Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

    Štai straipsnis apie bilietų branginimą.
    „Lietuvos geležinkeliai" nori branginti bilietus

    Valstybės įmonė „Lietuvos geležinkeliai“ šią savaitę sumažino kelių reisų, tarp jų ir į sostinę, skaičių. Vilniaus priemiesčių gyventojai skundžiasi dėl to nebegalintys vėliau grįžti į namus, o geležinkeliečiai tikina dėl lėšų stygiaus nebegalintys išlaikyti visų reisų, rašo dienraštis „15 min”.

    „Lietuvos geležinkeliai“ (LG) paskelbė, kad nuo savaitės pradžios nebevažiuoja vienas traukinys maršrutu Vilnius-Šiauliai-Vilnius, kursavęs penktadieniais ir sekmadieniais. Taip pat nebekursuos vienas traukinys Vilnius-Ignalina-Vilnius. Bus apsieita ir be vieno reiso maršrute Kaunas1-Vilnius-Kaunas1, kursavusio kasdien.

    Bendrovė jau ėmėsi ir bilietų kainų didinimo. „Praėjusią savaitę Kainų komisijai pateikėme naujas, mūsų siūlomas bilietų kainas. Jei komisija jas patvirtins, visi traukinių bilietai pabrangtų apie 10 proc.“, – sakė LG generalinio direktoriaus pavaduotojas ir Keleivių vežimo direkcijos direktorius Raimondas Burkovskis.

    Šaltinis: http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=21158797

    Manau, kad jei dar brangins - niekas nebevažiuos, o traukiniai "vežios orą". Taip greitai bus nueita iki visiško keleivinių traukinių maršrutų likvidavimo.
    Beje, tokiu atveju autobusu į Vilnių iš Šiaulių bus pigiau - 35 LTL, o traukinius sieks apie 39 LTL.
    Panašiai kaip prieš kokį 10 metų kai traukinių kainos buvo auštesnės nei autobusų - tuomet masiškai krito geležinkelio transporto keleivių kiekis.
    Paskutinis taisė Salvijus; 2009.03.25, 21:54.

    #2
    Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
    Manau, kad jei dar brangins - niekas nebevažiuos, o traukiniai "vežios orą". Taip greitai bus nueita iki visiško keleivinių traukinių likvidavimo.
    O man vis keistas vienas dalykas. Jeigu vyriausybė (tikriausiai SM pavidalu) leidzia sau nurėžti dotacijas LG už keleivių vežimą, tai pati LG iškelti tokias sąlygas, kaip 1. Studentai, moksleiviai (iki 10 metų) ir pensininkai perka bilietus ne su 50, o tik su 20 proc. nuolaida; arba 2. Panaikiname visas nuolaidas visiems keleiviams, išskyrus vaikus iki 7 metų, pensininkus nuo 80 metų ir perkantiems atgalinį bilietą.
    Net neabejoju, kad prie to iškart prisijungs autobusų vežėjai. Žinoma, kils masinis nepasitenkinimas, visi kaltins kaip visada valdžią, kuri bus priversta grąžinti neišmokėtas dotacijas.
    Čia tik teoriniai pasvarstymai, bet gal tai būtų nors kažkiek geriau nei drastiškas maršrutų naikinimas?
    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment


      #3
      tai jeigu dar kilstelės 10pr kainas traukinių, tai aš važinėsiu į vilnių tik su mašiniuku, dar kur viešojo kainos nesveikos, tai gausis beveik tas pats, o patogumas bus nesulyginamas

      Comment


        #4
        Nesuprantu kur "LG" kainodara? Skirtingai nei Vakarų Eurpopoje, kur geležinkelis yra socialinė (turima omeny ne tik lengvatos, bet ir darbo vietų išlaikymas) transporto priemonė - Lietuvoje kitaip - čia bandoma padaryti tik biznio priemone.
        Ir tikrai mane visada kažkas nustebina, nes Lietuvoje VISKAS KITAIP nei kitur.

