Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Su nauju Gruodžio tvarkaraščiu trumpėja kelionės laikai Vilnius-Ryga ir Vilnius-Klaipėda. Pastarasis vėl bus mažiau 4 valandų kai kuriuose reisuose. Pamenu, prieš kokius 10 metų lyg ir buvo padarę panašiai trumpą kelionės laiką, bet realybėje beveik niekada nepavykdavo laiku atvažiuoti. Gal šį kartą viskas bus kitaip. Na bent jau šioks toks pozityvas šitoje LTG ašarų pakalnėje.

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą
      Su nauju Gruodžio tvarkaraščiu trumpėja kelionės laikai Vilnius-Ryga ir Vilnius-Klaipėda. Pastarasis vėl bus mažiau 4 valandų kai kuriuose reisuose. Pamenu, prieš kokius 10 metų lyg ir buvo padarę panašiai trumpą kelionės laiką, bet realybėje beveik niekada nepavykdavo laiku atvažiuoti. Gal šį kartą viskas bus kitaip. Na bent jau šioks toks pozityvas šitoje LTG ašarų pakalnėje.
      Ten buvo absurdiškų laikų sudėliota tam tikruose reisuose. Dažnas atvejis kai važiuojant iš Klaipėdos, Plungėje stovėdavo 5-15 min, nes anksčiau nei pagal tvarkaraštį atvykdavo.

      Beje, panašu, kad kažkokia teleportacija vyks Plungė-Klaipėda atkarpoje )
      Click image for larger version

Name:	Capture.PNG
Views:	749
Size:	154,2 kB
ID:	2165758
      Paskutinis taisė rmss; 2024.11.17, 00:07.

      Comment


        Dabartinis laiko trumpinimas nėra iš piršto laužtas. Pagaliau dalyje ruožu beveik baigti elektrifikacijos darbai ir galima vėl neriboti greičio.

        Šiaip paskelbtuose tvarkaraščiuose dar yra klaidų ir neaiškumų. Čia dar ne galutinė versija. Nors skelbia apie naują reisą iki Valčiūnų, bet Jašiūnų krypties pdf'o iš viso nėra.

        Comment


          Vilnius - Kaunas irgi trumpėja laikas visų traukinių po 2-5 min (spėju gal dings važiavimas ~60km/h 5 minutes apie Vievį), 1 traukinys 9 minutėm. Greičiausias dabar bus 1:08. Vilnius - Kaunas su Mockavos traukiniu trumpėja iki 1:04. Iki 59 minučių trūksta dar
          Paskutinis taisė Lunar; 2024.11.17, 15:54.

          Comment


            Parašė rmss Rodyti pranešimą

            Ten buvo absurdiškų laikų sudėliota tam tikruose reisuose. Dažnas atvejis kai važiuojant iš Klaipėdos, Plungėje stovėdavo 5-15 min, nes anksčiau nei pagal tvarkaraštį atvykdavo.

            Beje, panašu, kad kažkokia teleportacija vyks Plungė-Klaipėda atkarpoje )
            Click image for larger version

Name:	Capture.PNG
Views:	749
Size:	154,2 kB
ID:	2165758
            Traukiniai šiais laikais greiti. Pirma iš Telšių visus nuveš į Kretingą, paskui grįš paimti iš Plungės. Nes taip geriau išnaudojamas ruožo vidutinis greitis ir pralaidumas.

            O jei rimtai - akivaizdu, jog LTG publikuojami tvarkaraščiai sudaromi ranka.

            Comment


              Tvarkaraščių nėra tiek daug, kad nebūtų galima sudaryti ranka. Netgi tikriausiai naudoja Excel šabloną. Prieš gerą penkmetį buvau atsiuntęs lenkų tvarkaraščio kelis failus būtent Excel formate, ir jie ten atrodo taip pat, kaip ir skelbiami pdf variantu.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Dabartinis laiko trumpinimas nėra iš piršto laužtas. Pagaliau dalyje ruožu beveik baigti elektrifikacijos darbai ir galima vėl neriboti greičio.

                Šiaip paskelbtuose tvarkaraščiuose dar yra klaidų ir neaiškumų. Čia dar ne galutinė versija. Nors skelbia apie naują reisą iki Valčiūnų, bet Jašiūnų krypties pdf'o iš viso nėra.
                taip elektrifikacija kai kuriuose ruozuose baigiama plius antri begiai pastatyti daug kur, kurioj vietoj dar liks tik vienbegis?
                "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                - George W. Bush President of the USA

                Comment


                  Antri keliai dar prieš elektrifikaciją jau kelis metus buvo (išskyrus Linkaičių - Gaižiūnų ruožą). Bet kažkodėl tada greičio nedidino.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Tvarkaraščių nėra tiek daug, kad nebūtų galima sudaryti ranka. Netgi tikriausiai naudoja Excel šabloną. Prieš gerą penkmetį buvau atsiuntęs lenkų tvarkaraščio kelis failus būtent Excel formate, ir jie ten atrodo taip pat, kaip ir skelbiami pdf variantu.
                    Dar yra tarnybinis tvarkaraštis.Būtų gerai, kad jis nebūtų sudaromas ekseliu.

