Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Turmantą pilnai uždengs 730ml.

    Comment


      Tai 630m ir 620m traukiniai lieka Kauno - Marijampolės bei Kauno - Kybartų maršrutams?

      Comment


        Regis buvo planas atvykus elektriniams traukiniams pratęsti iki Daugpilio maršrutą, kam praktiškai 730ml yra geriausias kandidatas nes jau sertifikuotas važiuoti Latvijoje ir nereikėtų eiti vėl per visą biurokratiją tam.

        620 ir 630 manau liks Mažeikiai-Panevėžys, Kaunas-Marijampolė, Kaunas-Kybartai maršrutams. Kažkada Mažeikiai-Panevėžys buvo planuotas važiuoti akumuliatoriniais traukiniais, bet tam reiktų krovimo įrenginių Mažeikiuose ir Panevėžyje, ir pirkimuose pasirodė tik pirkimas Varėnoje.

        Comment


          LTG Link turi 7 vnt 730ML, 3 vnt 630M ir dar galybę 620M.
          Vilniaus regiono maršrutams (Turmantas, Ryga, Mockava), dabartiniais grafikais, užtenka 5 vnt. 730ML:

          Click image for larger versionName:	Ekrano kopija 2024-09-28 233351.pngViews:	0Size:	15,2 kBID:	2155074
          Tad turim vieną papildomą traukinį antram reisui į Rygą bei vieną rezerve (su sąlyga, kad patvorinė Pesa prikelta ir remontai atliekami laiku). Tokiu atveju, 630M gali būti perkeliami į Radviliškį/Kauną, nebent vieną reikėtų pasilikti dėl Oro uosto - nežinau ar ten užtenka 620M, ar vis dėl to reikėtų pasilikti 630M bent jau Jašiūnų reisams.

          Beje, taip susidėjus, labai gerai pasimato nelogiškos atstovos po dvi-tris valandas galinėse stotyse ar nakvynės išvykus po 11 valandų.
          Paskutinis taisė Ignalina; 2024.09.28, 23:42.

          Comment


            Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
            LTG Link turi 7 vnt 730ML, 3 vnt 630M ir dar galybę 620M.
            Tokiu atveju, 630M gali būti perkeliami į Radviliškį/Kauną, nebent vieną reikėtų pasilikti dėl Oro uosto - nežinau ar ten užtenka 620M, ar vis dėl to reikėtų pasilikti 630M bent jau Jašiūnų reisams.
            Oro uosto ir Jašiūnų reisams lyg ir planuojama buvo akumuliatorinius traukinius naudot, atstumas pakankamai trumpas kad nereikės krovimo stotelės.

            Comment


              Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

              Oro uosto ir Jašiūnų reisams lyg ir planuojama buvo akumuliatorinius traukinius naudot, atstumas pakankamai trumpas kad nereikės krovimo stotelės.
              Paskutinė komunikacija, kurią radau, teigia, kad planuose tik Vilnius - Varėna - Marcinkonys ir Kaunas - Šiauliai. Tačiau taip, priskirti hibridą Jašiūnams būtų logiška.

              Comment


                Jūsų dėmesiui reportažas iš Drakono Marcinkonys–Vilnius, kol dar važinėja šitas retro. Vienas iš senesnių sąstatų, viskas girgžda ir dunda, ant skydelių nurodyti 1996 ir 1999 rekonstrukcijos metai, bet sėdynės naujai pervilktos, vienam gale yra kokios 6 ar 8 vietos dviračiams.

                Attached Files

                Comment


                  Ir dar filmukas iš tambūro:
                  https://youtube.com/shorts/UCl3npkqKKo

                  Comment


                    „LTG Link“ didina reisų skaičių, kur veiks dinaminė kainodara ir iš anksto perkantys bilietus mokės mažiau

                    Patiktinęs spalio 13 d. ir lapkričio 11 d, matau 11,10€ ir 9.43€ pirma klase bei 8€ ir 4.80€ antra klase. Nuolaida gana ženkli, jei keleivis žino savo ateities planus. Tiesa, toliausiai į priekį bilietai už mėnesio tik


                    O LRT perrašo antraštę taip, jog padaugės reisų Daugės traukinių reisų keliaujant į Kauną ir Vilnių, pirmieji bilietai kainuos pigiau

                    Comment


                      Iš tiesųvisa tai yra fignia, bezdėjimas į vandenį ir pokazūcha, kad kažkas daroma naudingo. Niekas Lietuvoje neplanuoja kelionių toliau nei kokiai savaitei į priekį. Vienintelis maršrutas, kuriame galėtų būti taikoma tokia kainodara, yra Vilnius - Šiauliai - Klaipėda. Įskaitant tarptautinius, gal Vilnius - Ryga. Dėl maršruto į Lenkiją - nemanau, nes Lenkijos geležinkeliai taiko plokščia kainodarą. Tai nebent 1-2 eurais galėtų būti pigesnė kaina tik Lietuvos ruožo sąskaita...