        Comment


          #5
          Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
          Nesuprantu kur "LG" kainodara? Skirtingai nei Vakarų Eurpopoje, kur geležinkelis yra socialinė (turima omeny ne tik lengvatos, bet ir darbo vietų išlaikymas) transporto priemonė - Lietuvoje kitaip - čia bandoma padaryti tik biznio priemone.
          Ir tikrai mane visada kažkas nustebina, nes Lietuvoje VISKAS KITAIP nei kitur.
          Tegul dar kuro akcizą užkelia dvigubai, išvis bus pravalas. Lietuvių politikai ir valdininkai visiškai suįžūlėjo...


          Revoliucija jau greitai...

          Comment


            #6
            Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
            Tegul dar kuro akcizą užkelia dvigubai, išvis bus pravalas. Lietuvių politikai ir valdininkai visiškai suįžūlėjo...
            Nesinervuok, juk čia Lietuva, ir šios šalies žmonės savo gudrumu ir suktumu gal tik žydams nusileidžia. Nu ką - padvigubins akcizą, ir lietuviai degalus atsiveš iš Latvijos, Lenkijos arba kontrabanda iš Baltarusijos ar KS. Net neabejoju, kad prasidės (o gal jau prasidėjo?) masiniai produkcijos vogimai iš MN.
            Paskutinis taisė Romas; 2013.05.12, 15:27. Priežastis: Citavimas
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              #7
              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
              O man vis keistas vienas dalykas. Jeigu vyriausybė (tikriausiai SM pavidalu) leidzia sau nurėžti dotacijas LG už keleivių vežimą, tai pati LG iškelti tokias sąlygas, kaip 1. Studentai, moksleiviai (iki 10 metų) ir pensininkai perka bilietus ne su 50, o tik su 20 proc. nuolaida; arba 2. Panaikiname visas nuolaidas visiems keleiviams, išskyrus vaikus iki 7 metų, pensininkus nuo 80 metų ir perkantiems atgalinį bilietą.
              Net neabejoju, kad prie to iškart prisijungs autobusų vežėjai. Žinoma, kils masinis nepasitenkinimas, visi kaltins kaip visada valdžią, kuri bus priversta grąžinti neišmokėtas dotacijas.
              Čia tik teoriniai pasvarstymai, bet gal tai būtų nors kažkiek geriau nei drastiškas maršrutų naikinimas?
              Valstybei priklausanti imone pries valstybe nesokines. Cia Lietuva - valdzia ipareigoja teikti lengvatas, bet pati, nors ir isipareigoja kompensuoti patirtas del to islaidas, nevykdo savo isipareigojimu.


              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
              Nesinervuok, juk čia Lietuva, ir šios šalies žmonės savo gudrumu ir suktumu gal tik žydams nusileidžia.
              Uij, khlysti... Jhus, lituviai, nikada nemokhejoti gyventi...

              Comment


                #8
                Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

                Kaži, ar Lietuvoje atsiras tokių pasiūlymų ?


                Latvijos žinios: Akcinė bendrovė "Pasažieru vilciens" (“Keleivinis traukinys”) kviečia moksleivius ir mokytojus rengiant pavasario ekskursijas pasinaudoti pasiūlymu "Keliauk po Latviją traukiniu ". Dabar siūlomi trys vienos dienos maršrutai į Tukumą, Kegumą ir Saulkrastus. Plačiau:

                http://www.travelnews.lt/index.php?m...2&pub_id=49554

                Comment


                  #9
                  Parašė Sovijus
                  Skaiciau - informacija yra ir www.pv.lv puslapyje. Kazin ar tikrai tokie dalykai kada nors bus Lietuvoje?
                  Kol LG ir toliau vyraus toks prastas požiūris į keleivius - ne.
                  You might surprise yourself.

                  Miestai.net FB

                  Comment


                    #10
                    kol valstybe reikalaus vezti keleivius nekompensuodama nuostoliu - vargu, ar kas keisis.
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      #11
                      LRT "Šiandien": siūlymas visai panaikinti keleivių pervežimą

                      Ką tik per LRT žinias "Šiandien" rodė, kad valstybei pareikalavus dividentų už pernai metus, š. m. sumažėjus krovinių pervežimui iškilo klausimas iš ko bus dengiamas nuostolingas keleivių pervežimas. LG direkotriaus pavaduotojas A. Šimėnas siūlo visai naikinti keleivių pervežimą. Kitą savaitę žadėjo klausimą spręsti Vyriausybė. Kažkodėl Latvija, kur krizė yra labiau užsamugusi biudžetą tokio klausimo dar nekelia.
                      Tai va tokios naujienos. Galėsim ilgam uždaryti savo diskusijų temas.

