Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Visi tai nereiškia, kad ir pas mus taip turi būti. Nes yra daugybė niuansų, kurių nėra kitose šalyse. Lietuvoje VT aplamai nėra kasdienio būtinumo paslauga 95 proc. gvyentojų. Geležinkelis - dar mažesnei daliai. Net ne kasdienio, o aplamai keliavimo būdas, kuriuo dauguma net nesinaudoja niekada gyvenime. Tai į ką orientuojamasi? Į tuos, kurie ir taip važiuoja? Su tokia rinkodara naujų keleivių nepritrauksi. Kitose šalyse kainos yra nesveikos, tai todėl tokia kainodara tinkama. O pas mus kelionės kainos yra proto ribose, daug lengvatų. Kitose šalyse nėra tiek daug lengvatų ar jos gerokai mažesnės, čia kas liečia tuos sluoksnius, kurie turi mažesnes pajamas... O žmonės nevažinėja dažnai ar iš viso nevažiuoja, nes arba jiems nereikia kažkur važiuoti, arba jie negali nuvažiuoti ten, kur jiems reikia, nes tiesiog ten VT nevažiuoja... Ir aplamai, žmonės Lietuvoje yra atpratinti nuo VT ir visas keliavimas >95 proc. atvejų bazuojamas tik ant nuosavo automobilio. Geležinkeliai ar atskiri vežėjai gali ardytis kaip nori, nieko tai iš esmės nepakeis.



    Dėl kelių kartų metuose tokia rinkodara yra nereikalinga. Galima tiesiog padaryti tikslines nuolaidas. Bet kam jas daryti, jei šių švenčių metu ir taip trūksta bilietų? Rinkodaros tikslas juk yra ne sumažinti pajamas, o jas padidinti.
    Šventės tiesiog geriausias pavyzdys, kad kelionės planojamos ir daugiau nei savaitę į priekį. Nėra Lietuvoje pigūs traukinių bilietai Vilnius-Klaipėda antra klase kainuoja 24.8 €. Jei vienam dar gal kažkiek ir pigiau nei vaižiuoti automobilu, tai dviem automobilis bus gerokai pigiau.

    Comment


      Tarp Vilniaus ir Kauno niekas tų kelionių iš anksto neplanuoja. O ir traukinių daug, todėl prisirišti prie konkretaus nėra prasmės. Aplamai pigesnis išankstinis bilietų pardavimas tinka tik tolimojo susisiekimo traukiniams, Lietuvoje yra tik vienas maršrutas - Vilnius - Šiauliai - Klaipėda. Visi kiti traukiniai yra priemiestiniai ar regioniniai, jei imti V. Europos analogiją. Ten iš viso visai kita bilietų pardavimo strategija naudojama. O manageriai iš LTG kažką nužiūrėjo kreivai V. Europoje, ir stumia Lietuvoje...

      Comment


        Al1 yra idealus kandidatas į Nepasitenkimo, anti-inovacijų ir sovietinės nostalgijos ministrus.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Tarp Vilniaus ir Kauno niekas tų kelionių iš anksto neplanuoja. O ir traukinių daug, todėl prisirišti prie konkretaus nėra prasmės. Aplamai pigesnis išankstinis bilietų pardavimas tinka tik tolimojo susisiekimo traukiniams, Lietuvoje yra tik vienas maršrutas - Vilnius - Šiauliai - Klaipėda. Visi kiti traukiniai yra priemiestiniai ar regioniniai, jei imti V. Europos analogiją. Ten iš viso visai kita bilietų pardavimo strategija naudojama. O manageriai iš LTG kažką nužiūrėjo kreivai V. Europoje, ir stumia Lietuvoje...
          Jei pirksi bilietą į Kauną dieną prieš ir traukinys dar tuščias mokėsi pigiau. Jei pirksi bilietą valandai likus iki reiso ir traukinys pilnas mokėsi daugiau. Nematau priežasties kodėl Vilnius-Kaunas negali naudoti tokios strategijos.

          Comment


            Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
            Al1 yra idealus kandidatas į Nepasitenkimo, anti-inovacijų ir sovietinės nostalgijos ministrus.
            Ne viskas, kas skambiai vadinama inovacija, tokiu dalyku yra. Šlykščiausias dalykas yra veiklos imitacija ir piaras, realiai nieko gero nedarant.

            Comment


              Rašo juodu ant balto savo pranešime Link'ai kad traukiniai kuriuose jau bandė mato +20% daugiau keleivių, bet ne, tikrai niekaip tokios priemonės daugiau keleivių nepritrauks.

              Darant dinaminę kainodarą galima optimizuoti ne vien maksimalioms pajamoms. Kiek teko girdėti, šituo atveju optimizuojama būtent didinti keleivių skaičių, be jokių planų optimizuoti pajamas.

