Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Nereikia absoliutinti - mano mama visada kalba telefonu per loudspykerį. Nes paprasčiausiai neprigirdi.
    Ko gero tai tik reiškia, kad neteisingai laiko telefoną. Kai jis ilgesnis, garsiakalbis patenka už ausies kriauklės ribų ir visiškai nieko per jį nesigirdi. Čia su sąlyga, kad jis veikia ir nenutildytas.

    Comment


      Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

      Ne 9, bet 15. 9 grynai elektriniai, 6 bateriniai. Kaunas-Šiauliai ir Vilnius-Varėna-Marcinkonys bus bateriniai, visi kiti bus pagrinde Vilnius-Klaipėda. Tai turėtų būti galimybės stipriai padidinti važiavimų kiekius.
      Nepamirškit, kad tikrai bus poreikis leisti sudvejintus sąstatus. Tad nuo dabartinių 7 (ant popieriaus, faktiškai vos ne dvigubai mažiau) Pesų nelabai jausis skirtumas.

      Comment


        Kas dėl EJ575, tai jų Kauno maršrutui daugiau nei pakankama. Galima dar ir tankinti. Kenos sąskaita. Ten dabar gavosi visiškas marazmas. Pagal keleivių srautus, ten užtenk paprastos Pesos, bet yra KT, kurį reikia eksploatuoti. Ir todėl leidžia dviaukščius. Tiesa, nežinau, ar visais reisais. Seniau buvo keli reisai elektriniais, keli - Pesomis.
        Šiaip tai reikėtų keleto naujų dvivagonių elektrinių traukinių vietiniams reisams į Keną, į Trakus (trivagonis dviaukštis yra per didelis, net ir dvivagonis sviaukštis į Trakus kai kuriais reisais yra per daug). Taip pat lieka Radviliškis - Klaipėdą, kur visas maršrutas po KT, bet tikriausiai ir toliau leis Pesas...

        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
        https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...liu-traukiniai

        Laukiam Gator ir Al1 komentaro,kad vietoj maisto bistro, geriau daugiau vietų daugiau padarytų ir sumažintų kelionės kainą.
        Nuvilsiu. Traukinyje Vilnius - Klaipėda reikia maitinimo.
        Paskutinis taisė Al1; 2024.08.20, 21:07.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Šiaip tai reikėtų keleto naujų dvivagonių elektrinių traukinių vietiniams reisams į Keną, į Trakus (trivagonis dviaukštis yra per didelis, net ir dvivagonis sviaukštis į Trakus kai kuriais reisais yra per daug). Taip pat lieka Radviliškis - Klaipėdą, kur visas maršrutas po KT, bet tikriausiai ir toliau leis Pesas...
          Sujungus Vilnius-Kena ir Vilnius-Trakai maršrutus į vieną gal ir pateisintų bent jau dvivagoniai dviaukščiai.

          O dėl Radviliškis-Klaipėda, gal visgi ten paleis dviaukščius? Tik nežinau ar planuoja pritaikyti Radviliškio depą elektriniams traukiniams. Įsivaizduočiau kad ir Vilnius-Šiauliai galėtų dviaukščius leisti.

          Comment


            Seniau buvo kažkur užsiminta, kad Škodos, atsiras ir Radviliškis-Klaipėda maršrute

            Comment


              Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

              Ne 9, bet 15. 9 grynai elektriniai, 6 bateriniai. Kaunas-Šiauliai ir Vilnius-Varėna-Marcinkonys bus bateriniai, visi kiti bus pagrinde Vilnius-Klaipėda. Tai turėtų būti galimybės stipriai padidinti važiavimų kiekius.
              Kokia tikimybė, kad pasibaigus riedmenų trūkumuiTM, prasidės koks mašinistų trūkumas?

              Comment


                Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...liu-traukiniai

                Laukiam Gator ir Al1 komentaro,kad vietoj maisto bistro, geriau daugiau vietų daugiau padarytų ir sumažintų kelionės kainą.
                Šita naujiena kažkaip nelabai pastebėta liko. LTG Link komplimentų paskutiniu metu dažnai nežarstau, bet interjerai, imho, labai neblogai atrodo. Nustebino iš gerosios pusės netgi. Nežinau, ar čia kažkokie standartiniai siūlomi Stadlerio interjerai, priklausomai nuo traukinio tipo, bet atrodo gerai.