                      Tokios pat žinios yra ir čia: http://www.lrt.lt/news.php?strid=31489&id=5214000

                      Keletas citatų:
                      "Viceministro A. Štaro nuomone, jei „Lietuvos geležinkelių“ veikla šiais metais nebus pelninga, teks mažinti keleivių vežimo geležinkelių transportu maršrutus arba didinti bilietų kainas.

                      Siekdama, kad dėl to nenukentėtų gyventojai, Susisiekimo ministerija tariasi su savivaldybėmis, kaip optimizuoti keleivių vežimo maršrutus ir suderinti skirtingų rūšių transportą."

                      Čia dar naujesnė informacija: http://www.lrt.lt/news.php?strid=5082&id=5214053

                      Papildoma informacija: http://www.transp.lt/Default.aspx?El...ArticleID=6033

                      Ir dar naujesnė informacija:
                      http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=22399438

                      "Susisiekimo ministerijai nepavykstant įtikinti Vyriausybės narių rasti būdų, kaip kompensuoti nuostolingus keleivių pervežimus, „Lietuvos geležinkeliai“ prakalbo apie tai, kad keleivių gabenimas traukiniais apskritai gali būti nutrauktas.

                      „Jeigu valstybė priims sprendimą, kad ji neskirs jokių lėšų tame tarpe ir dividendų forma tikrai teks spręsti klausimą dėl šios veiklos geležinkeliuose uždarymo“, – įsitikinęs „Lietuvos geležinkelių“ direktoriaus pavaduotojas Albertas Šimėnas."

                      Esą nuo metų pradžios bendras jų sumažėjimas gali siekti 30 procentų. Be to, teks atsisakyti kai kurių traukinių maršrutų, kai kuriuos trumpinti ir kitaip taupyti."
                      Paskutinis taisė Salvijus; 2009.05.29, 20:47.

                      Comment


                        #12
                        Dėl nuostolių gali būti nutrauktas keleivių vežimas traukiniais

                        Dėl nuostolių gali būti nutrauktas keleivių vežimas traukiniais

                        Susisiekimo ministerijai nepavykstant įtikinti Vyriausybės narių rasti būdų, kaip kompensuoti nuostolingus keleivių pervežimus, „Lietuvos geležinkeliai“ prakalbo apie tai, kad keleivių gabenimas traukiniais apskritai gali būti nutrauktas. „Lietuvos geležinkeliai“ sako per šiuos metus dėl nuostolingo keleivių gabenimo patirsiantys apie 180 mln. Lt nuostolį.

                        Anksčiau nuostolingus žmonių pervežimus įmonė padengdavo iš pelno, uždirbto gabenant krovinius. Tačiau prakiurus valstybės biudžetui, šiemet Vyriausybė pareikalavo beveik 50 milijonų litų siekiantį pernykštį „Lietuvos geležinkelių“ pelną išmokėti dividendais į valstybės iždą.

                        Be to, trečdaliu smukus krovinių srautams, įmonė sako atsidūrusi nepavydėtinoje padėtyje. Pagrindinė „Lietuvos geležinkelių“ akcininkė - Susisiekimo ministerija – pasiūlė Vyriausybei rasti būdą, kaip padėtį taisyti.

                        „Mūsų buvo pateiktas pasiūlymas – įteisinti tvarką, kaip kompensuojami nuostoliai iš keleivių vežimo. Tokios tvarkos iki šiol nebuvo, nors ji numatyta Geležinkelių transporto kodekse, Europos Sąjungos direktyvose, kurios privalomos Lietuvai“, – sako Arūnas Štaras, susisiekimo viceministras.
                        REKLAMA

                        Pasiūlymas atremtas šiuo metu įprastais argumentais.

