Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė acetonas Rodyti pranešimą

    Galės traukinį paleisti į Rygą. Vis tiek RB dar ilgai traukiniai nekursuos.
    Būtent. Kas tiksliai trukdo leisti traukinį su loku į Rygą?

    Comment


      O kam jį ten leisti, jei atsilaisvins visos Pesos?

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        O kam jį ten leisti, jei atsilaisvins visos Pesos?
        Traukinyje, važiuojant į Rygą 4 valandas, gerai kai yra bistro. Tuo pačiu reikia gerokai dažninti traukinių kursavimą į Rygą. Tai traukinių poreikis tikrai bus. Be to, pesas galima paleisti į Turmantą. Bistro vagonas pasitarnautų ir naujiems maršrutams Ryga - Klaipėda/Kaunas ar Vilnius - Ryga per Daugpilį. Nors abejoju, kad šie maršrutais atsiras artimiausiu metu.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          O kam jį ten leisti, jei atsilaisvins visos Pesos?
          Bet DRkės tikriausiai keliaus į metalo laužą, tai realiai klausimas, kiek bus atliekamų Pesų. O ir šiaip ilgesniam maršrutui tuose old school vagonuose daugiau konforto ir erdvės. Minusas nebent aukštas įlipimas.

          Comment


            Traukinys su lokomotyvu yra brangiau nei dyzelinis eksploataciniu požiūriu. Nupirkus akumuliatorinius traukinius atsilaisvins daug Pesų 620M, kurias sukabins po dvi ir leis vietoj DR1A, deja... Todėl nuo Klaipėdos maršruto Pesos galės važinėti ir į Rygą, ir į Turmantą, o vagono su lokomotyvu nereikės.

            Comment


              Kažkada sakei, kad lietuviai niekada ir užkandžių bei kavos traukinyje nepirks, o dabar palydovės vos spėja lakstyti su pardavimais. Tai dar pamatysim.

              Comment


                Kas čia per naujoviškas informacijos pateikimo būdas? Ar MS-DOS dizainas lūžinėja? Ar tiesiog nieks LTG nesupranta, kad baltas tekstas ant šviesiai pilko fono nėra gerai?

                Click image for larger version  Name:	20240910_182116.jpg Views:	0 Size:	1,19 MB ID:	2151186

                Comment


                  Kam iš viso rodyti perteklinę informaciją apie rytdienos traukinius?

                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  Kažkada sakei, kad lietuviai niekada ir užkandžių bei kavos traukinyje nepirks, o dabar palydovės vos spėja lakstyti su pardavimais. Tai dar pamatysim.
                  Vien tik dėl maitinimo neleis vagonų ir lokomotyvo, jei gali leisti Pesą. Elektriniuose traukiniuose juk numatytas vagonas su baru ar bistro.

                  Comment


                    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                    Kas čia per naujoviškas informacijos pateikimo būdas? Ar MS-DOS dizainas lūžinėja? Ar tiesiog nieks LTG nesupranta, kad baltas tekstas ant šviesiai pilko fono nėra gerai?
                    Geriau taip, nei 14 valandų laukti traukinio į Rygą.

                    Comment


                      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                      Geriau taip, nei 14 valandų laukti traukinio į Rygą.
                      Jei būtų juodame fone, sakai, keleivis lauktų 14 valandų, o dabartiniu atveju, kadangi tekstas beveik neįskaitomas, ne?

                      Comment


                        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                        Jei būtų juodame fone, sakai, keleivis lauktų 14 valandų, o dabartiniu atveju, kadangi tekstas beveik neįskaitomas, ne?
                        Dabar leis uždirbti vietos viešbučiui.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Traukinys su lokomotyvu yra brangiau nei dyzelinis eksploataciniu požiūriu. Nupirkus akumuliatorinius traukinius atsilaisvins daug Pesų 620M, kurias sukabins po dvi ir leis vietoj DR1A, deja... Todėl nuo Klaipėdos maršruto Pesos galės važinėti ir į Rygą, ir į Turmantą, o vagono su lokomotyvu nereikės.
                          Buvo lyg kažkur užsiminta apie planus leisti tiesioginį reisą iki Talino, ar aš kažką jau painioju?

