Parašė Elis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Paklausus, ar numatomi planai keisti maršrutų dažnumą, tvarkaraščius, ji neslėpė, kad pokyčių bus.
„Lapkričio viduryje pristatysime naują metinį traukinių tvarkaraštį ir jame bus numatyti pokyčiai, kurie, tikimės, pritrauks dar daugiau keleivių tiek į tarptautinius maršrutus, tiek keliauti traukiniais Lietuvoje“
https://www.alfa.lt/aktualijos/lietu...leiviu/341703/
- 4 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąDar netikėtas pastebėjimas: EJ serijos traukiniai negali saugiai įmontuotu keltuvų išleisti neįgalių keleivių vežimėliuose Kauno stoties aklikeliuose, nes neužtenka perono pločio. Kaip supratau, tą patį problema yra ir su sąstate esančia rampa.
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Šiaip palydovai žino šitą, ir stengiasi į pirmus vagonus nukreipti neįgaliuosius nes priekyje peronas platesnis. Bet reikia kad peronų infrastruktūra būtų atnaujinama, dabar tik palaiko kas esama, jokio tobulinimo nevyksta.
Peronai lyg ir nesenai rekonstruoti.
Comment
-
Tuo tarpu Latvijoje peronai rekonstruojami visose pagrindinėse linijose. Ir po rekonstrukcijos perono aukštis sutampa su žemagrindžio traukinio aukščiu - nebereikia jokių keltuvų. Ar LTG kažkada susiprotės atlikti kažką panašaus?
- 5 patinka
Comment
-
Iš kur pinigai? Dabar pagrindinės investicijos eina į elektrifikaciją. Peronų taip paprastai atnaujinti negalima, nes naudojami skirtingų gabaritų traukiniai. Latvijoje nauji elektriniai traukiniai, o siaube, tarybinio gabarito. O pas mus dviaukščiai - europinio. Kiti - tarybinio. Pesos irgi europinio, bet su atkišamais laiptais. Lenkijoje, kur kaip ir vienodas gabaritas, vis tiek peronai skirtingi ir jei tinka naujiems traukiniams, tai netinka seniems. Tiksliau traukiniai pravažiuoti gali, bet įlipti reikia arba nuo perono žemyn į vagoną, arba aukštyn...
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIš kur pinigai?
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPeronų taip paprastai atnaujinti negalima, nes naudojami skirtingų gabaritų traukiniai. Latvijoje nauji elektriniai traukiniai, o siaube, tarybinio gabarito. O pas mus dviaukščiai - europinio. Kiti - tarybinio. Pesos irgi europinio, bet su atkišamais laiptais.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLenkijoje, kur kaip ir vienodas gabaritas, vis tiek peronai skirtingi ir jei tinka naujiems traukiniams, tai netinka seniems. Tiksliau traukiniai pravažiuoti gali, bet įlipti reikia arba nuo perono žemyn į vagoną, arba aukštyn...
- 2 patinka
Comment
-
Jei ES davė elektrifikacijai, tai nereiškia, kad duos tuo pat metu ir kitiems stambiems projektams. Kišenė gi ne begalinė. Ir pati LTG turi prisidėti, o dabar su finansais irgi įtempta padėtis. Tuo tarpu latviai jokių grandiozinių projektų šiuo metu neturi. RailBaltica nesiskaito, nes ji ir pas mus.
Apie iš viso kalba? LTG nesugeba eksploatuoti turimų rampų ir keltuvų 13 elektrinių traukinių. Ir ne peronuose čia problema.Paskutinis taisė Al1; 2024.11.02, 12:35.
Comment
-
Tikrai reikia rekonstruoti platformas, kad sutaptų platformos ir traukinio grindų aukštis. Nebūtina gi visko padaryti iš karto, galima etapais, kaip tą latviai ir daro. Kad ir po 10 platformų per metus, iš pradžių nors svarbiausiose stotyse. Turint omeny Lietuvos geležinkelių apimtį, jau greitai pasijustų efektas.
Bet esminis dalykas: pirmiausia turi būti bendras standartas, kur numatytas informacijos pateikimas, pritaikymo neįgaliesiems sprendimai ir kt. Latviai pasidarė tą universalaus dizaino standartą geležinkeliui ir dabar po truputį įgyvendina. Lietuvoje iki šiol visur chaosas, tep lep, ir absoliučiai jokių kalbų apie kažkokį pokytį.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 6 patinka
Comment
-
O tai visgi kokios priežastys, kad negalim visur padaryti, tarkim, 550 mm standartinių platformų aukščio? Vėl koks nors reljefas, klimatas ar dar ten koks nors super-duper-ultra sudėtingas ir komplikuotas dalykas, kurį supranta tik geležynkelių specelystai, ir dėl ko negalim nieko padaryti, kad geležinkelių infrastruktūra bent kažkiek paprogresuotų nuo sovietmečio standartų?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJei ES davė elektrifikacijai, tai nereiškia, kad duos tuo pat metu ir kitiems stambiems projektams. Kišenė gi ne begalinė. Ir pati LTG turi prisidėti, o dabar su finansais irgi įtempta padėtis. Tuo tarpu latviai jokių grandiozinių projektų šiuo metu neturi. RailBaltica nesiskaito, nes ji ir pas mus.
Apie iš viso kalba? LTG nesugeba eksploatuoti turimų rampų ir keltuvų 13 elektrinių traukinių. Ir ne peronuose čia problema.