              Comment


                Parašė acetonas Rodyti pranešimą

                Jei pirksi bilietą į Kauną dieną prieš ir traukinys dar tuščias mokėsi pigiau. Jei pirksi bilietą valandai likus iki reiso ir traukinys pilnas mokėsi daugiau. Nematau priežasties kodėl Vilnius-Kaunas negali naudoti tokios strategijos.
                Nes normaliai išvystyto geležinkelio šalyse toks trumpas maršrutas yra priemiestinis. Pasikartosiu dar kartą. O priemiestyje taikoma plokščia laike bilietų kainų pardavimo strategija. Tai, ką stumia LTG iš esmės yra tolimojo susisiekimo kainodara, o pas mus iš tokių maršrutų tėra tik Vilnius - Šiauliai - Klaipėda. Netgi grynai Vilnius - Šiauliai jau ne visai tempia ant tokio maršruto. Na, tegul... Ir viskas. Dar Rygos maršrutui tokia kainodara tiktų. Lenkijos, kaip ir minėjau, nelabai yra kur nuleisti, nes pas lenkus plokščias tarifas.

                Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
                Rašo juodu ant balto savo pranešime Link'ai kad traukiniai kuriuose jau bandė mato +20% daugiau keleivių, bet ne, tikrai niekaip tokios priemonės daugiau keleivių nepritrauks.

                Darant dinaminę kainodarą galima optimizuoti ne vien maksimalioms pajamoms. Kiek teko girdėti, šituo atveju optimizuojama būtent didinti keleivių skaičių, be jokių planų optimizuoti pajamas.
                O tie keleiviai kartais ne iš kitų artimu laiku vykstančių traukinių, kuriems tokia kainodara netaikoma? Taigi, jei sako A, tegul sako ir B.
                Paskutinis taisė Al1; 2024.10.11, 15:01.

                Comment


                  Parašė acetonas Rodyti pranešimą
                  Jei vienam dar gal kažkiek ir pigiau nei vaižiuoti automobilu, tai dviem automobilis bus gerokai pigiau.
                  Amortizacija ir kitos išlaidos ant 1 km yra 2X-3X didesnės nei kuro išlaidos 1 km.

                  Comment


                    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
                    Amortizacija ir kitos išlaidos ant 1 km yra 2X-3X didesnės nei kuro išlaidos 1 km.
                    Kokios tos kitos išliados? Kai kurios jų fiksuotos ar tu važiuoji, ar ne (draudimas pvz)

                    Comment


                      Parašė Gator Rodyti pranešimą

                      Kokios tos kitos išliados? Kai kurios jų fiksuotos ar tu važiuoji, ar ne (draudimas pvz)
                      Automobilis dėvisi. Visų pirma alyva, filtrai, padangos. Diržai ir kt. Remontuoti reikia dažniau ir t.t. Ir draudimas išlaidų sąraše yra vos keli procentai jei ne mažiau... O kur dar paties automobilio kaina...

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                        Automobilis dėvisi. Visų pirma alyva, filtrai, padangos. Diržai ir kt. Remontuoti reikia dažniau ir t.t. Ir draudimas išlaidų sąraše yra vos keli procentai jei ne mažiau... O kur dar paties automobilio kaina...
                        Važiuojant dviese Vilnius-Klaipėda antra klase pirmyn atgal gaunasi 96.72€. Su taupesniu automobiliu pirmyn atgal gali pravažiuoti už 50 eur kurui + automobilio eksplotacijos išlaidos. Tačiau automobilio eksplotacijos išlaidos tikrai nesieks 50 eur tokiai kelionei. Be to automobilio vertė krenta net jei juo ir nevažiuojama.

                        Comment


                          Parašė acetonas Rodyti pranešimą

                          Važiuojant dviese Vilnius-Klaipėda antra klase pirmyn atgal gaunasi 96.72€. Su taupesniu automobiliu pirmyn atgal gali pravažiuoti už 50 eur kurui + automobilio eksplotacijos išlaidos. Tačiau automobilio eksplotacijos išlaidos tikrai nesieks 50 eur tokiai kelionei. Be to automobilio vertė krenta net jei juo ir nevažiuojama.
                          Taip selektyviaai skaičiuojant visada bus pigiau auto.

                          Comment


                            Parašė Bmweda Rodyti pranešimą

                            Taip selektyviaai skaičiuojant visada bus pigiau auto.
                            Kad nesidraskant su senu pasatu, kuras pirmyn atgal kainuos apie 50€.

                            https://www.ultimatespecs.com/car-sp...0-TDI-140.html

                            Comment


                              Važiuodamas traukiniu perki paslaugą. Čia kaip aiškinti, kad samdyti meistrą buto remontui per brangu, nes pats padarysi pigiau.

