Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

    na labai paprasta buvo vienkelis nuo Livintu iki Jonavos, pastate dvikeli (vaziavo naujai pastatyta saka) bei baigia elektrifikacija? idomu koks max greitis nauju begiu? nes elektriniai traukiniai gali 160 vaziuot.
    Dabar pagal dokumentus - 120-140km/h priklausomai nuo taško https://doc.ltginfra.lt/lt/infrastru...2024-07-12.pdf

    Bet taipogi, pervažų įrengimo įstatyme kaip ir yra nurodyta jog didinant greitį iki 160km/h reikia pervažą naikinti? Nėra aiškiai išdėstyta tuo klausimu, ir toje atkarpoje pora pervažų yra, tai galimai dėl to tik toks greitis.

    Comment


      Įstatymą galima pakeisti, būtų tik noras.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Įstatymą galima pakeisti, būtų tik noras.
        sutinku , UK daug kur pervazos ir varo >200 km/h , net siubuoji kai lauki kol praeit, kazkodel problemu nera...
        "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


        - George W. Bush President of the USA

        Comment



          Kaunas - Vilnius 2024 Rugpjūtį. 140km/h važiuoja labai minimaliai, bet važiuoja

          Kaunas Vilnius 2024 Rugpjutis

          Comment


            Parašė Lunar Rodyti pranešimą
            Kaunas - Vilnius 2024 Rugpjūtį. 140km/h važiuoja labai minimaliai, bet važiuoja

            Kurioj čia tiksliai vietoj?

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą

              Kurioj čia tiksliai vietoj?
              139 km/h max greitis buvo čia, atkarpa Pravieniškės - Kaišiadorys, kur 140 km/h leidžiama.

              Comment


                Parašė Lunar Rodyti pranešimą

                139 km/h max greitis buvo čia, atkarpa Pravieniškės - Kaišiadorys, kur 140 km/h leidžiama.
                Daug kartų čia matuota per paskutinius ~5 metus, niekada neteko matyti virš 120km/h. Įdomu, čia kažkokia išimtis ir retenybė ar nauja norma?

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  Daug kartų čia matuota per paskutinius ~5 metus, niekada neteko matyti virš 120km/h. Įdomu, čia kažkokia išimtis ir retenybė ar nauja norma?
                  Nevažiuoju dažnai, tai negaliu atsakyti. Gal tiesiog minimaliai vėlavo. Bet bet kokiu atveju atkarpa ten ~ 13km, tai 140 km/h nuo 120 km/h yra minutės skirtumas maximum

                  Comment


                    Parašė Lunar Rodyti pranešimą

                    Nevažiuoju dažnai, tai negaliu atsakyti. Gal tiesiog minimaliai vėlavo. Bet bet kokiu atveju atkarpa ten ~ 13km, tai 140 km/h nuo 120 km/h yra minutės skirtumas maximum
                    Tas tiesa. Visgi tam tikras prestižo reikalas galėti važiuoti 140km/h, o ne varganais 120km/h

                    Comment


                      Net ir 120 km/h pagreitintų susisiekimą, nes yra daugybė ruožų, kur velkamasi, nors 120 ten galėtų būti. Be to jau ne kartą rašiau, kad Lietuvoje traukiniai važinėja flegmatiškai. Nėra nei greito greitėjimo, nei staigesnio stabdymo... Lenkijoje tos pačios dyzelinės Pesos važiuoja visai kitaip. Taip, modeliai šiek tiek skiriasi, bet ten mašinistas iš karto spaudžia kiek galima, pas mus gi lėtai velkasi, kol išvažiuoja iš stoties, paskui lėtai greitėja... Rieda laisva eiga, stabdo... Elektriniai taip pat lėtai įsibėgėja, stabdo švelniai... Dėl to sugaištama per visą maršrutą keletas minučių. Ypač lėtieji traukiniai velkasi kaip ir prieš 40 metų... Tarp stotelių nedideli atstumai, tai net nestengiama juos įveikti greičiau, velkamasi ten kokiu 60 km/h... Atseit, taip mažiau technika dėvisi ar elektros mažiau sunaudojama? O kad traukinį pagreitinti kokiomis 10 -15 minučių, tai nesvarbu... O juk tai kartu ir ruožo pralaidumo didinimas gautųsi...

