Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Taip ir yra. Užsidarius Minsko mašrutams,.visi 3 elektriniai traukiniai permesti į vidaus maršrutus.

    O bet tačiau elektrinių traukinių būklė neteikia daug optimizmo. Mažiausiai vienas traukinys jau n metų nedirba, o tie, kurie iš.gamyklos atkeliavo 3 vagonų, dažniausiai kursuoja dvivagoniai arba apskritai kaip hibridai (vagonai nuo skirtingų sąstatų).

    Comment


      Parašė vectron Rodyti pranešimą
      Taip ir yra. Užsidarius Minsko mašrutams,.visi 3 elektriniai traukiniai permesti į vidaus maršrutus.

      O bet tačiau elektrinių traukinių būklė neteikia daug optimizmo. Mažiausiai vienas traukinys jau n metų nedirba, o tie, kurie iš.gamyklos atkeliavo 3 vagonų, dažniausiai kursuoja dvivagoniai arba apskritai kaip hibridai (vagonai nuo skirtingų sąstatų).
      O kokios priežastys? Kas specifiškai trukdo sutvarkyti pagal gamintojo specifikacijas? Nėra dalių? Kažkokios kitos priežastys?

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą

        O kokios priežastys? Kas specifiškai trukdo sutvarkyti pagal gamintojo specifikacijas? Nėra dalių? Kažkokios kitos priežastys?
        Trukdo tai kad gamintojas šiuo metu daro planinį tvarkymą po milijono kilometrų

        Kadangi kol tvarko, važiuoti negali, ir tvarko atskirais vagonais, dėl to ir daromi trumpinimai ir hibridai.

        Comment


          Parašė Magician Rodyti pranešimą
          “Naujieji traukiniai nuo 2026 metų kursuos populiariais Vilnius–Klaipėda, Vilnius–Varėna–Marcinkonys ir Kaunas–Šiauliai maršrutais.”

          Šitom kryptim bus skirti 9 traukiniai. Dabartiniais grafikais Vln-Klp pakanka kažkur keturių traukinių (bet galima susisukti ir su trim), o kitom dviem kryptim naudoja po vieną. Tai pagal logiką, traukiniai galbūt dalintųsi 5-2-2, ir turėtume maždaug kas valandą vykstančius išvykimus? Kaip ir neblogai.

          Įdomu, ar kai kurie dabartiniai šitų reisų traukiniai bus perkelti dažninti Vilnius-Kaunas maršrutą.
          Ne 9, bet 15. 9 grynai elektriniai, 6 bateriniai. Kaunas-Šiauliai ir Vilnius-Varėna-Marcinkonys bus bateriniai, visi kiti bus pagrinde Vilnius-Klaipėda. Tai turėtų būti galimybės stipriai padidinti važiavimų kiekius.

          Comment


            Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
            Nereikia absoliutinti - mano mama visada kalba telefonu per loudspykerį. Nes paprasčiausiai neprigirdi.
            Ko gero tai tik reiškia, kad neteisingai laiko telefoną. Kai jis ilgesnis, garsiakalbis patenka už ausies kriauklės ribų ir visiškai nieko per jį nesigirdi. Čia su sąlyga, kad jis veikia ir nenutildytas.

            Comment


              Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

              Ne 9, bet 15. 9 grynai elektriniai, 6 bateriniai. Kaunas-Šiauliai ir Vilnius-Varėna-Marcinkonys bus bateriniai, visi kiti bus pagrinde Vilnius-Klaipėda. Tai turėtų būti galimybės stipriai padidinti važiavimų kiekius.
              Nepamirškit, kad tikrai bus poreikis leisti sudvejintus sąstatus. Tad nuo dabartinių 7 (ant popieriaus, faktiškai vos ne dvigubai mažiau) Pesų nelabai jausis skirtumas.

              Comment


                Kas dėl EJ575, tai jų Kauno maršrutui daugiau nei pakankama. Galima dar ir tankinti. Kenos sąskaita. Ten dabar gavosi visiškas marazmas. Pagal keleivių srautus, ten užtenk paprastos Pesos, bet yra KT, kurį reikia eksploatuoti. Ir todėl leidžia dviaukščius. Tiesa, nežinau, ar visais reisais. Seniau buvo keli reisai elektriniais, keli - Pesomis.
                Šiaip tai reikėtų keleto naujų dvivagonių elektrinių traukinių vietiniams reisams į Keną, į Trakus (trivagonis dviaukštis yra per didelis, net ir dvivagonis sviaukštis į Trakus kai kuriais reisais yra per daug). Taip pat lieka Radviliškis - Klaipėdą, kur visas maršrutas po KT, bet tikriausiai ir toliau leis Pesas...

                Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...liu-traukiniai

                Laukiam Gator ir Al1 komentaro,kad vietoj maisto bistro, geriau daugiau vietų daugiau padarytų ir sumažintų kelionės kainą.
                Nuvilsiu. Traukinyje Vilnius - Klaipėda reikia maitinimo.
                Paskutinis taisė Al1; 2024.08.20, 21:07.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Šiaip tai reikėtų keleto naujų dvivagonių elektrinių traukinių vietiniams reisams į Keną, į Trakus (trivagonis dviaukštis yra per didelis, net ir dvivagonis sviaukštis į Trakus kai kuriais reisais yra per daug). Taip pat lieka Radviliškis - Klaipėdą, kur visas maršrutas po KT, bet tikriausiai ir toliau leis Pesas...
                  Sujungus Vilnius-Kena ir Vilnius-Trakai maršrutus į vieną gal ir pateisintų bent jau dvivagoniai dviaukščiai.

                  O dėl Radviliškis-Klaipėda, gal visgi ten paleis dviaukščius? Tik nežinau ar planuoja pritaikyti Radviliškio depą elektriniams traukiniams. Įsivaizduočiau kad ir Vilnius-Šiauliai galėtų dviaukščius leisti.

                  Comment


                    Seniau buvo kažkur užsiminta, kad Škodos, atsiras ir Radviliškis-Klaipėda maršrute

                    Comment


                      Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                      Ne 9, bet 15. 9 grynai elektriniai, 6 bateriniai. Kaunas-Šiauliai ir Vilnius-Varėna-Marcinkonys bus bateriniai, visi kiti bus pagrinde Vilnius-Klaipėda. Tai turėtų būti galimybės stipriai padidinti važiavimų kiekius.
                      Kokia tikimybė, kad pasibaigus riedmenų trūkumuiTM, prasidės koks mašinistų trūkumas?

                      Comment


                        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                        https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...liu-traukiniai

                        Laukiam Gator ir Al1 komentaro,kad vietoj maisto bistro, geriau daugiau vietų daugiau padarytų ir sumažintų kelionės kainą.
                        Šita naujiena kažkaip nelabai pastebėta liko. LTG Link komplimentų paskutiniu metu dažnai nežarstau, bet interjerai, imho, labai neblogai atrodo. Nustebino iš gerosios pusės netgi. Nežinau, ar čia kažkokie standartiniai siūlomi Stadlerio interjerai, priklausomai nuo traukinio tipo, bet atrodo gerai.

                        Kelios detalės, kurios gali atrodyti nelabai reikšmingos, bet, imho, yra svarbios ir rodo gerą požiūrį į keleivių komfortą

                        Dvigubi porankiai net antroje klasėje. Pavyzdžiui, UK (ir kai kur kitur) net ir pirmoje klasėje ne visur būna dvigubi porankiai, nekalbant apie antrą klasę, kur dvigubų porankių nebūna beveik niekur. Renderyje, kaip suprantu, antra klasė


                        Privatumo sienelės. Tokį sprendimą teko matyti kai kuriuose naujesniuose traukinių modeliuose (ICE3 Neo, RailJet), bet pas mus tokio dalyko dar nelaukiau. Tai už šitą irgi thumbs up. Taipogi tiek pirmoje klasėje, tiek ir antroje




                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Šita naujiena kažkaip nelabai pastebėta liko. LTG Link komplimentų paskutiniu metu dažnai nežarstau, bet interjerai, imho, labai neblogai atrodo. Nustebino iš gerosios pusės netgi. Nežinau, ar čia kažkokie standartiniai siūlomi Stadlerio interjerai, priklausomai nuo traukinio tipo, bet atrodo gerai.
                          Man tik kyla klausimas kiek tai yra projektinis sprendinys, o kiek "stock models". Kol nebus realių foto, aš labiau priimčiau už 'moodoard'.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Kas dėl EJ575, tai jų Kauno maršrutui daugiau nei pakankama. Galima dar ir tankinti. Kenos sąskaita. Ten dabar gavosi visiškas marazmas. Pagal keleivių srautus, ten užtenk paprastos Pesos, bet yra KT, kurį reikia eksploatuoti. Ir todėl leidžia dviaukščius. Tiesa, nežinau, ar visais reisais. Seniau buvo keli reisai elektriniais, keli - Pesomis.
                            Šiaip tai reikėtų keleto naujų dvivagonių elektrinių traukinių vietiniams reisams į Keną, į Trakus (trivagonis dviaukštis yra per didelis, net ir dvivagonis sviaukštis į Trakus kai kuriais reisais yra per daug). Taip pat lieka Radviliškis - Klaipėdą, kur visas maršrutas po KT, bet tikriausiai ir toliau leis Pesas...
                            Kalbant apie pirkimą 2021 metais, buvo šitokiu planu dalijamasi, ir manau kad apytiksliai toks planas ir liks. Nežinau ar Mažeikiuose ir Panevėžyje artimiausiu metu bus kaip pasikrauti, galbūt buvo galvota su papildoma opcija baterinių traukinių, bet bendrai tai gana logiškai atrodo, ir rodomas Klaipėda - Šiauliai maršrutas egzistuojančiais elektriniais traukiniais, t.y. EJ575


                            Click image for larger version

Name:	traukiniu_planas.jpg
Views:	626
Size:	112,4 kB
ID:	2147212

                            Comment


                              Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                              Man tik kyla klausimas kiek tai yra projektinis sprendinys, o kiek "stock models". Kol nebus realių foto, aš labiau priimčiau už 'moodoard'.
                              Na parašyta, kad "užbaigė projektavimo etapą" ir "pradedama gamyba", tai būtų labai keista, jei pateiktų kažkokius šiaip generinius stock interjerus, o ne tai, kas buvo suprojektuota. Juo labiau, kad tokių interjerų neteko matyti jokiuose kituose Stadleriuose.

