Visi arba praktiškai visi išvardinti yra miestai, ne miesteliai. Šiaip info, nes bent moksliniam darbe reiktų tikslumo.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė Paulina Rodyti pranešimąSveiki, rašau universitete darbą apie tvarią plėtrą. analizuoju LTG link. Gal kas galesit man siek tiek padeti? Domiuosi kuruose miesteliuose kurių gelezinkelio stotys yra nutolę nuo centro daugiau nei 2,5 km galetu but aktualu tureti dviraciu ar paspirtuku nuomos punktus sujungtus su miestelio centru kad buti galima pasiekti gyvenviete ir taip daugiau zmones vazinetu traukiniais. Pvz Viekšniai (nors nedideli, bet kiek zinau ten zmones naudojasi, bet nepatogu nes sustojimas uz 3 km. Jei butu galima pasiekti lengviau gal daugiau naudotusi.
Gal kas turit info kur traukiniais naudojasi nelabai daug zmoniu nes nepatogu pasiekti stotele?
arba
Gal kas turit info kiek keleiviu naudojasi traukiniais is siu miesteliu? Jonava, Kėdainiai, Pabradė, Trakai, Vilkaviskis, Visaginas, Žasliai, Baisiogala, Dotnuva, Kuršėnai, Viekšniai, Garliava, Radviliskis
kas jusu nuomone pasiteisintu? Dviraciu/paspirtuku nuomos punktai kai gali pvz rezervuot kartu perkant bilieta ar tiesiog dviraciu saugyklos kad savo dvirati butu galima saugiai palikti? ar nei vienas variantas?
buciau labai dekinga uz pagalba
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Sveiki, kokie jūsų metodai? Jei kokybiniai (interviu), turėtumėte nuvykti į minėtas stotis ir klausinėti keleivių vietoje / daryti apklausą- galbūt susidarys šiokia tokia imtis.
Dėl to kad miestai, o ne miesteliai - tai sutinku, gali būti, reikės pasitikrinti kiekvieno iš jų statusą. Tiesiog pagal gyventojų skaičių jie gana nedideli todėl ir pavadinau miesteliais. dėkoju už pastabą, bet tai visiskai nesusije su mano klausimo turiniu.
Comment
-
Parašė Paulina Rodyti pranešimą
Darbas labiau teorinis, cia kursinis tai labai stipriai greiciausiai nebus kada gilintis. Bet kadangi kazkur cia buvau uzmaciusi zmogu kuris zymejo kiek zmoniu kuriam sustojime įlipa į traukinį važiuojantį į Jašiūnus, pagalvojau kad gal yra entuziastų kurie tokią info renka. Jei turėčiau galimybę ir užtektinai laiko vykdyti gilų tyrimą mielai padaryčiau apklausas. O kadangi paskaičius čia forumą matau daug geležinkelių klausimais apsiskaičiusių žmonių tiesiog bandau paklausti jūsų nuomonės apie tokios paslaugos reikalingumą.
Dėl to kad miestai, o ne miesteliai - tai sutinku, gali būti, reikės pasitikrinti kiekvieno iš jų statusą. Tiesiog pagal gyventojų skaičių jie gana nedideli todėl ir pavadinau miesteliais. dėkoju už pastabą, bet tai visiskai nesusije su mano klausimo turiniu.
O dėl klausimo turinio, tai kuo mažesnis miestas, tai tuo mažiau turėtų ir potencialių klientų būti, ar ne taip? Aišku sezoniškumas, ar lankytinų objektų kiekis, tai taip pat lemia žmonių srautus.
- 2 patinka
Comment
-
Kaip galima žinoti kiek keleivių naudojasi traukiniais iš "miestelio" Jonava?Kadangi rašomas akademinis darbas, tai reikėtų remtis kažkokiais objektyviais duomenimis. Jeigu nėra oficialios statistikos (bent jau LTG Link berods neskelbė kiek iš kokios stoties yra keleivių), tai lieka nebent daryti apklausas bandant pasiekti kuo daugiau respondentų iš nagrinėjamų miestų.