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Net ir 120 km/h pagreitintų susisiekimą, nes yra daugybė ruožų, kur velkamasi, nors 120 ten galėtų būti. Be to jau ne kartą rašiau, kad Lietuvoje traukiniai važinėja flegmatiškai. Nėra nei greito greitėjimo, nei staigesnio stabdymo... Lenkijoje tos pačios dyzelinės Pesos važiuoja visai kitaip. Taip, modeliai šiek tiek skiriasi, bet ten mašinistas iš karto spaudžia kiek galima, pas mus gi lėtai velkasi, kol išvažiuoja iš stoties, paskui lėtai greitėja... Rieda laisva eiga, stabdo... Elektriniai taip pat lėtai įsibėgėja, stabdo švelniai... Dėl to sugaištama per visą maršrutą keletas minučių. Ypač lėtieji traukiniai velkasi kaip ir prieš 40 metų... Tarp stotelių nedideli atstumai, tai net nestengiama juos įveikti greičiau, velkamasi ten kokiu 60 km/h... Atseit, taip mažiau technika dėvisi ar elektros mažiau sunaudojama? O kad traukinį pagreitinti kokiomis 10 -15 minučių, tai nesvarbu... O juk tai kartu ir ruožo pralaidumo didinimas gautųsi...
                        Šitą pastebėjau. Gal galima tai bent iš dalies aiškinti ypač menku infrastruktūros utilizavimu, kurio nėra dėl, you guessed it, riedmenų trūkumo. Kai tarpai tarp traukinių ne kelios ar keliolka minučių, o, dažnu atveju, kelios valandos, tai nėra ko plėšytis dėliojant normalius tvarkaraščius, kurie normaliai išnaudotų traukinių technines galimybes. Prisideda dar ir nuo baudžiavos laikų užsilikęs taupymo požiūris, kai viską reikia taupyti, niekam nėra pinigų, o viską taisyti reikia su kuvalda ir medvaržčiais.

                        Comment


                          Biškį išsamesnis reportažas su naujuoju renovuotu vagonu. Pratryniau žmones su AI iš kai kurių foto dėl privatumo, tai kai kurios foto gali atrodyti keistai su neaiškiais šešėliais ir vaiduokliais.

                          Traukinys 18 Klaipėda-Vilnius prieš sustojantis Šiauliuose, kur teko įlipti. Renovuotas vagonas - paskutinis


                          Renovuotas vagonas


                          Estetinė vagono renovacijos kokybė tokia, kaip čia pasakius, patenkinama. Ne tai, kad kas nors su ja iš principo blogai ar kad kaip noras keltų problemas keleiviams, bet kai kur plika akimi matosi visokie nelygumai, netolygūs tarpai tarp detalių ir t.t. Na lyg būtų daryta ne traukinių dirbtuvėse, o pas neblogą meistriuką garažiuke. Čia ne nusiskundimas ir tai, kaip sakiau, neblogina serviso kokybės ar keleivių komforto, bet šiaip pastebėjau. Viduje situacija irgi panaši t.y. ieškant visokių nelygumų, tarpelių ir crudeworkmanship'o, jo rasti tikrai pavyks. Įdomu, kas visgi renovavo šitą vagoną?


                          Salonas, imho, by far geriausias, koks yra kada nors buvęs bet kokiame LTG traukinyje. 2+1 kėdžių layoutas, kėdės tiesiog milžiniškos, reguliuojasi elektra (beje, labai tyliai), yra labai patogios ir ergonomiškos. Sėdejimo konfortas 10/10. Neskaitant visų fancy šmancy Executive/Business ir panašių klasių Kinijoje ir Italijoje, čia turbūt apskritai vienos geriausių kėdžių traukinyje, ant kokių yra tekę važiuoti. Tai nuo manęs labai aukšti balai vagono salonui ir ypač kėdėms. Dar įdomu, kad šitame vagone pirmos klasės bilietai gerokai pigesni, negu Pesose, kur pirma klasė net nepalyginamai prastesnė


                          Tiek šitame, tiek kituose traukiniuose pastebėjau lipdukus ant langų apie tylos zoną pirmoje klasėje. Vagono palydovė irgi asmeniškai informavo kiekvieną keleivį, kad čia visur tylos zona. Esu (ir tikrai ne vien aš) dėl to praeityje rašęs ne vieną skundą LTG Link dėl pirmos klasės "tylos zonoje" įžūliai triukšmaujančių chamiškų keleivių, tai, panašu, reaguoja į feedbacką


