Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Traukinys su lokomotyvu yra brangiau nei dyzelinis eksploataciniu požiūriu. Nupirkus akumuliatorinius traukinius atsilaisvins daug Pesų 620M, kurias sukabins po dvi ir leis vietoj DR1A, deja... Todėl nuo Klaipėdos maršruto Pesos galės važinėti ir į Rygą, ir į Turmantą, o vagono su lokomotyvu nereikės.

    Comment


      Kažkada sakei, kad lietuviai niekada ir užkandžių bei kavos traukinyje nepirks, o dabar palydovės vos spėja lakstyti su pardavimais. Tai dar pamatysim.

      Comment


        Kas čia per naujoviškas informacijos pateikimo būdas? Ar MS-DOS dizainas lūžinėja? Ar tiesiog nieks LTG nesupranta, kad baltas tekstas ant šviesiai pilko fono nėra gerai?

        Click image for larger version  Name:	20240910_182116.jpg Views:	0 Size:	1,19 MB ID:	2151186

        Comment


          Kam iš viso rodyti perteklinę informaciją apie rytdienos traukinius?

          Parašė John Rodyti pranešimą
          Kažkada sakei, kad lietuviai niekada ir užkandžių bei kavos traukinyje nepirks, o dabar palydovės vos spėja lakstyti su pardavimais. Tai dar pamatysim.
          Vien tik dėl maitinimo neleis vagonų ir lokomotyvo, jei gali leisti Pesą. Elektriniuose traukiniuose juk numatytas vagonas su baru ar bistro.

          Comment


            Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
            Kas čia per naujoviškas informacijos pateikimo būdas? Ar MS-DOS dizainas lūžinėja? Ar tiesiog nieks LTG nesupranta, kad baltas tekstas ant šviesiai pilko fono nėra gerai?
            Geriau taip, nei 14 valandų laukti traukinio į Rygą.

            Comment


              Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

              Geriau taip, nei 14 valandų laukti traukinio į Rygą.
              Jei būtų juodame fone, sakai, keleivis lauktų 14 valandų, o dabartiniu atveju, kadangi tekstas beveik neįskaitomas, ne?

              Comment


                Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                Jei būtų juodame fone, sakai, keleivis lauktų 14 valandų, o dabartiniu atveju, kadangi tekstas beveik neįskaitomas, ne?
                Dabar leis uždirbti vietos viešbučiui.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Traukinys su lokomotyvu yra brangiau nei dyzelinis eksploataciniu požiūriu. Nupirkus akumuliatorinius traukinius atsilaisvins daug Pesų 620M, kurias sukabins po dvi ir leis vietoj DR1A, deja... Todėl nuo Klaipėdos maršruto Pesos galės važinėti ir į Rygą, ir į Turmantą, o vagono su lokomotyvu nereikės.
                  Buvo lyg kažkur užsiminta apie planus leisti tiesioginį reisą iki Talino, ar aš kažką jau painioju?

                  Comment


                    Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                    Buvo lyg kažkur užsiminta apie planus leisti tiesioginį reisą iki Talino, ar aš kažką jau painioju?
                    Man regis buvo planas jungti su Estų traukiniu Rygoje? Kad važiuoti iki Talino reiktų palikti traukinį ten nakvoti, ir bendrai ~8 valandos yra truputi daug vienam reisui, manau ir Lietuviams ir Estams daug patogiau ir paprasčiau būtų koordinuoti jungtį.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Kam iš viso rodyti perteklinę informaciją apie rytdienos traukinius?
                      Nepasakyčiau, kad kad informacija apie rytdienos rytinius traukinius yra perteklinė. Ypač - vakare...
                      Paskutinis taisė digital; 2024.09.11, 18:24.

                      Comment


                        Buvo keista situacija Klaipėdos stotyje

                        Šiandien apie 10:50 val. aš bandžiau pirkti bilietą greitai išvykstančiam traukiniui, bet bilietomato kortelių skaitytuvas rašė „Nėra ryšio su kasa“ (kas reiškia kad bilietomatas praktiškai neveikia) o bilietų kasa ar nedirbo ar net išnyko (tai reikėjo pirkti bilietą traukinyje bet be 2€ mokesčio)

                        Comment


                          Man rodos bent jau kolkas panaikino tą komisinį mokestį, nes nesenai irgi pirkau traukiny be komisinio.