                              Comment


                                Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                                Kalbant apie pirkimą 2021 metais, buvo šitokiu planu dalijamasi, ir manau kad apytiksliai toks planas ir liks. Nežinau ar Mažeikiuose ir Panevėžyje artimiausiu metu bus kaip pasikrauti, galbūt buvo galvota su papildoma opcija baterinių traukinių, bet bendrai tai gana logiškai atrodo, ir rodomas Klaipėda - Šiauliai maršrutas egzistuojančiais elektriniais traukiniais, t.y. EJ575


                                Click image for larger version

Name:	traukiniu_planas.jpg
Views:	626
Size:	112,4 kB
ID:	2147212
                                EJ575 neužteks, jei reikės 3 permesti į Radviliškį. Be to ten problema su priežiūra. Labai neaiškus dalykas. Jie čia planuoti gali ką nori, bet reikia turėti omenyje, kad kuo daugiau skirtingų modelių ir tipų traukinių, tuo problematiškiau juos prižiūrėti. Viena, kai tai yra daroma Vilniuje, kur yra specialistai, ir visai kas kita, kai tai reikės daryti Radviliškyje, kur specialistų nėra ir šiais laikais juos sunku surasti. Be to ten koncentruojasi mažas traukinių skaičius, tai dar daugiau problemų prisideda dėl racionalaus ir pagrįsto poreikio resursams (depas, dirbtuvės, įranga) ir specialistams...

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                  EJ575 neužteks, jei reikės 3 permesti į Radviliškį.
                                  Kaip neužteks, kai viso turima 13 traukinių?

                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Be to ten problema su priežiūra. Labai neaiškus dalykas. Jie čia planuoti gali ką nori, bet reikia turėti omenyje, kad kuo daugiau skirtingų modelių ir tipų traukinių, tuo problematiškiau juos prižiūrėti. Viena, kai tai yra daroma Vilniuje, kur yra specialistai, ir visai kas kita, kai tai reikės daryti Radviliškyje, kur specialistų nėra ir šiais laikais juos sunku surasti. Be to ten koncentruojasi mažas traukinių skaičius, tai dar daugiau problemų prisideda dėl racionalaus ir pagrįsto poreikio resursams (depas, dirbtuvės, įranga) ir specialistams...
                                  Veikiausiai bus kaip būdavo su dyzeliukais - atvažinės iki tol, kol sueis remonto laikas ir tuomet pervarys į Vilnių bei Radviliškiui duos kitus.

                                  Comment


                                    Jei Vilniuje liks 10 elektrinių traukinių, tai apie tankinimą į Kauną galima bus pamiršti. Arba nuiminėti dalį nuo Trakų, ten leidžiant Pesas ir taip pat visiškai pesizuojant Kenos maršrutą, nors ir po KT.
                                    Elektriniai traukiniai tai ne dyzeliniai, kurių einamąją aptarnavimą galima atlikti Radviliškio depe. Elektriniam reikia ruošti naujus kadrus ir patalpas. Dar klausimas, ar Radviliškyje bus elektrifikuojami depo keliai...

                                    Comment


                                      Kokiu būdu galėtų būti neelektrifikuojami depo keliai, jei iš esmės visa linija ir visas trafikas pro ten bus elektrifikuotas?

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą
                                        Kokiu būdu galėtų būti neelektrifikuojami depo keliai, jei iš esmės visa linija ir visas trafikas pro ten bus elektrifikuotas?
                                        Goooglęje šiek tiek matosi. Kol kas priėmimo keliai, kalnelis ir formavimo keliai - be KT atramų. Vakarinėje pusėje, kur depai - lyg ir daugiau KT atramų, bet depų kelių jos lyg ir nedengia. Iš kitos pusės, depui KT nebūtinas: pantrografą galima išbandyti tam skirtoje zonoje, o trauką organizuoti atskiru reidmeniu - dyzeliniu, dujiniu ar elektriniu. Jei gali toks dirbti uoste, kodėl negali depo kelyne?

                                        Comment


                                          Kad nereikėtų spėlioti kiek bus Radviliškyje elektrifikuojama, galima pasižiūrėti kokias schemas dėjo pirkimo metu:

                                          Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240821_200100.png
Views:	434
Size:	277,4 kB
ID:	2147481

                                          Bet verta paminėti kad schema iš 2016 metų ir pirkimo metu buvo pirktas ir detalus projektavimas, tad galėjo gana nemažai keistis (nors nemanau)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X