Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Du klausimai:
    1.Kam to reikia?
    2. Kas už tai sumokės?
    jeigu ir atsiras poreikis prikabinti daugiau vagonų, viską galima išspręsti tinkamai susodinant keleivius.
    Dabar Traukinis Vilnius-Sanktpeterburgas stoja ir Visagine,tad daug žmoniu iš Visagino važuoja,ir beto net buna 14-12vagonu žinok....

    Comment


      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
      Čia jau ne technika kalta, o mankurtiška vadyba. Dabar vasara — pats kelionių įkarštis, o ruože Kaišiadorys-Radviliškis tevažiuoja tik 3 traukiniai Vilnius-Klaipėda. Žinau, kad niekas iš LG manęs neklausys, tai tegul nors nusišypso: paleidžiamas lėtasis (kuris stoja visose stotyse ir stotelėse) traukinys Vilnius-Šiauliai, kurį, atvykusį į Šiaulius, po 5-10 min pralenkia greitasis Vilnius-Šiauliai-Klaipėda. Kartu su Vilnius-Šiauliai traukiniu į Šiaulius atvyksta traukiniai iš Rokiškio ir Mažeikių, galbūt net motrisė iš Joniškio arba kada nors ateityje traukinys iš Rygos; t.y. Šiauliai tampa savotišku geležinkelių hub'u. Tas pats scenarijus, tik atvirkščias kartojasi traukiniui grįžtant iš Klaipėdos. Keleivis, keliaudamas pvz iš Jonavos į Klaipėdą, stotyje pirkdamas gauna dvigubą bilietą — Jonava-Šiauliai ir Šiauliai-Klaipėda. Galbūt skamba kaip paradoksas, bet nuo to šiam keleiviui kelionė net šiek tiek sutrumpės. Sakysite nebus keleivių? Duosiu kepurę prišikt, kad traukinių užpildymas nesumažės, net iš lėto ims didėti.
      Panašią prognozę (nors kažkiek kitokią, bet esmė - tampa savotišku geležinkelių hub'u) dar 1994 m. skaičiau žurmale "Geležinkelininkas".

      Comment


        Parašė Siemens Rodyti pranešimą
        Dabar Traukinis Vilnius-Sanktpeterburgas stoja ir Visagine,tad daug žmoniu iš Visagino važuoja,ir beto net buna 14-12vagonu žinok....
        Manau vagonų skaičius ir peronų ilgis nėra susijusi problema. LG yra dar trumpesnių platformų, tačiau keleiviai kuo puikiausiai įlaipinami ir išlaipinami. Visi vagonus aptarnaujantys palydovai kuo puikiausiai žino kiekvienos geležinkelio stoties ypatumus.

        Tarp kitko gan dažnai į Klaipėdą iš Vilniaus jau formuojami sąstatai 13-14 vagonų ir tikrai rūpesčių dėl keleivių išlaipinimo ar įlaipinimo negirdėjau. Daugiau rūpesčių kyla dėl eismo tvarkaraščio išlaikymo.

        Comment


          Parašė specialistas Rodyti pranešimą
          Sovijau, ar nepastebėjai, kad daugelyje geležinkelio stočių buvo atlikta keleivių įlaipinimo-išlaipinimo platformų rekonstrukcija. Praktiškai visų tarpinių stočių platformos tikrai suprojektuotos tik 12 vagonų. Ten kur sustoja tranzitiniai tarptautiniai traukiniai (Kaliningrado krypties) platformų ilgis suprojektuotas 20-čiai ir daugiau vagonų (Kena, Vilnius, Kaunas, Kybartai).

          Ar nepastebėjai, kad tavo gimtajame Joniškyje tarp kelių esanti platforma taip pat sutrumpinta beveik perpus.
          Sutrumpinta ar nesutrumpinta platforma esmės nekeičia. Degu iš gėdos, kad per miestelį joks traukinys nebevažiuoja. O į tokius kaip Turmantą, Rokiškį ne vienas per dieną. Kadaise per Joniškį važiuodavo apie 20 traukinių, o tarpukariu tarptautinis net NordExpress Ryga-Kaunas-Berlynas.
          O dabar...

          Comment


            Traukinių ir peronų ilgiai

            Parašė AB13 Rodyti pranešimą
            Pernai man LG darbuotojai paaiškino, kad į Klaipėdą negali važiuoti ilgesni nei 12 vagonų sąstatai, nes nebetelpa ant kai kurių stočių perono. Išlaipinti keleivius ant sankasos draudžiama.
            Daug kartų tekę iš "kaliningradinio" keleivinio traukinio ne į peroną išlipti Kazlų Rūdos ir Vilkaviškio stotyse, kuomet jie dar stodavo. Stoti nustojo berods 1993 metais.
            1995m. traukinys "Balti ekspres" Talinas-Šeštokai-(Varšuva), rytą atvežęs keleivius į Šeštokus ir juos persodinęs į europinės vėžės traukinį, iki šiam grįžtant į Šeštokus, per dieną atlikdavo reisą vietiniu maršrutu Šeštokai-Kaunas-Šeštokai. Iš Šeštokų į Kauną keleiviai būdavo sodinami tik į du prtiekinius vagonus (su avialainerio tipo krėslais). Vakare važiuojant iš Kauno į Šeštokus, tie vagonai būdavo gale. Marijampolės stotyje lokomotyvui (TEP60) sustojus prieš išleidžantįjį šviesoforą praelisti traukinį Šeštokai-Vilnius (M62 su 4 vagionais), tie "Balti ekspreso" vagonai būdavo jau už perono ribų.
            Kažkada važiavau elektriniu traukiniu iš Vilniaus į Kauną, tai prieš gerokai prieš Pravieniškes mašinistas pranešė Pravieniškėse išlipantiems keleiviams pereiti į priekinį vagoną mes stotyje vykdomi perono remonto darbai, ir iš tolesnių vagonų...

