Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Patvorinis ne Stadleris, o Pesa
    Čia kol kas

    Comment


      Elektrifikacijai buvo įtrauktas visas Vilniaus mazgas, įskaitant liniją per Kirtimus, o tuo tarpu Palemonas - Gaižiūnai liko neeliktrifikuotas. Ko pasekoje negalima leisti elektrinių traukinių iš Kauno į Šiaulius ar netgi Klaipėdą. Taip pat krovininiai nuo Raviliškio į Kauną bus tampomi šilumvežiais po 90 proc. elektrifikuotu ruožu...

      Comment


        Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

        Mano greitu pasiskaičiavimu, turėtų užtekti traukinių reisams kas valandą iš kiekvienos pusės su galimybe padvigubinti vieną iš jų. Turint omeny kad kiekvienas traukinys po 200 keleivių bus, manau tiek tai tikrai turėtų užtekti. Jei ne, manau bus laikas pasidžiaugti keliaujančių geležinkeliais kiekiu ir pasinaudoti opcija nusipirkti daugiau tokių pat traukinių
        9 traukinių užteks kas valandą iš kiekvienos pusės, su galimybe padvigubinti vieną iš jų? Kaip? O kur dar kažkoks rezervas?

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą
          9 traukinių užteks kas valandą iš kiekvienos pusės, su galimybe padvigubinti vieną iš jų? Kaip? O kur dar kažkoks rezervas?
          Kaip sakiau, labai greitas ir labai teorinis skaičiavimas. Dabar kelionė Vilnius-Klaipėda trunka daugiausiai apie 4h30m. Dienos pradžioje turime keturis traukinius Klaipėdoje ir keturis traukinius Vilniuje. Kas valandą išvažiuojant, Klaipėdoje pirmas traukinys atvyks 4h30m po pirmo išvykstančio traukinio, ir turės 30min pasiruošti kelionei į kitą pusę. Lygiai taip pat Vilniuje. Vienas traukinys rezerve, esant reikalui galima padvigubinti vieną iš reisų ar pakeisti vieną iš traukinių.

          Taip, čia praktiškai arti neįmanomo tvarkaraščio, bet kaip sakiau, jei kažko arti tokio reikia, bus galima džiaugtis.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Elektrifikacijai buvo įtrauktas visas Vilniaus mazgas, įskaitant liniją per Kirtimus, o tuo tarpu Palemonas - Gaižiūnai liko neeliktrifikuotas. Ko pasekoje negalima leisti elektrinių traukinių iš Kauno į Šiaulius ar netgi Klaipėdą. Taip pat krovininiai nuo Raviliškio į Kauną bus tampomi šilumvežiais po 90 proc. elektrifikuotu ruožu...
            Bus bateriniais važiuojama, viešinant interjerą tekste pridėta tokia dėtalė. Ir nelabai ekonomiška dabar būtų elektrifikuoti kai neblogas ~5km gabalas bus dėl RB perkeliamas.

            Comment


              Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

              Kaip sakiau, labai greitas ir labai teorinis skaičiavimas. Dabar kelionė Vilnius-Klaipėda trunka daugiausiai apie 4h30m. Dienos pradžioje turime keturis traukinius Klaipėdoje ir keturis traukinius Vilniuje. Kas valandą išvažiuojant, Klaipėdoje pirmas traukinys atvyks 4h30m po pirmo išvykstančio traukinio, ir turės 30min pasiruošti kelionei į kitą pusę. Lygiai taip pat Vilniuje. Vienas traukinys rezerve, esant reikalui galima padvigubinti vieną iš reisų ar pakeisti vieną iš traukinių.

              Taip, čia praktiškai arti neįmanomo tvarkaraščio, bet kaip sakiau, jei kažko arti tokio reikia, bus galima džiaugtis.
              Na čia nebent science fiction įmanomas variantas. Realaus pasaulio teorijoje turbūt galima galvoti apie maždaug 50% to, geriausiu atveju.

              Comment


                Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                Bus bateriniais važiuojama, viešinant interjerą tekste pridėta tokia dėtalė. Ir nelabai ekonomiška dabar būtų elektrifikuoti kai neblogas ~5km gabalas bus dėl RB perkeliamas.
                IC bus su akumuliatoriais? Ne, ten atskirai priemiestiniais/regioniniai su akumuliatoriais, tie 6, iš kurių vienas ar du ir važinės iš Kauno į Šiaulius.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                  IC bus su akumuliatoriais? Ne, ten atskirai priemiestiniais/regioniniai su akumuliatoriais, tie 6, iš kurių vienas ar du ir važinės iš Kauno į Šiaulius.
                  Taip, regioniniai bus, bet vistiek labai konkretus kokybės ir dažnio padidinimas bus palyginus su dviem Pesa 620 per dieną. Reiktų su laiku elektrifikuoti tą gabaliuką, sutinku, bet nelaikau to dideliu prioritetu.

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą

                    Na čia nebent science fiction įmanomas variantas. Realaus pasaulio teorijoje turbūt galima galvoti apie maždaug 50% to, geriausiu atveju.
                    4h30m yra blogiausiu atveju laikas, dauguma 4h15m važiuoja.

                    Bet net ir imant blogiausią atvejį, 90min tarpai gana įmanomi, valandos pertraukos su 8 traukiniais.

