Aš gal taip pasakysiu: jeigu yra galimybė rinktis tarp traukinio ir autobuso, beveik visada renkuosi traukinį, net jeigu kartais tai reiškia šiek tiek ilgesnę kelionę. Man kaip keleiviui traukinys yra tiesiog patogesnis. Net minties nekyla į Klaipėdą važiuoti autobusu - visada arba važiuoju traukiniu (dažniausiai) arba tranzuoju (retai, daugiau iš sportinio intereso). Žinoma, čia iškyla problemų - nes traukiniai Vilnius-Klaipėda važiuoja per retai, ir dalis potencialių keleivių būtent dėl to ir nubyra.
Būtų idealu, jeigu traukiniai važiuotų ne tik dažniau, bet ir greičiau - tokiu atvejų jie įgautų konkurencinį pranašumą, lyginant su autobusais. Tačiau man kyla klausimas, kodėl iki šiol strigo linijų modernizavimas? Ar ne todėl, kad LG keleivių vežimą nuo pat pradžių, nuo Nepriklausomybės paskelbimo, pasmerkė kaip "šalutinę veiklą", kas iš esmės ir reiškė ryžtą tyliai numarinti? Krovinių srityje laiko faktorius, nors ir svarbus, visgi ne toks jautrus, kaip vežant keleivius. Prekės nieko nejaučia ir neskuba į svarbius susitikimus...
Neketinu ginčyti LG įdirbio vežant krovinius. Tačiau galbūt viskas, ko reikėjo, tai aktyvaus valstybės vaidmens kuriant nacionalinį vežėją, LG vadovybės atjauninimo ir rimto etatų mažinimo, apsisprendimo parduoti tuos įspūdingus rūmus patrauklioje Vilniaus vietoje, imtis diegti modernią bilietų pardavimo sistemą, kas vėlgi, tikėtina, sumažintų neefektyvių etatų skaičių... Gal tada turėtume geresnį balansą tarp keleivių ir krovinių vežimo? Tiksliau, galbūt tada resursų užtektų ne vien krovinių, bet ir keleivių vežimui? Nes dabartinis LG vadovų mekenimas - tiesiog apgailėtinas...
Būtų idealu, jeigu traukiniai važiuotų ne tik dažniau, bet ir greičiau - tokiu atvejų jie įgautų konkurencinį pranašumą, lyginant su autobusais. Tačiau man kyla klausimas, kodėl iki šiol strigo linijų modernizavimas? Ar ne todėl, kad LG keleivių vežimą nuo pat pradžių, nuo Nepriklausomybės paskelbimo, pasmerkė kaip "šalutinę veiklą", kas iš esmės ir reiškė ryžtą tyliai numarinti? Krovinių srityje laiko faktorius, nors ir svarbus, visgi ne toks jautrus, kaip vežant keleivius. Prekės nieko nejaučia ir neskuba į svarbius susitikimus...
Neketinu ginčyti LG įdirbio vežant krovinius. Tačiau galbūt viskas, ko reikėjo, tai aktyvaus valstybės vaidmens kuriant nacionalinį vežėją, LG vadovybės atjauninimo ir rimto etatų mažinimo, apsisprendimo parduoti tuos įspūdingus rūmus patrauklioje Vilniaus vietoje, imtis diegti modernią bilietų pardavimo sistemą, kas vėlgi, tikėtina, sumažintų neefektyvių etatų skaičių... Gal tada turėtume geresnį balansą tarp keleivių ir krovinių vežimo? Tiksliau, galbūt tada resursų užtektų ne vien krovinių, bet ir keleivių vežimui? Nes dabartinis LG vadovų mekenimas - tiesiog apgailėtinas...
Comment