Tai yra blogai. Nes bus didelė nulinė rida. Arba bent jau ekipiravimo ir traukinių laikymo plotus stotyje privalu palikti.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Na parašyta, kad "užbaigė projektavimo etapą" ir "pradedama gamyba", tai būtų labai keista, jei pateiktų kažkokius šiaip generinius stock interjerus, o ne tai, kas buvo suprojektuota. Juo labiau, kad tokių interjerų neteko matyti jokiuose kituose Stadleriuose.Paskutinis taisė ejs-ejs; 2024.08.22, 20:04.
Comment
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąO kodėl buvo nuspręsta panaikinti keleivinius reisus į N.Vilnią ir dabar tie traukiniai važiuoja tušti. Sutaupo konduktoriaus atlyginimą?
Comment
-
Nes buvo mažai keleivių. Norint, kad Vilniuje veiktų miesto geležinkelis, reikia jį integruoti į miesto VT sistemą ir bilieto sistemą. O čia iškyla rimtos problemos - miestas nenori mokėti geležinkeliui, nes yra miesto autobusai ir troleibusai, geležinkelis nenori vežti nuostolingai... Kad būtų daugia keleivių, reikia papildomų stotelių miesto ribose ir artimame priemiestyje. Jų geležinkelis tai tikrai nenori įrenginėti... Valstybei irgi nusispjaut ant VT. Kai pasižiūti į Lenkiją, tai net pyktis ima, koks pas mus atsilikimas ir degradacija...
- 2 patinka
Comment
-
Bet tie traukiniai taip ar taip važiuoja tuo maršrutu, tik dabar be papildomų pajamų.
Čia nekalba apie miesto maršrutą kuris turėtų būti bent jau Lentvaris-N.Vilnia-ETD ir net kai kurie reisai į Keną (į kitą pusę dalį pratesiant iki Trakų). Bei dažnumas bent kas 20 min. Nežinau kaip dabar į Oro uostą grafikas, bet ir šis maršrutas turėtų būti integruotas į VT ir važiuti iki Jašiūnų su čia ne kartą minėtu sustojimu Salininkuose. Be integracijos dar reiktų įvesti ir zoninę sistemą. O dažnesni sustojimai tai nebent buvusį Vilniaus prekių stoties sustojimą įrengti, daugiau kokie? Bendrajame plane planuojamas prie Trakų Vokės? Riovonyse? Markučiuose?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPriežastys tokios, kad kol nebuvo LG išskaidyta į atskiras įmones, viskas buvo perkama iš bendro katilo. Kai buvo įsteigti trys UAB'ai, keleivių pervežimu užsiimantis sėdėjo be reikiamo finansų kiekio... Kol galiausiai nesutvarkė tiek vidinių atsiskaitymų reikalų, tiek ir valstybės dotacijų klausimo...
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Gremlinas Rodyti pranešimąPirmą kartą girdžiu, kad keleivių pervežimas sedėjo be pinigų. Pirma, buvo didelis noras tvarkyti patiems (kas neišdegė, o dar labiau sugadino ir tyliai užglaistė), antra, netiko detalių kainos pykčiai su Škoda dėl tam tikrų klausimų. Norėjo kai kas būti labai protingas, deja neišėjo ir liko kvailio vietoje. Ir tik dabar, pakeitus N-ąjį kartą valdžią pagaliau ledai pajudėjo. Deja kai kurias detales užsakinėti ir laukti reikia nuo 6men iki 1metų. Kai nežiūrėjo į priekį ir neremontavo pagal gamintojo reikalavimus, tai dabar turi ką turi.Paskutinis taisė Al1; 2024.08.23, 19:27.
Comment
-
Dirbate geležinkelyje? Ar tik savo pamąstymais postringaujate. Apie keleivinių nuostolingumą visi jau seniai žino. Jeigu sekate naujienas "senienas", viskas keleiviniuose pradėjo lenktis po Dailydkos išėjimo ir skandalo. Po Dailydkos nors vienas atėjęs "profesionalas" ar padarė kad kažkas būtų geriau? NE. Tik viską suvarė taip, ką dabar turi srėbti kiti.
Beje gresia ir dar vienas skandalas susijęs su saugumu, kuris greitu metu iškils į viešumą. Sekite naujienas ????
