Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Niekas čia nieko nestatys. Geriau sukišti pinigus į nereikalingą RB, nei sutvarkyti susisiekimą esamu geležinkeliu. Geriau orą vežioti į oro uostą, nei į Keną paleisti pietinę traukinių porą...

    Comment


      Pirma reikia integruotų bilietų, kad miesto ribose su tuo pačiu laikiniu bilietu galėtum važiuoti nesvarbu kuo misto, priemuestiniu ar geležinkelio transportu. Iš N.Vilnios iki Vilniaus stoties traukiniu daug greičiau nei autobusu. Bet traukiniai važinėjo beveik tušti kai tuo tarpu 31 autobusas būdavo perpildytas. Tiesiog nusipirkę mėnesinį bilietą niekas dar papildomai pirkti bilietą traukiniu nesiruošė.

      Comment


        Kas dėl N. Vilnios - Vilniaus ruožo, tai reikia grąžinti elektrinius traukinius. Dabar gi jie į depą ir iš jo važiuodami keleivių neveža. Čia apie Kauno ir Trakų maršrutus, kurie sutrumpinti iki Vilniaus. O geležinkelių planuose iš viso iškelti depą į N. Vilnią. Tai yra visiškas debilizmas. Tuomet ir dyzeliniai bus gainiojami tušti iš N. Vilnios į Vilnių. Traukinių remontas gali būti N. Vilnioje, bet ekipiravimas ir naktinė atstova turi būti Vilniuje.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Kas dėl N. Vilnios - Vilniaus ruožo, tai reikia grąžinti elektrinius traukinius. Dabar gi jie į depą ir iš jo važiuodami keleivių neveža. Čia apie Kauno ir Trakų maršrutus, kurie sutrumpinti iki Vilniaus. O geležinkelių planuose iš viso iškelti depą į N. Vilnią. Tai yra visiškas debilizmas. Tuomet ir dyzeliniai bus gainiojami tušti iš N. Vilnios į Vilnių. Traukinių remontas gali būti N. Vilnioje, bet ekipiravimas ir naktinė atstova turi būti Vilniuje.
          zeme per brangi, kaip ir visame pasaulyje bus ofisai itysniku(kalbos yra kad ir valstybiniu istaigu), ir ju privezimas is suburbijos traukiniais. Nieko cia Lietuvelej protingesnio nesugalvos.
          "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


          - George W. Bush President of the USA

          Comment


            https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...euru-per-metus

            Suprantu garsiai skambančius maršrutus į Rygą, Taliną, dar kažkur, bet manau būtų verta dar pagalvoti apie priemiestinius maršrutus, ypatingai didžiuosiuose miestuose, Vilniuje. Tikrai žinau, kai tenka ryte ir vakare važiuoti, labai akivaizdžiai matosi transporto srautai, ryte užsikemša viena gatvės pusė, vakare – kita. Tai jeigu pavyktų žmones įtikinti, kad labiau jiems apsimoka važiuoti priemiestiniu traukiniu ir pritaikius sujungimą su viešuoju transportu didžiuose miestuose nuimti srautus, tai turėtume ir žaliojo kurso neblogą pajudėjimą, atgaivintume nemažai keleivių, kurie keliautų traukiniais. „Lietuvos geležinkelių“ bendrovei tai būtų neblogas postūmis.

            Taip, ji turi nemažų ir ambicingų planų, bet kol nepradėsime galvoti ne apie tolimuosius, didžiuosius ir garsiai skambančius reisus, bet apie tokius, kurie spręstų šiandien esančius klausimus... Gal maršrutai nebus tolimi, kaip pvz. Lentvaris-Vilnius, bet visi kas ryte ar vakare važiuoja iš Vilniaus į Lentvarį ir po to į Trakus, jie žino, kad stovi kamščiuose. Traukinys 3-4 kartus sumažintų laiką keliavimui.

