Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    O kokios priežastys? Kas specifiškai trukdo sutvarkyti pagal gamintojo specifikacijas? Nėra dalių? Kažkokios kitos priežastys?
    Priežastys tokios, kad nemažai metų nieko nedarė, dalių neužsakinėjo ir pora traukinių buvo donorai (kurie dabar stovi). Ir tik visai neseniai, pradėjo situacija taisytis su remontais.

    Comment


      Parašė Gremlinas Rodyti pranešimą

      Priežastys tokios, kad nemažai metų nieko nedarė, dalių neužsakinėjo ir pora traukinių buvo donorai (kurie dabar stovi). Ir tik visai neseniai, pradėjo situacija taisytis su remontais.
      Na jei išties pradėjo taisytis situacija, tai vien tai jau yra gera naujiena. Patvorinė Pesa, kaip suprantu, jau irgi išvežta kapitaliniam remontui kažkur.

      Comment


        Priežastys tokios, kad kol nebuvo LG išskaidyta į atskiras įmones, viskas buvo perkama iš bendro katilo. Kai buvo įsteigti trys UAB'ai, keleivių pervežimu užsiimantis sėdėjo be reikiamo finansų kiekio... Kol galiausiai nesutvarkė tiek vidinių atsiskaitymų reikalų, tiek ir valstybės dotacijų klausimo...

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Jei Vilniuje liks 10 elektrinių traukinių, tai apie tankinimą į Kauną galima bus pamiršti. Arba nuiminėti dalį nuo Trakų, ten leidžiant Pesas ir taip pat visiškai pesizuojant Kenos maršrutą, nors ir po KT.
          Elektriniai traukiniai tai ne dyzeliniai, kurių einamąją aptarnavimą galima atlikti Radviliškio depe. Elektriniam reikia ruošti naujus kadrus ir patalpas. Dar klausimas, ar Radviliškyje bus elektrifikuojami depo keliai...
          Naujojje vilnioj depa ruosiasi statyt elektriniams, visa depa centre iskels, bus ofisai.
          "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


          - George W. Bush President of the USA

          Comment


            Tai yra blogai. Nes bus didelė nulinė rida. Arba bent jau ekipiravimo ir traukinių laikymo plotus stotyje privalu palikti.

            Comment


              O kodėl buvo nuspręsta panaikinti keleivinius reisus į N.Vilnią ir dabar tie traukiniai važiuoja tušti. Sutaupo konduktoriaus atlyginimą?

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                Na parašyta, kad "užbaigė projektavimo etapą" ir "pradedama gamyba", tai būtų labai keista, jei pateiktų kažkokius šiaip generinius stock interjerus, o ne tai, kas buvo suprojektuota. Juo labiau, kad tokių interjerų neteko matyti jokiuose kituose Stadleriuose.
                Man tenka truputį žinoti kaip vykdomas projektų viešinimas Gerai, jei vizualizacija maždaug atitinka tai, kas gavosi pe metų darbo. Ir ji geros kokybės. Bet jei jau visai kirvinga, ieškau tinkamo rakurso 3D modelyje. Kas yra pliusas, nes modelyje yra akuali geometrija. Ir minusas, nes spalvos ir aplinka - pritrenkianti.
                Paskutinis taisė ejs-ejs; 2024.08.22, 20:04.

                Comment


                  Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
                  O kodėl buvo nuspręsta panaikinti keleivinius reisus į N.Vilnią ir dabar tie traukiniai važiuoja tušti. Sutaupo konduktoriaus atlyginimą?
                  Spėčiau dėl to kad nereikia įsipareigoti jog kas karta bus ir galima gerokai lanksčiau žiūrėti kada traukinius į depą vežti.

                  Comment


                    Nes buvo mažai keleivių. Norint, kad Vilniuje veiktų miesto geležinkelis, reikia jį integruoti į miesto VT sistemą ir bilieto sistemą. O čia iškyla rimtos problemos - miestas nenori mokėti geležinkeliui, nes yra miesto autobusai ir troleibusai, geležinkelis nenori vežti nuostolingai... Kad būtų daugia keleivių, reikia papildomų stotelių miesto ribose ir artimame priemiestyje. Jų geležinkelis tai tikrai nenori įrenginėti... Valstybei irgi nusispjaut ant VT. Kai pasižiūti į Lenkiją, tai net pyktis ima, koks pas mus atsilikimas ir degradacija...

