu, pirmam vagone buvo dar apie 10, kituose nzn. Traukinyje vaziavo kazkoks LG darbuotojas, kuris nusprende, kad jam galima islipti paneriuose nors ten traukinys stoti ir neturejo, sustojus traukiniui uzgrojo - galutine marsruto stotis Vilnius, pasiimkite siuksles nu ir t.t. tai dalis keleiviu islipo kaip Vilniuje, kazkokius uzsienio lietuvius taip pat jau pasiruosusius lipt sulaikeme, kitus bande atgal surinkt palydovai ar jiems pavyko nzn.
dar pro langa maciau kad i oro uosta vaziavo apie 10 zmoniu.
Comment
-
Parašė JlL Rodyti pranešimąpenktadieni
Vilnius Klaipeda 17:30 atrodo 10 vagonu prikabinta buvo, 3 vagone apie 70% uzimtu vietu, kituose nzn. Trecio vagono palydovas (toks stambus) mazdaug uz puse kainos leido vaziuoti be bilieto, gal 5-7 zmones pirko tokia "teise".
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąinternete kelionė nurodyta 58min., tačiau traukinys važiavo 1h05min. Nieko tragiško, bet LG labai giriasi savo punktualumu (ale 97proc. reisų atvyksta laiku).„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
-
Parašė Himleris Rodyti pranešimąVasarą vėluojantys traukiniai yra įprastas dalykas.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąŽinau. Bet ir LG, gerbdama klientą, galėtų internetiniame tvarkaraščių puslapyje pridėti pastabėlę: "Galimas vėlavimas iki xx min."
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąItalijoje vėlavimas įprastas dalykas ir pranešti apie tai geležinkelių kompanija reikalo nemato.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąItalijoje vėlavimas įprastas dalykas ir pranešti apie tai geležinkelių kompanija reikalo nemato.
Comment
Comment