Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    Gal kas žino atsakymą, kodėl elektrifikuojant Vilnius - Klaipėda, traukiniai tiesiog dauguma reisų trumpinami iki Šiaulių, o ne leidžiami aplink per Šilalę.
    Šiauliuose dar ir apsisukti reiktų.

    Comment


      O koks tikslas pro Šilutę leisti, jei kelionė truks 5-6 valandas? Kiek žmonių tiek laiko važiuos? Ypač kai yra alternatyva - autobusai.

      Comment


        Parašė dtb Rodyti pranešimą
        O koks tikslas pro Šilutę leisti, jei kelionė truks 5-6 valandas?
        Nes greičiausiai būtų įdomu entuziastams pamatyti keleivinį traukinį Tauragėje ir Lyduvėnų tilte (ir neregioninį traukinį Šilutėje) o dar Šilutė laikinai gautų tiesioginį traukinį į Vilnių

        Ypač kai yra alternatyva - autobusai.
        Autobusai kurių vežėjai nėra „Kautra“ arba „TOKS“ neturi veikiančių tualetų (tai labiau svarbu Šilutė-Vilnius kelionėms)

        Comment


          Ar entuziastų yra po 200 per dieną? Stipriai abejočiau

          Comment


            Parašė DodoGTA Rodyti pranešimą
            Nes greičiausiai būtų įdomu entuziastams pamatyti keleivinį traukinį Tauragėje ir Lyduvėnų tilte (ir neregioninį traukinį Šilutėje) o dar Šilutė laikinai gautų tiesioginį traukinį į Vilnių
            Už jūsų pinigus patenkinsime bet kokį jūsų kaprizą.

            Comment


              Parašė Konstantin Rodyti pranešimą
              Užsieniečio apžvalga.

              Na, klausimas kodėl tai yra III klasės vagonai kyla tik nevažiavusiems jais šešiese tame kupė. Keturiese ir tai reiktų spyriotis, lipti per kojas, o šiešiese tai sakyčiau ypač liūdnas reikalas, o jei dar važiuojant keturias su puse valandas. Lyginant, tai II klasė (ne prie staliuko) - žemė ir dangus. Tad, laukiam kada šios ir kitos keturlaiptės sienienos keliaus į sąvartyną ir Vilnius - Klaipėda važiuos tik šiuolaikiški, žemagrindžiai DMU ar EMU.

              Comment


                Parašė Nikas Rodyti pranešimą

                Na, klausimas kodėl tai yra III klasės vagonai kyla tik nevažiavusiems jais šešiese tame kupė. Keturiese ir tai reiktų spyriotis, lipti per kojas, o šiešiese tai sakyčiau ypač liūdnas reikalas, o jei dar važiuojant keturias su puse valandas. Lyginant, tai II klasė (ne prie staliuko) - žemė ir dangus. Tad, laukiam kada šios ir kitos keturlaiptės sienienos keliaus į sąvartyną ir Vilnius - Klaipėda važiuos tik šiuolaikiški, žemagrindžiai DMU ar EMU.
                Bet ir kaina 3 klasė labai patraukli. Dauguma ją perkančių juk savo noru nusprendžia, kad ji jiems geriau apsimoka nei 2 klasė. Tad kam skubėti savo asmeninį potyrį primesti kitiems ir atimti iš jų tą klasę?

                Comment

                Working...
                X