Turmantą pilnai uždengs 730ml.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Regis buvo planas atvykus elektriniams traukiniams pratęsti iki Daugpilio maršrutą, kam praktiškai 730ml yra geriausias kandidatas nes jau sertifikuotas važiuoti Latvijoje ir nereikėtų eiti vėl per visą biurokratiją tam.
620 ir 630 manau liks Mažeikiai-Panevėžys, Kaunas-Marijampolė, Kaunas-Kybartai maršrutams. Kažkada Mažeikiai-Panevėžys buvo planuotas važiuoti akumuliatoriniais traukiniais, bet tam reiktų krovimo įrenginių Mažeikiuose ir Panevėžyje, ir pirkimuose pasirodė tik pirkimas Varėnoje.
- 4 patinka
Comment
-
LTG Link turi 7 vnt 730ML, 3 vnt 630M ir dar galybę 620M.
Vilniaus regiono maršrutams (Turmantas, Ryga, Mockava), dabartiniais grafikais, užtenka 5 vnt. 730ML:
Tad turim vieną papildomą traukinį antram reisui į Rygą bei vieną rezerve (su sąlyga, kad patvorinė Pesa prikelta ir remontai atliekami laiku). Tokiu atveju, 630M gali būti perkeliami į Radviliškį/Kauną, nebent vieną reikėtų pasilikti dėl Oro uosto - nežinau ar ten užtenka 620M, ar vis dėl to reikėtų pasilikti 630M bent jau Jašiūnų reisams.
Beje, taip susidėjus, labai gerai pasimato nelogiškos atstovos po dvi-tris valandas galinėse stotyse ar nakvynės išvykus po 11 valandų.Paskutinis taisė Ignalina; 2024.09.28, 23:42.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąLTG Link turi 7 vnt 730ML, 3 vnt 630M ir dar galybę 620M.
Tokiu atveju, 630M gali būti perkeliami į Radviliškį/Kauną, nebent vieną reikėtų pasilikti dėl Oro uosto - nežinau ar ten užtenka 620M, ar vis dėl to reikėtų pasilikti 630M bent jau Jašiūnų reisams.
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Oro uosto ir Jašiūnų reisams lyg ir planuojama buvo akumuliatorinius traukinius naudot, atstumas pakankamai trumpas kad nereikės krovimo stotelės.
- 1 patinka
Comment
-
„LTG Link“ didina reisų skaičių, kur veiks dinaminė kainodara ir iš anksto perkantys bilietus mokės mažiau
Patiktinęs spalio 13 d. ir lapkričio 11 d, matau 11,10€ ir 9.43€ pirma klase bei 8€ ir 4.80€ antra klase. Nuolaida gana ženkli, jei keleivis žino savo ateities planus. Tiesa, toliausiai į priekį bilietai už mėnesio tik
O LRT perrašo antraštę taip, jog padaugės reisų Daugės traukinių reisų keliaujant į Kauną ir Vilnių, pirmieji bilietai kainuos pigiau
- 1 patinka
Comment
-
Iš tiesųvisa tai yra fignia, bezdėjimas į vandenį ir pokazūcha, kad kažkas daroma naudingo. Niekas Lietuvoje neplanuoja kelionių toliau nei kokiai savaitei į priekį. Vienintelis maršrutas, kuriame galėtų būti taikoma tokia kainodara, yra Vilnius - Šiauliai - Klaipėda. Įskaitant tarptautinius, gal Vilnius - Ryga. Dėl maršruto į Lenkiją - nemanau, nes Lenkijos geležinkeliai taiko plokščia kainodarą. Tai nebent 1-2 eurais galėtų būti pigesnė kaina tik Lietuvos ruožo sąskaita...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIš tiesųvisa tai yra fignia, bezdėjimas į vandenį ir pokazūcha, kad kažkas daroma naudingo. Niekas Lietuvoje neplanuoja kelionių toliau nei kokiai savaitei į priekį. Vienintelis maršrutas, kuriame galėtų būti taikoma tokia kainodara, yra Vilnius - Šiauliai - Klaipėda. Įskaitant tarptautinius, gal Vilnius - Ryga. Dėl maršruto į Lenkiją - nemanau, nes Lenkijos geležinkeliai taiko plokščia kainodarą. Tai nebent 1-2 eurais galėtų būti pigesnė kaina tik Lietuvos ruožo sąskaita...
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIš tiesųvisa tai yra fignia, bezdėjimas į vandenį ir pokazūcha, kad kažkas daroma naudingo. Niekas Lietuvoje neplanuoja kelionių toliau nei kokiai savaitei į priekį. Vienintelis maršrutas, kuriame galėtų būti taikoma tokia kainodara, yra Vilnius - Šiauliai - Klaipėda. Įskaitant tarptautinius, gal Vilnius - Ryga. Dėl maršruto į Lenkiją - nemanau, nes Lenkijos geležinkeliai taiko plokščia kainodarą. Tai nebent 1-2 eurais galėtų būti pigesnė kaina tik Lietuvos ruožo sąskaita...
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąMan tai čia panašu į tai, kad mėginam vaizduoti jog kažką darome, bet kadangi patys idėjų neturime, tai kopijuojame.