                Kelios detalės, kurios gali atrodyti nelabai reikšmingos, bet, imho, yra svarbios ir rodo gerą požiūrį į keleivių komfortą

                Dvigubi porankiai net antroje klasėje. Pavyzdžiui, UK (ir kai kur kitur) net ir pirmoje klasėje ne visur būna dvigubi porankiai, nekalbant apie antrą klasę, kur dvigubų porankių nebūna beveik niekur. Renderyje, kaip suprantu, antra klasė


                Privatumo sienelės. Tokį sprendimą teko matyti kai kuriuose naujesniuose traukinių modeliuose (ICE3 Neo, RailJet), bet pas mus tokio dalyko dar nelaukiau. Tai už šitą irgi thumbs up. Taipogi tiek pirmoje klasėje, tiek ir antroje




                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  Šita naujiena kažkaip nelabai pastebėta liko. LTG Link komplimentų paskutiniu metu dažnai nežarstau, bet interjerai, imho, labai neblogai atrodo. Nustebino iš gerosios pusės netgi. Nežinau, ar čia kažkokie standartiniai siūlomi Stadlerio interjerai, priklausomai nuo traukinio tipo, bet atrodo gerai.
                  Man tik kyla klausimas kiek tai yra projektinis sprendinys, o kiek "stock models". Kol nebus realių foto, aš labiau priimčiau už 'moodoard'.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Kas dėl EJ575, tai jų Kauno maršrutui daugiau nei pakankama. Galima dar ir tankinti. Kenos sąskaita. Ten dabar gavosi visiškas marazmas. Pagal keleivių srautus, ten užtenk paprastos Pesos, bet yra KT, kurį reikia eksploatuoti. Ir todėl leidžia dviaukščius. Tiesa, nežinau, ar visais reisais. Seniau buvo keli reisai elektriniais, keli - Pesomis.
                    Šiaip tai reikėtų keleto naujų dvivagonių elektrinių traukinių vietiniams reisams į Keną, į Trakus (trivagonis dviaukštis yra per didelis, net ir dvivagonis sviaukštis į Trakus kai kuriais reisais yra per daug). Taip pat lieka Radviliškis - Klaipėdą, kur visas maršrutas po KT, bet tikriausiai ir toliau leis Pesas...
                    Kalbant apie pirkimą 2021 metais, buvo šitokiu planu dalijamasi, ir manau kad apytiksliai toks planas ir liks. Nežinau ar Mažeikiuose ir Panevėžyje artimiausiu metu bus kaip pasikrauti, galbūt buvo galvota su papildoma opcija baterinių traukinių, bet bendrai tai gana logiškai atrodo, ir rodomas Klaipėda - Šiauliai maršrutas egzistuojančiais elektriniais traukiniais, t.y. EJ575


                    Click image for larger version

Name:	traukiniu_planas.jpg
Views:	603
Size:	112,4 kB
ID:	2147212

                    Comment


                      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                      Man tik kyla klausimas kiek tai yra projektinis sprendinys, o kiek "stock models". Kol nebus realių foto, aš labiau priimčiau už 'moodoard'.
                      Na parašyta, kad "užbaigė projektavimo etapą" ir "pradedama gamyba", tai būtų labai keista, jei pateiktų kažkokius šiaip generinius stock interjerus, o ne tai, kas buvo suprojektuota. Juo labiau, kad tokių interjerų neteko matyti jokiuose kituose Stadleriuose.

                      Comment


                        Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                        Kalbant apie pirkimą 2021 metais, buvo šitokiu planu dalijamasi, ir manau kad apytiksliai toks planas ir liks. Nežinau ar Mažeikiuose ir Panevėžyje artimiausiu metu bus kaip pasikrauti, galbūt buvo galvota su papildoma opcija baterinių traukinių, bet bendrai tai gana logiškai atrodo, ir rodomas Klaipėda - Šiauliai maršrutas egzistuojančiais elektriniais traukiniais, t.y. EJ575


                        Click image for larger version

Name:	traukiniu_planas.jpg
Views:	603
Size:	112,4 kB
ID:	2147212
                        EJ575 neužteks, jei reikės 3 permesti į Radviliškį. Be to ten problema su priežiūra. Labai neaiškus dalykas. Jie čia planuoti gali ką nori, bet reikia turėti omenyje, kad kuo daugiau skirtingų modelių ir tipų traukinių, tuo problematiškiau juos prižiūrėti. Viena, kai tai yra daroma Vilniuje, kur yra specialistai, ir visai kas kita, kai tai reikės daryti Radviliškyje, kur specialistų nėra ir šiais laikais juos sunku surasti. Be to ten koncentruojasi mažas traukinių skaičius, tai dar daugiau problemų prisideda dėl racionalaus ir pagrįsto poreikio resursams (depas, dirbtuvės, įranga) ir specialistams...

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                          EJ575 neužteks, jei reikės 3 permesti į Radviliškį.
                          Kaip neužteks, kai viso turima 13 traukinių?