                    Comment


                      Bet tie traukiniai taip ar taip važiuoja tuo maršrutu, tik dabar be papildomų pajamų.
                      Čia nekalba apie miesto maršrutą kuris turėtų būti bent jau Lentvaris-N.Vilnia-ETD ir net kai kurie reisai į Keną (į kitą pusę dalį pratesiant iki Trakų). Bei dažnumas bent kas 20 min. Nežinau kaip dabar į Oro uostą grafikas, bet ir šis maršrutas turėtų būti integruotas į VT ir važiuti iki Jašiūnų su čia ne kartą minėtu sustojimu Salininkuose. Be integracijos dar reiktų įvesti ir zoninę sistemą. O dažnesni sustojimai tai nebent buvusį Vilniaus prekių stoties sustojimą įrengti, daugiau kokie? Bendrajame plane planuojamas prie Trakų Vokės? Riovonyse? Markučiuose?

                      Comment


                        Efektyviau vyksta konduktorių darbo pasikeitimas, jei pradžia ir pabaiga visuomet toje pačioje stotyje vyksta

                        Comment


                          Mašinistai kažkaip su šia problema susitvarko.

                          Comment


                            Nes visi mašinistai važiuoja iki depo.

                            Comment


                              Tai mašinisto darbas toks. O konduktoriaus kitoks.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Priežastys tokios, kad kol nebuvo LG išskaidyta į atskiras įmones, viskas buvo perkama iš bendro katilo. Kai buvo įsteigti trys UAB'ai, keleivių pervežimu užsiimantis sėdėjo be reikiamo finansų kiekio... Kol galiausiai nesutvarkė tiek vidinių atsiskaitymų reikalų, tiek ir valstybės dotacijų klausimo...
                                Pirmą kartą girdžiu, kad keleivių pervežimas sedėjo be pinigų. Pirma, buvo didelis noras tvarkyti patiems (kas neišdegė, o dar labiau sugadino ir tyliai užglaistė), antra, netiko detalių kainos pykčiai su Škoda dėl tam tikrų klausimų. Norėjo kai kas būti labai protingas, deja neišėjo ir liko kvailio vietoje. Ir tik dabar, pakeitus N-ąjį kartą valdžią pagaliau ledai pajudėjo. Deja kai kurias detales užsakinėti ir laukti reikia nuo 6men iki 1metų. Kai nežiūrėjo į priekį ir neremontavo pagal gamintojo reikalavimus, tai dabar turi ką turi.

                                Comment


                                  O gal galima plačiau dėl to kai ko bandymo būti "labai protingais"? Na nebūtinai labai specifiškai, bet apytiksliai, kas per dalykai turėjo dėtis, kad taip apsifakapino LTG su traukinių priežiūra ir chronišku riedmenų trūkumu?

                                  Comment


                                    Parašė Gremlinas Rodyti pranešimą
                                    Pirmą kartą girdžiu, kad keleivių pervežimas sedėjo be pinigų. Pirma, buvo didelis noras tvarkyti patiems (kas neišdegė, o dar labiau sugadino ir tyliai užglaistė), antra, netiko detalių kainos pykčiai su Škoda dėl tam tikrų klausimų. Norėjo kai kas būti labai protingas, deja neišėjo ir liko kvailio vietoje. Ir tik dabar, pakeitus N-ąjį kartą valdžią pagaliau ledai pajudėjo. Deja kai kurias detales užsakinėti ir laukti reikia nuo 6men iki 1metų. Kai nežiūrėjo į priekį ir neremontavo pagal gamintojo reikalavimus, tai dabar turi ką turi.
                                    O tai gal "gerovės" valstybėje girsis tokiais pasiekimais? Aišku, kad pelną generavo krovinių pervežimas, infrastruktūra irgi gyveno neblogai, nes pajamos buvo garantuotos įmokomis už pervežimus, taip pat ir keleivių, lėšos geležinkelio remontui ir pan. O keleivių pervežimas nuostolingas, valstybė restruktūrizacijos pradžioje dar negarantavo jokių dotacijų už keleivių vežimą, dėl jų buvo derybos, pervežimai smuko, nes koronos apribojimai buvo ir t.t. Iki restruktūrizacijos riedmenys tiesiogiai nepriklausė keleivių vežimo direkcijai, todėl buvo paprasčiau su lėšomis jų remontui. O po restukrūrizacijos reikėjo viską patiems ir už savus... Taip pat ir mokėti už lokomotyvus, infrastruktūrą. Realiais pinigais, o ne tarpusavio užskaitymais...
                                    Paskutinis taisė Al1; 2024.08.23, 19:27.

