Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai yra blogai. Nes bus didelė nulinė rida. Arba bent jau ekipiravimo ir traukinių laikymo plotus stotyje privalu palikti.

    Comment


      O kodėl buvo nuspręsta panaikinti keleivinius reisus į N.Vilnią ir dabar tie traukiniai važiuoja tušti. Sutaupo konduktoriaus atlyginimą?

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą

        Na parašyta, kad "užbaigė projektavimo etapą" ir "pradedama gamyba", tai būtų labai keista, jei pateiktų kažkokius šiaip generinius stock interjerus, o ne tai, kas buvo suprojektuota. Juo labiau, kad tokių interjerų neteko matyti jokiuose kituose Stadleriuose.
        Man tenka truputį žinoti kaip vykdomas projektų viešinimas Gerai, jei vizualizacija maždaug atitinka tai, kas gavosi pe metų darbo. Ir ji geros kokybės. Bet jei jau visai kirvinga, ieškau tinkamo rakurso 3D modelyje. Kas yra pliusas, nes modelyje yra akuali geometrija. Ir minusas, nes spalvos ir aplinka - pritrenkianti.
        Paskutinis taisė ejs-ejs; 2024.08.22, 20:04.

        Comment


          Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
          O kodėl buvo nuspręsta panaikinti keleivinius reisus į N.Vilnią ir dabar tie traukiniai važiuoja tušti. Sutaupo konduktoriaus atlyginimą?
          Spėčiau dėl to kad nereikia įsipareigoti jog kas karta bus ir galima gerokai lanksčiau žiūrėti kada traukinius į depą vežti.

          Comment


            Nes buvo mažai keleivių. Norint, kad Vilniuje veiktų miesto geležinkelis, reikia jį integruoti į miesto VT sistemą ir bilieto sistemą. O čia iškyla rimtos problemos - miestas nenori mokėti geležinkeliui, nes yra miesto autobusai ir troleibusai, geležinkelis nenori vežti nuostolingai... Kad būtų daugia keleivių, reikia papildomų stotelių miesto ribose ir artimame priemiestyje. Jų geležinkelis tai tikrai nenori įrenginėti... Valstybei irgi nusispjaut ant VT. Kai pasižiūti į Lenkiją, tai net pyktis ima, koks pas mus atsilikimas ir degradacija...

            Comment


              Bet tie traukiniai taip ar taip važiuoja tuo maršrutu, tik dabar be papildomų pajamų.
              Čia nekalba apie miesto maršrutą kuris turėtų būti bent jau Lentvaris-N.Vilnia-ETD ir net kai kurie reisai į Keną (į kitą pusę dalį pratesiant iki Trakų). Bei dažnumas bent kas 20 min. Nežinau kaip dabar į Oro uostą grafikas, bet ir šis maršrutas turėtų būti integruotas į VT ir važiuti iki Jašiūnų su čia ne kartą minėtu sustojimu Salininkuose. Be integracijos dar reiktų įvesti ir zoninę sistemą. O dažnesni sustojimai tai nebent buvusį Vilniaus prekių stoties sustojimą įrengti, daugiau kokie? Bendrajame plane planuojamas prie Trakų Vokės? Riovonyse? Markučiuose?

              Comment


                Efektyviau vyksta konduktorių darbo pasikeitimas, jei pradžia ir pabaiga visuomet toje pačioje stotyje vyksta

                Comment


                  Mašinistai kažkaip su šia problema susitvarko.

                  Comment


                    Nes visi mašinistai važiuoja iki depo.

                    Comment


                      Tai mašinisto darbas toks. O konduktoriaus kitoks.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Priežastys tokios, kad kol nebuvo LG išskaidyta į atskiras įmones, viskas buvo perkama iš bendro katilo. Kai buvo įsteigti trys UAB'ai, keleivių pervežimu užsiimantis sėdėjo be reikiamo finansų kiekio... Kol galiausiai nesutvarkė tiek vidinių atsiskaitymų reikalų, tiek ir valstybės dotacijų klausimo...
                        Pirmą kartą girdžiu, kad keleivių pervežimas sedėjo be pinigų. Pirma, buvo didelis noras tvarkyti patiems (kas neišdegė, o dar labiau sugadino ir tyliai užglaistė), antra, netiko detalių kainos pykčiai su Škoda dėl tam tikrų klausimų. Norėjo kai kas būti labai protingas, deja neišėjo ir liko kvailio vietoje. Ir tik dabar, pakeitus N-ąjį kartą valdžią pagaliau ledai pajudėjo. Deja kai kurias detales užsakinėti ir laukti reikia nuo 6men iki 1metų. Kai nežiūrėjo į priekį ir neremontavo pagal gamintojo reikalavimus, tai dabar turi ką turi.

