Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Europos vidurkis apie 32km per dieną. 240000 km per 14 metų yra apie 46km per dieną, gerokai aukščiau vidurkio.

    Vidutinis žmogus niekur nevažinėja. Jei komerciniais tikslais drožiate savo automobilį po 100km per dieną, tai suprantama jog supratimas kiek dauguma žmonių važinėja išsikreipia.
    Europos vidurkis mažesnis, nes yra geras VT. Ar čia tik grynai kelionė automobiliu? Nes daugelyje didmiesčių žmonės negali ten, kur nori atvažiuoti automobiliu ir yra priversti naudotis VT, palikdami automobilius kažkur P+R parkinguose. Beje, Lenkijoje tai veikia. O Lietuvoje irgi tenka matyti prie kai kurių sankryžų ar kaimų stotelių paliktus automobilius. Juos palieka tie, ką veža į darbą autobusais stambios įmonės.

    Comment


      Parašė Gator Rodyti pranešimą

      Jo, bet šiuo atveju automobilis daugumai yra daug geriau nei traukinys (veža nuo durų iki durų ir bet kurią minutę kada tik nori).
      Tai brangiai mokėt už traukini beveik niekam nesinori.

      Ps: prinečiau kiek išleidziu auto remontui, tai tikrai kelis kartus mažiau nei kuri kaina. Taip, kad amortizacija ne 2-3 kartus kuri kainos, o dalelė kuro kainos.
      Tai automobilis visada bus geriau, o automobilis su asmeniniu vairuotoju dar geriau. Elementarus dalykas reikia nuvykti nuo taško A iki taško B, nesvarbu kur ir kokiu atstumu. Pastatyk automobilį arba pasiūlyk VT, 98% pasirinks automobilį. Važiuodamas traukiniu gauni kai kurių galimų rūpesčių atsikratymą, tokių kaip tau nesvarbu KET, nereiks rūpintis jeigu kas nutiks transporto priemonei ir pan. Aišku tai nedažni nutikimai, bet ir šio rūpesčio nebuvimą sunku įvertinti finansiškai.

      Comment


        Dar vienas savaitgalinis pasivažinėjimas Marcinkonių DR1AM. Šį kartą tik iš dviejų vagonų. Užtat viduj buvo sėdynės kaip Pesa 630 interjere, su senovišku LG logotipu, ir dešimt, DEŠIMT, dviračių. Yra septynios kabyklos ir pritrūko. Mes trys su plentiniais į Varėną, vienas vyriškis išlipo su savo hibridu Rūdiškėse, ir dar 6 jauni vyrai su graveliais planuojantys minti į Vilnių miškais iš Zervynų. Palydovė barė, kad jei planuojam masinį važiavimą, reikia prieš kelias dienas parašyti administracijai, kad atsiųstų sąstatą, kuriam yra vagonas vien dviračiams, 40 vietų.
        Attached Files

        Comment


          Danų traukinių vloggeris Simon Andersen išbandė renovuotą LTG vagoną. Kas įdomu, ir ko nežinojau, kad Švedijos prieš kelis metus renovuoti X2000 naudoja iš esmės identiškas kėdes ir spalvų gamą. Nusižiūrėjo iš teisingų šaltinių, kaip reikia daryti

          Comment


            Che, 3:16 užfiksuotas LTG automobilis, kuriuo privežinėja vandenį ir maistą pardavimams. Esu ne kartą matęs, net ir ne primame kelyje, kai per peroną važiuoja automobiliu ir paskui iškrauna kokias dvi dėžutes. Dėžių gamenimo vežimėliai LTG vis dar neatrasti.

            Comment


              Parašė alga Rodyti pranešimą
              Palydovė barė, kad jei planuojam masinį važiavimą, reikia prieš kelias dienas parašyti administracijai, kad atsiųstų sąstatą, kuriam yra vagonas vien dviračiams, 40 vietų.
              Nėra tokio sąstato. Daugiausiai DR1A turi 10 vietų dviračiams.

              Comment


                DR1A-300, kuri su atskira patalpa dviračiams, talpina 25 berods

                Comment


                  Man tik įdomu, ar važiuodamas su dviračiu aš turiu kažkokiu mistiniu būdų sužinoti kiek keleivių irgi važiuos su dviračiais ir tai bus masinis važiavimas?

                  Comment


                    Viktorija mėto akmenis į LTG Link daržą. LRT Girdi

                    Iš to aiškėja, kur bus naudojami nauji traukiniai.

                    Geležinkelių atstovas sako, kad LTG LINK jau pasirašė sutartį su šveicarų gamintoju „Stadler“. Į Lietuvą atvyks 15 naujų traukinių, o kitais metais jau prasidės jų testavimas.
                    Būtent Turmanto kryptimi važiuos nauji traukiniai, ir ten tokių praktiškai nebeišvysime. Ir jeigu, tarkim, važiuoja Vilnius–Klaipėda maršrutais naujesniais traukiniais, tokiais dyzeliniais, būtent tokius traukinius ir matys Turmanto krypties klientai“, – sako „Lietuvos geležinkelių“ atstovas.