                                    Comment


                                      Dirbate geležinkelyje? Ar tik savo pamąstymais postringaujate. Apie keleivinių nuostolingumą visi jau seniai žino. Jeigu sekate naujienas "senienas", viskas keleiviniuose pradėjo lenktis po Dailydkos išėjimo ir skandalo. Po Dailydkos nors vienas atėjęs "profesionalas" ar padarė kad kažkas būtų geriau? NE. Tik viską suvarė taip, ką dabar turi srėbti kiti.
                                      Beje gresia ir dar vienas skandalas susijęs su saugumu, kuris greitu metu iškils į viešumą. Sekite naujienas ????

                                      Comment



                                        Grįžtant prie Stadlerių ir Klaipėdos krypties elektrifikacijos. Kaip bus su paklausos tenkinimu net ir gavus 15 naujų Stadlerių? Vilnius-Klaipėda, kaip suprantu, vaikščios viso 9 elektriniai ilgiems intercity maršrutams pritaikyti Stadleriai ir tik jie. O kas, jei, tarkim, esant akivaizdžiai didelei paklausai (vasarą savaitgaliais, prieš šventes, o gal ir šiaip tiesiog didėjant traukinių populiarumui) nuspręstų sukabinti du EMU? O jei tris? Iškart traukinių deficitas, ar ne? Ar galėtų būti leidžiami ir EJ575 dviaukščiai esant reikalui, su sąlyga, kad būtų atliekamų nuo Kauno ir Trakų krypčių (spėju, nebūtų)? Tiesiog, ar nėra taip, kad amžinai trūkstančių riedmenų ir toliau sėkmingai trūks dėl nepakankamo užsipirkimo ir toliau sėkmingai neišnaudosim geležinkelių susisiekimo potencialo, nes "trūks riedmenų"?

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą
                                          Grįžtant prie Stadlerių ir Klaipėdos krypties elektrifikacijos. Kaip bus su paklausos tenkinimu net ir gavus 15 naujų Stadlerių? Vilnius-Klaipėda, kaip suprantu, vaikščios viso 9 elektriniai ilgiems intercity maršrutams pritaikyti Stadleriai ir tik jie. O kas, jei, tarkim, esant akivaizdžiai didelei paklausai (vasarą savaitgaliais, prieš šventes, o gal ir šiaip tiesiog didėjant traukinių populiarumui) nuspręstų sukabinti du EMU? O jei tris? Iškart traukinių deficitas, ar ne? Ar galėtų būti leidžiami ir EJ575 dviaukščiai esant reikalui, su sąlyga, kad būtų atliekamų nuo Kauno ir Trakų krypčių (spėju, nebūtų)? Tiesiog, ar nėra taip, kad amžinai trūkstančių riedmenų ir toliau sėkmingai trūks dėl nepakankamo užsipirkimo ir toliau sėkmingai neišnaudosim geležinkelių susisiekimo potencialo, nes "trūks riedmenų"?
                                          Mano greitu pasiskaičiavimu, turėtų užtekti traukinių reisams kas valandą iš kiekvienos pusės su galimybe padvigubinti vieną iš jų. Turint omeny kad kiekvienas traukinys po 200 keleivių bus, manau tiek tai tikrai turėtų užtekti. Jei ne, manau bus laikas pasidžiaugti keliaujančių geležinkeliais kiekiu ir pasinaudoti opcija nusipirkti daugiau tokių pat traukinių
                                          Paskutinis taisė ignaloidas; 2024.08.24, 04:30.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X