Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nes važiuoja per daug didesnius kitus miestelius ir kaimus, kaip Šalčininkėliai, Jašiūnai ir kt., nei kad traukinys. Dar Liepkalnyje įlipa ir išlipa nemažai keleivių. Traukiniui tik Valčiūnai didesnė stotis. Jašiūnų stotis yra už 3 km nuo Jašiūnų ir ten keleiviai tik aplinkinio kaimo gyventojai... Traukinį reikėtų pratęsti ne iki Stasylų, bet iki Senųjų Stasylų. Ten didelis kaimas ir kai traukinys važiavo, keleivių būdavo. Dabar jau visi automobilizavosi. Bet S.Stasylos potencialiai daugiau keleivių galėtų duoti, nei Jašiūnų stotis.

    Tartokas irgi yra už miesto, todėl niekas ten iš Šalčininkų nevažinės. Autobuso vis tiek reikėtų. O žmonės nenori persėdinėti. Be to autobusas į Vilnių atveža ne lėčiau nei traukinys. O su pavežimu iki stoties gausis dar ir kokiomis 15 min. ilgiau.

    Comment


      Tai į Trakus irgi traukinį reiktų panaikinti? Nes ta pati situacija.

      Comment


        Viena yra esamų išlaikymas ir visai kas kita naujų maršrutų atidarymas į niekur. Dar kartą kartoju, potencialą turi Rokiškis. Traukinio nėra. Autobusų irgi, galima sakyti, su Panevėžiu susisiekti nėra. Šalčininkai - traukinys niekada ten nebuvo susisiekimo priemone su Vilniumi, išskyrus lenklaikį ir pokarį. Atsiradus autobusams, traukinio sustojimas Šalčininkuose tapo reikalingas tik nedideliai daliai keleivių, pagrinde į Baltarusiją važiuojančių ar į tuos kaimus, kurie prie geležinkelio stotelių.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Viena yra esamų išlaikymas ir visai kas kita naujų maršrutų atidarymas į niekur. Dar kartą kartoju, potencialą turi Rokiškis. Traukinio nėra. Autobusų irgi, galima sakyti, su Panevėžiu susisiekti nėra. Šalčininkai - traukinys niekada ten nebuvo susisiekimo priemone su Vilniumi, išskyrus lenklaikį ir pokarį. Atsiradus autobusams, traukinio sustojimas Šalčininkuose tapo reikalingas tik nedideliai daliai keleivių, pagrinde į Baltarusiją važiuojančių ar į tuos kaimus, kurie prie geležinkelio stotelių.
          Maršruto atnaujinimą į Rokiškį LTG Link žada svarstyti ne anksčiau nei 2026 m. Šio maršruto atnaujinimas taip pat būtų svarbus ir Kupiškiui.

          Comment


            Ir įtariu, tik 2026 m., nes neturi lyšnos Pesos? Kažkaip suskaičiavus visus turimus riedmenis ir kiek jų važiuoja, LTG neturi jokio riedmenų trūkumo šiuo metu. Kiek įtemptesnė sitaucija tik su Klaipėdos maršrutu. Bet ir tai didžiausių apkrovų dienomis ir kai nėra atšauktų ar sutrumpintų traukinių reisų dėl elektrifikacijos, tai trūkumo nėra.

            Comment


              Ar kartais ne iki 2024 metų pabaigos buvo planuota prikelti patvorinę Pesą? Gal buvo kokių naujienų?

              Comment


                Parašė rmss Rodyti pranešimą
                Ar kartais ne iki 2024 metų pabaigos buvo planuota prikelti patvorinę Pesą? Gal buvo kokių naujienų?
                Buvo taip, iš emailo, kurį man atsiuntė atsakydami į užklausą:
                2024 m. yra numatytas kapitalinis remontas po kurio turi būti atnaujinta riedmens eksploatacija.
                Tai kaip ir nėra specifiškai paminėta, kad iki 2024 galo, bet, tikėkimės, kažkada greit bus.

                Comment


                  Jei ir atkelts tą patvorinę Pesą, tai rezervas, remontai ir t.t. Kuo senyn tuo labiau. Bet 2026 jau ne už kalnų.

                  Comment


                    Click image for larger version

Name:	IMG_1910.jpeg
Views:	472
Size:	227,1 kB
ID:	2176245

                    Comment


                      Čia keleivinių traukinių greičių vidurkiai? Ar visų linijų maksimalių greičių vidurkiai?

                      Comment


                        Speciau keleiviniu, nes nebutu tokie auksti.

                        Comment


                          Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
                          Speciau keleiviniu, nes nebutu tokie auksti.
                          Čia turbūt tik greičiausio serviso keleivinių traukinių vidutinis greitis, nes Prancūzijoje ir Ispanijoje rodo vidutinį HSR traukinių greitį.
                          Jei įtrauktų ir regioninius traukinius vidurkis būtų daug žemesnis.

                          Comment


                            Idiotiškas palyginimas. Latvijoje greitis trečdaliu mažesnis nei Lietuvoje, nors manau savaime aišku kad ten greitis mažesnis tik dėl to kad praktiškai kiekvienas maršrutas stoja Rygos priemiestinėse stotelėse. Lietuvoje tiesiog nėra tiek priemiestinių stotelių kur galėtų traukiniai stoti. Ar čia Latvijoje būtent dėl to traukiniai prastesni?

                            Nustokime lyginti bananus su kumpiu, nesuprantu kodėl žmonėms atrodo kad tokie žemėlapiai yra geri.

                            Comment


                              Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
                              Idiotiškas palyginimas. Latvijoje greitis trečdaliu mažesnis nei Lietuvoje, nors manau savaime aišku kad ten greitis mažesnis tik dėl to kad praktiškai kiekvienas maršrutas stoja Rygos priemiestinėse stotelėse. Lietuvoje tiesiog nėra tiek priemiestinių stotelių kur galėtų traukiniai stoti. Ar čia Latvijoje būtent dėl to traukiniai prastesni?

                              Nustokime lyginti bananus su kumpiu, nesuprantu kodėl žmonėms atrodo kad tokie žemėlapiai yra geri.
                              Čia manai dėl poros priemiestinių stotelių Rygoje taip ilgai traukiniai važiuoja tarp miestų?
                              Ryga - Valmiera 2.5h
                              Ryga - Daugpilis 3.5h
                              Ryga - Liepoja 3h

                              Reiktų palyginti su Vilnius-Kaunas, Šiauliai, Klaipėda vidurkiais.
                              Jei tikrai trečdaliu mažesni Latvijoje tai gal jiems reiktų nestoti tose poroje priemiestinių stotelių ir patobulinus priemiestinius traukinius turėti greitesnį tarpmiestinį susisiekimą?
                              O gal visgi problema ne tame o visiškai nudėvėtoje tarpmiestinių traukinių infrastruktūroje?

                              Comment


                                Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
                                Click image for larger version  Name:	IMG_1910.jpeg Views:	0 Size:	227.1 KB ID:	2176245
                                Ypatingai neįtikėtinai atrodo – koks duomenų šaltinis?

                                Comment



                                  Nori parodysiu kaip esi maustomas. Nesupaprastinta penkių metų senumo versija čia:
                                  Click image for larger version  Name:	hpoNXGn.jpg Views:	1 Size:	435.1 KB ID:	2176380

                                  Comment


                                    14:24 Vilnius-Kaunas šiandien važiavo pora sukabintų Škoda dviaukščių. Kas nors žino, ar tai laikinas pakeitimas ar ilgiau tai bus, nes tokį pirmą kartą matau.

                                    Comment

                                    Working...
                                    X