                          Comment


                            Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                            Buvo lyg kažkur užsiminta apie planus leisti tiesioginį reisą iki Talino, ar aš kažką jau painioju?
                            Man regis buvo planas jungti su Estų traukiniu Rygoje? Kad važiuoti iki Talino reiktų palikti traukinį ten nakvoti, ir bendrai ~8 valandos yra truputi daug vienam reisui, manau ir Lietuviams ir Estams daug patogiau ir paprasčiau būtų koordinuoti jungtį.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Kam iš viso rodyti perteklinę informaciją apie rytdienos traukinius?
                              Nepasakyčiau, kad kad informacija apie rytdienos rytinius traukinius yra perteklinė. Ypač - vakare...
                              Paskutinis taisė digital; 2024.09.11, 19:24.

                              Comment


                                Buvo keista situacija Klaipėdos stotyje

                                Šiandien apie 10:50 val. aš bandžiau pirkti bilietą greitai išvykstančiam traukiniui, bet bilietomato kortelių skaitytuvas rašė „Nėra ryšio su kasa“ (kas reiškia kad bilietomatas praktiškai neveikia) o bilietų kasa ar nedirbo ar net išnyko (tai reikėjo pirkti bilietą traukinyje bet be 2€ mokesčio)

                                Comment


                                  Man rodos bent jau kolkas panaikino tą komisinį mokestį, nes nesenai irgi pirkau traukiny be komisinio.

                                  Comment


                                    Parašė DodoGTA Rodyti pranešimą
                                    Buvo keista situacija Klaipėdos stotyje

                                    Šiandien apie 10:50 val. aš bandžiau pirkti bilietą greitai išvykstančiam traukiniui, bet bilietomato kortelių skaitytuvas rašė „Nėra ryšio su kasa“ (kas reiškia kad bilietomatas praktiškai neveikia) o bilietų kasa ar nedirbo ar net išnyko (tai reikėjo pirkti bilietą traukinyje bet be 2€ mokesčio)
                                    Kažkada taip internetu nusipirkau bilietus į sekantį reisą. Ten berosd likus 5 minutėms iki išvykimo bilietų neparduoda, o man - bile sumokėti

                                    Comment




                                      "Anot bendrovės, dalis maršrutų sulaukė didesnio populiarumo dėl padidėjusių reisų skaičiaus, 2024 metų tvarkaraštyje daugiau reisų suplanuota maršrutais Vilnius–Šiauliai, Kaunas–Marijampolė, Vilnius–Trakai, Klaipėda–Šilutė."

                                      https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...eiviu-anslagas

                                      Comment



                                        Nesuprantu tokių laidų prasmės. Moteriške kuri pirmą kartą važiavo traukiniu ir viskas jai pasirodė blogai, ir blogiausia kad taip yra formuojama viešoji nuomonė tokių žmonių, kurie (tyčia?) nesupranta ir nežino elementarių dalykų. Yra dviračių vietos - blogai, nevažiuoja dviračiu ir nežino kaip pakabint - blogai, kaltas traukinys, traukinyje nėra wifi - blogai, nors vargu ar savo mašinoje jį turi, į Turmantą nevažiuoja tokie traukiniai, kurie važiuoja į Kauną ir Trakus - blogai, nesvarbu kad tai yra elektriniai, bet vis tiek blogai ir tai yra diskriminacija ir t.t....

                                        Taip, nėra labai gera padėtis, na bet ne ant tiek kaip bandoma pateikt...

                                        https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...ir-prakaituoji

                                        Comment


                                          Svarbiausia čia tai, kad nėra žurnalistinio nešališkumo. Ypač iš LRT, kuri kaip ir turėtų būti nešališka ir kritiška.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X