                        „Mes kalbame šiuo metu apie vienintelį klausimą, kiek reikia skirti pinigų, ir jisai ištrauktas iš konteksto skamba visiškai nesuprantamai, akivaizdu, kad šiuo metu lėšų valstybė neturi ir reikia spręsti problemas ilgoje perspektyvoje“, – teigia Algirdas Šemeta, finansų ministras.

                        „Jeigu valstybė priims sprendimą, kad ji neskirs jokių lėšų tame tarpe ir dividendų forma tikrai teks spręsti klausimą dėl šios veiklos geležinkeliuose uždarymo“, – įsitikinęs „Lietuvos geležinkelių“ direktoriaus pavaduotojas Albertas Šimėnas.

                        Premjeras Andrius Kubilius sako, kad aiškesnis sprendimas dėl nuostolių kompensavimo gali būti kitą savaitę. „Lietuvos geležinkeliai“ ir Susisiekimo ministerija teigia, kad negavus bent dividendų teks dar karpyti algas geležinkelininkams.

                        Esą nuo metų pradžios bendras jų sumažėjimas gali siekti 30 procentų. Be to, teks atsisakyti kai kurių traukinių maršrutų, kai kuriuos trumpinti ir kitaip taupyti.

                        http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=22399438

                        Comment


                          #13
                          Parašė STIFF Rodyti pranešimą
                          Dėl nuostolių gali būti nutrauktas keleivių vežimas traukiniais
                          Na įdomu su tais nuostoliais. Kiek dar paskaitinėjau komentarus (http://www.delfi.lt/news/economy/aut...om=1&s=2&no=20) ir asmeniškai girdėjau iš studentų - kartais penktadieniais ir sekmadieniais yra neįmanoma gauti bilietų į traukinį Vilnius-Klaipėda-Vilnius. Tai vargšai studentai bėga ieškoti autobusų.
                          Tai po velnių ar sunku prikabinti dar 1 vagoną.
                          Girdim tik dejones - tiek nusotolių ir tiek nuostolių - geriau trūkstamus vagonus prikabintų.
                          Užsiutau - tuoj rašysiu laišką ministrui šiuo klausimu. Tikrai. Jau parašiau ir išsiunčiau.
                          Paskutinis taisė Salvijus; 2009.05.29, 20:55.

                          Comment


                            #14
                            Na, visisko keleiviniu traukini eismo nutraukimo nebus. Bet nurez is peties, tas tiketina. Net jei valdzia ir sukrapstys kazkiek tai nuostoliu padengimui, kirba bloga nuojauta, kad po menesio kito bus ivestas naujas tvarkarastis, kuriame tikrai neliks nei traukiniu i Silute, nei i Mazeikius. Uzrauks koki trecdali Vilnius-Kaunas. I Klaipeda liks pora traukiniu per diena. Po pora reisu nuims i Turmanta ar Ignalina, Kena, Stasylas, Varena, Kybartus, Trakus. I Marijampole is Kauno irgi sutrumpins iki Kazlu Rudos. Rokiskin gal ir paliks toki varianta, kuris buvo iki pernai metu geguzes pabaigos.

                            Comment


                              #15
                              Parašė Sovijus
                              Matau nieko nebus. Reikia užversti Susisiekimo ministeriją (galima ir Vyriausybei) elektroniniais laiškais - lai nebando liesti nė vieno traukinio. Aš jau parašiau ir minsitrui ir minsiterijai - railfanus raginu tai irgi padaryti.
                              transp@transp.lt

                              Kiti adresai žr.: http://www.transp.lt/Default.aspx?El...36&Lang=LT&UL=

                              Į "LG" nevarkit - jie net nesiteikia nei perskaityti, nei atsakyti.
                              Ką tame laiške parašei, jei ne paslaptis? Kad esi traukinių fanas ir ,,negalima'' liesti nei vieno traukinio, ar davei konstruktyvių pasiūlymų, kaip keleivių pervežimą paversti pelningu ar bet ne tiek daug nuostolingu kaip dabar?
                              Flickr