                        Comment


                          O gal galima plačiau dėl to kai ko bandymo būti "labai protingais"? Na nebūtinai labai specifiškai, bet apytiksliai, kas per dalykai turėjo dėtis, kad taip apsifakapino LTG su traukinių priežiūra ir chronišku riedmenų trūkumu?

                          Comment


                            Parašė Gremlinas Rodyti pranešimą
                            Pirmą kartą girdžiu, kad keleivių pervežimas sedėjo be pinigų. Pirma, buvo didelis noras tvarkyti patiems (kas neišdegė, o dar labiau sugadino ir tyliai užglaistė), antra, netiko detalių kainos pykčiai su Škoda dėl tam tikrų klausimų. Norėjo kai kas būti labai protingas, deja neišėjo ir liko kvailio vietoje. Ir tik dabar, pakeitus N-ąjį kartą valdžią pagaliau ledai pajudėjo. Deja kai kurias detales užsakinėti ir laukti reikia nuo 6men iki 1metų. Kai nežiūrėjo į priekį ir neremontavo pagal gamintojo reikalavimus, tai dabar turi ką turi.
                            O tai gal "gerovės" valstybėje girsis tokiais pasiekimais? Aišku, kad pelną generavo krovinių pervežimas, infrastruktūra irgi gyveno neblogai, nes pajamos buvo garantuotos įmokomis už pervežimus, taip pat ir keleivių, lėšos geležinkelio remontui ir pan. O keleivių pervežimas nuostolingas, valstybė restruktūrizacijos pradžioje dar negarantavo jokių dotacijų už keleivių vežimą, dėl jų buvo derybos, pervežimai smuko, nes koronos apribojimai buvo ir t.t. Iki restruktūrizacijos riedmenys tiesiogiai nepriklausė keleivių vežimo direkcijai, todėl buvo paprasčiau su lėšomis jų remontui. O po restukrūrizacijos reikėjo viską patiems ir už savus... Taip pat ir mokėti už lokomotyvus, infrastruktūrą. Realiais pinigais, o ne tarpusavio užskaitymais...
                            Paskutinis taisė Al1; 2024.08.23, 19:27.

                            Comment


                              Dirbate geležinkelyje? Ar tik savo pamąstymais postringaujate. Apie keleivinių nuostolingumą visi jau seniai žino. Jeigu sekate naujienas "senienas", viskas keleiviniuose pradėjo lenktis po Dailydkos išėjimo ir skandalo. Po Dailydkos nors vienas atėjęs "profesionalas" ar padarė kad kažkas būtų geriau? NE. Tik viską suvarė taip, ką dabar turi srėbti kiti.
                              Beje gresia ir dar vienas skandalas susijęs su saugumu, kuris greitu metu iškils į viešumą. Sekite naujienas ????

                              Comment



                                Grįžtant prie Stadlerių ir Klaipėdos krypties elektrifikacijos. Kaip bus su paklausos tenkinimu net ir gavus 15 naujų Stadlerių? Vilnius-Klaipėda, kaip suprantu, vaikščios viso 9 elektriniai ilgiems intercity maršrutams pritaikyti Stadleriai ir tik jie. O kas, jei, tarkim, esant akivaizdžiai didelei paklausai (vasarą savaitgaliais, prieš šventes, o gal ir šiaip tiesiog didėjant traukinių populiarumui) nuspręstų sukabinti du EMU? O jei tris? Iškart traukinių deficitas, ar ne? Ar galėtų būti leidžiami ir EJ575 dviaukščiai esant reikalui, su sąlyga, kad būtų atliekamų nuo Kauno ir Trakų krypčių (spėju, nebūtų)? Tiesiog, ar nėra taip, kad amžinai trūkstančių riedmenų ir toliau sėkmingai trūks dėl nepakankamo užsipirkimo ir toliau sėkmingai neišnaudosim geležinkelių susisiekimo potencialo, nes "trūks riedmenų"?

