Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąM62K būtų labai įtemptai dėl konstrukcinio greičio.
Variantas būtų DM62, bet tokių, deja, neturime...Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.07.14, 21:57.
Comment
-
Parašė Siemens Rodyti pranešimąBeto rimtai kas pakeis TEP60???idomu,žinokit,TEP70BS jau pusė metu nemačiau,o TEP70 kartais,gal tikrai Siemens...
labai jau idomu butu pavaziuoti greituoju traukiamu er20 su dabartine KLUB-U
kontroles sistema.
vaziuoji-stoji, o kur dar stotyse keleiviai laukiaDrąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąGreitiesiems traukiniams Vilnius-Klaipėda (Klaipėda-Vilnius) penktadieniais, šeštadieniais ir sekmadieniais nuolaida negalioja, nes TEP'as daugiau nepatempia vagonų.
Comment
-
Parašė AB13 Rodyti pranešimąPernai man LG darbuotojai paaiškino, kad į Klaipėdą negali važiuoti ilgesni nei 12 vagonų sąstatai, nes nebetelpa ant kai kurių stočių perono. Išlaipinti keleivius ant sankasos draudžiama.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąTai kad ir 12-os vagonų nebetelpa į kai kurias stotis.
Comment
-
Parašė AB13 Rodyti pranešimąPernai man LG darbuotojai paaiškino, kad į Klaipėdą negali važiuoti ilgesni nei 12 vagonų sąstatai, nes nebetelpa ant kai kurių stočių perono. Išlaipinti keleivius ant sankasos draudžiama.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąM62K būtų labai įtemptai dėl konstrukcinio greičio.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąTai kad ir 12-os vagonų nebetelpa į kai kurias stotis.
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąProblema ne tik peronų ilgyje. Esmė tame, kad jeigu prie "baltijos" ar "pajūrio" bus prikabinta daugiau kaip 12 vagonų, traukiniai visada vėluos. Kiekvienas lokomotyvas suprojektuotas su tam tikra traukos charakteristika, kuri turi tam tikras ribas. Jeigu keleiviniam traukiniui iki Klaipėdos nebūtų sustojimų tarpinėse stotyse, greičio ribojimų - iki Klaipėdos galėtų atvažiuotų per tris valandas.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė AB13 Rodyti pranešimąPernai man LG darbuotojai paaiškino, kad į Klaipėdą negali važiuoti ilgesni nei 12 vagonų sąstatai, nes nebetelpa ant kai kurių stočių perono. Išlaipinti keleivius ant sankasos draudžiama.
Ir šie traukiniai nevėluodavo.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąEilinė LG demagogija. Kažkaip seniau tilpdavo ir po 20 vagonų sąstatai. Pamenu Ryga-Kijevas, Ryga-Lvovas sudarė 18 vagonų ir puikiausiai tilpdavo Joniškio stotyje (galiu įdėt sąstato aprašymą).
Ir šie traukiniai nevėluodavo.
Ar nepastebėjai, kad tavo gimtajame Joniškyje tarp kelių esanti platforma taip pat sutrumpinta beveik perpus.
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąSovijau, ar nepastebėjai, kad daugelyje geležinkelio stočių buvo atlikta keleivių įlaipinimo-išlaipinimo platformų rekonstrukcija. Praktiškai visų tarpinių stočių platformos tikrai suprojektuotos tik 12 vagonų. Ten kur sustoja tranzitiniai tarptautiniai traukiniai (Kaliningrado krypties) platformų ilgis suprojektuotas 20-čiai ir daugiau vagonų (Kena, Vilnius, Kaunas, Kybartai).
Ar nepastebėjai, kad tavo gimtajame Joniškyje tarp kelių esanti platforma taip pat sutrumpinta beveik perpus.
a) o kam to reikėjo?
b) ar aukso kalnus kainuotų tuos peronus vėl pailginti?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Siemens Rodyti pranešimąKitą sav važuosiu i Visagina,nufotkinsiu koks ten peronas ilgas
1.Kam to reikia?
2. Kas už tai sumokės?
jeigu ir atsiras poreikis prikabinti daugiau vagonų, viską galima išspręsti tinkamai susodinant keleivius.
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąDu klausimai:
1.Kam to reikia?
2. Kas už tai sumokės?
jeigu ir atsiras poreikis prikabinti daugiau vagonų, viską galima išspręsti tinkamai susodinant keleivius.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
Comment