            Bet tada įsijungtų kiti aspektai, kaip reikia pritaikyti savivaldybės viešąjį transportą, kur žmogui automobilį palikti, galbūt žmogus iš Vilniaus keliaują į darbą priemiestyje, tai ar prie stoties galima pastatyti daugiaaukštį parkingą, kiek tai kainuotų ir t. t., bet prie to reikia judėti ir geležinkelių bendrovei, ir pačiai valstybei.
            Regis naujas ministras kažkiek ir geležinkeliais domisi vis dėl to, gal kažkas pajudės priemiestinių traukinių tema.

            Comment


              O tuo tarpu į Keną pietinio reiso nebus...

              Comment


                Kas ten šįvakar Vilnius - Lentvaris atkarpoje vyksta? Dalis reisų žada vėluoti.

                Comment


                  Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                  Kas ten šįvakar Vilnius - Lentvaris atkarpoje vyksta? Dalis reisų žada vėluoti.
                  Keičiami bėgiai viename iš kelių, tai praktiškai atkarpa tampa vienkeliu. Visas eismo pertraukas galima žiūrėti https://ltginfra.lt/infrastruktura/m...ros-pajegumai/

                  Comment


                    Buvo nutrauktas kontaktinis tinklas, kaip suprantu.

                    Comment


                      Parašė dtb Rodyti pranešimą
                      Buvo nutrauktas kontaktinis tinklas, kaip suprantu.
                      Kiek nugirdau iš konduktorių, Vilnius - Paneriai tarpstotyje pantografas pakibo ant kontaktinio laido.

                      Comment


                        LTG Link svarsto nuo 2025 m. trečio ketvirčio maršrutą Vilnius–Jašiūnai pratęsti iki Stasylų geležinkelio stoties, nuo kurios iki Šalčininkų kursuotų priderintas autobusas. Taip pat, panašu, planuojama įrengti ir papildomas 2 stoteles: ties IKEA ir ties Salininkais (žr. straipsnio paskutinę nuotrauką). Skamba neblogai. Nenustebčiau, jei ir baterinį Štadlerį ateity paleistų.

                        https://www.salcininkai.lt/naujienos...tstovais:16788
                        Paskutinis taisė TomasK; 2024.12.14, 06:54.

                        Comment


                          Jau prieš porą metų berods buvo planai Salininkų stotelę įrengti. Taip pat Priekulėje stotelė mieste padaryti, nes stotis, kurioje dabar stojama, yra miesto pakraštyje... Dar berods kažkokią stotelę įrengti. Kol kas nieko nepadaryta...
                          Rašyti rašo, norėti gal ir nori, bet labai abejoju, ar Šalčininkų rajono valdžia sutiks leisti autobusu į Stasylas, nes tai atimtų keleivius iš autobusų maršrutų. Nebent traukiniai ten važiuotų tik porą kartų per dieną ir blogu laiku...

                          Comment


                            Nuo Stasylų stoties iki Šalčininkų centro yra vietos nenugriaunant nei vieno namo pastatyti 2,5 km geležinkelio atšakėlę.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Jau prieš porą metų berods buvo planai Salininkų stotelę įrengti. Taip pat Priekulėje stotelė mieste padaryti, nes stotis, kurioje dabar stojama, yra miesto pakraštyje... Dar berods kažkokią stotelę įrengti. Kol kas nieko nepadaryta...
                              Rašyti rašo, norėti gal ir nori, bet labai abejoju, ar Šalčininkų rajono valdžia sutiks leisti autobusu į Stasylas, nes tai atimtų keleivius iš autobusų maršrutų. Nebent traukiniai ten važiuotų tik porą kartų per dieną ir blogu laiku...
                              Paleis autobusus vietoje Vilniaus į Stasylas, sutaupys darbo laiko ir nieko nepraras. Ar manot, kad tik Vilniuje vairuotojų trūkumas?

