Puiku, kaina 13,60 Eur į Klaipėdą yra konkurencinga ir tie, kam kaina yra nr. 1 (aka Rygos autobusų fanai) turės gana normalią alternatyvą. Ten bus tie patys kupe vagonai, į kuriuos bus sodinama ne po 4, o po 6. Kas norės daugiau komforto, galės važiuoti 2 klase.
Pavydžiu. Net iš Kauno (artimesnio miesto) bent 50proc daugiau kainuotų kažkaip (blogiau nei traukiniu) nusigauti iki KLP...
Pavydžiu. Net iš Kauno (artimesnio miesto) bent 50proc daugiau kainuotų kažkaip (blogiau nei traukiniu) nusigauti iki KLP...
Teoriškai mažiausia kaina 17,80 € (mažiau nei autobusu): važiuojant dviem traukiniais trečia klase, persėdimas Radvilišky 46 min. Bet tik kartą per dieną ir bendra kelionės trukmė 4 val. 50 min.
Gaila, kad tiek mažai reisų ir viskas nesuderinta.
Logiškai galvojant, tai taip. Tik man labiau pasirodė suspausta dėl vietos kojoms, tai arba čia be galo plačios sėdynės (kai tik trys + praėjimas per vagono plotį) arba iš tiesų mažokai vietos kojoms. Tik jeigu plačios sėdynės, tai keista, kad nėra porankių tarp sėdynių, nes bent jau PKP kupė vagonuose (2 klasė) dėl to sėdėti labai patogu ir to niekaip negalėtum pavadinti trečiąja klase.
Na tai dėl to ir bus 3 klasė, nes nėra nei porankių, nei galvos atlošų, ir ergonomika turbūt ne pati geriausia. Visgi į plotį vietos tikrai daug, kas nemaža dalimi kompensuoja mažą legroom.
„LTG LINK“: KELEIVINIS TRAUKINYS IŠ PANEVĖŽIO Į KLAIPĖDĄ GALĖTŲ PRADĖTI KURSUOTI 2026 METAIS
Keleivinis traukinys iš Panevėžio į Klaipėdą galėtų pradėti kursuoti 2026 metais, kai Lietuvą pasieks 15 naujų Šveicarijos koncerno „Stadler Rail“ pagamintų traukinių, teigia keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“.
Įdomu, kas ta trečia klasė ir kuo ji skirsis nuo antros? Prikabins senus vagonus su mediniais suolais?
Atėjo vadovė iš Maksimos - va ir rezultatai:
Didesnė sąstato talpa ir konkurencinga kaina.
Be jos LG būtų miegoję iki 2030 m.: "pardavėme vagonus", "nurašėme riedmenis, nėra galimybių". Svarbu buvo dotaciją už keleivių vežimą pasiimti ir tiek.
Nauja traukinio stotelė didmiesčio ribose? "Nenene negalima". Vagonas restoranas Vln-Klp? "Neeee, o kam". Daugybė klausimų vadybinių nespręstų, bet pagaliau pajudėjo.
O kas tiksliai trukdo LTG naudoti daugiau traukinių su normaliais RIC vagonais ir lokomotyvais? Būtų daugiau flexibility. Kas iš to, kad jau 20 metų bliauna, kad nėra riedmenų, nėra riedmenų, pirksim naujus ir tada "problemos išsispręs".
O kas tiksliai trukdo LTG naudoti daugiau traukinių su normaliais RIC vagonais ir lokomotyvais? Būtų daugiau flexibility. Kas iš to, kad jau 20 metų bliauna, kad nėra riedmenų, nėra riedmenų, pirksim naujus ir tada "problemos išsispręs".
Tai va. Mašinistų skaičius reikalingas vienodas ar sąstate yra 5 vagonai, ar 3 ar 11 vagonų. Traukos vienetas irgi gali būti parinktas tas pats. Čia didžiausias geležinkelio efektyvumas - nes laivas ar autobusas, ar lėktuvas tokio moduliarumo neturi.
Ir po daugiau kaip trijų dešimčių metų nuo nepriklausomybės atkūrimo Lietuvos geležinkeliai tebenaudoja kelis sovietiniais laikais pagamintus keleivinius traukinius. Kristina Meidė, keleivinių geležinkelių įmonės „LTG Link“ vadovė, tikisi, kad 2026-aisiais, kai Lietuvą turėtų pasiekti naujų geležinkelio riedmenų partija, sovietinių likučių nebeliks.
O kas tiksliai trukdo LTG naudoti daugiau traukinių su normaliais RIC vagonais ir lokomotyvais? Būtų daugiau flexibility. Kas iš to, kad jau 20 metų bliauna, kad nėra riedmenų, nėra riedmenų, pirksim naujus ir tada "problemos išsispręs".
Kiek pasakojo, pagal 1520 mm vėžės reglamentus vagonas keleiviams vežti reguliariojo susisiekimo maršrutais turi būti ne senesnis kaip berods 8 ar 12 metų. Ir kai nelieka kas juos parduotų, kyla numatytų problemų.
Kiek pasakojo, pagal 1520 mm vėžės reglamentus vagonas keleiviams vežti reguliariojo susisiekimo maršrutais turi būti ne senesnis kaip berods 8 ar 12 metų. Ir kai nelieka kas juos parduotų, kyla numatytų problemų.
Tas į Varėną važinėjantis DR1AM turi kažkokius Miyazaki retro vaibus. Tuo tarpu viduj visai modernus, tvarkingas ir patogus. Ant skydelio virš durų rekonstrukcijos data yra, nebepamenu, gal kokie 2004 metai. Palyginus, kaip latviai rekonstravo RVR dyzelius su autobusinėm sėdynėm, pas mus keleiviams jie visai smagūs.
Comment