                    Comment


                      Aš išskaitau, kad dabartiniai Kauno kryptimi važiuojantys bus naudojami Turmanto krypčiai. Ne?

                      Comment


                        Užpirkti BEMU max 70 km. atstumui be elektrifikacijos. Į Turmantą važiuoti jie tikrai negalės. Buvo jau kituose LTG pranešimuose minėta, kad numatomos BEMU kryptys: Vilnius-Varėna(ten bus pakrovimo infrastruktūra)-Marcinkonys ir Kaunas-Šiauliai. Turint omenyje, kad pakolkas perkama tik 6 vnt. jokiose kitose kryptyse jų ir nebus.

                        Comment


                          Truputi sumalė čia žodžius, turi omeny kad kas dabar važiuoja Vilnius-Klaipėda važinės Vilnius-Turmantas.

                          Bet irgi, skustis kad į Turmantą nevažinėja tokie pat traukiniai kaip į Kauną ir Trakus tai nesąmonė, elektriniai traukiniai neelektrifikuotu ruožu žinoma kad važiuoti negali. Jo, DR'kės prastos ir jomis nemalonu važiuoti, bet skųstis regionų diskriminacija dėl to kad elektrifikuotu ruožu važinėja anksčiau pirkti elektriniai traukiniai tai cirkas kažkoks.

                          Comment


                            Esmė, kad paprastam žmogui visiškai neįdomu kokia energijos rūšimi varomi traukiniai - ar elektriniai ar dyzeliniai ar gariniai. Svarbu patogiai ir greitai nuvažiuoti.

                            Comment


                              Parašė Julius.ste Rodyti pranešimą
                              Viktorija mėto akmenis į LTG Link daržą. LRT Girdi

                              Iš to aiškėja, kur bus naudojami nauji traukiniai.
                              Gera komunikacija iš LTG. Jie "naujais traukiniais" vadina, kaip suprantu, 2014 metais pirktas Pesas

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                Aš išskaitau, kad dabartiniai Kauno kryptimi važiuojantys bus naudojami Turmanto krypčiai. Ne?
                                Nelabai taip galėtų būti.

                                Comment


                                  Parašė artexs Rodyti pranešimą
                                  Esmė, kad paprastam žmogui visiškai neįdomu kokia energijos rūšimi varomi traukiniai - ar elektriniai ar dyzeliniai ar gariniai. Svarbu patogiai ir greitai nuvažiuoti.
                                  Esmė tame, kad LTG atstovai neturėtų pezėti fantazijų.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą
                                    Gera komunikacija iš LTG. Jie "naujais traukiniais" vadina, kaip suprantu, 2014 metais pirktas Pesas
                                    O kokios problemos? Taip. Tai yra nauji ir labai nepatikimi traukiniai, nes jie yra pagaminti Lenkijoje, o ne Prancūzijoje.
                                    Paskutinis taisė Aleksio; 2024.10.22, 21:39.
                                    Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                    Comment


                                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                      O kokios problemos? Taip. Tai yra nauji ir labai nepatikimi traukiniai, nes jie yra pagaminti Lenkijoje, o ne Prancūzijoje.
                                      Tiesiog dabar kai sakoma "nauji traukiniai", galima pagalvoti, kad kalbama apie Stadlerius, kurie šiuo metu gaminami. O ir šiaip 11 metų ar senesni traukiniai nebelabai nauji.

                                      Comment


                                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                        O kokios problemos? Taip. Tai yra nauji ir labai nepatikimi traukiniai, nes jie yra pagaminti Lenkijoje, o ne Prancūzijoje.
                                        Tai kad kai atvažiuos nauji elektriniai, vieninteliai keleiviniai pagaminti ne Lenkijoje bus Škodos, nes vis dėl to Staddler Polska gamina
                                        Paskutinis taisė ignaloidas; 2024.10.22, 22:45.

                                        Comment


                                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                          O kokios problemos? Taip. Tai yra nauji ir labai nepatikimi traukiniai, nes jie yra pagaminti Lenkijoje, o ne Prancūzijoje.
                                          Bombardier ar Alstom tai superpatikimi? Tiesiog mes nežinome visų tų smulkmenų iš užsienio šalių ir todėl atrodo, kad ten labai kokybiška technika. Kitas dalykas yra tai, kokį garantinio ir pogarantinio aptarnavimo planą pasirenka pirkėjas. Jei svarbu nupirkti kuo pigiau ir tik garantija kuo pigesnė, tai gaunasi kaip gaunasi...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X