                              Comment


                                #16
                                Parašė Sovijus
                                Pasiūliau konstruktyvių sprendinių, tačiau deja mūsų paprastų mirtingųjų balsas į dangų neina.
                                Kita vertus, ar jie mūsų atsiklausia.
                                Ar tikrai? Galėtum gal šiek tiek plačiau pakomentuoti?
                                Flickr

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                  Ką tik per LRT žinias "Šiandien" rodė, kad valstybei pareikalavus dividentų už pernai metus, š. m. sumažėjus krovinių pervežimui iškilo klausimas iš ko bus dengiamas nuostolingas keleivių pervežimas. LG direkotriaus pavaduotojas A. Šimėnas siūlo visai naikinti keleivių pervežimą. Kitą savaitę žadėjo klausimą spręsti Vyriausybė. Kažkodėl Latvija, kur krizė yra labiau užsamugusi biudžetą tokio klausimo dar nekelia.
                                  Tai va tokios naujienos. Galėsim ilgam uždaryti savo diskusijų temas.

                                  Tokios pat žinios yra ir čia: http://www.lrt.lt/news.php?strid=31489&id=5214000

                                  Keletas citatų:
                                  "Viceministro A. Štaro nuomone, jei „Lietuvos geležinkelių“ veikla šiais metais nebus pelninga, teks mažinti keleivių vežimo geležinkelių transportu maršrutus arba didinti bilietų kainas.

                                  Siekdama, kad dėl to nenukentėtų gyventojai, Susisiekimo ministerija tariasi su savivaldybėmis, kaip optimizuoti keleivių vežimo maršrutus ir suderinti skirtingų rūšių transportą."
                                  O kas neleido iki šiol suderinti skirtingų rūšių transportą? Juk ir iki šiol keleivių vežimas buvo nuostolingas. Jau esu daug kartų šiame forume pateikęs pasiūlymus, ypač dėl Panevėžio. Vyriausybė gali pasiūlyti pagaliau atleisti LG nuo kelių mokesčio, nes traukiniai asfaltuotais keliais nevažiuoja. Taip pat jau keli mėnesiai girdisi kalbos, kad nežymiai pigs elektra (ilga istorija, susijusi su IAE uždarymu), taigi teoriškai turėtų sumažėti savikaina traukinių maršrutams NV-Kaunas1 ir NV-Trakai. Be to, kaip taisyklė vasarą padaugėja keliaujančiųjų, taigi turėtų nežymiai sumažėti ir nuostolingumas.
                                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                  Comment


                                    #18
                                    Parašė Sovijus
                                    Pasiūliau konstruktyvių sprendinių, tačiau deja mūsų paprastų mirtingųjų balsas į dangų neina.
                                    Kita vertus, ar jie mūsų atsiklausia.
                                    Be to, geriau kažką daryti nei sedėti rankas sudėjus ir dejuoti kaip yra nuostolinga ir kaip viskas Lietuvoje yra blogai.
                                    Geležinkeliuose dirba tokie patys mirtingieji kaip ir tu. O dėl sėdėjimo ir dejavimo, tai kaip tik ir yra tas kažkas daroma, t.y nuimami patys nuostolingiausi maršrutai.
                                    Paskutinis taisė Lettered; 2009.05.29, 21:42.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė Sovijus
                                      Kalba eina apie visų maršrutų uždarymą - kokia gėda. Bent taip pareiškė ne žurnalistai, o didžiosios valdžios galvos.
                                      Norit pasakyt, kad autobusų pervežimai nenuostolingi? Galiu dar kartą pakartoti skaičius, tačiau grįžti nesinorisi - siūlau susipažit su diskusija nuo pat pradžių, kad nebereikėtų kartotis.
                                      Na tokių maršrutų kaip Vilnius-Kaunas nepanaikins manau ir tikrai nereiktų, nors tai ir šiuo metu nuostolinga, bet į visokius mažus miestelius tikrai reiktų naikinti.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                        Na tokių maršrutų kaip Vilnius-Kaunas nepanaikins manau ir tikrai nereiktų, nors tai ir šiuo metu nuostolinga, bet į visokius mažus miestelius tikrai reiktų naikinti.
                                        O Šiauliai-Rokiškis reikia naikinti?
                                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                        Comment

                                        Working...
                                        X