                              Comment


                                Aš primečiau pagal savo pavyzdį taip - vien ant remonto metams man išeina apie 4 ct/km eksploatacinių išlaidų. Ir kuo daugiau važiuosiu, tuo ta suma augs. Toliau - alyva, diržai, padangos. Dar apie 2 ct/km. Galiausiai išeina taip, jei imčiau Vilnius - Klaipėda kelionę pirmyn ir atgal. Kuras 6,5 l/100 lm. Taigi, kuro išeina 39 litrai. Jei dar įskaičius kelis litrus važiavimui pačioje Klaipėdoje, kelionei reikia apie 43 litrų kuro. Benzinas kainuoja, imame vidutiniškai 1,4 Eur/l. Kelionė kainuoja 60 Eur. Dabar primetu kitas išlaidas - 36 Eurai. Kelionės kaina 96 Eurai.
                                Užuot taikius debilišką kainodarą perkant iš anksto pigiau, reikėtų taikyti dideles lengvatas šeimos kelionėms. Iš esmės vaikai (iki 18 metų) turėtų važiuoti už dyką, jei važiuoja du suaugę. Ir tai turėtų būti ne geležinkelių iniciatyva, o valstybine politika.
                                Paskutinis taisė Al1; 2024.10.11, 21:52.

                                Comment


                                  Parašė acetonas Rodyti pranešimą

                                  Važiuojant dviese Vilnius-Klaipėda antra klase pirmyn atgal gaunasi 96.72€. Su taupesniu automobiliu pirmyn atgal gali pravažiuoti už 50 eur kurui + automobilio eksplotacijos išlaidos. Tačiau automobilio eksplotacijos išlaidos tikrai nesieks 50 eur tokiai kelionei. Be to automobilio vertė krenta net jei juo ir nevažiuojama.
                                  Vienam youtube video bičas skaičiavo seno Volvo kledaro ekspluatacijos sąnaudas, o aš buvau nesenai pardavęs šeimyninę mašiną, galėjau primesti pilną kainą. Komentare parašiau, kopijuoju:

                                  Toyota Corolla Verso 2.2 D4D nuo salono iki atsisveikinimo po beveik 14 metų ir 240 tūkst. km: kartą keistas prarūdijęs degalų bakas, 600 €, kartą keistas kondiškės kompresorius ir plauta sistema (po KASKO remonto, matyt, prinešė į sistemą purvų), 1000€, kartą žiemą sunkiai vedėsi, keista oro srauto matuoklė, kaitinimo žvakės, nors problema buvo kiauram plastmasiuke prie slėgio daviklio. Be to, tepalai, padangos, stabdžiai ir vienas akumuliatorius. Nuvertėjo nuo 18000 € (akcijinė kaina) iki 4000 €. 22 vnt padangų. Sąnaudos kokie 6 l/100 km mieste, 5 užmiesty. Primetus kokius 400 € per metus aptarnavimui ir einamosioms sąnaudoms, 1.2€ per litrą dyzelio, kokius 60 € per metus už civilinį draudimą ir 300 € už KASKO, išeina 17 ct per km arba 2900 € per metus.

                                  Žodžiu, iš 17 ct per km tik kokie 7 yra degalai. Čia gan optimistinis įvertis, na, ir kainos dabar pakilo tiek degalų, tiek automobilių, tiek aptarnavimo darbų.
                                  Paskutinis taisė alga; 2024.10.12, 01:16.

                                  Comment


                                    240000 km 14 metų tai skaityk niekur nevažinėjo, tik mieste ar į miestą ne daugiau 30 km per dieną. Na ir 1-2 kartus per mėnesį kur toliau (ne daugiau 300 km pirmyn atgal)... Vidutiniškai.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      240000 km 14 metų tai skaityk niekur nevažinėjo, tik mieste ar į miestą ne daugiau 30 km per dieną. Na ir 1-2 kartus per mėnesį kur toliau (ne daugiau 300 km pirmyn atgal)... Vidutiniškai.
                                      Europos vidurkis apie 32km per dieną. 240000 km per 14 metų yra apie 46km per dieną, gerokai aukščiau vidurkio.

                                      Vidutinis žmogus niekur nevažinėja. Jei komerciniais tikslais drožiate savo automobilį po 100km per dieną, tai suprantama jog supratimas kiek dauguma žmonių važinėja išsikreipia.

                                      Comment


                                        Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
                                        Važiuodamas traukiniu perki paslaugą. Čia kaip aiškinti, kad samdyti meistrą buto remontui per brangu, nes pats padarysi pigiau.
                                        Jo, bet šiuo atveju automobilis daugumai yra daug geriau nei traukinys (veža nuo durų iki durų ir bet kurią minutę kada tik nori).
                                        Tai brangiai mokėt už traukini beveik niekam nesinori.

                                        Ps: prinečiau kiek išleidziu auto remontui, tai tikrai kelis kartus mažiau nei kuri kaina. Taip, kad amortizacija ne 2-3 kartus kuri kainos, o dalelė kuro kainos.

                                        Comment


                                          Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                          Ps: prinečiau kiek išleidziu auto remontui, tai tikrai kelis kartus mažiau nei kuri kaina. Taip, kad amortizacija ne 2-3 kartus kuri kainos, o dalelė kuro kainos.
                                          į amortizaciją reikėtų įtraukti ne tik remontą, bet ir pačio automobilio kainą/nuvertėjimą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X