Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Kiek suprantu, problema yra zooparkas ir interoperabilumas. Padarysim visur 550 mm, o pas latvius ir lenkus bus 760, bus blogai tarptautiniams maršrutams. Jei padarys 760, tai žemagrindžiams traukiniams nebus bepakopio įėjimo. Jei, tarkime, Rusija ir Baltarusija taps kada nors normaliom valstybėm, reiks interoperabilumo su jų standartais. Bet koks "padarykim visur 550" turi riziką tapti dar vienais į vėją išmestais 360 milijonų, kurie užkerta kažkurias galimybes.
    Pas latvius 550 mm, pas estus irgi. Prie lenkų nereikia taikytis, nes rusiška vėžė į Lenkiją neina.

    Visa RailBaltica bus 760 mm.

    Išvada: visas platformas rusiškoje vėžėje reikia pakelti į 550 mm, europietiškoje vėžėje bet kokiu atveju bus 760 mm.


    Parašė John Rodyti pranešimą

    LTG atsakymas iš esmės yra: bla bla bla, taip kažkaip, gal taip, o gal kitaip, vienužodžiu, tikriausiai nieko nedarysim.

    Šiaip, niekas ir neturi iliuzijų, kad peronai galėtų būti idealiame aukštyje visiems traukiniams ar realiai 100% accessible. Niekur Europoje taip realiai nėra ir turbūt niekada nebus, bet visgi tie standartiniai aukščiai (konkrečiai 550 mm) tam ir yra, kad būtų galima nustatyti kažkokį baseline vienodą aukštį visose stotyse ir daugmaž visiems traukiniams tas aukštis būtų geras. Na tikrai geresnis, negu dabartiniai ~250-300mm (ar koks jis?). Ypač apgailėtinai atrodo turint omeny, kad ne tiek jau daug stočių turim, investicijos tikrai nebūtų kažin kokios baisingai didelės. Net latviai pasidarė, kas savaime nemažai pasako, turint omeny, kad jų transporto sektorius yra arguably dar labiau apsišikęs, nei Lietuvos.
    Tikrai gali būti 100 % accessible: tiesiog visi peronai europietiškoje vėžėje turi būti 760 mm, rusiškoje 550 mm.
    Aišku, gaila, kad europietiškoje pasirinko 760 mm, nes dviaukščių traukinių naudojimas tampa nelabai įmanomas. Bet taikėsi prie Lenkijos ir Vokietijos.

    Tai man ir galva neišneša, kodėl negalima esamų rusiškos vėžės platformų paaukštinti iki 550 mm, kaip jau prieš ~10 metų padaryta Estijoje ir jau keletą metų daroma Latvijoje. Rekonstruoji 20 platformų pagrindiniuose miestuose ir efektas iškart pasijaus. Čia tikrai nedidelės sumos.
    Paskutinis taisė taccido; 2024.11.02, 21:52.
    100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

    Comment


      Peronus paaukštinti galima, bet tarp vagono ir perono liks tarpas, kurio sumažinti, nekeičiant gabarito, negalima.
      EJ575 neturi išsikišančio laiptelio. Esamas laiptelis yra aukščiau perono. Paaukštinus peronus, tektų nuimti tą laiptelį, nes jis užeina virš perono. Liks tarpas, nes vagonas siauresnio gabarito už rusiškus.

      Kas dėl Estijos. Tai Stadleriai yra irgi, o siaube, rusiško gabarito (bent jau plotis). Todėl estai ir latviai gali, o mes negalime.

      Įdomu, kokio gabarito užsakė LTG?

      Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

      O kuo susijęs rusiškas tranzitas ir perono aukštis? Tranzitas ir taip be įlaipinimo išlaipinimo.
      Vagonai turi pravažiuoti keliu pro tokį peroną. Ne tik keleiviniai, bet ir krovininiai vagonai, ir, kas svarbiausia, lokomotyvai.
      Paskutinis taisė Al1; 2024.11.02, 22:23.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Peronus paaukštinti galima, bet tarp vagono ir perono liks tarpas, kurio sumažinti, nekeičiant gabarito, negalima.
        Taigi visi mūsų traukiniai turi išvažiuojantį laiptelį. Jokio tarpo neliks.