                              Comment


                                Šalčininkuose vairuotojų problema mažiau aktuali. Vienintelis pelningas maršrutas. Kas liks parkui? Tik nuostolingi reisai į kaimus? Nebent patys LTG suorganizuos savo sąskaita maršrutą neatsiklausdami Šalčininkų savivaldybės noro. Nes įstatymas dėl keleivių vežimo kombinuotu būdu geležinkeliais jau senokai priimtas. Kitas dalykas, kiek ten jame teisių ir pareigų turi savivaldybės.

                                Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                                Nuo Stasylų stoties iki Šalčininkų centro yra vietos nenugriaunant nei vieno namo pastatyti 2,5 km geležinkelio atšakėlę.
                                Jei 1919-1940 m. Lietuvoje buvo nutiesti keli šimtai km geležinkelių, tai 1991-2024 m. tik išardyti, uždaryti keli šimtai kilometrų. Rekonstrukcija likusių linijų ne prie ko. RB irgi. Kelių stotelių įrengti nesugebama esamuose maršrutuose prie traukos taškų, kurie padidintų keleivių skaičių...
                                Paskutinis taisė Al1; 2024.12.14, 18:14.

                                Comment


                                  Neveronyse prie Kauno taip pat reikėtų stotelės

                                  Comment


                                    Tuose pačiuose jau ne kartą minėtuose Salininkuose. Vilniaus rajone Kenos maršrute reikėtų stotelės ties Viktariškėmis.

                                    Comment


                                      Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                                      Nuo Stasylų stoties iki Šalčininkų centro yra vietos nenugriaunant nei vieno namo pastatyti 2,5 km geležinkelio atšakėlę.
                                      Nesu gerai susipažinęs su Šalčininkais - bet kodėl neįmanoma įrengti stoties Šalčininkuose ties Tartoku?

                                      Bėgiai ten, tikiuosi, nenuardyti?

                                      Comment


                                        Parašė 1G2G Rodyti pranešimą

                                        Nesu gerai susipažinęs su Šalčininkais - bet kodėl neįmanoma įrengti stoties Šalčininkuose ties Tartoku?

                                        Bėgiai ten, tikiuosi, nenuardyti?
                                        Nes geležinkelis nuo sienos iki Stasylų stoties aptvertas nes būtent Stasylų stotyje yra vykdomos visos muitinės procedūros. Pastumti stotį kad būtų tiesioje atkarpoje iki Tartokų būtų įmanoma, bet gana daug vargo su mažai naudos - sakyčiau didesni šansai padaryt kelių kilometrų atšaką kad padaryti mažą galinę stotį panašiai kaip yra Trakuose jau labiau pačiame miestelyje, pvz. ties Pramonės ir Mickevičiaus gatvių sankryža, yra pakankamai vietos ir stočiai ir vėžei iki Stasylų stoties kad nuo jos nusukimą daryti.

                                        Spėčiau kad abu variantai daugmaž panašiai kainuotų, o nauja stotis Šalčininkuose būtų gerokai geresnis sprendimas. Bet tam reikia pinigų, ir klausimas iš kur juos gauti. Savivaldybė vargu ar norės/galės didžiąją dalį kainos prisiimti, LTG dabar investicijų fokusas visai į kitą pusę (RB ir pan). Bent jau iš LTG kalbėjimai buvo kad iš EU fondų plačiajai vėžei dabar jau nebelabai gausi pinigų - bet gal jie turėjo omeny tik didesnius projektus?

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Šalčininkuose vairuotojų problema mažiau aktuali. Vienintelis pelningas maršrutas. Kas liks parkui? Tik nuostolingi reisai į kaimus? Nebent patys LTG suorganizuos savo sąskaita maršrutą neatsiklausdami Šalčininkų savivaldybės noro. Nes įstatymas dėl keleivių vežimo kombinuotu būdu geležinkeliais jau senokai priimtas. Kitas dalykas, kiek ten jame teisių ir pareigų.
                                          Jeigu pelningas į Vilnių, tai kodėl turėtų būti nuostolingas į Stasylas?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X