Galbūt pabandyčiau pasikreipti į LTG Link ir jeigu turi bent kažkokią statistiką, paprašyti pasidalinti.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Sveiki, kokie jūsų metodai? Jei kokybiniai (interviu), turėtumėte nuvykti į minėtas stotis ir klausinėti keleivių vietoje / daryti apklausą- galbūt susidarys šiokia tokia imtis.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąKaip galima žinoti kiek keleivių naudojasi traukiniais iš "miestelio" Jonava?Kadangi rašomas akademinis darbas, tai reikėtų remtis kažkokiais objektyviais duomenimis. Jeigu nėra oficialios statistikos (bent jau LTG Link berods neskelbė kiek iš kokios stoties yra keleivių), tai lieka nebent daryti apklausas bandant pasiekti kuo daugiau respondentų iš nagrinėjamų miestų.
Galbūt pabandyčiau pasikreipti į LTG Link ir jeigu turi bent kažkokią statistiką, paprašyti pasidalinti.
Tiktai būčiau dėkinga už nuomonę apie dviračių poreikį kaip rašiau anksčiau. Jeigu nuomonės neturite, na nieko tokio.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąKadangi rašomas akademinis darbas,
- 5 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimąTaigi paaiškino interesantė, kad rašomas ne šiaip akademinis darbas, o kursinis mažiausiom įmanomom pastangom.
Pasirinktas "paskutinės mylios" būdas veikia Vokietijoje, bet dviračiai ten nuosavi. Apie 2004 metus DB buvo pradėjęs nuomoti elektrinius dviračius, bet nepamenu kad būtų plačiau paplitę.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Taigi paaiškino interesantė, kad rašomas ne šiaip akademinis darbas, o kursinis mažiausiom įmanomom pastangom.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Paulina Rodyti pranešimąSveiki, rašau universitete darbą apie tvarią plėtrą. analizuoju LTG link. Gal kas galesit man siek tiek padeti? Domiuosi kuruose miesteliuose kurių gelezinkelio stotys yra nutolę nuo centro daugiau nei 2,5 km galetu but aktualu tureti dviraciu ar paspirtuku nuomos punktus sujungtus su miestelio centru kad buti galima pasiekti gyvenviete ir taip daugiau zmones vazinetu traukiniais. Pvz Viekšniai (nors nedideli, bet kiek zinau ten zmones naudojasi, bet nepatogu nes sustojimas uz 3 km. Jei butu galima pasiekti lengviau gal daugiau naudotusi.
Gal kas turit info kur traukiniais naudojasi nelabai daug zmoniu nes nepatogu pasiekti stotele?
arba
Gal kas turit info kiek keleiviu naudojasi traukiniais is siu miesteliu? Jonava, Kėdainiai, Pabradė, Trakai, Vilkaviskis, Visaginas, Žasliai, Baisiogala, Dotnuva, Kuršėnai, Viekšniai, Garliava, Radviliskis
kas jusu nuomone pasiteisintu? Dviraciu/paspirtuku nuomos punktai kai gali pvz rezervuot kartu perkant bilieta ar tiesiog dviraciu saugyklos kad savo dvirati butu galima saugiai palikti? ar nei vienas variantas?
buciau labai dekinga uz pagalba
Esu rašęs vietinei valdžiai (merui, seimo nariams iš trakų), vietinei žiniasklaidai prieš kelis metus, kad atkreipti dėmesį, bet visiškai nulis reakcijos..
- 16 patinka
Comment
-
Parašė xvoss Rodyti pranešimą
Pats esu buvęs Trakietis (emigravęs, bet kartais grįžtu) ir galiu pasakyt, kad nors traukinių pakanka, bet vietos valdža visiškai tuo nesinaudoja.. pvz. yra autobuso maršrutas Geležinkelio stotis - Centras-Pilis-Tiškevičiaus rūmai (ir atgal) bet jis ant tiek nesuderintas su traukinių maršrutais, kad man atrodo tvarkaraštį kūrė visiški debilai, pvz. traukinys atvažiuoja 10.00, o "jungiantis" autobusas jau prieš 5 min išvažiavęs.. arba atveža iki traukinio, kurio reikia 30 min laukt.. ir visiškai nesujungti labiausiai apgyvendinti miesteliai/kaimai su traukinių stotim. Iš viso Trakų rajone yra 8 traukinių stotys, kurios visiškai logiškai neišnaudojamos, manau, kad jeigu kažkas pasėdėtų vieną dieną, pagalvotų ir priderintų vietnius autobusus (kurie aišku yra nuostolingi) prie traukinių, manau būtų visiem naudinga.