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Iš tiesųvisa tai yra fignia, bezdėjimas į vandenį ir pokazūcha, kad kažkas daroma naudingo. Niekas Lietuvoje neplanuoja kelionių toliau nei kokiai savaitei į priekį. Vienintelis maršrutas, kuriame galėtų būti taikoma tokia kainodara, yra Vilnius - Šiauliai - Klaipėda. Įskaitant tarptautinius, gal Vilnius - Ryga. Dėl maršruto į Lenkiją - nemanau, nes Lenkijos geležinkeliai taiko plokščia kainodarą. Tai nebent 1-2 eurais galėtų būti pigesnė kaina tik Lietuvos ruožo sąskaita...
                        Tikslas paprastas: vėliau pabrangins tai pačiai dienai perkamus bilietus sakydami, kad kainos nedidėja jei perkate iš anksto. Ir tiek su ta "dinamine kainodara".

                        Comment


                          Man tai čia panašu į tai, kad mėginam vaizduoti jog kažką darome, bet kadangi patys idėjų neturime, tai kopijuojame.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Iš tiesųvisa tai yra fignia, bezdėjimas į vandenį ir pokazūcha, kad kažkas daroma naudingo. Niekas Lietuvoje neplanuoja kelionių toliau nei kokiai savaitei į priekį. Vienintelis maršrutas, kuriame galėtų būti taikoma tokia kainodara, yra Vilnius - Šiauliai - Klaipėda. Įskaitant tarptautinius, gal Vilnius - Ryga. Dėl maršruto į Lenkiją - nemanau, nes Lenkijos geležinkeliai taiko plokščia kainodarą. Tai nebent 1-2 eurais galėtų būti pigesnė kaina tik Lietuvos ruožo sąskaita...
                            Dauguma žino, kad per kalėdas, velykas ir kitas šventes važiuos į gimtuosius miestelius. Todėl, neteisinga sakyti, kad niekas Lietuvoje neplanuoja kelionių toliau nei kokiai savaitei į priekį.

                            Comment


                              Pasiūloma keliauti iki 40% pigiau, tačiau vietiniams egzpertams čia jarunda, sąmokslas ir pakazūcha viename.

                              Comment


                                Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
                                Man tai čia panašu į tai, kad mėginam vaizduoti jog kažką darome, bet kadangi patys idėjų neturime, tai kopijuojame.
                                Kas čia per stebuklingos idėjos geležinkeliuose turi būti?
                                Šiaip bendrai yra geros praktikos kažkokios, kurias visi 'kopijuoja". Pas visus geležinkelius daug tokių pačių dalykų yra, nėra kažkokio išskirtinio.

                                Comment


                                  Visi tai nereiškia, kad ir pas mus taip turi būti. Nes yra daugybė niuansų, kurių nėra kitose šalyse. Lietuvoje VT aplamai nėra kasdienio būtinumo paslauga 95 proc. gvyentojų. Geležinkelis - dar mažesnei daliai. Net ne kasdienio, o aplamai keliavimo būdas, kuriuo dauguma net nesinaudoja niekada gyvenime. Tai į ką orientuojamasi? Į tuos, kurie ir taip važiuoja? Su tokia rinkodara naujų keleivių nepritrauksi. Kitose šalyse kainos yra nesveikos, tai todėl tokia kainodara tinkama. O pas mus kelionės kainos yra proto ribose, daug lengvatų. Kitose šalyse nėra tiek daug lengvatų ar jos gerokai mažesnės, čia kas liečia tuos sluoksnius, kurie turi mažesnes pajamas... O žmonės nevažinėja dažnai ar iš viso nevažiuoja, nes arba jiems nereikia kažkur važiuoti, arba jie negali nuvažiuoti ten, kur jiems reikia, nes tiesiog ten VT nevažiuoja... Ir aplamai, žmonės Lietuvoje yra atpratinti nuo VT ir visas keliavimas >95 proc. atvejų bazuojamas tik ant nuosavo automobilio. Geležinkeliai ar atskiri vežėjai gali ardytis kaip nori, nieko tai iš esmės nepakeis.