        Comment


          Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

          Taigi visi mūsų traukiniai turi išvažiuojantį laiptelį. Jokio tarpo neliks.
          Elektriniai neturi jokio išvažiuojančio laiptelio. Jis ten kietai prisuktas.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą

            Elektriniai neturi jokio išvažiuojančio laiptelio. Jis ten kietai prisuktas.
            Ok, sorry, taip - elektriniuose jis neišvažiuoja, o tiesiog yra. Bet lygiai taip pat dengtų tarpą iki perono, kaip ir išvažiuojantis.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą

              Elektriniai neturi jokio išvažiuojančio laiptelio. Jis ten kietai prisuktas.
              Tai galima sumontuoti besisukantį laiptelį.
              100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

              Comment


                Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                Ok, sorry, taip - elektriniuose jis neišvažiuoja, o tiesiog yra. Bet lygiai taip pat dengtų tarpą iki perono, kaip ir išvažiuojantis.
                Nedengtų. Nes aukštų peronų kraštas yra toliau nuo bėgio krašto (geležinkelio kelio ašies). Pagal tarybinį standartą nuo kelio ašies aukšto perono kraštas yra 1920 mm atstumu. EJ 575 be laiptelio plotis yra 2820 mm. Gaunasi 51 cm tarpas tarp perono ir vagono. Kokio pločio laiptelio reikėtų jį uždengti?
                Paskutinis taisė Al1; 2024.11.03, 10:14.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                  Nedengtų. Nes aukštų peronų kraštas yra toliau nuo bėgio krašto (geležinkelio kelio ašies). Pagal tarybinį standartą nuo kelio ašies aukšto perono kraštas yra 1920 mm atstumu. EJ 575 be laiptelio plotis yra 2820 mm. Gaunasi 51 cm tarpas tarp perono ir vagono. Kokio pločio laiptelio reikėtų jį uždengti?
                  Nelabai tikiu kad EJ 575 yra tik 2820mm pločio. Žemi peronai įrengiami 1745 mm atstumu nuo kelio ašies, gautusi kad dabar tarpas turėtų būti apie 30 cm, ko tikrai nėra, galima laisvai tai matyti. Kažkur bus bloga informacija apie EJ 575 atsiradusi.

                  Comment


                    Visa informacija yra internete. Taip, dabar tarpas apie 30 cm.
                    Mano nuotraukos:



                    O va taip atrodo aukštas naujas peronas Jelgavoje ir platus ER2:

                    Comment


                      Na iš kai kurių nuotraukų atrodo kad gal tarpas mažesnis. Jokių ltg šaltinių apie plotį nerandu. Visur internete nuo 2008 rašoma kad EJ575 plotis yra 2820 mm. Radau panašu originalų Škodos bukletą čia irgi 2820 mm.

                      Comment


                        Beje, Čekijoje ar Slovakijoje EJ serijos traukiniai ar vagonai (Slovakijoje jie traukiami lokomotyvo) laiptelio neturi.
                        Nuotraukose kai kur tarpas gali būti didesnis ar mažesnis, nes gi realybėje traukinys gali būti pasviręs šiek tiek, gali būti kreivėje peronas ir pan. Bet tai tik kelių centimetrų nuokrypis į vieną ar kitą pusę, viskas leistinose ribose.
                        Paskutinis taisė Al1; 2024.11.03, 12:19.

                        Comment


                          Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                          Nelabai tikiu kad EJ 575 yra tik 2820mm pločio. Žemi peronai įrengiami 1745 mm atstumu nuo kelio ašies, gautusi kad dabar tarpas turėtų būti apie 30 cm, ko tikrai nėra, galima laisvai tai matyti. Kažkur bus bloga informacija apie EJ 575 atsiradusi.
                          Ukrainiečiai tai, skaičiau, savo CityElefantus kapitaliai remontuodami praplėtė 60 cm.