Comment
-
Grįžtant prie Stadlerių ir Klaipėdos krypties elektrifikacijos. Kaip bus su paklausos tenkinimu net ir gavus 15 naujų Stadlerių? Vilnius-Klaipėda, kaip suprantu, vaikščios viso 9 elektriniai ilgiems intercity maršrutams pritaikyti Stadleriai ir tik jie. O kas, jei, tarkim, esant akivaizdžiai didelei paklausai (vasarą savaitgaliais, prieš šventes, o gal ir šiaip tiesiog didėjant traukinių populiarumui) nuspręstų sukabinti du EMU? O jei tris? Iškart traukinių deficitas, ar ne? Ar galėtų būti leidžiami ir EJ575 dviaukščiai esant reikalui, su sąlyga, kad būtų atliekamų nuo Kauno ir Trakų krypčių (spėju, nebūtų)? Tiesiog, ar nėra taip, kad amžinai trūkstančių riedmenų ir toliau sėkmingai trūks dėl nepakankamo užsipirkimo ir toliau sėkmingai neišnaudosim geležinkelių susisiekimo potencialo, nes "trūks riedmenų"?
- 4 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąGrįžtant prie Stadlerių ir Klaipėdos krypties elektrifikacijos. Kaip bus su paklausos tenkinimu net ir gavus 15 naujų Stadlerių? Vilnius-Klaipėda, kaip suprantu, vaikščios viso 9 elektriniai ilgiems intercity maršrutams pritaikyti Stadleriai ir tik jie. O kas, jei, tarkim, esant akivaizdžiai didelei paklausai (vasarą savaitgaliais, prieš šventes, o gal ir šiaip tiesiog didėjant traukinių populiarumui) nuspręstų sukabinti du EMU? O jei tris? Iškart traukinių deficitas, ar ne? Ar galėtų būti leidžiami ir EJ575 dviaukščiai esant reikalui, su sąlyga, kad būtų atliekamų nuo Kauno ir Trakų krypčių (spėju, nebūtų)? Tiesiog, ar nėra taip, kad amžinai trūkstančių riedmenų ir toliau sėkmingai trūks dėl nepakankamo užsipirkimo ir toliau sėkmingai neišnaudosim geležinkelių susisiekimo potencialo, nes "trūks riedmenų"?Paskutinis taisė ignaloidas; 2024.08.24, 04:30.
- 1 patinka
Comment
-
Kas sakė, kad reikia kas valandą? Į Kauną kas valandą +/- važiuoja, o į Klaipėdą pakaks kas porą valandų. Kasdien kokių 8 reisų užtektų. Dar pora galėtų būti atskiromis dienomis, taip pat koks vienas reisas iki Šiaulių kasdien. 8 reisai, 4 traukiniai. Kai kuriems reisams reikėtų 2 traukinių (gal ir ne kasdien), taip pat maršrutui iki Šiaulių, o 2 stovi rezerve, remonte. Gaunasi, kad kasdien reikėtų 6-7 traukinių. Piko metu galima būtų papildomais reisais leisti Pesas ar netgi vagonus su elektrovežiu. Jei poreikis bus, būtų galima nupirkti dar kelis traukinius.
Parašė Gremlinas Rodyti pranešimąDirbate geležinkelyje? Ar tik savo pamąstymais postringaujate. Apie keleivinių nuostolingumą visi jau seniai žino. Jeigu sekate naujienas "senienas", viskas keleiviniuose pradėjo lenktis po Dailydkos išėjimo ir skandalo. Po Dailydkos nors vienas atėjęs "profesionalas" ar padarė kad kažkas būtų geriau? NE. Tik viską suvarė taip, ką dabar turi srėbti kiti.
Beje gresia ir dar vienas skandalas susijęs su saugumu, kuris greitu metu iškils į viešumą. Sekite naujienas ????Paskutinis taisė Al1; 2024.08.24, 08:33.
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Mano greitu pasiskaičiavimu, turėtų užtekti traukinių reisams kas valandą iš kiekvienos pusės su galimybe padvigubinti vieną iš jų. Turint omeny kad kiekvienas traukinys po 200 keleivių bus, manau tiek tai tikrai turėtų užtekti. Jei ne, manau bus laikas pasidžiaugti keliaujančių geležinkeliais kiekiu ir pasinaudoti opcija nusipirkti daugiau tokių pat traukinių
- 4 patinka
Comment
-
Parašė rmss Rodyti pranešimą
Ar į skaičiavimus įtrauktas patvorinis Stadleris?
8 vos pakanka kad kas valandą važiuoti, nors sutinku su Al1 kad kas valanda vargu ar reikia. Važiavimas kas 90-120min manau būtų pakankamas ir lengvai įgyvendinamas, tik nežinau kur daugiau tuos traukinius dėt jei ne Vilnius-Klaipėda.
Comment
Comment