Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lunar Rodyti pranešimą
    Kaunas - Vilnius 2024 Rugpjūtį. 140km/h važiuoja labai minimaliai, bet važiuoja

    Kurioj čia tiksliai vietoj?

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą

      Kurioj čia tiksliai vietoj?
      139 km/h max greitis buvo čia, atkarpa Pravieniškės - Kaišiadorys, kur 140 km/h leidžiama.

      Comment


        Parašė Lunar Rodyti pranešimą

        139 km/h max greitis buvo čia, atkarpa Pravieniškės - Kaišiadorys, kur 140 km/h leidžiama.
        Daug kartų čia matuota per paskutinius ~5 metus, niekada neteko matyti virš 120km/h. Įdomu, čia kažkokia išimtis ir retenybė ar nauja norma?

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą

          Daug kartų čia matuota per paskutinius ~5 metus, niekada neteko matyti virš 120km/h. Įdomu, čia kažkokia išimtis ir retenybė ar nauja norma?
          Nevažiuoju dažnai, tai negaliu atsakyti. Gal tiesiog minimaliai vėlavo. Bet bet kokiu atveju atkarpa ten ~ 13km, tai 140 km/h nuo 120 km/h yra minutės skirtumas maximum

          Comment


            Parašė Lunar Rodyti pranešimą

            Nevažiuoju dažnai, tai negaliu atsakyti. Gal tiesiog minimaliai vėlavo. Bet bet kokiu atveju atkarpa ten ~ 13km, tai 140 km/h nuo 120 km/h yra minutės skirtumas maximum
            Tas tiesa. Visgi tam tikras prestižo reikalas galėti važiuoti 140km/h, o ne varganais 120km/h

            Comment


              Net ir 120 km/h pagreitintų susisiekimą, nes yra daugybė ruožų, kur velkamasi, nors 120 ten galėtų būti. Be to jau ne kartą rašiau, kad Lietuvoje traukiniai važinėja flegmatiškai. Nėra nei greito greitėjimo, nei staigesnio stabdymo... Lenkijoje tos pačios dyzelinės Pesos važiuoja visai kitaip. Taip, modeliai šiek tiek skiriasi, bet ten mašinistas iš karto spaudžia kiek galima, pas mus gi lėtai velkasi, kol išvažiuoja iš stoties, paskui lėtai greitėja... Rieda laisva eiga, stabdo... Elektriniai taip pat lėtai įsibėgėja, stabdo švelniai... Dėl to sugaištama per visą maršrutą keletas minučių. Ypač lėtieji traukiniai velkasi kaip ir prieš 40 metų... Tarp stotelių nedideli atstumai, tai net nestengiama juos įveikti greičiau, velkamasi ten kokiu 60 km/h... Atseit, taip mažiau technika dėvisi ar elektros mažiau sunaudojama? O kad traukinį pagreitinti kokiomis 10 -15 minučių, tai nesvarbu... O juk tai kartu ir ruožo pralaidumo didinimas gautųsi...

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Net ir 120 km/h pagreitintų susisiekimą, nes yra daugybė ruožų, kur velkamasi, nors 120 ten galėtų būti. Be to jau ne kartą rašiau, kad Lietuvoje traukiniai važinėja flegmatiškai. Nėra nei greito greitėjimo, nei staigesnio stabdymo... Lenkijoje tos pačios dyzelinės Pesos važiuoja visai kitaip. Taip, modeliai šiek tiek skiriasi, bet ten mašinistas iš karto spaudžia kiek galima, pas mus gi lėtai velkasi, kol išvažiuoja iš stoties, paskui lėtai greitėja... Rieda laisva eiga, stabdo... Elektriniai taip pat lėtai įsibėgėja, stabdo švelniai... Dėl to sugaištama per visą maršrutą keletas minučių. Ypač lėtieji traukiniai velkasi kaip ir prieš 40 metų... Tarp stotelių nedideli atstumai, tai net nestengiama juos įveikti greičiau, velkamasi ten kokiu 60 km/h... Atseit, taip mažiau technika dėvisi ar elektros mažiau sunaudojama? O kad traukinį pagreitinti kokiomis 10 -15 minučių, tai nesvarbu... O juk tai kartu ir ruožo pralaidumo didinimas gautųsi...
                Šitą pastebėjau. Gal galima tai bent iš dalies aiškinti ypač menku infrastruktūros utilizavimu, kurio nėra dėl, you guessed it, riedmenų trūkumo. Kai tarpai tarp traukinių ne kelios ar keliolka minučių, o, dažnu atveju, kelios valandos, tai nėra ko plėšytis dėliojant normalius tvarkaraščius, kurie normaliai išnaudotų traukinių technines galimybes. Prisideda dar ir nuo baudžiavos laikų užsilikęs taupymo požiūris, kai viską reikia taupyti, niekam nėra pinigų, o viską taisyti reikia su kuvalda ir medvaržčiais.