Šiaip bendrai yra geros praktikos kažkokios, kurias visi 'kopijuoja". Pas visus geležinkelius daug tokių pačių dalykų yra, nėra kažkokio išskirtinio.
- 6 patinka
Comment
-
Visi tai nereiškia, kad ir pas mus taip turi būti. Nes yra daugybė niuansų, kurių nėra kitose šalyse. Lietuvoje VT aplamai nėra kasdienio būtinumo paslauga 95 proc. gvyentojų. Geležinkelis - dar mažesnei daliai. Net ne kasdienio, o aplamai keliavimo būdas, kuriuo dauguma net nesinaudoja niekada gyvenime. Tai į ką orientuojamasi? Į tuos, kurie ir taip važiuoja? Su tokia rinkodara naujų keleivių nepritrauksi. Kitose šalyse kainos yra nesveikos, tai todėl tokia kainodara tinkama. O pas mus kelionės kainos yra proto ribose, daug lengvatų. Kitose šalyse nėra tiek daug lengvatų ar jos gerokai mažesnės, čia kas liečia tuos sluoksnius, kurie turi mažesnes pajamas... O žmonės nevažinėja dažnai ar iš viso nevažiuoja, nes arba jiems nereikia kažkur važiuoti, arba jie negali nuvažiuoti ten, kur jiems reikia, nes tiesiog ten VT nevažiuoja... Ir aplamai, žmonės Lietuvoje yra atpratinti nuo VT ir visas keliavimas >95 proc. atvejų bazuojamas tik ant nuosavo automobilio. Geležinkeliai ar atskiri vežėjai gali ardytis kaip nori, nieko tai iš esmės nepakeis.
Parašė acetonas Rodyti pranešimą
Dauguma žino, kad per kalėdas, velykas ir kitas šventes važiuos į gimtuosius miestelius. Todėl, neteisinga sakyti, kad niekas Lietuvoje neplanuoja kelionių toliau nei kokiai savaitei į priekį.Paskutinis taisė Al1; 2024.10.11, 13:13.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVisi tai nereiškia, kad ir pas mus taip turi būti. Nes yra daugybė niuansų, kurių nėra kitose šalyse. Lietuvoje VT aplamai nėra kasdienio būtinumo paslauga 95 proc. gvyentojų. Geležinkelis - dar mažesnei daliai. Net ne kasdienio, o aplamai keliavimo būdas, kuriuo dauguma net nesinaudoja niekada gyvenime. Tai į ką orientuojamasi? Į tuos, kurie ir taip važiuoja? Su tokia rinkodara naujų keleivių nepritrauksi. Kitose šalyse kainos yra nesveikos, tai todėl tokia kainodara tinkama. O pas mus kelionės kainos yra proto ribose, daug lengvatų. Kitose šalyse nėra tiek daug lengvatų ar jos gerokai mažesnės, čia kas liečia tuos sluoksnius, kurie turi mažesnes pajamas... O žmonės nevažinėja dažnai ar iš viso nevažiuoja, nes arba jiems nereikia kažkur važiuoti, arba jie negali nuvažiuoti ten, kur jiems reikia, nes tiesiog ten VT nevažiuoja... Ir aplamai, žmonės Lietuvoje yra atpratinti nuo VT ir visas keliavimas >95 proc. atvejų bazuojamas tik ant nuosavo automobilio. Geležinkeliai ar atskiri vežėjai gali ardytis kaip nori, nieko tai iš esmės nepakeis.
Dėl kelių kartų metuose tokia rinkodara yra nereikalinga. Galima tiesiog padaryti tikslines nuolaidas. Bet kam jas daryti, jei šių švenčių metu ir taip trūksta bilietų? Rinkodaros tikslas juk yra ne sumažinti pajamas, o jas padidinti.
- 3 patinka
Comment
-
Tarp Vilniaus ir Kauno niekas tų kelionių iš anksto neplanuoja. O ir traukinių daug, todėl prisirišti prie konkretaus nėra prasmės. Aplamai pigesnis išankstinis bilietų pardavimas tinka tik tolimojo susisiekimo traukiniams, Lietuvoje yra tik vienas maršrutas - Vilnius - Šiauliai - Klaipėda. Visi kiti traukiniai yra priemiestiniai ar regioniniai, jei imti V. Europos analogiją. Ten iš viso visai kita bilietų pardavimo strategija naudojama. O manageriai iš LTG kažką nužiūrėjo kreivai V. Europoje, ir stumia Lietuvoje...
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTarp Vilniaus ir Kauno niekas tų kelionių iš anksto neplanuoja. O ir traukinių daug, todėl prisirišti prie konkretaus nėra prasmės. Aplamai pigesnis išankstinis bilietų pardavimas tinka tik tolimojo susisiekimo traukiniams, Lietuvoje yra tik vienas maršrutas - Vilnius - Šiauliai - Klaipėda. Visi kiti traukiniai yra priemiestiniai ar regioniniai, jei imti V. Europos analogiją. Ten iš viso visai kita bilietų pardavimo strategija naudojama. O manageriai iš LTG kažką nužiūrėjo kreivai V. Europoje, ir stumia Lietuvoje...
- 1 patinka
Comment
Comment