Niekas čia nieko nestatys. Geriau sukišti pinigus į nereikalingą RB, nei sutvarkyti susisiekimą esamu geležinkeliu. Geriau orą vežioti į oro uostą, nei į Keną paleisti pietinę traukinių porą...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Pirma reikia integruotų bilietų, kad miesto ribose su tuo pačiu laikiniu bilietu galėtum važiuoti nesvarbu kuo misto, priemuestiniu ar geležinkelio transportu. Iš N.Vilnios iki Vilniaus stoties traukiniu daug greičiau nei autobusu. Bet traukiniai važinėjo beveik tušti kai tuo tarpu 31 autobusas būdavo perpildytas. Tiesiog nusipirkę mėnesinį bilietą niekas dar papildomai pirkti bilietą traukiniu nesiruošė.
- 2 patinka
Comment
-
Kas dėl N. Vilnios - Vilniaus ruožo, tai reikia grąžinti elektrinius traukinius. Dabar gi jie į depą ir iš jo važiuodami keleivių neveža. Čia apie Kauno ir Trakų maršrutus, kurie sutrumpinti iki Vilniaus. O geležinkelių planuose iš viso iškelti depą į N. Vilnią. Tai yra visiškas debilizmas. Tuomet ir dyzeliniai bus gainiojami tušti iš N. Vilnios į Vilnių. Traukinių remontas gali būti N. Vilnioje, bet ekipiravimas ir naktinė atstova turi būti Vilniuje.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKas dėl N. Vilnios - Vilniaus ruožo, tai reikia grąžinti elektrinius traukinius. Dabar gi jie į depą ir iš jo važiuodami keleivių neveža. Čia apie Kauno ir Trakų maršrutus, kurie sutrumpinti iki Vilniaus. O geležinkelių planuose iš viso iškelti depą į N. Vilnią. Tai yra visiškas debilizmas. Tuomet ir dyzeliniai bus gainiojami tušti iš N. Vilnios į Vilnių. Traukinių remontas gali būti N. Vilnioje, bet ekipiravimas ir naktinė atstova turi būti Vilniuje."I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
- 1 patinka
Comment
-
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...euru-per-metus
Suprantu garsiai skambančius maršrutus į Rygą, Taliną, dar kažkur, bet manau būtų verta dar pagalvoti apie priemiestinius maršrutus, ypatingai didžiuosiuose miestuose, Vilniuje. Tikrai žinau, kai tenka ryte ir vakare važiuoti, labai akivaizdžiai matosi transporto srautai, ryte užsikemša viena gatvės pusė, vakare – kita. Tai jeigu pavyktų žmones įtikinti, kad labiau jiems apsimoka važiuoti priemiestiniu traukiniu ir pritaikius sujungimą su viešuoju transportu didžiuose miestuose nuimti srautus, tai turėtume ir žaliojo kurso neblogą pajudėjimą, atgaivintume nemažai keleivių, kurie keliautų traukiniais. „Lietuvos geležinkelių“ bendrovei tai būtų neblogas postūmis.
Taip, ji turi nemažų ir ambicingų planų, bet kol nepradėsime galvoti ne apie tolimuosius, didžiuosius ir garsiai skambančius reisus, bet apie tokius, kurie spręstų šiandien esančius klausimus... Gal maršrutai nebus tolimi, kaip pvz. Lentvaris-Vilnius, bet visi kas ryte ar vakare važiuoja iš Vilniaus į Lentvarį ir po to į Trakus, jie žino, kad stovi kamščiuose. Traukinys 3-4 kartus sumažintų laiką keliavimui.
Bet tada įsijungtų kiti aspektai, kaip reikia pritaikyti savivaldybės viešąjį transportą, kur žmogui automobilį palikti, galbūt žmogus iš Vilniaus keliaują į darbą priemiestyje, tai ar prie stoties galima pastatyti daugiaaukštį parkingą, kiek tai kainuotų ir t. t., bet prie to reikia judėti ir geležinkelių bendrovei, ir pačiai valstybei.
- 9 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąKas ten šįvakar Vilnius - Lentvaris atkarpoje vyksta? Dalis reisų žada vėluoti.
Comment
-
Parašė dtb Rodyti pranešimąBuvo nutrauktas kontaktinis tinklas, kaip suprantu.