                                  Parašė acetonas Rodyti pranešimą

                                  Dauguma žino, kad per kalėdas, velykas ir kitas šventes važiuos į gimtuosius miestelius. Todėl, neteisinga sakyti, kad niekas Lietuvoje neplanuoja kelionių toliau nei kokiai savaitei į priekį.
                                  Dėl kelių kartų metuose tokia rinkodara yra nereikalinga. Galima tiesiog padaryti tikslines nuolaidas. Bet kam jas daryti, jei šių švenčių metu ir taip trūksta bilietų? Rinkodaros tikslas juk yra ne sumažinti pajamas, o jas padidinti.
                                  Paskutinis taisė Al1; 2024.10.11, 13:13.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Visi tai nereiškia, kad ir pas mus taip turi būti. Nes yra daugybė niuansų, kurių nėra kitose šalyse. Lietuvoje VT aplamai nėra kasdienio būtinumo paslauga 95 proc. gvyentojų. Geležinkelis - dar mažesnei daliai. Net ne kasdienio, o aplamai keliavimo būdas, kuriuo dauguma net nesinaudoja niekada gyvenime. Tai į ką orientuojamasi? Į tuos, kurie ir taip važiuoja? Su tokia rinkodara naujų keleivių nepritrauksi. Kitose šalyse kainos yra nesveikos, tai todėl tokia kainodara tinkama. O pas mus kelionės kainos yra proto ribose, daug lengvatų. Kitose šalyse nėra tiek daug lengvatų ar jos gerokai mažesnės, čia kas liečia tuos sluoksnius, kurie turi mažesnes pajamas... O žmonės nevažinėja dažnai ar iš viso nevažiuoja, nes arba jiems nereikia kažkur važiuoti, arba jie negali nuvažiuoti ten, kur jiems reikia, nes tiesiog ten VT nevažiuoja... Ir aplamai, žmonės Lietuvoje yra atpratinti nuo VT ir visas keliavimas >95 proc. atvejų bazuojamas tik ant nuosavo automobilio. Geležinkeliai ar atskiri vežėjai gali ardytis kaip nori, nieko tai iš esmės nepakeis.



                                    Dėl kelių kartų metuose tokia rinkodara yra nereikalinga. Galima tiesiog padaryti tikslines nuolaidas. Bet kam jas daryti, jei šių švenčių metu ir taip trūksta bilietų? Rinkodaros tikslas juk yra ne sumažinti pajamas, o jas padidinti.
                                    Šventės tiesiog geriausias pavyzdys, kad kelionės planojamos ir daugiau nei savaitę į priekį. Nėra Lietuvoje pigūs traukinių bilietai Vilnius-Klaipėda antra klase kainuoja 24.8 €. Jei vienam dar gal kažkiek ir pigiau nei vaižiuoti automobilu, tai dviem automobilis bus gerokai pigiau.

                                    Comment


                                      Tarp Vilniaus ir Kauno niekas tų kelionių iš anksto neplanuoja. O ir traukinių daug, todėl prisirišti prie konkretaus nėra prasmės. Aplamai pigesnis išankstinis bilietų pardavimas tinka tik tolimojo susisiekimo traukiniams, Lietuvoje yra tik vienas maršrutas - Vilnius - Šiauliai - Klaipėda. Visi kiti traukiniai yra priemiestiniai ar regioniniai, jei imti V. Europos analogiją. Ten iš viso visai kita bilietų pardavimo strategija naudojama. O manageriai iš LTG kažką nužiūrėjo kreivai V. Europoje, ir stumia Lietuvoje...

                                      Comment


                                        Al1 yra idealus kandidatas į Nepasitenkimo, anti-inovacijų ir sovietinės nostalgijos ministrus.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Tarp Vilniaus ir Kauno niekas tų kelionių iš anksto neplanuoja. O ir traukinių daug, todėl prisirišti prie konkretaus nėra prasmės. Aplamai pigesnis išankstinis bilietų pardavimas tinka tik tolimojo susisiekimo traukiniams, Lietuvoje yra tik vienas maršrutas - Vilnius - Šiauliai - Klaipėda. Visi kiti traukiniai yra priemiestiniai ar regioniniai, jei imti V. Europos analogiją. Ten iš viso visai kita bilietų pardavimo strategija naudojama. O manageriai iš LTG kažką nužiūrėjo kreivai V. Europoje, ir stumia Lietuvoje...
                                          Jei pirksi bilietą į Kauną dieną prieš ir traukinys dar tuščias mokėsi pigiau. Jei pirksi bilietą valandai likus iki reiso ir traukinys pilnas mokėsi daugiau. Nematau priežasties kodėl Vilnius-Kaunas negali naudoti tokios strategijos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X