Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Che, 3:16 užfiksuotas LTG automobilis, kuriuo privežinėja vandenį ir maistą pardavimams. Esu ne kartą matęs, net ir ne primame kelyje, kai per peroną važiuoja automobiliu ir paskui iškrauna kokias dvi dėžutes. Dėžių gamenimo vežimėliai LTG vis dar neatrasti.

    Comment


      Parašė alga Rodyti pranešimą
      Palydovė barė, kad jei planuojam masinį važiavimą, reikia prieš kelias dienas parašyti administracijai, kad atsiųstų sąstatą, kuriam yra vagonas vien dviračiams, 40 vietų.
      Nėra tokio sąstato. Daugiausiai DR1A turi 10 vietų dviračiams.

      Comment


        DR1A-300, kuri su atskira patalpa dviračiams, talpina 25 berods

        Comment


          Man tik įdomu, ar važiuodamas su dviračiu aš turiu kažkokiu mistiniu būdų sužinoti kiek keleivių irgi važiuos su dviračiais ir tai bus masinis važiavimas?

          Comment


            Viktorija mėto akmenis į LTG Link daržą. LRT Girdi

            Iš to aiškėja, kur bus naudojami nauji traukiniai.

            Geležinkelių atstovas sako, kad LTG LINK jau pasirašė sutartį su šveicarų gamintoju „Stadler“. Į Lietuvą atvyks 15 naujų traukinių, o kitais metais jau prasidės jų testavimas.
            Būtent Turmanto kryptimi važiuos nauji traukiniai, ir ten tokių praktiškai nebeišvysime. Ir jeigu, tarkim, važiuoja Vilnius–Klaipėda maršrutais naujesniais traukiniais, tokiais dyzeliniais, būtent tokius traukinius ir matys Turmanto krypties klientai“, – sako „Lietuvos geležinkelių“ atstovas.

            Comment


              Aš išskaitau, kad dabartiniai Kauno kryptimi važiuojantys bus naudojami Turmanto krypčiai. Ne?

              Comment


                Užpirkti BEMU max 70 km. atstumui be elektrifikacijos. Į Turmantą važiuoti jie tikrai negalės. Buvo jau kituose LTG pranešimuose minėta, kad numatomos BEMU kryptys: Vilnius-Varėna(ten bus pakrovimo infrastruktūra)-Marcinkonys ir Kaunas-Šiauliai. Turint omenyje, kad pakolkas perkama tik 6 vnt. jokiose kitose kryptyse jų ir nebus.

                Comment


                  Truputi sumalė čia žodžius, turi omeny kad kas dabar važiuoja Vilnius-Klaipėda važinės Vilnius-Turmantas.

                  Bet irgi, skustis kad į Turmantą nevažinėja tokie pat traukiniai kaip į Kauną ir Trakus tai nesąmonė, elektriniai traukiniai neelektrifikuotu ruožu žinoma kad važiuoti negali. Jo, DR'kės prastos ir jomis nemalonu važiuoti, bet skųstis regionų diskriminacija dėl to kad elektrifikuotu ruožu važinėja anksčiau pirkti elektriniai traukiniai tai cirkas kažkoks.

                  Comment


                    Esmė, kad paprastam žmogui visiškai neįdomu kokia energijos rūšimi varomi traukiniai - ar elektriniai ar dyzeliniai ar gariniai. Svarbu patogiai ir greitai nuvažiuoti.

                    Comment


                      Parašė Julius.ste Rodyti pranešimą
                      Viktorija mėto akmenis į LTG Link daržą. LRT Girdi

                      Iš to aiškėja, kur bus naudojami nauji traukiniai.
                      Gera komunikacija iš LTG. Jie "naujais traukiniais" vadina, kaip suprantu, 2014 metais pirktas Pesas

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                        Aš išskaitau, kad dabartiniai Kauno kryptimi važiuojantys bus naudojami Turmanto krypčiai. Ne?
                        Nelabai taip galėtų būti.

                        Comment


                          Parašė artexs Rodyti pranešimą
                          Esmė, kad paprastam žmogui visiškai neįdomu kokia energijos rūšimi varomi traukiniai - ar elektriniai ar dyzeliniai ar gariniai. Svarbu patogiai ir greitai nuvažiuoti.
                          Esmė tame, kad LTG atstovai neturėtų pezėti fantazijų.