                Comment


                  Biškį išsamesnis reportažas su naujuoju renovuotu vagonu. Pratryniau žmones su AI iš kai kurių foto dėl privatumo, tai kai kurios foto gali atrodyti keistai su neaiškiais šešėliais ir vaiduokliais.

                  Traukinys 18 Klaipėda-Vilnius prieš sustojantis Šiauliuose, kur teko įlipti. Renovuotas vagonas - paskutinis


                  Renovuotas vagonas


                  Estetinė vagono renovacijos kokybė tokia, kaip čia pasakius, patenkinama. Ne tai, kad kas nors su ja iš principo blogai ar kad kaip noras keltų problemas keleiviams, bet kai kur plika akimi matosi visokie nelygumai, netolygūs tarpai tarp detalių ir t.t. Na lyg būtų daryta ne traukinių dirbtuvėse, o pas neblogą meistriuką garažiuke. Čia ne nusiskundimas ir tai, kaip sakiau, neblogina serviso kokybės ar keleivių komforto, bet šiaip pastebėjau. Viduje situacija irgi panaši t.y. ieškant visokių nelygumų, tarpelių ir crudeworkmanship'o, jo rasti tikrai pavyks. Įdomu, kas visgi renovavo šitą vagoną?


                  Salonas, imho, by far geriausias, koks yra kada nors buvęs bet kokiame LTG traukinyje. 2+1 kėdžių layoutas, kėdės tiesiog milžiniškos, reguliuojasi elektra (beje, labai tyliai), yra labai patogios ir ergonomiškos. Sėdejimo konfortas 10/10. Neskaitant visų fancy šmancy Executive/Business ir panašių klasių Kinijoje ir Italijoje, čia turbūt apskritai vienos geriausių kėdžių traukinyje, ant kokių yra tekę važiuoti. Tai nuo manęs labai aukšti balai vagono salonui ir ypač kėdėms. Dar įdomu, kad šitame vagone pirmos klasės bilietai gerokai pigesni, negu Pesose, kur pirma klasė net nepalyginamai prastesnė


                  Tiek šitame, tiek kituose traukiniuose pastebėjau lipdukus ant langų apie tylos zoną pirmoje klasėje. Vagono palydovė irgi asmeniškai informavo kiekvieną keleivį, kad čia visur tylos zona. Esu (ir tikrai ne vien aš) dėl to praeityje rašęs ne vieną skundą LTG Link dėl pirmos klasės "tylos zonoje" įžūliai triukšmaujančių chamiškų keleivių, tai, panašu, reaguoja į feedbacką


                  Darbo kambariukas arba mini coworking space. Irgi labai fainas touch tokiam vagonui. Tik viena smulkmenėlė: kažkodėl nėra staliukų, nors ir matosi, kad yra geležiai prie kurių tikriausiai tie staliukai turėjo būti montuojami. Gal dar nespėjo? Nu nes būtų keista, jei darbo kambariuke nebūtų staliukų laptopui




                  Kas įskaičiuojama į pirmos klasės bilieto kainą: kava/arbata, mineralinis (gazuotas arba negazuotas), belgiškas vaflis


                  Tualetas. Labai didelis ir erdvus kambariukas, viskas puikiai




                  Savitarnos bistro. Ten visą laiką buvo tuščia, nors teoriškai ten gali ateiti pasėdėti keleiviai iš bet kurio vagono. Spėju mažai kas žino, kad yra tokia vieta traukinyje. Tame pačiame traukinyje yra ir 3 klasės vagonas, tai labai gera idėja eiti pasivaikščioti ir prisėsti į šitą vagoną prasimankštinimui per ilgą kelionę


                  Kiekvienas langas turi net po dvi nuleidžiamas užuolaidas: tinklelį daliniam saulės užblokavimui (nelabai efektyvus, matosi kairėje ant lango) ir visišką blackout užuolaidą




                  Gaižiūnai-Livintai pro traukinio galą
                  Paskutinis taisė John; 2024.09.09, 23:52.