            Comment


              Parašė 2Pack
              Vakar įsitikinau, kad traukinys iš Vilniaus į Varėną gali atvykti ir mažiau nei per 1 val 30 min (ar bent jau per tiek, kai dabar vyksta 1 val 35-40 min) net 12 kartų sustodamas. Vilniaus stoties kelyną traukinys paliko vėluodamas 10 min, o į Varėną atvyko dar 1 min anksčiau. Vadinasi, rezervų yra. Tuo labiau, kad tarp Valkininkų ir Kalvių vienoje vietoje dėl kelio remonto eismas apribotas iki 60 km/h.
              Kažkada žiemą turbūt blogai apšildė dyzelį prieš išvažiuodami iš Vilniaus tai užgęso ant Vokės tilto, ten prastovėjom gal 3 valandas, kol atvarė šilumvežį, kad užtemptų, tai po užtempimo, nuo Senųjų Trakų iki Varėnos su visais sustojimais nuvažiavom per 45 min )
              Paskutinis taisė lietus; 2009.07.18, 16:16.

              Comment


                Parašė 2Pack
                Vakar įsitikinau, kad traukinys iš Vilniaus į Varėną gali atvykti ir mažiau nei per 1 val 30 min (ar bent jau per tiek, kai dabar vyksta 1 val 35-40 min) net 12 kartų sustodamas. Vilniaus stoties kelyną traukinys paliko vėluodamas 10 min, o į Varėną atvyko dar 1 min anksčiau. Vadinasi, rezervų yra. Tuo labiau, kad tarp Valkininkų ir Kalvių vienoje vietoje dėl kelio remonto eismas apribotas iki 60 km/h.
                Grafiką su tam tikru laiko gezervu (t.y.- neįtemptą grafiką) pastebiu beveik visuose keleivinių traukinių maršrutuose. Tas rezervas nemažas yra per Lietuvą važiuojantiems Rusijos traukiniams Maskva-Kaliningradas. Gal ir gerai: pavėlavus lengviau būna išsilyginti.
                Sovietmečiu grafikas būdavo pagal maksimalų greitį ties riba, tai traukiniui pavėlavus (dažnai vėluodavo anksti rytą važiuodavę į Kaliningradą) gaudavosi grandininiai kitų vėlavimai (ypač - geležinkelio atkarpose, kur vieni bėgiai).
                Taip pat keičiant tvarkaraštį vis pastebiu minutės-kitos pridėjimus atskiruose tapstočiuose, o paskui - remonto darbus ir greičio apribojimą ten. Darbams pasibaigus ir greičio apribojimą panaikinus, tvarkaraštis lieka nepakeistas.

                Comment


                  Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                  Grafiką su tam tikru laiko gezervu (t.y.- neįtemptą grafiką) pastebiu beveik visuose keleivinių traukinių maršrutuose.
                  O aš pastebiu ir priešingų dalykų — labai dažnai vėluoja traukinys Vilnius-Klaipėda, nors LG giriasi, kad geležinkelių punktualumas Lietuvoje siekia 97%. Visi žinome, kad dėl vasaros karščių sumažėja saugumo gretai traukiniui važiuojant bėgiais, bet dėl to galima daryti tvarkaraščių korekcijas. Kodėl taip nedaro? Manau dėl reklaminių sumetimų — va, pažiūrėkite, traukiniu gerokai pigiau, ir važiuoja tik 1h ilgiau nei autobusai (nes daro lanką pro Šiaulius), tačiau de facto skirtumas atsiranda 1,5, o kartais net 2 valandos. Kažin, ar Vakarų Europoje geležinkeliai susiduria su panašiomis problemomis ir kaip jas sprendžia?
                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    Italijoje specifika tokia, kad Intercity ir regioniniai traukiniai vėluoja 10-30 min. - po to atsilikimą kažkiek išlygina arba ne.
                    "Koją kiša", tikriausiai, greitaeigiai traukiniai, kurie važinėja punktualiai, tad tiems tenka palaukti stotyse.
                    Paskutinis taisė Salvijus; 2009.07.17, 14:41.

                    Comment


                      Parašė Siemens Rodyti pranešimą
                      Kitą sav važuosiu i Visagina,nufotkinsiu koks ten peronas ilgas
                      Ilgas.

