Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Nes antroje klasėje yra tik 4 kėdės? Ne apie kupe.
    Kalbama būtent apie kupe.

    Comment


      Šiaip neatrodo labai erdviai. Turbūt sėdėti yra panašu, kaip trečioje klasėje kur senuose traukinuose būdavo 3 vietos greta.

      Comment


        Parašė sleader Rodyti pranešimą
        Šiaip neatrodo labai erdviai. Turbūt sėdėti yra panašu, kaip trečioje klasėje kur senuose traukinuose būdavo 3 vietos greta.
        3+3 ar tai 3+2 ten būdavo per vagono plotį. Čia iš viso 3, kas reiškia, kad yra nepalyginamai erdviau.

        Comment


          Logiškai galvojant, tai taip. Tik man labiau pasirodė suspausta dėl vietos kojoms, tai arba čia be galo plačios sėdynės (kai tik trys + praėjimas per vagono plotį) arba iš tiesų mažokai vietos kojoms. Tik jeigu plačios sėdynės, tai keista, kad nėra porankių tarp sėdynių, nes bent jau PKP kupė vagonuose (2 klasė) dėl to sėdėti labai patogu ir to niekaip negalėtum pavadinti trečiąja klase.

          Comment


            Na tai dėl to ir bus 3 klasė, nes nėra nei porankių, nei galvos atlošų, ir ergonomika turbūt ne pati geriausia. Visgi į plotį vietos tikrai daug, kas nemaža dalimi kompensuoja mažą legroom.

            Comment


              „LTG LINK“: KELEIVINIS TRAUKINYS IŠ PANEVĖŽIO Į KLAIPĖDĄ GALĖTŲ PRADĖTI KURSUOTI 2026 METAIS

              Keleivinis traukinys iš Panevėžio į Klaipėdą galėtų pradėti kursuoti 2026 metais, kai Lietuvą pasieks 15 naujų Šveicarijos koncerno „Stadler Rail“ pagamintų traukinių, teigia keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“.
              https://m.kauno.diena.lt/naujienos/v...metais-1182135


              Vietoje normalių persėdimų suderinimo, geriau palaukim porą metų.

              Comment


                Parašė eigh Rodyti pranešimą

                Įdomu, kas ta trečia klasė ir kuo ji skirsis nuo antros? Prikabins senus vagonus su mediniais suolais?
                Atėjo vadovė iš Maksimos - va ir rezultatai:
                Didesnė sąstato talpa ir konkurencinga kaina.

                Be jos LG būtų miegoję iki 2030 m.: "pardavėme vagonus", "nurašėme riedmenis, nėra galimybių". Svarbu buvo dotaciją už keleivių vežimą pasiimti ir tiek.
                Nauja traukinio stotelė didmiesčio ribose? "Nenene negalima". Vagonas restoranas Vln-Klp? "Neeee, o kam". Daugybė klausimų vadybinių nespręstų, bet pagaliau pajudėjo.

                Comment


                  O kas tiksliai trukdo LTG naudoti daugiau traukinių su normaliais RIC vagonais ir lokomotyvais? Būtų daugiau flexibility. Kas iš to, kad jau 20 metų bliauna, kad nėra riedmenų, nėra riedmenų, pirksim naujus ir tada "problemos išsispręs".

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą
                    O kas tiksliai trukdo LTG naudoti daugiau traukinių su normaliais RIC vagonais ir lokomotyvais? Būtų daugiau flexibility. Kas iš to, kad jau 20 metų bliauna, kad nėra riedmenų, nėra riedmenų, pirksim naujus ir tada "problemos išsispręs".
                    Tai va. Mašinistų skaičius reikalingas vienodas ar sąstate yra 5 vagonai, ar 3 ar 11 vagonų. Traukos vienetas irgi gali būti parinktas tas pats. Čia didžiausias geležinkelio efektyvumas - nes laivas ar autobusas, ar lėktuvas tokio moduliarumo neturi.

                    Comment


                      Jei kas dar negirdėjot, yra visai įdomus interviu

                      Ir po daugiau kaip trijų dešimčių metų nuo nepriklausomybės atkūrimo Lietuvos geležinkeliai tebenaudoja kelis sovietiniais laikais pagamintus keleivinius traukinius. Kristina Meidė, keleivinių geležinkelių įmonės „LTG Link“ vadovė, tikisi, kad 2026-aisiais, kai Lietuvą turėtų pasiekti naujų geležinkelio riedmenų partija, sovietinių likučių nebeliks.

