Parašė ignaloidas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Jo, bet šiuo atveju automobilis daugumai yra daug geriau nei traukinys (veža nuo durų iki durų ir bet kurią minutę kada tik nori).
Tai brangiai mokėt už traukini beveik niekam nesinori.
Ps: prinečiau kiek išleidziu auto remontui, tai tikrai kelis kartus mažiau nei kuri kaina. Taip, kad amortizacija ne 2-3 kartus kuri kainos, o dalelė kuro kainos.
Comment
-
Dar vienas savaitgalinis pasivažinėjimas Marcinkonių DR1AM. Šį kartą tik iš dviejų vagonų. Užtat viduj buvo sėdynės kaip Pesa 630 interjere, su senovišku LG logotipu, ir dešimt, DEŠIMT, dviračių. Yra septynios kabyklos ir pritrūko. Mes trys su plentiniais į Varėną, vienas vyriškis išlipo su savo hibridu Rūdiškėse, ir dar 6 jauni vyrai su graveliais planuojantys minti į Vilnių miškais iš Zervynų. Palydovė barė, kad jei planuojam masinį važiavimą, reikia prieš kelias dienas parašyti administracijai, kad atsiųstų sąstatą, kuriam yra vagonas vien dviračiams, 40 vietų.
- 10 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimąPalydovė barė, kad jei planuojam masinį važiavimą, reikia prieš kelias dienas parašyti administracijai, kad atsiųstų sąstatą, kuriam yra vagonas vien dviračiams, 40 vietų.
Comment
-
Viktorija mėto akmenis į LTG Link daržą. LRT Girdi
Iš to aiškėja, kur bus naudojami nauji traukiniai.
Geležinkelių atstovas sako, kad LTG LINK jau pasirašė sutartį su šveicarų gamintoju „Stadler“. Į Lietuvą atvyks 15 naujų traukinių, o kitais metais jau prasidės jų testavimas.
„Būtent Turmanto kryptimi važiuos nauji traukiniai, ir ten tokių praktiškai nebeišvysime. Ir jeigu, tarkim, važiuoja Vilnius–Klaipėda maršrutais naujesniais traukiniais, tokiais dyzeliniais, būtent tokius traukinius ir matys Turmanto krypties klientai“, – sako „Lietuvos geležinkelių“ atstovas.
Comment
-
Užpirkti BEMU max 70 km. atstumui be elektrifikacijos. Į Turmantą važiuoti jie tikrai negalės. Buvo jau kituose LTG pranešimuose minėta, kad numatomos BEMU kryptys: Vilnius-Varėna(ten bus pakrovimo infrastruktūra)-Marcinkonys ir Kaunas-Šiauliai. Turint omenyje, kad pakolkas perkama tik 6 vnt. jokiose kitose kryptyse jų ir nebus.
Comment
-
Truputi sumalė čia žodžius, turi omeny kad kas dabar važiuoja Vilnius-Klaipėda važinės Vilnius-Turmantas.
Bet irgi, skustis kad į Turmantą nevažinėja tokie pat traukiniai kaip į Kauną ir Trakus tai nesąmonė, elektriniai traukiniai neelektrifikuotu ruožu žinoma kad važiuoti negali. Jo, DR'kės prastos ir jomis nemalonu važiuoti, bet skųstis regionų diskriminacija dėl to kad elektrifikuotu ruožu važinėja anksčiau pirkti elektriniai traukiniai tai cirkas kažkoks.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Julius.ste Rodyti pranešimąViktorija mėto akmenis į LTG Link daržą. LRT Girdi
Iš to aiškėja, kur bus naudojami nauji traukiniai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąAš išskaitau, kad dabartiniai Kauno kryptimi važiuojantys bus naudojami Turmanto krypčiai. Ne?
Comment
-
Parašė artexs Rodyti pranešimąEsmė, kad paprastam žmogui visiškai neįdomu kokia energijos rūšimi varomi traukiniai - ar elektriniai ar dyzeliniai ar gariniai. Svarbu patogiai ir greitai nuvažiuoti.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąGera komunikacija iš LTG. Jie "naujais traukiniais" vadina, kaip suprantu, 2014 metais pirktas PesasPaskutinis taisė Aleksio; 2024.10.22, 21:39.Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO kokios problemos? Taip. Tai yra nauji ir labai nepatikimi traukiniai, nes jie yra pagaminti Lenkijoje, o ne Prancūzijoje.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO kokios problemos? Taip. Tai yra nauji ir labai nepatikimi traukiniai, nes jie yra pagaminti Lenkijoje, o ne Prancūzijoje.Paskutinis taisė ignaloidas; 2024.10.22, 22:45.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO kokios problemos? Taip. Tai yra nauji ir labai nepatikimi traukiniai, nes jie yra pagaminti Lenkijoje, o ne Prancūzijoje.
- 2 patinka
Comment
Comment