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  Grįžtant prie Stadlerių ir Klaipėdos krypties elektrifikacijos. Kaip bus su paklausos tenkinimu net ir gavus 15 naujų Stadlerių? Vilnius-Klaipėda, kaip suprantu, vaikščios viso 9 elektriniai ilgiems intercity maršrutams pritaikyti Stadleriai ir tik jie. O kas, jei, tarkim, esant akivaizdžiai didelei paklausai (vasarą savaitgaliais, prieš šventes, o gal ir šiaip tiesiog didėjant traukinių populiarumui) nuspręstų sukabinti du EMU? O jei tris? Iškart traukinių deficitas, ar ne? Ar galėtų būti leidžiami ir EJ575 dviaukščiai esant reikalui, su sąlyga, kad būtų atliekamų nuo Kauno ir Trakų krypčių (spėju, nebūtų)? Tiesiog, ar nėra taip, kad amžinai trūkstančių riedmenų ir toliau sėkmingai trūks dėl nepakankamo užsipirkimo ir toliau sėkmingai neišnaudosim geležinkelių susisiekimo potencialo, nes "trūks riedmenų"?
                                  Mano greitu pasiskaičiavimu, turėtų užtekti traukinių reisams kas valandą iš kiekvienos pusės su galimybe padvigubinti vieną iš jų. Turint omeny kad kiekvienas traukinys po 200 keleivių bus, manau tiek tai tikrai turėtų užtekti. Jei ne, manau bus laikas pasidžiaugti keliaujančių geležinkeliais kiekiu ir pasinaudoti opcija nusipirkti daugiau tokių pat traukinių
                                  Paskutinis taisė ignaloidas; 2024.08.24, 04:30.

                                  Comment


                                    Kas sakė, kad reikia kas valandą? Į Kauną kas valandą +/- važiuoja, o į Klaipėdą pakaks kas porą valandų. Kasdien kokių 8 reisų užtektų. Dar pora galėtų būti atskiromis dienomis, taip pat koks vienas reisas iki Šiaulių kasdien. 8 reisai, 4 traukiniai. Kai kuriems reisams reikėtų 2 traukinių (gal ir ne kasdien), taip pat maršrutui iki Šiaulių, o 2 stovi rezerve, remonte. Gaunasi, kad kasdien reikėtų 6-7 traukinių. Piko metu galima būtų papildomais reisais leisti Pesas ar netgi vagonus su elektrovežiu. Jei poreikis bus, būtų galima nupirkti dar kelis traukinius.

                                    Parašė Gremlinas Rodyti pranešimą
                                    Dirbate geležinkelyje? Ar tik savo pamąstymais postringaujate. Apie keleivinių nuostolingumą visi jau seniai žino. Jeigu sekate naujienas "senienas", viskas keleiviniuose pradėjo lenktis po Dailydkos išėjimo ir skandalo. Po Dailydkos nors vienas atėjęs "profesionalas" ar padarė kad kažkas būtų geriau? NE. Tik viską suvarė taip, ką dabar turi srėbti kiti.
                                    Beje gresia ir dar vienas skandalas susijęs su saugumu, kuris greitu metu iškils į viešumą. Sekite naujienas ????
                                    Taigi visi galai sueina. Dailydka išėjo, atėko nauji "reformatoriai", kurį laiką viskas plaukė iš inercijos. Po poros ar netgi nepilnų poros metų prasidėjo restruktūrizacija su visomis pasekmėmis kadrams, finansų dalybai, turto dalybai... Kurį laiką dar viskas plaukė iš inercijos... Prasidėjo korona, įvykiai Baltarusijoje, krito LG pajamos, problemos išryškėjo...
                                    Paskutinis taisė Al1; 2024.08.24, 08:33.

                                    Comment


                                      Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                                      Mano greitu pasiskaičiavimu, turėtų užtekti traukinių reisams kas valandą iš kiekvienos pusės su galimybe padvigubinti vieną iš jų. Turint omeny kad kiekvienas traukinys po 200 keleivių bus, manau tiek tai tikrai turėtų užtekti. Jei ne, manau bus laikas pasidžiaugti keliaujančių geležinkeliais kiekiu ir pasinaudoti opcija nusipirkti daugiau tokių pat traukinių
                                      Ar į skaičiavimus įtrauktas patvorinis Stadleris?

                                      Comment


                                        Parašė rmss Rodyti pranešimą

                                        Ar į skaičiavimus įtrauktas patvorinis Stadleris?
                                        Įskaičiuotas kaip padvigubinimui

                                        8 vos pakanka kad kas valandą važiuoti, nors sutinku su Al1 kad kas valanda vargu ar reikia. Važiavimas kas 90-120min manau būtų pakankamas ir lengvai įgyvendinamas, tik nežinau kur daugiau tuos traukinius dėt jei ne Vilnius-Klaipėda.

                                        Comment


                                          Patvorinis ne Stadleris, o Pesa

                                          Comment

                                          Working...
                                          X