                          Comment


                            Ten nesąmonė parašyta. Kaip galima praplėsti traukinį? Visą vagono kėbulą naują pagaminti...

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Ten nesąmonė parašyta. Kaip galima praplėsti traukinį? Visą vagono kėbulą naują pagaminti...
                              Manai kad ukrainiečiai nesugebėjo suženyti bulgarės su kempu?
                              Turint konstruktorius, naujas kėbulas yra joukum darbs.

                              Comment


                                Naujas kėbulas - naujas traukinys, nes vidaus įranga, įskaitant apdailą, netinka. Elektros įranga, galios įranga ir t.t. Vežimėliai taip pat ir .t.t. Jau nekalbant apie bandymus ir sertifikavimą. Paprasčiau yra pagaminti visiškai naują traukinį. Ten tiesiog nesąmonė parašyta (ar tik ne Vikipedijoje). Pagaliau yra nuotraukos po kapitalinio remonto - ir ten traukinys niekuo nesiskiria nuo to, koks jis buvo iki remonto.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Naujas kėbulas - naujas traukinys, nes vidaus įranga, įskaitant apdailą, netinka. Elektros įranga, galios įranga ir t.t. Vežimėliai taip pat ir .t.t. Jau nekalbant apie bandymus ir sertifikavimą. Paprasčiau yra pagaminti visiškai naują traukinį. Ten tiesiog nesąmonė parašyta (ar tik ne Vikipedijoje). Pagaliau yra nuotraukos po kapitalinio remonto - ir ten traukinys niekuo nesiskiria nuo to, koks jis buvo iki remonto.
                                  Techniškai, nematau problemų platinant kėbulą, jei yra tinkama inžinierių komanda.
                                  Ir ne, vežimėliai nesikeičia. Stabdžius gal ir reikia perskaičiuoti, bet tam ir yra inžinierių komanda. Galios įranga labiau priklauso ne nuo vagono pločio, bet nuo jo komforto lygio ir žmonių skaičiaus vagone. Bandymai ir sertifikavimai - mizeris, jei tik yra ekonominė nauda.
                                  O žinant koks laužas važinėjo Ukrzeleznica keliais, platesnis ir gražįai nudažytas vagonas ten tikrai niekam nekliūtų

                                  PS: grįžtant prie grammar nazi, įprastas vagonas ypač retai tampa traukiniu.

                                  Comment


                                    Iš esmės tai yra naujo traukinio sukūrimas. Ką tai duotų perdarant naują traukinį? Absoliučiai nieko, nes iš esmės reikėtų išdirbti viską nuo nulio. Niekas iš to, kas yra, netiktų. Vežimėliai irgi netiktų, elektros įranga, baigiant vidaus apdaila, taip pat. Nes viskas išdirbta esamam pločiui. Dar vienas momentas - autorinės teisės ir t.t. Škoda tikrai neperduotų techninės dokumentacijos, atsisakytų tiekti mazgus turimiems traukiniams, jei pati nedalyvautų perdaryme. Ukraina neturi lėšų. Kam perdarinėti esamą traukinį, kai tas perdarymas tolygus naujo pagaminimui? Juk tuo metu, kai buvo atliekamas kapitalinis, jau buvo pagaminti keli EKr1 traukiniai, kurie yra platūs.

                                    Comment


                                      Planai atnaujinti Naujosios Vilnios stoti ir su traukiniais keliauti Vilniaus VT bilietais

                                      https://www.facebook.com/share/p/1B4jEw3Quj/

                                      Comment


                                        Kodėl tik N. Vilnia? Paneriai - daugiausiai keleivių generuojanti stotis Vilniaus ribose. Ne N. Vilnia. Lentvaris - Trakų raj.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Kodėl tik N. Vilnia? Paneriai - daugiausiai keleivių generuojanti stotis Vilniaus ribose. Ne N. Vilnia. Lentvaris - Trakų raj.
                                          Studentiškas projektas, kaip tas Panevežio RB stoties, kur vaidenosi čia prieš metus ar porą. Ką nori, tą ir pasirenka.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X