                    Pati lentelės idėja nėra blogai. man pačiam tenka atiduoti 3000 - 12000 eilučių ataskaitas ir lentelės forma kol kas yra patogiausia ir universaliausia.
                    Blogai kai XLSX tampa vieninteliu savrbių ar susijusių duomenų saugojimo, o ne atvaizdavimo formatu. Hipotetinė situacija: dėl kažkokių priežasčįų keičiasi tarnybinis tvarkaraštis. Normali IS po šio pakeitimo pergeneruoja visus tvarkaraščius kad įr į XLSX formatą ir sudeda juose datos bei laiko žymas. Nenormalioje sistemoje ofiso darbininkas akimis lygina tarnybinį tvarkaraštį ir bando surasti abu skirtumus. Normalioje sistemoje tvarkaraščio pakeitimas nusiunčiamas į visus traukos riedmenų kompiuterius ir lokomotyvo inžinierių planšetes, o nenormalioje mašinistos padėjėjas gauna tvarkaraščio pakeitimą po privalomos sveikatos patikros.
                    Paskutinis taisė ejs-ejs; 2024.11.18, 09:43.

                    Comment


                      Tarnybinis buvo sudaromas Exceliu ar netgi Wordu. Tai buvo 90-ųjų antroje pusėje ir jau XXI a. pradžioje. Tuomet viskas buvo ant popieriaus, kompu tik surinkimas teksto buvo atliekamas. Kaip yra dabar, neaišku. Paskutiniais viešai prieinami iki įslaptinimo "siūlai" buvo sudaryti kompiuteriu. Bent jau pdf'ai buvo vektoriniai, o ne rastriniai.
                      Paskutinis taisė Al1; 2024.11.17, 23:31.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Ten nesąmonė parašyta. Kaip galima praplėsti traukinį? Visą vagono kėbulą naują pagaminti...
                        Bet kuris petras garaže praplėstų vagoną be problemų.


                        Click image for larger version

Name:	lada-strech-limousine-in-havana-cuba-J0YY1R.jpg
Views:	522
Size:	234,8 kB
ID:	2165968
                        -

                        Comment


                          Mašina ne traukinys. Ten internete nesąmonės parašytos. Ukrainos EJ675 buvo atliktas einamasis remontas.

                          Comment


                            Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                            Bet kuris petras garaže praplėstų vagoną be problemų.
                            Ne bet kuris petras turi reikiamo dydžio garažą.
                            Tokio perdarymo problemos yra labiau juridinės nei techninės.

                            Comment


                              Pataisyti trūkstami tvarkaraščiai. Naujas maršrutas į Valčiūnus tai tiesiog patęstas oro uosto traukinys. "Naujas" maršrutas Šiauliai - Klaipėda yra tiesiog vienas sutrumpintas Radviliškis - Klaipėda reisas

                              Comment


                                o kur gauti tuos pdf tvarkaraščius?

                                Comment


                                  Seni: https://ltglink.lt/metiniai-tvarkarasciai

                                  Nauji: https://ltglink.lt/nauji-tvarkarasciai

                                  Comment


                                    Tai visgi Vilnius - Kena nelieka dieninio traukinio poros su išvykimu apie 13 val. Dabar pirmasis traukinys grįžti į Keną tik 15 val. Ar visgi tai dar klaida ir bus ta pora traukinių... Priešingu atveju žmonės persės į autobusus, nes laukti iki 15 val. atlikus reikalus Vilniuje nėra prasmės. Geležinkeliuose vis tiek sėdi tie, kurie nesupranta, kad traukinys turi važiuoti tada, kada reikia žmonėms, o ne kada nori jį leisti geležinkeliai...
                                    Paskutinis taisė Al1; Vakar, 08:59.

                                    Comment


                                      Išvis ta Kena yra oro vežiojimo maršrutas.

                                      Comment


                                        Aha, Jašiūnai - ne? Oro uostas su tiek reisų - ne?

                                        Comment


                                          Parašė dtb Rodyti pranešimą
                                          Išvis ta Kena yra oro vežiojimo maršrutas.
                                          Man irgi labai įdomu kiek keleivių važiuoja tokiu maršrutu ir dar viduryje dienos. Turbūt rankos pirštų užtektų suskaičiuoti.

                                          Vietoje tuščių traukinių varinėjimo kažkur į periferiją, kur nėra keleivių, galėtų aplink Vilnių padaryti daugiau stočių/stotelių ir paleisti kokius ale "miesto geležinkelio" maršrutus. Atkarpoje tarp Lentvario ir N.Vilnios galima būtų tikrai racionalų maršrutą suformuoti, pastačius dar kokių 10 stotelių.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X