                      Comment


                        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                        O aš pastebiu ir priešingų dalykų — labai dažnai vėluoja traukinys Vilnius-Klaipėda, nors LG giriasi, kad geležinkelių punktualumas Lietuvoje siekia 97%.
                        2009 07 17 Traukinys Nr.21 vėlavo išvažiuoti iš Vilniaus beveik 40 min, nes labai jau sunkiai jiems sekėsi suformuoti sąstatą... atkabinėjo, prikabinėjo, stumdė vagonus...
                        Ne esme yra manyje. Muse, visuose musyse yra esme!

                        Comment


                          Parašė skunk Rodyti pranešimą
                          2009 07 17 Traukinys Nr.21 vėlavo išvažiuoti iš Vilniaus beveik 40 min, nes labai jau sunkiai jiems sekėsi suformuoti sąstatą... atkabinėjo, prikabinėjo, stumdė vagonus...
                          Kažkada panašią bėdą mačiau kai atvažiavo traukinys Kaliningradas-Maskva (G148/Ч). Atitraukęs TEP70BS-005 ilgai tampė, kol pagaliau atsikabino.

                          Comment


                            Parašė JlL Rodyti pranešimą
                            penktadieni
                            Vilnius Klaipeda 17:30 atrodo 10 vagonu prikabinta buvo, 3 vagone apie 70% uzimtu vietu, kituose nzn. Trecio vagono palydovas (toks stambus) mazdaug uz puse kainos leido vaziuoti be bilieto, gal 5-7 zmones pirko tokia "teise".

                            sestadieni (siandien) Kaunas1-Vilnius dviaukstis kaisiadoryse 12:23 ilipo apie 15 keleiviu, pirmam vagone buvo dar apie 10, kituose nzn. Traukinyje vaziavo kazkoks LG darbuotojas, kuris nusprende, kad jam galima islipti paneriuose nors ten traukinys stoti ir neturejo, sustojus traukiniui uzgrojo - galutine marsruto stotis Vilnius, pasiimkite siuksles nu ir t.t. tai dalis keleiviu islipo kaip Vilniuje, kazkokius uzsienio lietuvius taip pat jau pasiruosusius lipt sulaikeme, kitus bande atgal surinkt palydovai ar jiems pavyko nzn.

                            dar pro langa maciau kad i oro uosta vaziavo apie 10 zmoniu.
                            Na, už tokius stabtelėjimus vadovybė turėtų mašinistams gerai per ausį duoti.

                            Comment


                              Parašė JlL Rodyti pranešimą
                              penktadieni
                              Vilnius Klaipeda 17:30 atrodo 10 vagonu prikabinta buvo, 3 vagone apie 70% uzimtu vietu, kituose nzn. Trecio vagono palydovas (toks stambus) mazdaug uz puse kainos leido vaziuoti be bilieto, gal 5-7 zmones pirko tokia "teise".
                              Tokius dalykus būtinai LG Keleivių vežimo valdybai reikia pranešt. Ne vienas konduktorius (-ė) už tokius dalykus jau atleistas. Tokie labai lengvai įkliūna antrą kartą taip darydami, jei apie juos kas nors praneša anksčiau.

                              Comment


                                Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                internete kelionė nurodyta 58min., tačiau traukinys važiavo 1h05min. Nieko tragiško, bet LG labai giriasi savo punktualumu (ale 97proc. reisų atvyksta laiku).
                                Vasarą vėluojantys traukiniai yra įprastas dalykas.
                                „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

                                Comment


                                  tai kad su tais grafikais nori persiplest... seniau budavo patarle - lektuvai skrenda greit, bet traukiniai atvyksta laiku. dabar, lekdami vis greiciau, neturedami laiko rezervo - biski kas, jau veluoja...
                                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                  Comment


                                    Parašė Himleris Rodyti pranešimą
                                    Vasarą vėluojantys traukiniai yra įprastas dalykas.
                                    Žinau. Bet ir LG, gerbdama klientą, galėtų internetiniame tvarkaraščių puslapyje pridėti pastabėlę: "Galimas vėlavimas iki xx min."
                                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                    Comment


                                      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                      Žinau. Bet ir LG, gerbdama klientą, galėtų internetiniame tvarkaraščių puslapyje pridėti pastabėlę: "Galimas vėlavimas iki xx min."
                                      Italijoje vėlavimas įprastas dalykas ir pranešti apie tai geležinkelių kompanija reikalo nemato.

                                      Comment


                                        Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                        Italijoje vėlavimas įprastas dalykas ir pranešti apie tai geležinkelių kompanija reikalo nemato.
                                        Žinoma, todėl stotyse tvarkaraštyje būna parašoma kiek traukinys vėluoja

                                        Comment


                                          Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                          Italijoje vėlavimas įprastas dalykas ir pranešti apie tai geležinkelių kompanija reikalo nemato.
                                          Šiaip Italija nėra geras pavyzdys savo transporto organizavimu Italai garsėja nepunktualumu ir chaotišku bent jau miesto transporto darbu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X