Esu rašęs vietinei valdžiai (merui, seimo nariams iš trakų), vietinei žiniasklaidai prieš kelis metus, kad atkreipti dėmesį, bet visiškai nulis reakcijos..
- 5 patinka
Comment
-
Parašė xvoss Rodyti pranešimą
Pats esu buvęs Trakietis (emigravęs, bet kartais grįžtu) ir galiu pasakyt, kad nors traukinių pakanka, bet vietos valdža visiškai tuo nesinaudoja.. pvz. yra autobuso maršrutas Geležinkelio stotis - Centras-Pilis-Tiškevičiaus rūmai (ir atgal) bet jis ant tiek nesuderintas su traukinių maršrutais, kad man atrodo tvarkaraštį kūrė visiški debilai, pvz. traukinys atvažiuoja 10.00, o "jungiantis" autobusas jau prieš 5 min išvažiavęs.. arba atveža iki traukinio, kurio reikia 30 min laukt.. ir visiškai nesujungti labiausiai apgyvendinti miesteliai/kaimai su traukinių stotim. Iš viso Trakų rajone yra 8 traukinių stotys, kurios visiškai logiškai neišnaudojamos, manau, kad jeigu kažkas pasėdėtų vieną dieną, pagalvotų ir priderintų vietnius autobusus (kurie aišku yra nuostolingi) prie traukinių, manau būtų visiem naudinga.
Esu rašęs vietinei valdžiai (merui, seimo nariams iš trakų), vietinei žiniasklaidai prieš kelis metus, kad atkreipti dėmesį, bet visiškai nulis reakcijos... Ir metai iš metų nieko nesikeičia
- 4 patinka
Comment
-
Padėliojau galimybes Nemenčinę pasiekti traukiniu (bent jau iš dalies). Yra labai patogių persėdimų, bet, deja, absoliuti dauguma tvarkaraščių visiškai tokiai kelionei nepritaikyti. Bezdonyse geležinkelio stotis ir autobusų stotelė yra vienas šalia kito, tačiau dažnu atveju autobusai atvyksta kelios minutės po traukinio išvykimo, išvyksta kelios minutės prieš traukiniui atvykstant ir t.t. Manau, kad pasiderinus šiuos transportus ir, idealiu atveju, įvedus bendrą (terminuotą) bilietą, tokia kelione susigundytų ne vienas, ypač, kai net ir šiuo metu kelionė iš Nemenčinės iki Vilniaus centro persėdant Bezdonyse trunka 47 minutes - 11 minučių greičiau nei važiuojant vien autobusais. Toks transporto priderinimas leistų iš Nemenčinės taip pat patogiai (ir greičiau nei vien autobusais) nukeliauti į Naująją Vilnią. Prisegu ŠIUO METU galimus susijungimus, padarius geresnę situaciją galima būtų sukurti puikią galimybę keliauti tarp Vilniaus centro ar Naujosios Vilnios ir Nemenčinės ir patogiau, ir greičiau nei autobusais.
- 5 patinka
Comment
-
Autobusų ir traukinių suderinamumas yra sena bėda, kurią mėginta pradėti spręsti dar paskutiniame praeito amžiaus dešimtmetyje. Tik visas sprendimas apsiribojo ir baigėsi tuo, kad geležinkelio stotyse (bent jau rajono centrų) buvo iškabinti autobusų tvarkaraščiai iš o miesto autobusų stoties. Ir lygtais autobusų stotyse geležinkelio tvarkaraščiai. Prasitęsė tas iki pirmojo tvarkaraščių pakeitimo ir daugiau net tų tvarkaraščių nieks nekabino.
Comment
Comment