Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Visi arba praktiškai visi išvardinti yra miestai, ne miesteliai. Šiaip info, nes bent moksliniam darbe reiktų tikslumo.

    Comment


      Parašė Paulina Rodyti pranešimą
      Sveiki, rašau universitete darbą apie tvarią plėtrą. analizuoju LTG link. Gal kas galesit man siek tiek padeti? Domiuosi kuruose miesteliuose kurių gelezinkelio stotys yra nutolę nuo centro daugiau nei 2,5 km galetu but aktualu tureti dviraciu ar paspirtuku nuomos punktus sujungtus su miestelio centru kad buti galima pasiekti gyvenviete ir taip daugiau zmones vazinetu traukiniais. Pvz Viekšniai (nors nedideli, bet kiek zinau ten zmones naudojasi, bet nepatogu nes sustojimas uz 3 km. Jei butu galima pasiekti lengviau gal daugiau naudotusi.

      Gal kas turit info kur traukiniais naudojasi nelabai daug zmoniu nes nepatogu pasiekti stotele?
      arba
      Gal kas turit info kiek keleiviu naudojasi traukiniais is siu miesteliu? Jonava, Kėdainiai, Pabradė, Trakai, Vilkaviskis, Visaginas, Žasliai, Baisiogala, Dotnuva, Kuršėnai, Viekšniai, Garliava, Radviliskis

      kas jusu nuomone pasiteisintu? Dviraciu/paspirtuku nuomos punktai kai gali pvz rezervuot kartu perkant bilieta ar tiesiog dviraciu saugyklos kad savo dvirati butu galima saugiai palikti? ar nei vienas variantas?

      buciau labai dekinga uz pagalba
      Sveiki, kokie jūsų metodai? Jei kokybiniai (interviu), turėtumėte nuvykti į minėtas stotis ir klausinėti keleivių vietoje / daryti apklausą- galbūt susidarys šiokia tokia imtis.

      Comment


        Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

        Sveiki, kokie jūsų metodai? Jei kokybiniai (interviu), turėtumėte nuvykti į minėtas stotis ir klausinėti keleivių vietoje / daryti apklausą- galbūt susidarys šiokia tokia imtis.
        Darbas labiau teorinis, cia kursinis tai labai stipriai greiciausiai nebus kada gilintis. Bet kadangi kazkur cia buvau uzmaciusi zmogu kuris zymejo kiek zmoniu kuriam sustojime įlipa į traukinį važiuojantį į Jašiūnus, pagalvojau kad gal yra entuziastų kurie tokią info renka. Jei turėčiau galimybę ir užtektinai laiko vykdyti gilų tyrimą mielai padaryčiau apklausas. O kadangi paskaičius čia forumą matau daug geležinkelių klausimais apsiskaičiusių žmonių tiesiog bandau paklausti jūsų nuomonės apie tokios paslaugos reikalingumą.

        Dėl to kad miestai, o ne miesteliai - tai sutinku, gali būti, reikės pasitikrinti kiekvieno iš jų statusą. Tiesiog pagal gyventojų skaičių jie gana nedideli todėl ir pavadinau miesteliais. dėkoju už pastabą, bet tai visiskai nesusije su mano klausimo turiniu.

        Comment


          Parašė Paulina Rodyti pranešimą

          Darbas labiau teorinis, cia kursinis tai labai stipriai greiciausiai nebus kada gilintis. Bet kadangi kazkur cia buvau uzmaciusi zmogu kuris zymejo kiek zmoniu kuriam sustojime įlipa į traukinį važiuojantį į Jašiūnus, pagalvojau kad gal yra entuziastų kurie tokią info renka. Jei turėčiau galimybę ir užtektinai laiko vykdyti gilų tyrimą mielai padaryčiau apklausas. O kadangi paskaičius čia forumą matau daug geležinkelių klausimais apsiskaičiusių žmonių tiesiog bandau paklausti jūsų nuomonės apie tokios paslaugos reikalingumą.

