Parašė ejs-ejs
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimą28 metai. Prieš 30 metų buvo padaryta galimybė pratėsti tą terminą iki 40 metų.Paskutinis taisė ejs-ejs; 2024.07.21, 01:20.
Comment
-
V. Europoje daug senų traukinių ~30 metų amžiaus. Tie terminai visada pratęsiami po eilinio kapitalinio remonto ir modernizacijos. Taip kad viskas čia OK ir kas pasakoja apie visokius 8 ar 12 metų, tiesiog peza. Kas dėl Lietuvoje naudojamų DR1A, tai juos nurašys, kai nupirks naujus Stadler traukinius. Va, Latvijoje DR1A dar ilgai važinės, nes kol kas apie jų pakeitimą kalbos nėra. Kol kas tik ER2 jau baigia pakeisti. Skubėkite, kas dar norite pasivažinėti, Bet jau sunku pagauti, nes važinėja tik keli traukiniai...
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąV. Europoje daug senų traukinių ~30 metų amžiaus. Tie terminai visada pratęsiami po eilinio kapitalinio remonto ir modernizacijos. Taip kad viskas čia OK ir kas pasakoja apie visokius 8 ar 12 metų, tiesiog peza. .
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPrie ko čia tas europinis vagonas, kai kalba eina apie traukinių ar vagonų amžių. Ir nesvarbu, kur jie pagaminti, svarbu, kaip prižiūrimi ir eksploatuojami.
Čia kaip puikiai prižiūrėti 30 metų amžiaus BMW ir Moskvyčius, teoriškai abu gali važiuoti 160 kmh greičiu.
Comment
-
LTG Link toliau siautėja
Tokios kelionės traukiniu nesitikėjo: pirkau bilietą 3 klase, bet ne į gyvulinį vagoną - Delfi pilietis
Traukinys pajuda kitos stoties link ir po minutės vaikinai, pasišaipę iš konduktoriaus, tarpusavyje kurpia planą, kaip užsirakins kupė duris ir neįsileis jokių keleivių. Be to, su uždarytomis durimis galės ramiai maukti bonkę, kad jų nepamatytų ir neišmestų. Kadangi sėdėjau arčiausiai durų, vienas iš trijulės dar turėjo mandagumo paklausti, ar man netrukdytų, jei uždarytų duris. Žinoma, pasakiau, kad trukdytų ir neleidau – šitaip laimėdamas kelias minutes.
- 3 patinka
Comment
-
Pas mus gal "užnugario" iš apsaugos neturi ir prisibijo. Įdomu ar LTG apsauginiai, be fotografuojančių vaikymo ir gasdinimo, kažkaip palaiko tvarką LTG LINK traukiniuose?
Savaitgali teko važiuoti PKP traukiniais Lenkijoje tarp Balstogės ir Varšuvos, tai abu kartus pro traukinį kažkuriuo kelionės metu praėjo geležinkelių apsauginiai apsidairydami ar viskas tvarkoje.
- 3 patinka
Comment
-
Peržiūrėjau Klaipėdos klasikinio sąstato išplanavimą ir radau nematytą dalyką:
Vietos - pirmos klasės (išskyrus neįgaliojo lydinčiojo vietą, kuri yra antros klasės), pusę vagono užima bufetas(?), atskiras WC neįgaliesiems. Pagal išplanavimą, panašu, kad perdarytas kupinis vagonas. Radau ir pirkimą salono atnaujinimui:
https://eviesiejipirkimai.lt/downloa..._id=2006949269
Paskutinis taisė Ignalina; 2024.08.09, 16:39.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIr dar naujiena. Neseniai LTG link interneto puslapyje vėl atsirado metinių tvarkaraščių galiojantys einamu metu (su korekcijomis) tvarkaraščių PDF'ai...
Skiltis - Tvarkaraščiai, kurie anksčiau nukreipdavo į tvarkaraščių paiešką ir bilieto pirkimą. Dabar tai atskirai.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąAčiū už stulbinančią naujieną. Bus galima tiesiog planuoti kelionę ir susirasti tvarkaraštį neperkant bilieto
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąŠiaip, ne kartą pastebėjau, kad LTG traukiniuose keleiviams akivaidžiai nesilaikant tvarkos ar elgiantis netinkamai (pavyzdžiui, garsiai klausantis muzikos "tylos zonoje") traukinių konduktoriai tik kusukę žvilgsnius į grindis praeina ir ignoruoja. Ar tai būtų "tylos zonoje" per telefono garsiakalbį muzikos garsiai besiklausantis keleivis, ar kas nors sugalvojęs atsidaryti langą vagone su veikiančiu oro kondicionieriumi, traukinio palydovai įjungia "nieko nematau, nieko negridžiu" režimą. Ar čia kažkokie kultūriniai dalykai, ar dar kažkas? Baimė su kuo nors dėl ko nors konfrontuoti?
Comment
-
Parašė bato_usai Rodyti pranešimąAmerikoje, tinkliniuose kino teatruose tokia pati situacija. Nenustebčiau, kad ir čia, ir tenai priežastys identiškos - neadekvatus uždarbis pritraukia atitinkamą aptarnaujantį personalą. Papildyk dar extra faktoriai - LTG save kasmet vertinantys pagal keleivių vibe'o apklausas, kažkiek besikeičiantys kultūros įpročiai ir visa tai dar toliau prisideda ant viršaus.
- 1 patinka
Comment
Comment