                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Be to ten problema su priežiūra. Labai neaiškus dalykas. Jie čia planuoti gali ką nori, bet reikia turėti omenyje, kad kuo daugiau skirtingų modelių ir tipų traukinių, tuo problematiškiau juos prižiūrėti. Viena, kai tai yra daroma Vilniuje, kur yra specialistai, ir visai kas kita, kai tai reikės daryti Radviliškyje, kur specialistų nėra ir šiais laikais juos sunku surasti. Be to ten koncentruojasi mažas traukinių skaičius, tai dar daugiau problemų prisideda dėl racionalaus ir pagrįsto poreikio resursams (depas, dirbtuvės, įranga) ir specialistams...
                          Veikiausiai bus kaip būdavo su dyzeliukais - atvažinės iki tol, kol sueis remonto laikas ir tuomet pervarys į Vilnių bei Radviliškiui duos kitus.

                          Comment


                            Jei Vilniuje liks 10 elektrinių traukinių, tai apie tankinimą į Kauną galima bus pamiršti. Arba nuiminėti dalį nuo Trakų, ten leidžiant Pesas ir taip pat visiškai pesizuojant Kenos maršrutą, nors ir po KT.
                            Elektriniai traukiniai tai ne dyzeliniai, kurių einamąją aptarnavimą galima atlikti Radviliškio depe. Elektriniam reikia ruošti naujus kadrus ir patalpas. Dar klausimas, ar Radviliškyje bus elektrifikuojami depo keliai...

                            Comment


                              Kokiu būdu galėtų būti neelektrifikuojami depo keliai, jei iš esmės visa linija ir visas trafikas pro ten bus elektrifikuotas?

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą
                                Kokiu būdu galėtų būti neelektrifikuojami depo keliai, jei iš esmės visa linija ir visas trafikas pro ten bus elektrifikuotas?
                                Goooglęje šiek tiek matosi. Kol kas priėmimo keliai, kalnelis ir formavimo keliai - be KT atramų. Vakarinėje pusėje, kur depai - lyg ir daugiau KT atramų, bet depų kelių jos lyg ir nedengia. Iš kitos pusės, depui KT nebūtinas: pantrografą galima išbandyti tam skirtoje zonoje, o trauką organizuoti atskiru reidmeniu - dyzeliniu, dujiniu ar elektriniu. Jei gali toks dirbti uoste, kodėl negali depo kelyne?

                                Comment


                                  Kad nereikėtų spėlioti kiek bus Radviliškyje elektrifikuojama, galima pasižiūrėti kokias schemas dėjo pirkimo metu:

                                  Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240821_200100.png
Views:	417
Size:	277,4 kB
ID:	2147481

                                  Bet verta paminėti kad schema iš 2016 metų ir pirkimo metu buvo pirktas ir detalus projektavimas, tad galėjo gana nemažai keistis (nors nemanau)

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    O kokios priežastys? Kas specifiškai trukdo sutvarkyti pagal gamintojo specifikacijas? Nėra dalių? Kažkokios kitos priežastys?
                                    Priežastys tokios, kad nemažai metų nieko nedarė, dalių neužsakinėjo ir pora traukinių buvo donorai (kurie dabar stovi). Ir tik visai neseniai, pradėjo situacija taisytis su remontais.

                                    Comment


                                      Parašė Gremlinas Rodyti pranešimą

                                      Priežastys tokios, kad nemažai metų nieko nedarė, dalių neužsakinėjo ir pora traukinių buvo donorai (kurie dabar stovi). Ir tik visai neseniai, pradėjo situacija taisytis su remontais.
                                      Na jei išties pradėjo taisytis situacija, tai vien tai jau yra gera naujiena. Patvorinė Pesa, kaip suprantu, jau irgi išvežta kapitaliniam remontui kažkur.

                                      Comment


                                        Priežastys tokios, kad kol nebuvo LG išskaidyta į atskiras įmones, viskas buvo perkama iš bendro katilo. Kai buvo įsteigti trys UAB'ai, keleivių pervežimu užsiimantis sėdėjo be reikiamo finansų kiekio... Kol galiausiai nesutvarkė tiek vidinių atsiskaitymų reikalų, tiek ir valstybės dotacijų klausimo...

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Jei Vilniuje liks 10 elektrinių traukinių, tai apie tankinimą į Kauną galima bus pamiršti. Arba nuiminėti dalį nuo Trakų, ten leidžiant Pesas ir taip pat visiškai pesizuojant Kenos maršrutą, nors ir po KT.
                                          Elektriniai traukiniai tai ne dyzeliniai, kurių einamąją aptarnavimą galima atlikti Radviliškio depe. Elektriniam reikia ruošti naujus kadrus ir patalpas. Dar klausimas, ar Radviliškyje bus elektrifikuojami depo keliai...
                                          Naujojje vilnioj depa ruosiasi statyt elektriniams, visa depa centre iskels, bus ofisai.
                                          "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                                          - George W. Bush President of the USA

                                          Comment

                                          Working...
                                          X