                          Darbo kambariukas arba mini coworking space. Irgi labai fainas touch tokiam vagonui. Tik viena smulkmenėlė: kažkodėl nėra staliukų, nors ir matosi, kad yra geležiai prie kurių tikriausiai tie staliukai turėjo būti montuojami. Gal dar nespėjo? Nu nes būtų keista, jei darbo kambariuke nebūtų staliukų laptopui




                          Kas įskaičiuojama į pirmos klasės bilieto kainą: kava/arbata, mineralinis (gazuotas arba negazuotas), belgiškas vaflis


                          Tualetas. Labai didelis ir erdvus kambariukas, viskas puikiai




                          Savitarnos bistro. Ten visą laiką buvo tuščia, nors teoriškai ten gali ateiti pasėdėti keleiviai iš bet kurio vagono. Spėju mažai kas žino, kad yra tokia vieta traukinyje. Tame pačiame traukinyje yra ir 3 klasės vagonas, tai labai gera idėja eiti pasivaikščioti ir prisėsti į šitą vagoną prasimankštinimui per ilgą kelionę


                          Kiekvienas langas turi net po dvi nuleidžiamas užuolaidas: tinklelį daliniam saulės užblokavimui (nelabai efektyvus, matosi kairėje ant lango) ir visišką blackout užuolaidą




                          Gaižiūnai-Livintai pro traukinio galą
                          Paskutinis taisė John; 2024.09.10, 00:52.

                          Comment


                            John Ačiū už nuotraukas. Atrodo tikrai neblogai! Gerai, kad atsiranda daugiau komforto ir bistro, kažkas LTG teisingai mąsto. O jeigu dar dažnesnį kursavimą turėtume... Ir dengtus peronus, ir visus kitus reikalus...
                            100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                            Comment


                              Rekonstravo vagoną Latvijoje L-Ekspresis. Jie užsiima ir galutiniu Latvijos bei Estijos Škodų surinkimu (kiek ten jo yra, pastatyti ant vežimėliu ir sujungti atskirus vagonus į traukinį).

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Rekonstravo vagoną Latvijoje L-Ekspresis. Jie užsiima ir galutiniu Latvijos bei Estijos Škodų surinkimu (kiek ten jo yra, pastatyti ant vežimėliu ir sujungti atskirus vagonus į traukinį).
                                Įdomu, ar planuoja daugiau? Nes renovuoti tik vieną truputį keistai būtų. O senų vagonų dar turi kažkiek, kad bent vienam ilgam traukiniui užtektų.

                                Comment


                                  Pirkimas buvo vienam vagonui. Tikriausiai žiūrės, ar apsimoka.

                                  Comment


                                    Kažin. Taigi laukia elektrifikacijos pabaigos ir elektrinių traukinių. Kažin ar liks traukinys iš vagonų ir elektrovežio... Ir taip keista, kad sukišo pinigus į vagoną, kuris po poros metų bus įkištas į patvorį. Nebent skirs inspekcijoms važinėtis...

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Kažin. Taigi laukia elektrifikacijos pabaigos ir elektrinių traukinių. Kažin ar liks traukinys iš vagonų ir elektrovežio... Ir taip keista, kad sukišo pinigus į vagoną, kuris po poros metų bus įkištas į patvorį. Nebent skirs inspekcijoms važinėtis...
                                      Galės traukinį paleisti į Rygą. Vis tiek RB dar ilgai traukiniai nekursuos.

                                      Comment


                                        Gal kas žino, kaip dėl prieinamumo neįgaliesiems (t. y. žemų grindų)? Lygtai visas viešasis transportas turi atitikti reikalavimus nuo 2026 m. O gal traukiniams tas negalioja? Nes jei galioja, tai reikės nurašyt visus DR1A, automotrises ir senus vagonus. Juk nepastatysi kiekvienoj stotelėj lifto vežimėliams, o ir traukiniuose tokių nemačiau.

                                        Comment


                                          Čia reikalavimai naujiems, o seniems negalioja. Kitaip visoje Europoje riekėtų daugybę riedmenų nurašyti, bet to nėra ir iki 2026 visko pakeisti neišeis.

                                          Kas dėl Rygos, tai elektrifikavus atsilaisvins Pesos, kurias ir leis į Rygą toliau. Be to žadama, tik ar bus, traukinio iš Lenkijos pratęsimas iki Kauno. Tada Pesos nereikės šitam maršrutui.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X