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą
                            Gera komunikacija iš LTG. Jie "naujais traukiniais" vadina, kaip suprantu, 2014 metais pirktas Pesas
                            O kokios problemos? Taip. Tai yra nauji ir labai nepatikimi traukiniai, nes jie yra pagaminti Lenkijoje, o ne Prancūzijoje.
                            Paskutinis taisė Aleksio; 2024.10.22, 21:39.

                            Comment


                              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                              O kokios problemos? Taip. Tai yra nauji ir labai nepatikimi traukiniai, nes jie yra pagaminti Lenkijoje, o ne Prancūzijoje.
                              Tiesiog dabar kai sakoma "nauji traukiniai", galima pagalvoti, kad kalbama apie Stadlerius, kurie šiuo metu gaminami. O ir šiaip 11 metų ar senesni traukiniai nebelabai nauji.

                              Comment


                                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                O kokios problemos? Taip. Tai yra nauji ir labai nepatikimi traukiniai, nes jie yra pagaminti Lenkijoje, o ne Prancūzijoje.
                                Tai kad kai atvažiuos nauji elektriniai, vieninteliai keleiviniai pagaminti ne Lenkijoje bus Škodos, nes vis dėl to Staddler Polska gamina
                                Paskutinis taisė ignaloidas; 2024.10.22, 22:45.

                                Comment


                                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                  O kokios problemos? Taip. Tai yra nauji ir labai nepatikimi traukiniai, nes jie yra pagaminti Lenkijoje, o ne Prancūzijoje.
                                  Bombardier ar Alstom tai superpatikimi? Tiesiog mes nežinome visų tų smulkmenų iš užsienio šalių ir todėl atrodo, kad ten labai kokybiška technika. Kitas dalykas yra tai, kokį garantinio ir pogarantinio aptarnavimo planą pasirenka pirkėjas. Jei svarbu nupirkti kuo pigiau ir tik garantija kuo pigesnė, tai gaunasi kaip gaunasi...

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                    Bombardier ar Alstom tai superpatikimi? Tiesiog mes nežinome visų tų smulkmenų iš užsienio šalių ir todėl atrodo, kad ten labai kokybiška technika. Kitas dalykas yra tai, kokį garantinio ir pogarantinio aptarnavimo planą pasirenka pirkėjas. Jei svarbu nupirkti kuo pigiau ir tik garantija kuo pigesnė, tai gaunasi kaip gaunasi...
                                    Patikimumas/nepatikimumas labiau priklauso nuo konkretaus modelio, o ne nuo gamintojo.

                                    Comment


                                      Keleiviai džiaugiasi traukiniais į Latviją ir Lenkiją, tačiau maršrutai liko nuostolingi
                                      Traukinių maršrutas į Lenkiją atidarytas beveik prieš dvejus metus, maršrutas į Latviją – beveik prieš metus. Bet ir vienas, ir kitas tebėra nepelningi. „Lietuvos geležinkeliai“ sako darantys viską, kad maršrutai atsipirktų. Iki šiol traukiniais į Latviją ir Lenkiją jau pervežta apie 81 tūkst. keleivių.

                                      ...

                                      Įmonė teigia, kad vietiniai ir tarptautiniai maršrutai nėra pelningi, todėl juos remia valstybė. Per pusantrų metų vien tik vietiniams maršrutams iš biudžeto skirta beveik 53 mln. eurų subsidijų.
                                      Kažkoks keistas straipsnis, kalbinta atsitiktinė ukrainietė, tada profesorius kažką apie tiltus ir tunelius

                                      Comment


                                        VT niekur nėra pelningas. Nebent tik kai kurie autobusų pervežimai. Bet tik dėl to, kad autotransportas neapmoka realių kelių infrastruktūros naudojimo kaštų.

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          Tiesiog dabar kai sakoma "nauji traukiniai", galima pagalvoti, kad kalbama apie Stadlerius, kurie šiuo metu gaminami. O ir šiaip 11 metų ar senesni traukiniai nebelabai nauji.
                                          Šiaip 10-15 metų senumo traukiniai dar nesiskaito kaip seni, traukinių specifika kiek kitokia negu kelių transporto. Net ir su DRakonais LTG šiaip turi vieną naujausių rolling stock'ų Europoje (turbūt tik Estijos traukinių amžiaus vidurkis mažesnis), nors aišku, su tokiu praretintu tinklu nesunku tai pasiekti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X