                    Comment


                      Reikia turėti omenyje, kad tarp reisų turi būti bent 30 min atstova, o geriau ilgesnė, nes būna vėlavimai. Dėl vieno pavėlavusio traukinio vienkelėje linijoje išsidarko paskui kelių kitų važiavimo laikai... Todėl geriau ilgesnė atstova galinėje stotyje, iki valandos. Dar reikia turėti omenyje, kad traukiniai ekipiruojami (užpildomi kuru, vandeniu, smėliu ir t.t.) tik vienam reisui pirmyn ir atgal. Grįžus į Vilnių, jei traukinys daro antrą reisą, jį reikia vėl užpildyti kuru, vandeniu, išsiurbiami tualetai ir t.t. Todėl tam reikai laiko. O jei vėlgi, vėlavimas. Todėl traukinių reikia daugiau, atstovos turi būti ilgesnės.
                      Paskutinis taisė Al1; 2024.08.25, 07:49.

                      Comment


                        Elektrinių traukinių kuru pildyt nereikia, o WC nusiurbia per kelias minutes.

                        Comment


                          Vis tiek tai ekipiravimas, o ilga atstova reikalinga kompensuoti nedidėlius vėlavimus, kurie būna labai dažnai. Pusės valandos tam per mažai, nes tuomet mašinistas, palydovės neturi poilsio, o tai jau kertasi su darbo kodeksu.

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą
                            9 traukinių užteks kas valandą iš kiekvienos pusės, su galimybe padvigubinti vieną iš jų? Kaip? O kur dar kažkoks rezervas?
                            Na, jei aš ar tu projektuotume traukinių grafiką, tai paliktume kokius 10% parko "patvoriniais" sąstatais uždengt gedimams ar paklausos pikams. Ar ne?

                            Comment


                              Parašė alga Rodyti pranešimą

                              Na, jei aš ar tu projektuotume traukinių grafiką, tai paliktume kokius 10% parko "patvoriniais" sąstatais uždengt gedimams ar paklausos pikams. Ar ne?
                              Whut?

                              Comment


                                Na, sveikas protas kužda, kad bet kokiam planavime paimi turimus resursus ir atidedi kažkokią dalį nenumatytiems atvejams, o likusius paskirstai. Neabejoju, kad ir geležinkelio maršrutų tvarkaraščio sudarytojai numatys rezervą. Jei tai reikš, kad iš Klaipėdos į Vilnių per parą važiuos ne, tarkime, 17 traukinių kas valandą, o 13 kas 1 val 15 min, big deal. Dabar išgyvenam su 6-7 kas dvi su puse valandos.

                                Comment


                                  Alio, atsibuskite. Vilnius - Kaunas važiuoja vidutiniškai kas valandą, tai atstumas 100 km. O čia 300 km tiesiai ir apie 370 km geležinkeliu. Todėl kas dvi valandas būtų labai gerai.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Alio, atsibuskite. Vilnius - Kaunas važiuoja vidutiniškai kas valandą, tai atstumas 100 km. O čia 300 km tiesiai ir apie 370 km geležinkeliu. Todėl kas dvi valandas būtų labai gerai.
                                    Na, kad kas valandą net teoriškai nelabai įmanoma, tai kaip ir aišku. Klausimas, ką LTG iš tikrųjų galvoja dėl Vilnius-Klaipėda tvarkaraščių? Kur nors buvo kas nors rašyta apie tai? Tikrai realu tikėtis, kad būtų traukiniai kas dvi valandas? Jei taip, tai čia būtų žiauriai gerai.

                                    Comment


                                      Na, kad kas valandą net teoriškai nelabai įmanoma, tai kaip ir aišku. Klausimas, ką LTG iš tikrųjų galvoja dėl Vilnius-Klaipėda tvarkaraščių? Kur nors buvo kas nors rašyta apie tai? Tikrai realu tikėtis, kad būtų traukiniai kas dvi valandas? Jei taip, tai čia būtų žiauriai gerai
                                      Kad ir Techninėje Užduotyje (TU) Kaišiadorys-Klaipėda elektrifikavimui, kur buvo numatyta 10 keleivinių traukinių porų per parą. Tai labai panašu į 8 IC tipo traukinius ir 2 stojančius +/- kiekvienoje stotelėje, kokie yra Radviliškis-Klaipėda. 8 traukiniai, jei juos išdėlioti vienodais laiko tarpais ir reikš traukinį kas dvi valandas. Ar taip bus daroma iš tikro - klausimas.
                                      Žinoma nuo to laiko, kai prieš elektrifikacijos konkursą pasirodė TU, praėjo jau kokie penki metai, bet esminiai dalykai nekinta, su tiek vienkelio dar didinti dažnį reiškia stabdyti ilgam traukinius, čiut ne kas antroje stotyje apsilenkimui, kas IC lygio servisui nėra gerai. Kad nenumatoma dažnio mažinti irgi matosi iš perkamų traukinių kiekio.

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą
                                        O gal galima plačiau dėl to kai ko bandymo būti "labai protingais"? Na nebūtinai labai specifiškai, bet apytiksliai, kas per dalykai turėjo dėtis, kad taip apsifakapino LTG su traukinių priežiūra ir chronišku riedmenų trūkumu?
                                        O ko čia nesuprasti? Jei gamintojas kelia absurdiškus reikalavimus viską remontuoti originaliomis dalimis ten, kur galima apsieiti su keliais medvaržčiais ir lipnia juosta, tai su tokiu gamintoju normaliai dirbti neišeina.
                                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                        Comment


                                          Tai kad Pesoms garantija jau seniai baigėsi ir galima remontuoti kaip nori ir kur nori... Iš kitos pusės, o ką, automobiliams ne taip? Remontuoti ir tikrinti būklę tik autorizuotuose servisuose. Aišku, su gamintojo patvirtintomis detalėmis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X