                  Comment


                    John Ačiū už nuotraukas. Atrodo tikrai neblogai! Gerai, kad atsiranda daugiau komforto ir bistro, kažkas LTG teisingai mąsto. O jeigu dar dažnesnį kursavimą turėtume... Ir dengtus peronus, ir visus kitus reikalus...
                    100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                    Comment


                      Rekonstravo vagoną Latvijoje L-Ekspresis. Jie užsiima ir galutiniu Latvijos bei Estijos Škodų surinkimu (kiek ten jo yra, pastatyti ant vežimėliu ir sujungti atskirus vagonus į traukinį).

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Rekonstravo vagoną Latvijoje L-Ekspresis. Jie užsiima ir galutiniu Latvijos bei Estijos Škodų surinkimu (kiek ten jo yra, pastatyti ant vežimėliu ir sujungti atskirus vagonus į traukinį).
                        Įdomu, ar planuoja daugiau? Nes renovuoti tik vieną truputį keistai būtų. O senų vagonų dar turi kažkiek, kad bent vienam ilgam traukiniui užtektų.

                        Comment


                          Pirkimas buvo vienam vagonui. Tikriausiai žiūrės, ar apsimoka.

                          Comment


                            Kažin. Taigi laukia elektrifikacijos pabaigos ir elektrinių traukinių. Kažin ar liks traukinys iš vagonų ir elektrovežio... Ir taip keista, kad sukišo pinigus į vagoną, kuris po poros metų bus įkištas į patvorį. Nebent skirs inspekcijoms važinėtis...

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Kažin. Taigi laukia elektrifikacijos pabaigos ir elektrinių traukinių. Kažin ar liks traukinys iš vagonų ir elektrovežio... Ir taip keista, kad sukišo pinigus į vagoną, kuris po poros metų bus įkištas į patvorį. Nebent skirs inspekcijoms važinėtis...
                              Galės traukinį paleisti į Rygą. Vis tiek RB dar ilgai traukiniai nekursuos.

                              Comment


                                Gal kas žino, kaip dėl prieinamumo neįgaliesiems (t. y. žemų grindų)? Lygtai visas viešasis transportas turi atitikti reikalavimus nuo 2026 m. O gal traukiniams tas negalioja? Nes jei galioja, tai reikės nurašyt visus DR1A, automotrises ir senus vagonus. Juk nepastatysi kiekvienoj stotelėj lifto vežimėliams, o ir traukiniuose tokių nemačiau.

                                Comment


                                  Čia reikalavimai naujiems, o seniems negalioja. Kitaip visoje Europoje riekėtų daugybę riedmenų nurašyti, bet to nėra ir iki 2026 visko pakeisti neišeis.

                                  Kas dėl Rygos, tai elektrifikavus atsilaisvins Pesos, kurias ir leis į Rygą toliau. Be to žadama, tik ar bus, traukinio iš Lenkijos pratęsimas iki Kauno. Tada Pesos nereikės šitam maršrutui.

                                  Comment


                                    Parašė acetonas Rodyti pranešimą

                                    Galės traukinį paleisti į Rygą. Vis tiek RB dar ilgai traukiniai nekursuos.
                                    Būtent. Kas tiksliai trukdo leisti traukinį su loku į Rygą?

                                    Comment


                                      O kam jį ten leisti, jei atsilaisvins visos Pesos?

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        O kam jį ten leisti, jei atsilaisvins visos Pesos?
                                        Traukinyje, važiuojant į Rygą 4 valandas, gerai kai yra bistro. Tuo pačiu reikia gerokai dažninti traukinių kursavimą į Rygą. Tai traukinių poreikis tikrai bus. Be to, pesas galima paleisti į Turmantą. Bistro vagonas pasitarnautų ir naujiems maršrutams Ryga - Klaipėda/Kaunas ar Vilnius - Ryga per Daugpilį. Nors abejoju, kad šie maršrutais atsiras artimiausiu metu.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          O kam jį ten leisti, jei atsilaisvins visos Pesos?
                                          Bet DRkės tikriausiai keliaus į metalo laužą, tai realiai klausimas, kiek bus atliekamų Pesų. O ir šiaip ilgesniam maršrutui tuose old school vagonuose daugiau konforto ir erdvės. Minusas nebent aukštas įlipimas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X