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą
                        O kas tiksliai trukdo LTG naudoti daugiau traukinių su normaliais RIC vagonais ir lokomotyvais? Būtų daugiau flexibility. Kas iš to, kad jau 20 metų bliauna, kad nėra riedmenų, nėra riedmenų, pirksim naujus ir tada "problemos išsispręs".
                        Kiek pasakojo, pagal 1520 mm vėžės reglamentus vagonas keleiviams vežti reguliariojo susisiekimo maršrutais turi būti ne senesnis kaip berods 8 ar 12 metų. Ir kai nelieka kas juos parduotų, kyla numatytų problemų.

                        Comment


                          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                          Kiek pasakojo, pagal 1520 mm vėžės reglamentus vagonas keleiviams vežti reguliariojo susisiekimo maršrutais turi būti ne senesnis kaip berods 8 ar 12 metų. Ir kai nelieka kas juos parduotų, kyla numatytų problemų.
                          O tai niekas Europoje negamina vagonų?

                          Comment


                            Tuos 8 metus pakeiti reglamente į 30 metų ir viskas.

                            Prieš metus, 2023 m. važiavau ~30~40 M. sąstatu C6 vienoje turtingiausių ES sostinių.

                            IMG 1073besk - Stockholm Metro - Wikipedia (tokiu kaip dešinėje)

                            Stockholm Metro - Wikipedia daug priežasčių suvardyta kodėl senoliai

                            Nėra lėšų, nėra pasiūlos, netinka rinka, nespėja pagaminti - ir juda senukai. Reikia vežti miestiečius ir veža.

                            Comment


                              Tas į Varėną važinėjantis DR1AM turi kažkokius Miyazaki retro vaibus. Tuo tarpu viduj visai modernus, tvarkingas ir patogus. Ant skydelio virš durų rekonstrukcijos data yra, nebepamenu, gal kokie 2004 metai. Palyginus, kaip latviai rekonstravo RVR dyzelius su autobusinėm sėdynėm, pas mus keleiviams jie visai smagūs.
                              Click image for larger version

Name:	PXL_20240427_084736085.jpg
Views:	415
Size:	1,55 MB
ID:	2141684
                              Paskutinis taisė alga; 2024.07.19, 12:51.

                              Comment


                                Click image for larger version

Name:	IMG_20210511_190355.jpg
Views:	415
Size:	2,59 MB
ID:	2141688

                                Comment


                                  O man kaip tik tad foto matoma ex II klasė, kuomet važiuodavo į Šeštokus, pati nepatogiausia DR’kėse, perdaug sėdynes atraminė dalis stačiai

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    O tai niekas Europoje negamina vagonų?
                                    Sertifikuotų 1520 mm su SA-3? Pasirodo ne.

                                    Comment


                                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                      Tuos 8 metus pakeiti reglamente į 30 metų ir viskas.
                                      Pabandysiu atsivesti čia tą ex geležinkelių žmogų. Kodėl jis turi tik kavos aparato auditorijai pasakoti apie miesto geležinkelį Klaipėdoje, su stotimi ties Pilies tiltu.
                                      Paskutinis taisė ejs-ejs; 2024.07.20, 10:27.

                                      Comment


                                        Šiaip bendrai yra europinės reguliacijos riedmenims dabar, kurių DR1 ir spėčiau klasikiniai vagonai neatitinka nes nėra kaip neįgaliesiems jais važiuoti. Dabar turi išimtinę tvarką iki 2026 Lietuvoje, bet mano žiniomis kai tik nauji traukiniai pradės važinėti DR1 ir seni klasikiniai vagonai nebevažiuos.

                                        Comment


                                          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                                          Pabandysiu atsivesti čia tą ex geležinkelių žmogų. Kodėl jis turi tik kavos aparato auditorijai pasakoti apie miesto geležinkelį Klaipėdoje, su stotimi ties Pilies tiltu.
                                          Nauja geležinkelio stotis "Memelio mieste"? Įdomu, įdomu

                                          Comment

                                          Working...
                                          X