Priminkit kazkas ar ne LT turi maziausiai elektrifikavimo gelezinkeliuose es?"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąO tai visgi kokios priežastys, kad negalim visur padaryti, tarkim, 550 mm standartinių platformų aukščio? Vėl koks nors reljefas, klimatas ar dar ten koks nors super-duper-ultra sudėtingas ir komplikuotas dalykas, kurį supranta tik geležynkelių specelystai, ir dėl ko negalim nieko padaryti, kad geležinkelių infrastruktūra bent kažkiek paprogresuotų nuo sovietmečio standartų?"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąO tai visgi kokios priežastys, kad negalim visur padaryti, tarkim, 550 mm standartinių platformų aukščio? Vėl koks nors reljefas, klimatas ar dar ten koks nors super-duper-ultra sudėtingas ir komplikuotas dalykas, kurį supranta tik geležynkelių specelystai, ir dėl ko negalim nieko padaryti, kad geležinkelių infrastruktūra bent kažkiek paprogresuotų nuo sovietmečio standartų?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąO tai visgi kokios priežastys, kad negalim visur padaryti, tarkim, 550 mm standartinių platformų aukščio? Vėl koks nors reljefas, klimatas ar dar ten koks nors super-duper-ultra sudėtingas ir komplikuotas dalykas, kurį supranta tik geležynkelių specelystai, ir dėl ko negalim nieko padaryti, kad geležinkelių infrastruktūra bent kažkiek paprogresuotų nuo sovietmečio standartų?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Konstantin Rodyti pranešimą
Šiaip, niekas ir neturi iliuzijų, kad peronai galėtų būti idealiame aukštyje visiems traukiniams ar realiai 100% accessible. Niekur Europoje taip realiai nėra ir turbūt niekada nebus, bet visgi tie standartiniai aukščiai (konkrečiai 550 mm) tam ir yra, kad būtų galima nustatyti kažkokį baseline vienodą aukštį visose stotyse ir daugmaž visiems traukiniams tas aukštis būtų geras. Na tikrai geresnis, negu dabartiniai ~250-300mm (ar koks jis?). Ypač apgailėtinai atrodo turint omeny, kad ne tiek jau daug stočių turim, investicijos tikrai nebūtų kažin kokios baisingai didelės. Net latviai pasidarė, kas savaime nemažai pasako, turint omeny, kad jų transporto sektorius yra arguably dar labiau apsišikęs, nei Lietuvos.
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Kiek suprantu, problema yra zooparkas ir interoperabilumas. Padarysim visur 550 mm, o pas latvius ir lenkus bus 760, bus blogai tarptautiniams maršrutams. Jei padarys 760, tai žemagrindžiams traukiniams nebus bepakopio įėjimo. Jei, tarkime, Rusija ir Baltarusija taps kada nors normaliom valstybėm, reiks interoperabilumo su jų standartais. Bet koks "padarykim visur 550" turi riziką tapti dar vienais į vėją išmestais 360 milijonų, kurie užkerta kažkurias galimybes.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąO tai visgi kokios priežastys, kad negalim visur padaryti, tarkim, 550 mm standartinių platformų aukščio? Vėl koks nors reljefas, klimatas ar dar ten koks nors super-duper-ultra sudėtingas ir komplikuotas dalykas, kurį supranta tik geležynkelių specelystai, ir dėl ko negalim nieko padaryti, kad geležinkelių infrastruktūra bent kažkiek paprogresuotų nuo sovietmečio standartų?
Parašė alga Rodyti pranešimą
Kiek suprantu, problema yra zooparkas ir interoperabilumas. Padarysim visur 550 mm, o pas latvius ir lenkus bus 760, bus blogai tarptautiniams maršrutams. Jei padarys 760, tai žemagrindžiams traukiniams nebus bepakopio įėjimo. Jei, tarkime, Rusija ir Baltarusija taps kada nors normaliom valstybėm, reiks interoperabilumo su jų standartais. Bet koks "padarykim visur 550" turi riziką tapti dar vienais į vėją išmestais 360 milijonų, kurie užkerta kažkurias galimybes.
Be to Rusijos tranzitas niekur nedings. O jei dings, tai skaityk - karas.Paskutinis taisė Al1; 2024.11.02, 18:00.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Todėl ir negalima nes reikia suderinti tarybinį ir kažkokį tai europinį (realiai tokio nėra) gabarito standartą. Latviams daug paprasčiau, nes nauji elektriniai traukiniai tarybinio gabarito, o aukštį galima daryti ir didesnį, tai tarybinis gabaritas neriboja, nes grynai tarybinis aukšto perono standartas dar aukštesnius peronus leidžia.
Zooparkai visoje Europoje yra. Anksčiau nebuvo žemagrindžių traukinių. Paskutinius du dešimtmečius jau tokie randasi. Dviaukščams vagonams įlaipinimas irgi įvairiai realizuojamas - į vienus įlipama į pirmą aukštą ir tai yra žemas įlipimas, o į kitus įlipama į 1,5 aukšto dalį ir ten aukštis jau didesnis. Daugybė eksploatuojamų vagonų, kurie pagaminti 70-aisiais metais. Nors jie rekonstruojami, bet pagrindinio nešančio kėbulo neperdarysi ir žemesnio įlipimo padaryti neišeina...
Be to Rusijos tranzitas niekur nedings. O jei dings, tai skaityk - karas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Be to Rusijos tranzitas niekur nedings. O jei dings, tai skaityk - karas.
- 1 patinka
Comment
Comment