          Dėl to kad miestai, o ne miesteliai - tai sutinku, gali būti, reikės pasitikrinti kiekvieno iš jų statusą. Tiesiog pagal gyventojų skaičių jie gana nedideli todėl ir pavadinau miesteliais. dėkoju už pastabą, bet tai visiskai nesusije su mano klausimo turiniu.
          Prašom, tikrinkitės, kurie yra miestai: https://lt.m.wikipedia.org/wiki/S%C4...etuvos_miestai
          O dėl klausimo turinio, tai kuo mažesnis miestas, tai tuo mažiau turėtų ir potencialių klientų būti, ar ne taip? Aišku sezoniškumas, ar lankytinų objektų kiekis, tai taip pat lemia žmonių srautus.

          Comment


            Kaip galima žinoti kiek keleivių naudojasi traukiniais iš "miestelio" Jonava? Kadangi rašomas akademinis darbas, tai reikėtų remtis kažkokiais objektyviais duomenimis. Jeigu nėra oficialios statistikos (bent jau LTG Link berods neskelbė kiek iš kokios stoties yra keleivių), tai lieka nebent daryti apklausas bandant pasiekti kuo daugiau respondentų iš nagrinėjamų miestų.
            Galbūt pabandyčiau pasikreipti į LTG Link ir jeigu turi bent kažkokią statistiką, paprašyti pasidalinti.

            Comment


              Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

              Sveiki, kokie jūsų metodai? Jei kokybiniai (interviu), turėtumėte nuvykti į minėtas stotis ir klausinėti keleivių vietoje / daryti apklausą- galbūt susidarys šiokia tokia imtis.
              Kokybiniam tyrimui imtis turi būti tikslinė, o metodas - giluminiai interviu. O apklausos metodas labiau tinkamas kiekybiniam tyrimui.

              Comment


                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                Kaip galima žinoti kiek keleivių naudojasi traukiniais iš "miestelio" Jonava? Kadangi rašomas akademinis darbas, tai reikėtų remtis kažkokiais objektyviais duomenimis. Jeigu nėra oficialios statistikos (bent jau LTG Link berods neskelbė kiek iš kokios stoties yra keleivių), tai lieka nebent daryti apklausas bandant pasiekti kuo daugiau respondentų iš nagrinėjamų miestų.
                Galbūt pabandyčiau pasikreipti į LTG Link ir jeigu turi bent kažkokią statistiką, paprašyti pasidalinti.
                nu ar butina kabinetis prie zodziu? kam jūs iškart užsipuolat mane dėl detalių kurios čia nėra esminės? esme net ne zmoniu kiekyje mano klausimo, o poreikyje tureti galimybe pasiekti traukinių stotį dviračiu. Tiesiog klausiu jūsų nuomonės. Ieškau informacijos ir kitus, ne tik čia. O jeigu nuspęsiu, kad visgi įdomu būtų aprašyti tokio projekto studiją tai pasidarysiu konkrečias apklausas ir visą kitą ko reikės mano darbui.

                Tiktai būčiau dėkinga už nuomonę apie dviračių poreikį kaip rašiau anksčiau. Jeigu nuomonės neturite, na nieko tokio.

                Comment


                  Dviračiu pasiekti stotį gerai, bet yra labai daug niuansų. Visų pirmą sezoniškumas, nors dabar žiemos ir beveik sausos. Antras dalykas kiek dviračių reikia, kad atsipirktų aptarnavimas. Antra kas tuos dviračius prižiūrės ir prieš kiekvieną traukinį grąžins į stotį?

                  Comment


                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                    Kadangi rašomas akademinis darbas,
                    Taigi paaiškino interesantė, kad rašomas ne šiaip akademinis darbas, o kursinis mažiausiom įmanomom pastangom.

                    Comment


                      Parašė alga Rodyti pranešimą
                      Taigi paaiškino interesantė, kad rašomas ne šiaip akademinis darbas, o kursinis mažiausiom įmanomom pastangom.
                      Kaip tam senam geram anekdote: nesvarbu kokia darbo tema, svarbu kas vadovas.

                      Pasirinktas "paskutinės mylios" būdas veikia Vokietijoje, bet dviračiai ten nuosavi. Apie 2004 metus DB buvo pradėjęs nuomoti elektrinius dviračius, bet nepamenu kad būtų plačiau paplitę.