                          Comment


                            Parašė DodoGTA Rodyti pranešimą
                            Buvo keista situacija Klaipėdos stotyje

                            Šiandien apie 10:50 val. aš bandžiau pirkti bilietą greitai išvykstančiam traukiniui, bet bilietomato kortelių skaitytuvas rašė „Nėra ryšio su kasa“ (kas reiškia kad bilietomatas praktiškai neveikia) o bilietų kasa ar nedirbo ar net išnyko (tai reikėjo pirkti bilietą traukinyje bet be 2€ mokesčio)
                            Kažkada taip internetu nusipirkau bilietus į sekantį reisą. Ten berosd likus 5 minutėms iki išvykimo bilietų neparduoda, o man - bile sumokėti

                            Comment




                              "Anot bendrovės, dalis maršrutų sulaukė didesnio populiarumo dėl padidėjusių reisų skaičiaus, 2024 metų tvarkaraštyje daugiau reisų suplanuota maršrutais Vilnius–Šiauliai, Kaunas–Marijampolė, Vilnius–Trakai, Klaipėda–Šilutė."

                              https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...eiviu-anslagas

                              Comment



                                Nesuprantu tokių laidų prasmės. Moteriške kuri pirmą kartą važiavo traukiniu ir viskas jai pasirodė blogai, ir blogiausia kad taip yra formuojama viešoji nuomonė tokių žmonių, kurie (tyčia?) nesupranta ir nežino elementarių dalykų. Yra dviračių vietos - blogai, nevažiuoja dviračiu ir nežino kaip pakabint - blogai, kaltas traukinys, traukinyje nėra wifi - blogai, nors vargu ar savo mašinoje jį turi, į Turmantą nevažiuoja tokie traukiniai, kurie važiuoja į Kauną ir Trakus - blogai, nesvarbu kad tai yra elektriniai, bet vis tiek blogai ir tai yra diskriminacija ir t.t....

                                Taip, nėra labai gera padėtis, na bet ne ant tiek kaip bandoma pateikt...

                                https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...ir-prakaituoji

                                Comment


                                  Svarbiausia čia tai, kad nėra žurnalistinio nešališkumo. Ypač iš LRT, kuri kaip ir turėtų būti nešališka ir kritiška.

                                  Comment


                                    Parašė Konstantin Rodyti pranešimą
                                    Nesuprantu tokių laidų prasmės. Moteriške kuri pirmą kartą važiavo traukiniu ir viskas jai pasirodė blogai, ir blogiausia kad taip yra formuojama viešoji nuomonė tokių žmonių, kurie (tyčia?) nesupranta ir nežino elementarių dalykų. Yra dviračių vietos - blogai, nevažiuoja dviračiu ir nežino kaip pakabint - blogai, kaltas traukinys, traukinyje nėra wifi - blogai, nors vargu ar savo mašinoje jį turi, į Turmantą nevažiuoja tokie traukiniai, kurie važiuoja į Kauną ir Trakus - blogai, nesvarbu kad tai yra elektriniai, bet vis tiek blogai ir tai yra diskriminacija ir t.t....

                                    Taip, nėra labai gera padėtis, na bet ne ant tiek kaip bandoma pateikt...

                                    https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...ir-prakaituoji
                                    Wow. va čia tai ausų kvaršalas. Dar iškvietė lygių galimybių kontrolierius

                                    O sekantis reportažas apie kaip Žirmūnuose stato daugiabučius. Vajej kaip blogai, iškirs mūsų parkus!
                                    Paskutinis taisė bimbam; 2024.09.27, 19:46.

                                    Comment


                                      Taip, viskas yra tiesa, kas pasakyta, labiausiai aišku dėl neįgaliųjų diskriminacijos, bet jau aišku, kad 2025 bus nauji traukiniai ir važinės ko gero visai neblogos “papūgos”. Bus paskui piktinamąsi, kad paleido naujus traukininius ir iškart bilietų kaina pakilo

                                      Comment


                                        2025 nebus naujų traukinių. Tik 2026 paleis rudeniop. Čia kas liečia elektrinius (Klaipėda). Alumuliatoriniai irgi bus bandomi, nebent juos anksčiau pristatys, gal kitų metų antroje pusėje. Bet kokiu atveju kažin ar anksčiau 2026 pavasario jie išvažiuos...

                                        Comment


                                          Bet į Turmantą bateriniams per ilgas atstumas. Tai vat įdomu kokie traukiniai ten važinės. Ar prabangesnis pesa 730ml, tarpinis variantas pesa 630m ar iš viso tos 620m? O gal tie dar rusiški, kur į oro uostą dabar važinėja? Bet kokiu atveju kiek suprantu vieno modelio traukinių neužteks pilnai. Atrodo logiška būtų rusiškų atsisakyti ir pesas 620m kaip rezervines laikyti ir paleisti dvi kartu tokiu atveju.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X