Comment
-
LTG Link svarsto nuo 2025 m. trečio ketvirčio maršrutą Vilnius–Jašiūnai pratęsti iki Stasylų geležinkelio stoties, nuo kurios iki Šalčininkų kursuotų priderintas autobusas. Taip pat, panašu, planuojama įrengti ir papildomas 2 stoteles: ties IKEA ir ties Salininkais (žr. straipsnio paskutinę nuotrauką). Skamba neblogai. Nenustebčiau, jei ir baterinį Štadlerį ateity paleistų.
https://www.salcininkai.lt/naujienos...tstovais:16788Paskutinis taisė TomasK; 2024.12.14, 06:54.
- 11 patinka
Comment
-
Jau prieš porą metų berods buvo planai Salininkų stotelę įrengti. Taip pat Priekulėje stotelė mieste padaryti, nes stotis, kurioje dabar stojama, yra miesto pakraštyje... Dar berods kažkokią stotelę įrengti. Kol kas nieko nepadaryta...
Rašyti rašo, norėti gal ir nori, bet labai abejoju, ar Šalčininkų rajono valdžia sutiks leisti autobusu į Stasylas, nes tai atimtų keleivius iš autobusų maršrutų. Nebent traukiniai ten važiuotų tik porą kartų per dieną ir blogu laiku...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJau prieš porą metų berods buvo planai Salininkų stotelę įrengti. Taip pat Priekulėje stotelė mieste padaryti, nes stotis, kurioje dabar stojama, yra miesto pakraštyje... Dar berods kažkokią stotelę įrengti. Kol kas nieko nepadaryta...
Rašyti rašo, norėti gal ir nori, bet labai abejoju, ar Šalčininkų rajono valdžia sutiks leisti autobusu į Stasylas, nes tai atimtų keleivius iš autobusų maršrutų. Nebent traukiniai ten važiuotų tik porą kartų per dieną ir blogu laiku...
- 1 patinka
Comment
-
Šalčininkuose vairuotojų problema mažiau aktuali. Vienintelis pelningas maršrutas. Kas liks parkui? Tik nuostolingi reisai į kaimus? Nebent patys LTG suorganizuos savo sąskaita maršrutą neatsiklausdami Šalčininkų savivaldybės noro. Nes įstatymas dėl keleivių vežimo kombinuotu būdu geležinkeliais jau senokai priimtas. Kitas dalykas, kiek ten jame teisių ir pareigų turi savivaldybės.
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąNuo Stasylų stoties iki Šalčininkų centro yra vietos nenugriaunant nei vieno namo pastatyti 2,5 km geležinkelio atšakėlę.Paskutinis taisė Al1; 2024.12.14, 18:14.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąNuo Stasylų stoties iki Šalčininkų centro yra vietos nenugriaunant nei vieno namo pastatyti 2,5 km geležinkelio atšakėlę.
Bėgiai ten, tikiuosi, nenuardyti?
Comment
-
Parašė 1G2G Rodyti pranešimą
Nesu gerai susipažinęs su Šalčininkais - bet kodėl neįmanoma įrengti stoties Šalčininkuose ties Tartoku?
Bėgiai ten, tikiuosi, nenuardyti?
Spėčiau kad abu variantai daugmaž panašiai kainuotų, o nauja stotis Šalčininkuose būtų gerokai geresnis sprendimas. Bet tam reikia pinigų, ir klausimas iš kur juos gauti. Savivaldybė vargu ar norės/galės didžiąją dalį kainos prisiimti, LTG dabar investicijų fokusas visai į kitą pusę (RB ir pan). Bent jau iš LTG kalbėjimai buvo kad iš EU fondų plačiajai vėžei dabar jau nebelabai gausi pinigų - bet gal jie turėjo omeny tik didesnius projektus?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąŠalčininkuose vairuotojų problema mažiau aktuali. Vienintelis pelningas maršrutas. Kas liks parkui? Tik nuostolingi reisai į kaimus? Nebent patys LTG suorganizuos savo sąskaita maršrutą neatsiklausdami Šalčininkų savivaldybės noro. Nes įstatymas dėl keleivių vežimo kombinuotu būdu geležinkeliais jau senokai priimtas. Kitas dalykas, kiek ten jame teisių ir pareigų.
Comment
Comment