                      Comment


                        Parašė alga Rodyti pranešimą

                        Taigi paaiškino interesantė, kad rašomas ne šiaip akademinis darbas, o kursinis mažiausiom įmanomom pastangom.
                        Pakomentavau neatsidaręs paskutinio puslapio. My bad

                        Comment


                          Parašė Paulina Rodyti pranešimą
                          Sveiki, rašau universitete darbą apie tvarią plėtrą. analizuoju LTG link. Gal kas galesit man siek tiek padeti? Domiuosi kuruose miesteliuose kurių gelezinkelio stotys yra nutolę nuo centro daugiau nei 2,5 km galetu but aktualu tureti dviraciu ar paspirtuku nuomos punktus sujungtus su miestelio centru kad buti galima pasiekti gyvenviete ir taip daugiau zmones vazinetu traukiniais. Pvz Viekšniai (nors nedideli, bet kiek zinau ten zmones naudojasi, bet nepatogu nes sustojimas uz 3 km. Jei butu galima pasiekti lengviau gal daugiau naudotusi.

                          Gal kas turit info kur traukiniais naudojasi nelabai daug zmoniu nes nepatogu pasiekti stotele?
                          arba
                          Gal kas turit info kiek keleiviu naudojasi traukiniais is siu miesteliu? Jonava, Kėdainiai, Pabradė, Trakai, Vilkaviskis, Visaginas, Žasliai, Baisiogala, Dotnuva, Kuršėnai, Viekšniai, Garliava, Radviliskis

                          kas jusu nuomone pasiteisintu? Dviraciu/paspirtuku nuomos punktai kai gali pvz rezervuot kartu perkant bilieta ar tiesiog dviraciu saugyklos kad savo dvirati butu galima saugiai palikti? ar nei vienas variantas?

                          buciau labai dekinga uz pagalba
                          Pats esu buvęs Trakietis (emigravęs, bet kartais grįžtu) ir galiu pasakyt, kad nors traukinių pakanka, bet vietos valdža visiškai tuo nesinaudoja.. pvz. yra autobuso maršrutas Geležinkelio stotis - Centras-Pilis-Tiškevičiaus rūmai (ir atgal) bet jis ant tiek nesuderintas su traukinių maršrutais, kad man atrodo tvarkaraštį kūrė visiški debilai, pvz. traukinys atvažiuoja 10.00, o "jungiantis" autobusas jau prieš 5 min išvažiavęs.. arba atveža iki traukinio, kurio reikia 30 min laukt.. ir visiškai nesujungti labiausiai apgyvendinti miesteliai/kaimai su traukinių stotim. Iš viso Trakų rajone yra 8 traukinių stotys, kurios visiškai logiškai neišnaudojamos, manau, kad jeigu kažkas pasėdėtų vieną dieną, pagalvotų ir priderintų vietnius autobusus (kurie aišku yra nuostolingi) prie traukinių, manau būtų visiem naudinga.

                          Esu rašęs vietinei valdžiai (merui, seimo nariams iš trakų), vietinei žiniasklaidai prieš kelis metus, kad atkreipti dėmesį, bet visiškai nulis reakcijos..

                          Comment


                            Parašė xvoss Rodyti pranešimą

                            Pats esu buvęs Trakietis (emigravęs, bet kartais grįžtu) ir galiu pasakyt, kad nors traukinių pakanka, bet vietos valdža visiškai tuo nesinaudoja.. pvz. yra autobuso maršrutas Geležinkelio stotis - Centras-Pilis-Tiškevičiaus rūmai (ir atgal) bet jis ant tiek nesuderintas su traukinių maršrutais, kad man atrodo tvarkaraštį kūrė visiški debilai, pvz. traukinys atvažiuoja 10.00, o "jungiantis" autobusas jau prieš 5 min išvažiavęs.. arba atveža iki traukinio, kurio reikia 30 min laukt.. ir visiškai nesujungti labiausiai apgyvendinti miesteliai/kaimai su traukinių stotim. Iš viso Trakų rajone yra 8 traukinių stotys, kurios visiškai logiškai neišnaudojamos, manau, kad jeigu kažkas pasėdėtų vieną dieną, pagalvotų ir priderintų vietnius autobusus (kurie aišku yra nuostolingi) prie traukinių, manau būtų visiem naudinga.

