Su nauju Gruodžio tvarkaraščiu trumpėja kelionės laikai Vilnius-Ryga ir Vilnius-Klaipėda. Pastarasis vėl bus mažiau 4 valandų kai kuriuose reisuose. Pamenu, prieš kokius 10 metų lyg ir buvo padarę panašiai trumpą kelionės laiką, bet realybėje beveik niekada nepavykdavo laiku atvažiuoti. Gal šį kartą viskas bus kitaip. Na bent jau šioks toks pozityvas šitoje LTG ašarų pakalnėje.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė John Rodyti pranešimąSu nauju Gruodžio tvarkaraščiu trumpėja kelionės laikai Vilnius-Ryga ir Vilnius-Klaipėda. Pastarasis vėl bus mažiau 4 valandų kai kuriuose reisuose. Pamenu, prieš kokius 10 metų lyg ir buvo padarę panašiai trumpą kelionės laiką, bet realybėje beveik niekada nepavykdavo laiku atvažiuoti. Gal šį kartą viskas bus kitaip. Na bent jau šioks toks pozityvas šitoje LTG ašarų pakalnėje.
Beje, panašu, kad kažkokia teleportacija vyks Plungė-Klaipėda atkarpoje )
Paskutinis taisė rmss; 2024.11.17, 00:07.
- 1 patinka
Comment
-
Dabartinis laiko trumpinimas nėra iš piršto laužtas. Pagaliau dalyje ruožu beveik baigti elektrifikacijos darbai ir galima vėl neriboti greičio.
Šiaip paskelbtuose tvarkaraščiuose dar yra klaidų ir neaiškumų. Čia dar ne galutinė versija. Nors skelbia apie naują reisą iki Valčiūnų, bet Jašiūnų krypties pdf'o iš viso nėra.
Comment
-
Vilnius - Kaunas irgi trumpėja laikas visų traukinių po 2-5 min (spėju gal dings važiavimas ~60km/h 5 minutes apie Vievį), 1 traukinys 9 minutėm. Greičiausias dabar bus 1:08. Vilnius - Kaunas su Mockavos traukiniu trumpėja iki 1:04. Iki 59 minučių trūksta darPaskutinis taisė Lunar; 2024.11.17, 15:54.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė rmss Rodyti pranešimą
Ten buvo absurdiškų laikų sudėliota tam tikruose reisuose. Dažnas atvejis kai važiuojant iš Klaipėdos, Plungėje stovėdavo 5-15 min, nes anksčiau nei pagal tvarkaraštį atvykdavo.
Beje, panašu, kad kažkokia teleportacija vyks Plungė-Klaipėda atkarpoje )
O jei rimtai - akivaizdu, jog LTG publikuojami tvarkaraščiai sudaromi ranka.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDabartinis laiko trumpinimas nėra iš piršto laužtas. Pagaliau dalyje ruožu beveik baigti elektrifikacijos darbai ir galima vėl neriboti greičio.
Šiaip paskelbtuose tvarkaraščiuose dar yra klaidų ir neaiškumų. Čia dar ne galutinė versija. Nors skelbia apie naują reisą iki Valčiūnų, bet Jašiūnų krypties pdf'o iš viso nėra."I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTvarkaraščių nėra tiek daug, kad nebūtų galima sudaryti ranka. Netgi tikriausiai naudoja Excel šabloną. Prieš gerą penkmetį buvau atsiuntęs lenkų tvarkaraščio kelis failus būtent Excel formate, ir jie ten atrodo taip pat, kaip ir skelbiami pdf variantu.
Pati lentelės idėja nėra blogai. man pačiam tenka atiduoti 3000 - 12000 eilučių ataskaitas ir lentelės forma kol kas yra patogiausia ir universaliausia.
Blogai kai XLSX tampa vieninteliu savrbių ar susijusių duomenų saugojimo, o ne atvaizdavimo formatu. Hipotetinė situacija: dėl kažkokių priežasčįų keičiasi tarnybinis tvarkaraštis. Normali IS po šio pakeitimo pergeneruoja visus tvarkaraščius kad įr į XLSX formatą ir sudeda juose datos bei laiko žymas. Nenormalioje sistemoje ofiso darbininkas akimis lygina tarnybinį tvarkaraštį ir bando surasti abu skirtumus. Normalioje sistemoje tvarkaraščio pakeitimas nusiunčiamas į visus traukos riedmenų kompiuterius ir lokomotyvo inžinierių planšetes, o nenormalioje mašinistos padėjėjas gauna tvarkaraščio pakeitimą po privalomos sveikatos patikros.Paskutinis taisė ejs-ejs; 2024.11.18, 09:43.
- 2 patinka
Comment
-
Tarnybinis buvo sudaromas Exceliu ar netgi Wordu. Tai buvo 90-ųjų antroje pusėje ir jau XXI a. pradžioje. Tuomet viskas buvo ant popieriaus, kompu tik surinkimas teksto buvo atliekamas. Kaip yra dabar, neaišku. Paskutiniais viešai prieinami iki įslaptinimo "siūlai" buvo sudaryti kompiuteriu. Bent jau pdf'ai buvo vektoriniai, o ne rastriniai.Paskutinis taisė Al1; 2024.11.17, 23:31.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTen nesąmonė parašyta. Kaip galima praplėsti traukinį? Visą vagono kėbulą naują pagaminti...
-
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Bet kuris petras garaže praplėstų vagoną be problemų.
Tokio perdarymo problemos yra labiau juridinės nei techninės.
Comment
-
Tai visgi Vilnius - Kena nelieka dieninio traukinio poros su išvykimu apie 13 val. Dabar pirmasis traukinys grįžti į Keną tik 15 val. Ar visgi tai dar klaida ir bus ta pora traukinių... Priešingu atveju žmonės persės į autobusus, nes laukti iki 15 val. atlikus reikalus Vilniuje nėra prasmės. Geležinkeliuose vis tiek sėdi tie, kurie nesupranta, kad traukinys turi važiuoti tada, kada reikia žmonėms, o ne kada nori jį leisti geležinkeliai...Paskutinis taisė Al1; 2024.11.20, 08:59.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė dtb Rodyti pranešimąIšvis ta Kena yra oro vežiojimo maršrutas.
Vietoje tuščių traukinių varinėjimo kažkur į periferiją, kur nėra keleivių, galėtų aplink Vilnių padaryti daugiau stočių/stotelių ir paleisti kokius ale "miesto geležinkelio" maršrutus. Atkarpoje tarp Lentvario ir N.Vilnios galima būtų tikrai racionalų maršrutą suformuoti, pastačius dar kokių 10 stotelių.
- 5 patinka
Comment
Comment