                            Esu rašęs vietinei valdžiai (merui, seimo nariams iš trakų), vietinei žiniasklaidai prieš kelis metus, kad atkreipti dėmesį, bet visiškai nulis reakcijos..
                            Sveikintina pilietinė iniciatyva! Siūlyčiau parašyti LTG Link. Jie turėtų būti suinteresuoti, kad autobusų ir traukinių tvarkaraštis būtų suderintas. Patys yra minėję, kad autobusus jie mato kaip svarbius privežant keleivį iki galutinio taško.

                            Comment


                              Parašė xvoss Rodyti pranešimą

                              Pats esu buvęs Trakietis (emigravęs, bet kartais grįžtu) ir galiu pasakyt, kad nors traukinių pakanka, bet vietos valdža visiškai tuo nesinaudoja.. pvz. yra autobuso maršrutas Geležinkelio stotis - Centras-Pilis-Tiškevičiaus rūmai (ir atgal) bet jis ant tiek nesuderintas su traukinių maršrutais, kad man atrodo tvarkaraštį kūrė visiški debilai, pvz. traukinys atvažiuoja 10.00, o "jungiantis" autobusas jau prieš 5 min išvažiavęs.. arba atveža iki traukinio, kurio reikia 30 min laukt.. ir visiškai nesujungti labiausiai apgyvendinti miesteliai/kaimai su traukinių stotim. Iš viso Trakų rajone yra 8 traukinių stotys, kurios visiškai logiškai neišnaudojamos, manau, kad jeigu kažkas pasėdėtų vieną dieną, pagalvotų ir priderintų vietnius autobusus (kurie aišku yra nuostolingi) prie traukinių, manau būtų visiem naudinga.

                              Esu rašęs vietinei valdžiai (merui, seimo nariams iš trakų), vietinei žiniasklaidai prieš kelis metus, kad atkreipti dėmesį, bet visiškai nulis reakcijos..
                              Man tai "labai patinka" Druskininkų kryptis: traukinys iš Vilniaus Į Marcinkonis atvyksta 12:26, o autas į Druskininkus būna išvykęs 11:48 . Ir metai iš metų nieko nesikeičia

                              Comment


                                Padėliojau galimybes Nemenčinę pasiekti traukiniu (bent jau iš dalies). Yra labai patogių persėdimų, bet, deja, absoliuti dauguma tvarkaraščių visiškai tokiai kelionei nepritaikyti. Bezdonyse geležinkelio stotis ir autobusų stotelė yra vienas šalia kito, tačiau dažnu atveju autobusai atvyksta kelios minutės po traukinio išvykimo, išvyksta kelios minutės prieš traukiniui atvykstant ir t.t. Manau, kad pasiderinus šiuos transportus ir, idealiu atveju, įvedus bendrą (terminuotą) bilietą, tokia kelione susigundytų ne vienas, ypač, kai net ir šiuo metu kelionė iš Nemenčinės iki Vilniaus centro persėdant Bezdonyse trunka 47 minutes - 11 minučių greičiau nei važiuojant vien autobusais. Toks transporto priderinimas leistų iš Nemenčinės taip pat patogiai (ir greičiau nei vien autobusais) nukeliauti į Naująją Vilnią. Prisegu ŠIUO METU galimus susijungimus, padarius geresnę situaciją galima būtų sukurti puikią galimybę keliauti tarp Vilniaus centro ar Naujosios Vilnios ir Nemenčinės ir patogiau, ir greičiau nei autobusais.

                                Click image for larger version  Name:	Ekrano kopija 2025-03-20 233659.png Views:	0 Size:	21,4 kB ID:	2189820

                                Comment


                                  Autobusų ir traukinių suderinamumas yra sena bėda, kurią mėginta pradėti spręsti dar paskutiniame praeito amžiaus dešimtmetyje. Tik visas sprendimas apsiribojo ir baigėsi tuo, kad geležinkelio stotyse (bent jau rajono centrų) buvo iškabinti autobusų tvarkaraščiai iš o miesto autobusų stoties. Ir lygtais autobusų stotyse geležinkelio tvarkaraščiai. Prasitęsė tas iki pirmojo tvarkaraščių pakeitimo ir daugiau net tų tvarkaraščių nieks nekabino.

                                  Comment

                                  Working...
                                  X